Denk het nog niet, heb nog niets voorbij horen of zien komen (ook niet bij Michiel)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
Iemand zou Gerard ff moeten zeggen dat hij pas het nieuwe album van REM kan kopen als ie 30 is
Hoewel het me het zal verbazen dat ie em dan allang heeft.
Hmm... Dit keer misschien wel geen stoere verhalen dat ie de plaat al kent.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
Denk het nog niet, heb nog niets voorbij horen of zien komen (ook niet bij Michiel)
En als ik nou zeg dat ik het stiekem ook een kutplaat vind?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Minpuntje voor Martijn.
James Grunt een beetje leuk vinden...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:57 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat ik het stiekem ook een kutplaat vind?
hehequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:57 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Boston's "Don't Look Back".. vanmorgen nog gesmst naar Ekdom zonder resultaatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
Voor de classic request zat ik te denken aan het origineel van Eric Clapton met Layla.
mijn oudste zoon Axel (bijna 3) was gelijk geinteresseerd toen hij de aankondiging van het programma hoordequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo vriendjes, hier is Muis!
dat is zo'n goed nummerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Boston's "Don't Look Back".. vanmorgen nog gesmst naar Ekdom zonder resultaat.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:57 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Wat zet je in je sms dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is zo'n goed nummer
ik had vanochtend om Todd Rundgren gevraagd bij Gerard. Maar volgens mij worden ze plat ge-sms-ed.
raar eigenlijk dat ik zo vaak word teruggebeld
3333 of martijn@3fm.nlquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb nu wel behoefte aan Island in the Sun van Weezer. Die kou op Utrecht Centraal kan echt niet.
meestal gewoon artiest, titel en mijn naam.quote:
Michiel draait hem altijd als je hem aanvraagtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb nu wel behoefte aan Island in the Sun van Weezer. Die kou op Utrecht Centraal kan echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |