sukkelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:05 schreef cerror het volgende:
Van mij krijg je een extra grote portie aids.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:05 schreef cerror het volgende:
Van mij krijg je een extra grote portie aids.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:30 schreef James1988 het volgende:
Ehm, wacht even.
Je opent een topic om te klagen dat je geen geld hebt. Maar je registreert wel een domeinnaam + hosting voor een zielige bedelpagina?
Dan heb je dus wel geld. Dus: kutklacht, onterecht.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:30 schreef James1988 het volgende:
Ehm, wacht even.
Je opent een topic om te klagen dat je geen geld hebt. Maar je registreert wel een domeinnaam + hosting voor een zielige bedelpagina?
Dan heb je dus wel geld. Dus: kutklacht, onterecht.
Koopsubsudie, voor als je het eigenlijk niet kan betalenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:44 schreef Smeej het volgende:
JeeeeJ!!!niet meer blut!
tja
kank0rkach3l mijn vriend en ik hebben samen net genoeg om het op te kunnen brengen.. ik ga nooit van mijn leven huren...
en, nee ouders staan niet garant. Maar wij hebben wel zoiets dat koopsubsidie heet. Krijgen per maand 75 euro terug (ook nog in de verwerking dus ook nog 300 bij elkaar)
haha en ja wij zitten nog in de aavraag procedure nog 5 weken wachten
Inmiddels welquote:
Mensen die op 23-jarige leeftijd nog thuis wonen en dan stoer doen dat ze genoeg geld hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:03 schreef Maikuuul het volgende:
Blut zijn
Ik ben nooit blut
En zal het waarschijnlijk ook nooit/bijna nooit worden.
Mensen die niet met geld kunnen omgaan en dan een topic openen op Fok! om geld te krijgen
Beweren dat ik 23 ben terwijl ik pas 19 ben en geen nut zie om uit huis te wonenquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mensen die op 23-jarige leeftijd nog thuis wonen en dan stoer doen dat ze genoeg geld hebben
Dat zijn er veel hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:13 schreef Scorpie het volgende:
Mensen met een hypotheek die de vt nodig hebben om te kunnen overleven
Royal Sadness ^ 2
ja dat ben ik inderdaad..quote:Ben jij ook die smeej die een keuken van 10 jaar oud heeft en vind dat dat echt niet meer kan.....
was mn topic niet van maart???quote:
Van wie is die lelijke baby op je website?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:29 schreef Smeej het volgende:
[..]
was mn topic niet van maart???
Blut.. tja.. iedereen is toch wel eens blut..
Je zaken goed op orde houdenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:29 schreef Smeej het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit blut geweest in mijn hele leven.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:29 schreef Smeej het volgende:
[..]
Stoer zeg!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit blut geweest in mijn hele leven.
Niet janken, kun je terugboeken bij je bank als het om automatische incasso gaat.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben 100 euro kwijt.. afgeschreven zonder dat ik weet hoe. Das ook kut.
quote:
Je kunt wel fappen zonder dat iemand je betraptquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:21 schreef Smeej het volgende:
Blut zijn is kut en dan nog 17 dagen te gaan tot het geld komt.
Een eigen huis hebben is kut! t heeft voordelen maar o zo veel nadelen!
nog 343864783 rekeningen die betaald moeten worden...
stomme zooi
www.savesmeej.com
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |