Ik dacht altijd dat de evil smile van Bush ongeevenaard was, maar McCain bewijst het tegendeel:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:42 schreef Klingon het volgende:
Die lach van McCain is inderdaad geweldig
Dat zullen in meerderheid bierdrinkers zijn. Buddweiser, Miller, Coors. Dat soort bier.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:12 schreef du_ke het volgende:
En wat drinken de McCain stemmers?
Interessante passage uit dat artikel: "If Clinton wins all 4 states today she only gains 20 or so delegates. Obama's already got a 100+ delegate lead. Add 50 supers to that and it nullifies her win and puts him further ahead and pretty much out of reach even if she wins out the rest of the primaries (which she has no chance of doing)."quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:52 schreef FleshWound het volgende:
Ooooeh, wat leuk dat je dit precies nu zegt. Er zijn zojuist berichten vrijgekomen dat Obama na de verkiezingen nog eens 50 superdelegates laat uitkomen. http://dailykos.com/storyonly/2008/3/4/10402/50272/310/468529
Als Clinton alle 4 de staten wint zullen de super delegates zichzelf nog wel even achter de oren krabben voordat ze Obama publiekelijk steunen,quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:23 schreef Qomolangma het volgende:
[..]
Interessante passage uit dat artikel: "If Clinton wins all 4 states today she only gains 20 or so delegates. Obama's already got a 100+ delegate lead. Add 50 supers to that and it nullifies her win and puts him further ahead and pretty much out of reach even if she wins out the rest of the primaries (which she has no chance of doing)."
Uhmmm ik kan je redeneertrant echt niet volgen... Clinton loopt na vanavond denkelijk gedelegeerden in, dan komt Pennssylvania op 22 April er aan waar ze goede kans maakt om ruim te winnen, dan is er ook druk om de gedelegeerden van Florida mee te laten tellen, (50 tegen 33%), en zelfs de voorverkiezing van Puerto Rico doet er nog toe.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:52 schreef FleshWound het volgende:
Hell no. Het is afgelopen met d'r. Do me a favor. Kijk eens naar de huidige stand van zaken. Obama staat met meer dan 100 delegates voor. Tenzij Clinton vandaag zowel Texas als Ohio wint met een procentueel verschil van 20 procent is de race afgelopen voor d'r. Geen superdelegate kan daar nog iets aan veranderen.
Studenten drinken toch ook alles?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:05 schreef Lyrebird het volgende:
In een interessante analyse mbt het stemvolk achter Obama en Clinton in National Review werd gesteld dat Obama de wijdrinkers (hoger opgeleiden, studenten, etc.) achter zich heeft, terwijl Clinton het moet hebben van de bierdrinkers (vakbondsleden, werkelozen, etc.). Vond ik wel een eye opener.
CNN heeft een klokje, 33 minutes and countingquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:26 schreef Toad het volgende:
Exit poll dus rond 1 uur?
Inderdaad...en dan coole wolf erbij..haha.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:29 schreef Toad het volgende:
Lijkt net een computerspel, al die animaties bij de Situation Room.
Ik had het niet goed uitgelegd. Het gaat om beer track vs wine track, maw mensen die de rest van hun leven bier zullen drinken of wijn zullen drinken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:59 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Studenten drinken toch ook alles?
Ik lust allebei. Alleen geen Coors, Milwaukee's best en Bud.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik had het niet goed uitgelegd. Het gaat om beer track vs wine track, maw mensen die de rest van hun leven bier zullen drinken of wijn zullen drinken.
iddquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:47 schreef Klingon het volgende:
Wat blijft de Situation Room toch een vette studio. Walhalla voor iedere presentator.
Alsof iemand daar nog aan twijfeldequote:Op woensdag 5 maart 2008 01:03 schreef Apache4U het volgende:
McCain wordt de enige echte winnaar van vanavond...die gaat zijn nominatie halen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Bij Phio zal er niet zoals bij Vermont meteen een projection zijn, zal 'too close too call' zijn lange tijd
wel als je vrij bent morgenquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
Tja zo gaat dat altijdCNN waagt zich niet meer aan vroegtijde projections als ze niet 99,99999999% zeker zijn. Ohio en Texas zal pas rond 4 a 5 uur snachts duidelijkheid zijn gok ik.
Er voor opblijven heeft weinig zin denk ik
Allochtone bakkers aan de macht!quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:22 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
WFAA TV 8 Dallas Texas projects: BARAK OBAMA WINS OHIO ! [ afbeelding ]
Nu nog wachten op de major TV Networks om dit te bevestigen of te ontkennen.
Of je neemt genoegen met andere netwerken die zich er nog wel aan durven te wagen om dit soort projections te maken Pietjequote:Op woensdag 5 maart 2008 01:22 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
WFAA TV 8 Dallas Texas projects: BARACK OBAMA WINS OHIO ! [ afbeelding ]
Hoe komen ze daar nu al bij?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:22 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
Iedere keer tijdens de voorverkiezing komt CNN met zijn 'CNN projects!' en andere projections. Omdat hij dat woord gebruikt in een normale Nederlandse zin moet ik meteen aan C N N denken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:28 schreef Apache4U het volgende:
Mis ik de grap, of hoe kom je daaraan Zyggie?
wat loop je nou sensatie te schoppenquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:32 schreef thloreg het volgende:
Mc Cain volgens CNN winnaar wat nu ook door MSNBC en FOX wordt bevestigd.
Obama en Clinton zijn too close to call...
[ afbeelding ]
In NL?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:38 schreef thloreg het volgende:
sattelite-dish Toad
Hier is voor gestemd, met hoeveel heb ik zo snel niet kunnen horen.quote:"Shall the Selectboard instruct the Town Attorney to draft indictments against President Bush and Vice President Cheney for crimes against our Constitution, and publish said indictments for consideration by other authorities and shall it be the law of the Town of Brattleboro that the Brattleboro Police, pursuant to the above-mentioned indictments, arrest and detain George Bush and Richard Cheney in Brattleboro if they are not duly impeached, and prosecute or extradite them to other authorities that may reasonably contend to prosecute them?"
Odds op Betfair, waar je live kunt wedden, tonen eenzelfde beeld.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:46 schreef Toad het volgende:
Op basis van de exit poll vermoed ik dat Clinton Ohio gaat winnen.
Alhoewel, als je gaat selecteren op regio doet Obama het wel weer goed.
1577 Respondents, ook niet zoveel eigenlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:49 schreef Hooghoudt het volgende:
Hebben ze ook een totaal...? En hoeveel moeten die mensen wel niet invullen bij die poll?
Idd. Maar in een poll is dat volgens mij meer dan genoeg om een stevige uitspraak te doen. Maw, als je een steekproef uitvoert onder 1% van het electoraat, dan heb je een hele behoorlijke foutenmarge.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:17 schreef remlof het volgende:
Met 1% van de stemmen geteld zegt dat nog erg weinig he?
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:23 schreef Apache4U het volgende:
Wolf jongen, dat kan toch helemaal niet..700.000 stemmen = 1 procent. Wonen er 70.000.000 (over het algemeen) democratische amerikanen in Texas?
Mits je die poll uitvoert in verschillende gbieden onder verschillende bevolkingsgroepen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Idd. Maar in een poll is dat volgens mij meer dan genoeg om een stevige uitspraak te doen. Maw, als je een steekproef uitvoert onder 1% van het electoraat, dan heb je een hele behoorlijke foutenmarge.
http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/primaries/results/state/#OHquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:27 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Mits je die poll uitvoert in verschillende gbieden onder verschillende bevolkingsgroepen.
Als er een precinct vroeg dicht is op het platteland en stuurt de resultaten door is dat niet representatief.. Ben ook benieuwd waar die stemmen in Ohio vandaan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |