ja heb ik natuurlijk aan zitten denken. Mijn dierenarts zit in drenthe, ik ben met dikzak in Den Helder. Dus ik kijk het ff aan tot vanaaf. Wordt dat geluid niet minder dan bel ik mijn DA even wat ze adviseerd, en anders neem ik hem even mee naar de DA hier.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat gekookte rijst en kipfilet wel ok is voor een hond. Wat ik zelf zou doen is even de dierenarts bellen, die kan je beter adviseren.
En of ie z'n kont wel netjes afveegtquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:43 schreef Cyan het volgende:
Let je wel op of ie ook nog poept? En of dat dan diarree is of gewoon vaste poep?
De meeste dierenartsen vragen of je hond nog ontlasting heeft gehad en dat normale ontlasting was of diarree. Blijkbaar nog nooit bij de dierenarts geweest met een huisdier dat niet meer wilt eten.quote:Op zondag 13 juli 2008 09:21 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En of ie z'n kont wel netjes afveegtgadverdamme man
![]()
Hij is nog wat down. Hij eet iig weer. Hij krabt niet meer aan zn hotspots en ik heb zn maag niet meer gehoord. Het gaat iig een stuk beter als vrijdagquote:Op zondag 13 juli 2008 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het nu met je beestje, weer zo goed als de oude? En fijn dat ie in ieder geval weer eet!
ontlasting was gewoon goed. Alleen het is altijd wat gelig ofzo geweest. Volgens de DA kwam dat door dat rare voer.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:10 schreef Cyan het volgende:
[..]
De meeste dierenartsen vragen of je hond nog ontlasting heeft gehad en dat normale ontlasting was of diarree. Blijkbaar nog nooit bij de dierenarts geweest met een huisdier dat niet meer wilt eten.
Ik denk dat jou hond last heeft van ontwennings verschijnselen van het meeroken nu er bij jou in de kroeg niet meer gerookt wordt. daar heeft dat arme beestje last van. heb je nou je zinquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:18 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn hond heeft denk ik last van zn maag. Sinds gisteren wilde hij geen brokken meer. Wat rodi wilde hij nog wel. Vandaag wederom geen brokken, en zn maag gaat tekeer als een gek. Naja, zn darmen denk ik.
Nou zat ik zo te denken, het kan dan toch geen kwaad om hem gekookte rijst met gekookte kipfilet te geven? Ik denk dat dat net iets beter is als brokken toch?
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:30 schreef Cyan het volgende:
Fijn dat het weer wat beter met hem gaat!
Gast, als je dieren hebt is het niet vreemd om hier op te letten hoor. Er zijn weinig dingen die je zo snel erop kunnen wijzen dat je hond (of kat) iets onder de leden heeftquote:Op zondag 13 juli 2008 09:21 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En of ie z'n kont wel netjes afveegtgadverdamme man
![]()
Als je even naar boven had gelezenquote:Op maandag 14 juli 2008 12:37 schreef Verbal het volgende:
Kipfilet met rijst is op zich niet zo'n probleem, al wordt het eerder aangeraden bij diarree.
Er kan van alles aan de hand zijn, maar op zich is het niet erg als een hond een paar dagen niet eet. Misschien voelt hij zich gewoon niet lekker.
Heb je al in zijn bek gekeken of er misschien ergens iets aan het ontsteken is? Dat hij daarom niet eet?
V.
Ah, ik had de linkt Qwea, Mikey niet gelegd, sozquote:Op maandag 14 juli 2008 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je even naar boven had gelezendan stond daar dat hij hotspots heeft. Rooie plekken die zweren/ontsteking op zn lichaam.
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan met een gele etterlaag erover.
Dat komt waarschijnlijk omdat hij een voedsel allergie heeft. Dus ik heb allerlei middeltjes gekregen en ander voer. En nu moet hij 6 weken op dieet![]()
Aah, ook mijn fout. Had ik er even bij moeten zettenquote:Op maandag 14 juli 2008 12:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ah, ik had de linkt Qwea, Mikey niet gelegd, soz
V.
Ik neem aan dat je met dat laatste dan ook niet akkoord bent gegaan, met het verplaatsen van die afspraak?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef PinkEsid het volgende:
Gekookte rijst met gekookte kip is zeer goed voor een hond met maag of darm problemen(is heel licht verteerbaar) dit is mij een paar weken geleden ook geadviseerd dit omdat het met mijn hondje ook niet zo goed gaat ook borrelen en als je op ze buikje drukt of aait grommen dit komt en gaat met vlagen vanochtend jankte hij het uit van de pijn bij het poepen dit is al meerdere keren gebeurt en wij maken ons erg zorgen afspraak gemaakt bij de DA alweer. eerste keer daar had ie 2 injecties gehad en 2 kuren dit heeft niet echt geholpen. nu een afspraak gemaakt te hebben hebben ze terug gebelt of de afspraak verzet kon worden wat ik erg achterlijk vind want hij vergaat van de pijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |