Waar zijn de verslaggevers van?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:20 schreef akveor het volgende:
Wachten op verslaggevers.
[ afbeelding ]
Verslaggevers willen een DGK voor dummies maken.
[ afbeelding ]
Ze vinden zelf eigenlijk het programma niet zoveel
[ afbeelding ]
Cameravrouw Brechje(?)
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:24 schreef AnTjUh het volgende:
als je echt gekneusde ribben heb dan kan je geen massage velen hoor want dat is echt heel pijnlijk
rust is iid het beste medicijn
dat was het vuilniszakverhaal...... toen zat Lieke gewoon nog in de villaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Vond Brian overigens die brief voor of na Lieke's vertrek? En als het voor is hoelang daarvoor? Toen het schip al was gezonken?
ik ben benieuwd of hij nu minder tics zal hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:18 schreef beequeen het volgende:
Brian is terug van de "dokter" en zegt dat hij gekneusde ribben heeft. Vervolgens zegt hij dat hij behandelt moet worden door een fysio, massage dus. Ik heb even zitten googlen," tapen, icen en rust" is het enige dat helpt. Een BS verhaal dus weer.
Vd Vlist? Grappigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.![]()
Martijn van de gratis krant DAG.
[ afbeelding ]
Ikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is er wel een fan te vinden die Amanda wil adopteren.
Niet?quote:
Gaan we scheldenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef Dementor het volgende:
Verschrikkelijke vent die Martijn.
Echt een rooie
Je kan ribben eigenlijk niet kneuzen...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:24 schreef AnTjUh het volgende:
als je echt gekneusde ribben heb dan kan je geen massage velen hoor want dat is echt heel pijnlijk
rust is iid het beste medicijn
GRAAG vooral in het buitenland!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:36 schreef beequeen het volgende:
Brian wil na de Kooi gaan draaien, niet alleen in Nederland maar ook in het buitenland.
Heb ook nog nooit gehoord dat gekneusde ribben gemasseerd moeten worden.....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb trouwens een keer mijn ribben gekneusd na een te enthousiaste tweede ronden karten en geloof me: het laatste wat je dan kunt hebben is een massage.
Doe ik ook vaak. De camera man/vrouw heeft vaak een beter overzicht.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:37 schreef F04 het volgende:
Die verslaggeverHij vraagt aan de cameravrouw welke vragen hij moet stellen.
Waarbij Huub de opmerking plaatste; "Poëtisch gezegt, maar het klopt wel."quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:41 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik liep tegen Huub op en kreeg een boete.
Man: Een boete omdat je tegen iemand aanliep??????
Brian: Euh ja mijn hoofd kwam tegen het zijne...
Claire gaat winnen. Na de eerste BB heeft men besloten om alleen nog maar hersenlozen te laten winnen bij iedere RLS, omdat er anders teveel info naar buiten komt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef rooie3 het volgende:
Mag Claire ook nog praten.Ze zit daar echt stommerdje te spelen.
Samen met dieenebart, goed plan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:45 schreef Lobasca het volgende:
Cc, kun jij Brian niet eens kritisch interviewen?
Eindelijk gerechtigheid voor de trouwe Lookies!quote:
Claire kan echt niet winnen.Zou echt te debiel zijn.Snap echt niet dat Claire zich zo slaafs op stelt naar Huub.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Claire gaat winnen. Na de eerste BB heeft men besloten om alleen nog maar hersenlozen te laten winnen bij iedere RLS, omdat er anders teveel info naar buiten komt.
Je kunt je voorstellen hoe veel info Claire heeft over DGK.
De streamers kunnen beter een boek gaan schrijven over alle onregelmatigheden in het programma. Jullie zitten niet vast aan een contract, maar hebben wel de info!
Lijkt me een geweldige belevenis om die gozer eens met wat feiten en fabels om de oren te slaan. Maar ik ben bang dat ik na drie minuten (bij kritische noot 2, zeg maar) de douche word doorgeramd. Uit bescherming, uiteraard.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:45 schreef Lobasca het volgende:
Cc, kun jij Brian niet eens kritisch interviewen?
Joost was allesbehalve hersenloosquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Claire gaat winnen. Na de eerste BB heeft men besloten om alleen nog maar hersenlozen te laten winnen bij iedere RLS, omdat er anders teveel info naar buiten komt.
De streamers kunnen beter een boek gaan schrijven over alle onregelmatigheden in het programma. Jullie zitten niet vast aan een contract, maar hebben wel de info!
Da's ook niet aardig om dat over Claire te zeggen......foei Bart.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:47 schreef dieenebart het volgende:
Maar die info wordt door iedereen anders uitgelegd omdat we de details niet weten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Claire gaat winnen. Na vanafde eerste BB heeft men besloten om alleen nog maar hersenlozen te laten winnen bij iedere RLS, omdat er anders teveel info naar buiten komt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me een geweldige belevenis om die gozer eens met wat feiten en fabels om de oren te slaan. Maar ik ben bang dat ik na drie minuten (bij kritische noot 2, zeg maar) de douche word doorgeramd. Uit bescherming, uiteraard.
The horror!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:52 schreef mazaru het volgende:
Een boek van riri of coldstar
Grapjurk!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar die info wordt door iedereen anders uitgelegd omdat we de details niet weten.
Een boek van riri of coldstar zal bijvoorbeeld heel anders uitpakken dan een boek van beequeen of mootie.
Vond Jeroen de leukste winnaar.Hele groep pakte hem en Jeroen bleef maar aardigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja kut, die was ik even vergeten![]()
Joost... die had ook nooit mogen winnen
In het Briantilliaans vertaal je immers dingen gewoon door het Engels een beetje Nederlands te laten klinken:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:34 schreef mootie het volgende:
Woord van de dag voor Brian: Aspiratie
Nee maar wel super irritant.... grootste slijmbal ever...quote:
Even een OT AAAAAAAAAAAAARRCCCCCCCCCCCCHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vond Jeroen de leukste winnaar.Hele groep pakte hem en Jeroen bleef maar aardig
Huub is goed bezig, hij brengt Martijn helemaal in de war.quote:
Vond hem anders een stuk beter te pruimen dan die omhooggevallen Brian en Amanda (Roel en Dido)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee maar wel super irritant.... grootste slijmbal ever...
Bedoelt ie vast en zeker grappenderwijs.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:58 schreef Lobasca het volgende:
Brian doet veel aan zelfreflectie![]()
auw,,mijn ribben
Hij heeft terecht gewonnen.die andere waren zo gemeen en Jeroen was misschien saai maar hij was lief.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Even een OT AAAAAAAAAAAAARRCCCCCCCCCCCCHHHHHHHHHHHH
na de eerste keer bb zagen ze dat het goed wasquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zie voorgaande post....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij heeft terecht gewonnen.die andere waren zo gemeen en Jeroen was misschien saai maar hij was lief.
Humor?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:59 schreef akveor het volgende:
Verslaggever: Wat ius het eerste wat je buiten zonder de camera's gaat doen?
Huub: Neuken zonder camera.
Verslaggever aan Claire: En jij?
Claire: Ik geloof dat ik daarbij moet zijn....
![]()
![]()
zet mij maar op de lijstquote:
Haar jurkje zakt steeds af.Ze loopt maar te trekken aan die jurk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:04 schreef Guuskeee het volgende:
amanda loopt aan tijdens het interview??? waarom???
Ze is ook zó gegroeid in dat kot.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik was Papiamentse les aan het leren.
Ze begint al net zo krom te praten als Brian.
En het is n.b. de jurk van Claire.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:11 schreef Ziet het volgende:
dit jurkje heeft amanda al drie keer aangehad in de afgelopen anderhalve week
Is ook nog een jurkje van Claire.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:11 schreef Ziet het volgende:
dit jurkje heeft amanda al drie keer aangehad in de afgelopen anderhalve week
Vorige keer is het haar niet zo goed bevallen om bij een sexsessie van Huub met een ander aanwezig te zijn, waarom dan nog een keerquote:
idd.... hij was goed bezigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is goed bezig, hij brengt Martijn helemaal in de war.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:17 schreef Guuskeee het volgende:
Amanda baalt dat ze tijdens het interview dr scheiding steeds verkeerd heeft gehad...
Hoezo, hebben ze haar iets gevraagd dan?
beetje flauw om mensen steeds te pakken op hun taal gebruikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik was Papiamentse les aan het leren.
Ze begint al net zo krom te praten als Brian.
Yep, als het goed is kun je het interview daar ook bekijken binnenkort.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:17 schreef Desii het volgende:
idd.... hij was goed bezig
Is dit de site, waar ze van kwamen??
Niks flauw! Dramatisch hilarischquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
beetje flauw om mensen steeds te pakken op hun taal gebruik
als ik 1 stap buiten de randstad zet dan................ ach je snapt wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |