Nou ja, ik vraag het maar, gezien de ophef over de eerste vrouwelijke minister, zwarte minister, en ook nog vrouwelijke zwart minister.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Tjemig daar kan je geen zinnig antwoord op geven.Gezien de hele ophef, media aandacht, bewegingen etc. blijkbaar wel.
Ik in ieder geval wel! Ik snap sowieso dat hele gedoe niet zo. Die vraag komt in de media eigenlijk al tijden niet echt meer voor.
Ja tuurlijk, geen probleem. Misschien ben ik er wat te nuchter voor en gaat dat geleuter over ras en geslacht bij mij het ene oor in en het andere oor uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nou ja, ik vraag het maar, gezien de ophef over de eerste vrouwelijke minister, zwarte minister, en ook nog vrouwelijke zwart minister.
Ik weet ook nog goed de weerstand tegen Jesse Jackson. Nu was die wel wat militanter dat Obama maar toch.
Eindelijk wat echte kritiek, in plaats van "ZOMG Barack Hussein is een antisemitische moslim!" en "Hij mag dan wel mooi zijn, maar dat zegt niets over inhoud!". Dat is dus goed. Ik weet niet in hoeverre het iets serieus of negatiefs is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:59 schreef Perico het volgende:
Angry Barack Obama bombarded by media
Eigenlijk de eerste keer dat hij onder vuur ligt in de pers, dit korte artikel legt de 2 issues uit, waar het om gaat...
Deze Rasmussen poll van vandaag indiceert wel nu voor het eerst dat Hillary het beter doet tegen McCain dan Obama... McCain staat wel nog voor, maar toch opmerkelijk. Ook zou Clinton het beter doen in cruciale swing states als Florida, Pennsylvania en Ohio.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:05 schreef Monidique het volgende:
Ik weet wel dat dat van NAFTA zeer mogelijk door de conservatieve Canadese regering is gelekt. Om McCain te helpen, denk ik dan.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:32 schreef matthijst het volgende:
Hoopte na vanavond van die geplamuurde hamsterbek af te zijn
Ongetwijfeld, ik heb een hekel aan dat wijf met d'r belerende onzinpraatjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:51 schreef popolon het volgende:
Och die haat jegens Clinton die jij hier vertoont is minstens net zo sneu.
Als dat zo uitkomt loop ik een week met een pro McCain avatar.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:49 schreef NLweltmeister het volgende:
het wordt 60-40 voor Obama, gemiddeld genoemen over Texas en Ohio
Zoals bijna altijd is voor heel veel mensen het nog niet duidelijk op wie ze gaan stemmen tot in de stembox, een momentopname dus vaak. En eerlijk is eerlijk, Clinton heeft het de laatste paar dagen beter gedaan dan Obama in de media (voor zover ik het gezien heb dan).quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:04 schreef Perico het volgende:
Misschien ligt het ook wel aan bepaalde accenten.. Hillary zat dit weekend bij Saturday Night Live, Jon Stewart... ze had in de populaire Radioshow van Rick Dees een gesprekje met Jack Nicholson, die ook een aardige pro Hillary video, samengesteld met zijn filmfragmenten ondersteunt, die veel wordt bekeken online..
Desperate Housewife actrice Eva Longoria bezocht ook townhall meetings in Texas, wat veel Latino's aanspreekt... Fran Drescher zat bij Larry King.. Natuurlijk heeft Obama evenzeer veel celebrity support, maar hij kan beter John Kerry in zijn hok terug roepen, want dat is de verliezer van 2004, die doet hem meer kwaad dan goed.
Hillaryous!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:04 schreef Resonancer het volgende:
TVP
McCain farts! Hillary confused.
http://www.youtube.com/watch?v=dnLCK3knuY8
Fart jokes blijven geweldig moet ik tot mijn schaamte toegevenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:04 schreef Resonancer het volgende:
TVP
McCain farts! Hillary confused.
http://www.youtube.com/watch?v=dnLCK3knuY8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |