Als je nog wil dat ik uberhaubt aandacht besteed aan je relaas zou ik een beetje inbindenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:10 schreef Aoristus het volgende:
ik vraag je niet om zelf na te denken, gewoon leven en laten leven.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:32 schreef Kaiju het volgende:
Ik heb er nog 1 voor de policy hier..
"Je eigen mod's de topics laten verknallen en niemand serieus nemen! Daarmee creer je een hoop "gezelligheid" en "sfeer".
Gewoon niet meer komenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:35 schreef Kaiju het volgende:
jullie mogen zelf mijn acount verwijderen...
nergens kan ik het knopje vinden om dat zelf te doen.
houdoeeeee kut forum!
Nou nou nouquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Gewoon niet meer komen
Daaaag, niemand zal je missen.
Zielepiet.
Jawel hoor, ik heb een push PM gestuurd, dat werkt ook als PM uit staatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat kan dus niet.
ik wil ook push pm's kunnen sturenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb een push PM gestuurd, dat werkt ook als PM uit staat
Je kunt nog solliciteren voor moderator van KLBquote:
no thnxquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Je kunt nog solliciteren voor moderator van KLB
Kijk: KLODOLS: KLB opzoek naar een nieuwe mod (verkiezing) #2![]()
Nee dank je. Al blijkt wel dat die "rel" niet totaal aan mij heeft gelegen, afgaand op de vorige rel tussen nok e.dquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:44 schreef Greys het volgende:
Q
Kom je trouwens weer eens meekletsen? Wel fijn om te zien dat je 'ons' niet uit het oog verloren bent in elk geval![]()
Ik zal d'r effe in elkaar beuken namens jou. Op d'r schouderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:31 schreef Qwea het volgende:
dat weet ik toch bedanktdoe nok een schouderklopje van me, wil je
Ja hoor... de ouwe vrijgezellen heksenbijeenkomst met aan elkaar grenzende stukken landquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Tegen die tijd heb ik een groot huis met veel land en veel honden, mag ik er dan ook bij?
Ja hoor, van mij welquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Even wat anders tussendoorVolgende deel van de asielactie heeft weer een normale OP ed, mag het dan weer sticky zoals vorig jaar?
Gezien, ik ga je zo even terug PM-enquote:
Aaaahquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Senesta...de aller aller aaaaaallerbeste mod van de heeeeele wereld
Jullie hebben gewoon steeds keigoeie ideeenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:54 schreef Queen_Bee het volgende:Je staat altijd gelijk weer overal voor klaar wanneer we weer eens iets bedacht hebben, best een schouderklopje waard hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |