Nooit betalen voor je gekregen hebt wat je terugkrijgt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:25 schreef Smeej het volgende:
kan er heel erg goed mee omgaan...
ik heb dus een koop appartement... en die teringtyfuskut belastingdiens schiet niet op
krijg nog 2k van ze
Nee, je denkt dat je nog 2k van ze krijgt...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:25 schreef Smeej het volgende:
ik heb dus een koop appartement... en die teringtyfuskut belastingdiens schiet niet op
krijg nog 2k van ze
Slecht, om te rekenen op geld wat je nog niet eens bezit...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:25 schreef Smeej het volgende:
krijg nog 2k van ze
Jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:05 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Slecht, om te rekenen op geld wat je nog niet eens bezit...![]()
![]()
![]()
Pak je pistool en ga dat geld halen....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:25 schreef Smeej het volgende:
krijg nog 2k van ze
Met een beetje geluk zit je bij de 730.000 mensen die nog een tweede keer belastingaangifte mogen doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:25 schreef Smeej het volgende:
krijg nog 2k van ze
Ik was student, betaal ook mij eigen studie maar woon niet meer thuis!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:32 schreef Pascal86 het volgende:
JA het ligt toch echt aan jezelf hoor
Ik ben student, heb mijn eigen studie betaalt, en toch heb ik ruim voldoende om alles te betalen en lol te maken.
haar kant!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:23 schreef RickoKun het volgende:Ik schaar mij een smeej zijn kant, ik doe het ook met 90 eu stufi + 46 zorgtoeslag per maand, en aangezien het vakantie was vorige week, is alles weer op
Lol, janken... fijn ik doe je liever niet na anders ben ik ook blut..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:29 schreef Smeej het volgende:
[..]
Ik was student, betaal ook mij eigen studie maar woon niet meer thuis!
doe het eens na en dan niet met een kamer van 4 bij 4 voor 300 pm incl.
maar reken toch echt maar wat anders als je een hypotheek hebt..
en tja ga werken??? zonder werk krijg je geen hypodus normale oorzaak.. kom hier met die voorlopige terruggaaf!!!!
VT krijg je per maand terug, en als je zegt nog 2k te krijgen zit je niet op de VT te wachten maar op de voorlopige aanslag over 2007, komt ws pas in juliquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:29 schreef Smeej het volgende:
en tja ga werken??? zonder werk krijg je geen hypodus normale oorzaak.. kom hier met die voorlopige terruggaaf!!!!
Jullie soort mensen zijn net zo erg als uitkeringstrekkersquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:44 schreef Smeej het volgende:
JeeeeJ!!!niet meer blut!
tja
kank0rkach3l mijn vriend en ik hebben samen net genoeg om het op te kunnen brengen.. ik ga nooit van mijn leven huren...
en, nee ouders staan niet garant. Maar wij hebben wel zoiets dat koopsubsidie heet. Krijgen per maand 75 euro terug (ook nog in de verwerking dus ook nog 300 bij elkaar)
haha en ja wij zitten nog in de aavraag procedure nog 5 weken wachten
260 is een leuk bedrag, moet er echter niet aan denken om in een flat te wonen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:50 schreef tzja het volgende:
eigen huis is dus ook niet alles
ik huur een een leuk flatje voor 260 euro en ik heb me toch een partij materiele weelde
mijn bankrekening loopt ook lekker op
Kocht op mijn 19e al.. Gewoon werken, vaste baan etc. etc.. was wel meer betaalbaarder dan nu het geval is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:01 schreef Kank0rKach3l het volgende:
Op je 20ste al huis kopen?! hoe flik je dat TS?
Doe eens dood gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:50 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Jullie soort mensen zijn net zo erg als uitkeringstrekkers
Huursubsidie
Koopsubsidie
Uitkeringstrekkers
1 pot nat
Niet iedereen heeft een geldpakhuis achter in de tuin zoals jij Eli.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:50 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Jullie soort mensen zijn net zo erg als uitkeringstrekkers
Huursubsidie
Koopsubsidie
Uitkeringstrekkers
1 pot nat
valt meequote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
260 is een leuk bedrag, moet er echter niet aan denken om in een flat te wonen.
Klopt, maar ik zou het eigenlijk alleen doen als tijdelijke plek om ergens te kunnen studeren.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef tzja het volgende:
[..]
valt mee
ik woon wel vlak bij het centrum van arnhem
je kan niet alles hebben
sukkelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:05 schreef cerror het volgende:
Van mij krijg je een extra grote portie aids.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:05 schreef cerror het volgende:
Van mij krijg je een extra grote portie aids.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:30 schreef James1988 het volgende:
Ehm, wacht even.
Je opent een topic om te klagen dat je geen geld hebt. Maar je registreert wel een domeinnaam + hosting voor een zielige bedelpagina?
Dan heb je dus wel geld. Dus: kutklacht, onterecht.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:30 schreef James1988 het volgende:
Ehm, wacht even.
Je opent een topic om te klagen dat je geen geld hebt. Maar je registreert wel een domeinnaam + hosting voor een zielige bedelpagina?
Dan heb je dus wel geld. Dus: kutklacht, onterecht.
Koopsubsudie, voor als je het eigenlijk niet kan betalenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:44 schreef Smeej het volgende:
JeeeeJ!!!niet meer blut!
tja
kank0rkach3l mijn vriend en ik hebben samen net genoeg om het op te kunnen brengen.. ik ga nooit van mijn leven huren...
en, nee ouders staan niet garant. Maar wij hebben wel zoiets dat koopsubsidie heet. Krijgen per maand 75 euro terug (ook nog in de verwerking dus ook nog 300 bij elkaar)
haha en ja wij zitten nog in de aavraag procedure nog 5 weken wachten
Inmiddels welquote:
Mensen die op 23-jarige leeftijd nog thuis wonen en dan stoer doen dat ze genoeg geld hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:03 schreef Maikuuul het volgende:
Blut zijn
Ik ben nooit blut
En zal het waarschijnlijk ook nooit/bijna nooit worden.
Mensen die niet met geld kunnen omgaan en dan een topic openen op Fok! om geld te krijgen
Beweren dat ik 23 ben terwijl ik pas 19 ben en geen nut zie om uit huis te wonenquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mensen die op 23-jarige leeftijd nog thuis wonen en dan stoer doen dat ze genoeg geld hebben
Dat zijn er veel hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:13 schreef Scorpie het volgende:
Mensen met een hypotheek die de vt nodig hebben om te kunnen overleven
Royal Sadness ^ 2
ja dat ben ik inderdaad..quote:Ben jij ook die smeej die een keuken van 10 jaar oud heeft en vind dat dat echt niet meer kan.....
was mn topic niet van maart???quote:
Van wie is die lelijke baby op je website?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:29 schreef Smeej het volgende:
[..]
was mn topic niet van maart???
Blut.. tja.. iedereen is toch wel eens blut..
Je zaken goed op orde houdenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:29 schreef Smeej het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit blut geweest in mijn hele leven.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:29 schreef Smeej het volgende:
[..]
Stoer zeg!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit blut geweest in mijn hele leven.
Niet janken, kun je terugboeken bij je bank als het om automatische incasso gaat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben 100 euro kwijt.. afgeschreven zonder dat ik weet hoe. Das ook kut.
quote:
Je kunt wel fappen zonder dat iemand je betraptquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:21 schreef Smeej het volgende:
Blut zijn is kut en dan nog 17 dagen te gaan tot het geld komt.
Een eigen huis hebben is kut! t heeft voordelen maar o zo veel nadelen!
nog 343864783 rekeningen die betaald moeten worden...
stomme zooi
www.savesmeej.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |