abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:13:31 #51
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57146979
Weet je, het kan me heel weinig schelen of ik hier geloofd word of niet.
Ik snap ook wel waarom dat is en dat heb ik aan mezelf te danken.
ook geen andere vorm
pi_57147010
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:13 schreef Rondje het volgende:
Weet je, het kan me heel weinig schelen of ik hier geloofd word of niet.
Ik snap ook wel waarom dat is en dat heb ik aan mezelf te danken.
das mooi,..
slotje derop
TS intresseerd het toch geen flikker.
S6 met "wegduiken" verder.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op dinsdag 4 maart 2008 12:02 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Conclusie: ts., bek houden tot je stappen hebt ondernomen. Dan terug komen voor update.
Zij is ook niet degene die dit topic heeft geopend. Dat is nou precies de reden waarom beter niet anderen het vervolg kunnen openen
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:32:09 #54
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57147371
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:14 schreef het.ismij het volgende:

[..]

das mooi,..
slotje derop
TS intresseerd het toch geen flikker.
S6 met "wegduiken" verder.
Doe gewoon even normaal wil je.

Ik kan me wel de hele tijd zitten verdedigen of proberen duidelijk te maken dat het wel echt waar is, maar dat haalt geen ene zak uit. Daar heb ik ook geen zin in.

Ik heb het moeilijk op het moment, zit erover te denken om heel mijn leven om te gooien en misschien problemen te krijgen op mijn werk, het leven van mijn kinderen overhoop te halen en mijn vriend (die dat eigenlijk wel verdient, maar ik wil het niet) heel erg pijn te doen. En mezelf ook.
Ik voel me of ik elk moment in kan storten en de enige manier die ik kan bedenken om dat niet te doen, is er een grapje van maken, of gewoon net doen of er niets aan de hand is, iets dat ik al heel lang doe en gewend ben en dat dus vertrouwd is. Net als bij mijn vriend zijn, dat is vertrouwd.

En ik voel me een idioot dat ik zo lang ben gebleven en eigenlijk nog wil blijven.
Maar goed, daar doe ik niks aan.
In elk geval niet nu.

Volgende week dat gesprek en dan weet ik misschien meer.
En ik hoop dat ik mag kijken bij dat huisje, al is het alleen maar omdat ik dan het idee heb dat ik iets DOE.
ook geen andere vorm
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:34:12 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57147419
Jezus, loopt dit topic nog steeds? Ik heb deel 3 gemist. Hoe was het bij het maatschappelijk werk? Of kwam je vriend erachter en mocht je niet heen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:40:45 #56
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57147519
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:34 schreef Tinkepink het volgende:
Jezus, loopt dit topic nog steeds? Ik heb deel 3 gemist. Hoe was het bij het maatschappelijk werk? Of kwam je vriend erachter en mocht je niet heen?
Ik heb volgende week woensdag een afspraak.
Ik kan alleen op dinsdag of woensdag, (of vrijdag, maar dan werkte die vrouw zelf niet) anders is de kans een stuk groter dat hij erachter komt, en ze hadden geen tijd meer deze week.
Ik ben wel bang dat hij gaat zeiken als ik het hem zeg: stel je niet aan, er is toch al lang niets meer gebeurd, het is je eigen schuld, weet ik veel...
ook geen andere vorm
pi_57147537
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:34 schreef Tinkepink het volgende:
Die afspraak moet nog komen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57147581
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:40 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik heb volgende week woensdag een afspraak.
Ik kan alleen op dinsdag of woensdag, (of vrijdag, maar dan werkte die vrouw zelf niet) anders is de kans een stuk groter dat hij erachter komt, en ze hadden geen tijd meer deze week.
Ik ben wel bang dat hij gaat zeiken als ik het hem zeg: stel je niet aan, er is toch al lang niets meer gebeurd, het is je eigen schuld, weet ik veel...
Of hij timmert je op je bek en dan weet je gelijk weer waarom dit de juiste keuze is.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:49:46 #59
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57147686
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:43 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Of hij timmert je op je bek en dan weet je gelijk weer waarom dit de juiste keuze is.
Als hij boos wordt kan dat, maar ik denk eerder dat hij zal proberen me wijs te maken dat er niks aan de hand is.
ook geen andere vorm
pi_57148112
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 12:49 schreef Rondje het volgende:

[..]

Als hij boos wordt kan dat, maar ik denk eerder dat hij zal proberen me wijs te maken dat er niks aan de hand is.
En daarover moet je proberen niet in discussie te gaan. Voor jou is een grens bereikt, voor jou is de maat vol en hij kan onmogelijk voelen wat jij voelt en daar een oordeel over vellen al zal hij dat wel proberen.
Als hij evenwel volhoudt dat je je aanstelt, kun je altijd nog voorstellen het verhaal voor te leggen aan zijn collega's, vrienden en familie en eens te vragen of dit normaal is
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 maart 2008 @ 13:20:17 #61
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57148200
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:15 schreef Xennia het volgende:
En daarover moet je proberen niet in discussie te gaan. Voor jou is een grens bereikt, voor jou is de maat vol en hij kan onmogelijk voelen wat jij voelt en daar een oordeel over vellen al zal hij dat wel proberen.
Als hij evenwel volhoudt dat je je aanstelt, kun je altijd nog voorstellen het verhaal voor te leggen aan zijn collega's, vrienden en familie en eens te vragen of dit normaal is
Of het topic even te printen.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 13:27:59 #62
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57148332
quote:

[..]

En daarover moet je proberen niet in discussie te gaan. Voor jou is een grens bereikt, voor jou is de maat vol en hij kan onmogelijk voelen wat jij voelt en daar een oordeel over vellen al zal hij dat wel proberen
Ik ben gewoon bang..
Voor alles.

En die grens is zo vaag.
Toen hij me sloeg de laatste keer, dacht ik dat het genoeg was, wilde ik weg, ik ben begonnen met dingen regelen voor als ik zou gaan. Meubeltjes (goedkope), Ik was heel hard op zoek naar woonruimte, heb helemaal bedacht hoe ik de kindjes het zou vertellen... Ik heb zelfs uitgerekend hoelang ik het vol zou houden als ik naar een hotelletje zou moeten ofzo.

En toen ben ik gebleven.

Ik heb me na die verkrachting op mijn 16e voorgenomen dat dat nooit meer zou gebeuren en nu twijfel ik nog...
Ik neem mezelf niet serieus genoeg
ook geen andere vorm
  dinsdag 4 maart 2008 @ 13:29:44 #63
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57148368
quote:

[..]

Ik kan dan alleen bij zijn vrienden aankloppen ben ik bang
ook geen andere vorm
pi_57148574
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 13:27 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik ben gewoon bang..
Voor alles.

En die grens is zo vaag.
Toen hij me sloeg de laatste keer, dacht ik dat het genoeg was, wilde ik weg, ik ben begonnen met dingen regelen voor als ik zou gaan. Meubeltjes (goedkope), Ik was heel hard op zoek naar woonruimte, heb helemaal bedacht hoe ik de kindjes het zou vertellen... Ik heb zelfs uitgerekend hoelang ik het vol zou houden als ik naar een hotelletje zou moeten ofzo.

En toen ben ik gebleven.

Ik heb me na die verkrachting op mijn 16e voorgenomen dat dat nooit meer zou gebeuren en nu twijfel ik nog...
Ik neem mezelf niet serieus genoeg
Nee en dat ga je nu veranderen en je gaat niet toestaan dat een ander je niet serieus neemt. Zeker niet je partner, die het beste met je voor moet hebben en dat duidelijk niet doet.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:02:38 #65
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57149101
Ik zit te denken om op mijn werk enigszins te vertellen wat er nu speelt, omdat ik me vrij slecht kan concentreren de laatste weken.

Ik ben alleen zo bang dat ze me voor gek zullen verklaren dat ik nog bij hem ben en dat ze me helemaal voor gek zullen verklaren als ik toch blijf. Wat niet heel onwaarschijnlijk is, aangezien ik natuurlijk ook gewoon gek ben...

Als er niet gebeurt wat ze verwachten(dat ik wegga) kunnen ze me dan nog serieus nemen? Misschien moet ik niks zeggen met het risico dat ik straks ineens alles moet uitleggen omdat ze merken dat het niet zo heel goed gaat...

ook geen andere vorm
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:05:30 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57149163
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:02 schreef Rondje het volgende:
Ik zit te denken om op mijn werk enigszins te vertellen wat er nu speelt, omdat ik me vrij slecht kan concentreren de laatste weken.

Ik ben alleen zo bang dat ze me voor gek zullen verklaren dat ik nog bij hem ben en dat ze me helemaal voor gek zullen verklaren als ik toch blijf. Wat niet heel onwaarschijnlijk is, aangezien ik natuurlijk ook gewoon gek ben...

Als er niet gebeurt wat ze verwachten(dat ik wegga) kunnen ze me dan nog serieus nemen? Misschien moet ik niks zeggen met het risico dat ik straks ineens alles moet uitleggen omdat ze merken dat het niet zo heel goed gaat...

Je hoeft niet ineens je hele privéleven op tafel te gooien. Je kunt ook zeggen dat er privé dingen spelen die je concentratie beïnvloeden en het daar bij laten. Sterker nog, dat zou ik je adviseren.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:09:05 #67
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57149228
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je hoeft niet ineens je hele privéleven op tafel te gooien. Je kunt ook zeggen dat er privé dingen spelen die je concentratie beïnvloeden en het daar bij laten. Sterker nog, dat zou ik je adviseren.
Ik werk heel nauw samen met mijn collega's, die gaan zitten vissen
Meestal vind ik dat wel leuk, dat we zoveel van elkaar weten en goed met elkaar op kunnen schieten enzo, maar in dit geval is het minder.
Misschien moet ik naar het afdelingshoofd gaan, dat zou wel kunnen, maar ik heb geen idee of hij niet gewoon in huilen uitbarst en zegt dat hij het zo erg voor me vindt Hij is nogal emotioneel...

Ik zal eens opzoeken wie ik hierover kan aanschieten.
ook geen andere vorm
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:10:14 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57149257
is er een officieel vertrouwens persoon op je werk?

die heeft geheimhoudingsplicht zover ik weet...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:13:03 #69
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57149307
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:10 schreef Re het volgende:

Dat wilde ik net na gaan kijken idd.
ook geen andere vorm
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:13:59 #70
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_57149321
Ik denk dat ze niet zo moeilijk gaan doen op je werk, aangezien je een hoop tijd hebt om te reageren hier. Je bent er als de kippen bij als er weer een reactie is geplaatst, dus tijd genoeg! Ik vraag me af welk werk je doet en ook hoe oud je kinderen zijn. Misschien moet je daar eens wat méér tijd aan besteden dan dit topic in de gaten houden..

Verder ben ik van mening dat je uit je toetsbord kletst en dat je dringend aandacht nodig hebt!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:17:39 #71
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_57149392
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:09 schreef Rondje het volgende:

[..]

Misschien moet ik naar het afdelingshoofd gaan, dat zou wel kunnen, maar ik heb geen idee of hij niet gewoon in huilen uitbarst en zegt dat hij het zo erg voor me vindt Hij is nogal emotioneel...
Tuurlijk...oh meid wat heb je toch met jezelf te doen
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:19:13 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57149423
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:10 schreef Re het volgende:

Maar die is er toch voor kwesties op het werk?

Ik weet dat bij ons de bedrijfsarts en het bedrijfsmaatschappelijk werk een rol kunnen spelen, ook in de preventie (dus om te voorkomen dat je op je werk gaat uitvallen). Dáár zou je vertrouwelijk met je verhaal terecht moeten kunnen. Maar de vraag is of je dat wil en/of nodig vindt, omdat je ook dat andere contact al hebt met maatschappelijk werk.

Je zou je hoofd dan nog kunnen melden dat je al zelf initiatief hebt genomen. En als je liever niet meer vertelt, moet je het daar ook gewoon bij laten.
pi_57149780
Ik zou alleen zeggen dat er prive dingen spelen inderdaad ,waardoor je concentratie niet optimaal is. Ik kan me niet voorstellen dat jij en je collega's alles van elkaar weten, want je hebt dit ook heel lang verborgen kunnen houden en zo heeft ieder zijn geheim.

Je zou eventueel je leidinggevende, vertrouwelijk, iets meer kunnen vertellen
pi_57149825
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 09:23 schreef Rondje het volgende:

[..]

Hij weet het niet idd.

Hij heeft me een half jaar geleden voor het laatst geslagen, van die dingen die hij doet als hij gedronken heeft, weet hij niks, het kan hem niet schelen óf hij vindt het niet zo'n probleem.
Ik ben bang dat hij zal zeggen dat ik me aanstel, of dat ik helemaal geen reden heb om te gaan, dat ik niet zo emotioneel moet doen, dat het mijn eigen schuld is... Misschien dat ik iets zeg als ik geweest ben, want ik wil het eigenlijk niet voor hem verzwijgen, daar voel ik me schuldig over. Ook omdat ik eigenlijk zelf ook het gevoel heb dat ik overdrijf.
In dat opzicht had ik allang de koffers gepakt......
Haters gonna hate.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:41:42 #75
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57149912
We weten ook niet alles van elkaar..
Maar als ik iets zeg, ben ik wel bang dat ze door zullen vragen, waarschijnlijk vooral omdat ik het er niet over wil hebben, helemaal niet, totdat ik meer weet.
ook geen andere vorm
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:53:52 #76
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57150174
Probeer dan nog een weekje vol te houden, tijdens het gesprek met met maatschappelijk werk kunnen ze je vast wat tips geven...
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:54:18 #77
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57150185
Als je dit topic uitprint, durf je het dan aan je vriend / de maatschappelijk werker te laten lezen ?

Zo nee, dan is 't veel erger dan je jezelf wijs maakt.
Zo ja, doe eens dan ?
zzz
pi_57150230
je bent wel overal bang voor he?
je gaat of er volledig voor omhet op te lossen of niet.
niet half half,..
de maatschappelijk werker kan ook geen klote voor je doen als je niet helemaal eerlijk bent.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:56:44 #79
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57150236
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar die is er toch voor kwesties op het werk?

Ik weet dat bij ons de bedrijfsarts en het bedrijfsmaatschappelijk werk een rol kunnen spelen, ook in de preventie (dus om te voorkomen dat je op je werk gaat uitvallen). Dáár zou je vertrouwelijk met je verhaal terecht moeten kunnen. Maar de vraag is of je dat wil en/of nodig vindt, omdat je ook dat andere contact al hebt met maatschappelijk werk.

Je zou je hoofd dan nog kunnen melden dat je al zelf initiatief hebt genomen. En als je liever niet meer vertelt, moet je het daar ook gewoon bij laten.
nee hoor, een vertrouwenspersoon kan gewoon een medewerker van je bedrijf zijn, dit in tegenstelling tot de bedrijfsarts, wat in mijn ogen gewoon iemand is die voor je werkgever werkt en daar ook aan raporteert...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:00:42 #80
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57150319
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:54 schreef L.Denninger het volgende:
Als je dit topic uitprint, durf je het dan aan je vriend / de maatschappelijk werker te laten lezen ?

Zo nee, dan is 't veel erger dan je jezelf wijs maakt.
Zo ja, doe eens dan ?
Ik durf het niet aan hem te laten lezen nee. Ik denk dat hij heel erg kwaad wordt dat ik zo over hem praat met vreemden, want dan krijgen ze een verkeerd beeld van hem (dat is wat hij zegt, daarom wilde hij sowieso al niet dat ik op een forum zat)
En ik denk dat ik het beter kan vertellen bij MW dan dat ik ze een printje laat lezen
ook geen andere vorm
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:02:44 #81
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57150360
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef het.ismij het volgende:
je bent wel overal bang voor he?
je gaat of er volledig voor omhet op te lossen of niet.
niet half half,..
de maatschappelijk werker kan ook geen klote voor je doen als je niet helemaal eerlijk bent.
Dat doe ik ook wel, tegen haar.

Ik vind het alleen wel een rotidee dat ze mijn naam en adres enzo weten, maar goed, anders kon ik geen gesprek krijgen.
ook geen andere vorm
pi_57150607
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:02 schreef Rondje het volgende:
Ik vind het alleen wel een rotidee dat ze mijn naam en adres enzo weten, maar goed, anders kon ik geen gesprek krijgen.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:15:39 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57150616
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef Re het volgende:

[..]

nee hoor, een vertrouwenspersoon kan gewoon een medewerker van je bedrijf zijn, dit in tegenstelling tot de bedrijfsarts, wat in mijn ogen gewoon iemand is die voor je werkgever werkt en daar ook aan raporteert...
Ja hoor, een vertrouwenspersoon heeft een functie in het werk, niet voor medewerkers hun privéproblemen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 maart 2008 @ 15:31:24 #84
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57150952
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:15 schreef Lienekien het volgende:
Ja hoor, een vertrouwenspersoon heeft een functie in het werk, niet voor medewerkers hun privéproblemen.
Nee hoor. Een vertrouwenspersoon kun je ook privéproblemen voorleggen; die uiteraard weer effect hebben op je presteren op het werk.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:38:45 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57151127
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee hoor. Een vertrouwenspersoon kun je ook privéproblemen voorleggen; die uiteraard weer effect hebben op je presteren op het werk.
Nou, over het algemeen niet, hoor.
pi_57151241
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:02 schreef Rondje het volgende:

[..]

Dat doe ik ook wel, tegen haar.

Dat is een bewuste tactiek, zo is voor jou de drempel om terug te krabbelen hoger omdat zij weten wie je bent en dus ook contact met jou op kunnen nemen. Mensen in jouw positie hebben nogal eens de neiging om te bagatelliseren en zich te bedenken in de tijd tussen het eerste telefoontje en de eerste afspraak of om gewoon helemaal niet op te komen dagen. Mocht je zo'n kunstje flikken, of mocht je vriend er achter komen en je verbieden te gaan, dan kunnen ze nu contact met jou opnemen zodat er toch actie kan worden ondernomen.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:07:08 #87
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57151727
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 15:43 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat is een bewuste tactiek, zo is voor jou de drempel om terug te krabbelen hoger omdat zij weten wie je bent en dus ook contact met jou op kunnen nemen. Mensen in jouw positie hebben nogal eens de neiging om te bagatelliseren en zich te bedenken in de tijd tussen het eerste telefoontje en de eerste afspraak of om gewoon helemaal niet op te komen dagen. Mocht je zo'n kunstje flikken, of mocht je vriend er achter komen en je verbieden te gaan, dan kunnen ze nu contact met jou opnemen zodat er toch actie kan worden ondernomen.
Ik snap het ook wel.
Ik vind het gewoon niet fijn.

En ik heb wel eerst gevraagd of er dan niet straks ineens iemand voor de deur staat
Tegenwoordig is het toch zo dat een vrouw(of man) die geslagen wordt niet meer zelf aangifte hoeft te doen maar dat de staat dat ook kan doen? En volgens mij heb ik ooit melding gemaakt, maar dat weet ik niet zeker meer...Ik weet wel dat ik het wilde doen. Stom eigenlijk dat ik dat niet meer zeker weet.
ook geen andere vorm
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:12:18 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57151830
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:07 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel.
Ik vind het gewoon niet fijn.

En ik heb wel eerst gevraagd of er dan niet straks ineens iemand voor de deur staat
Tegenwoordig is het toch zo dat een vrouw(of man) die geslagen wordt niet meer zelf aangifte hoeft te doen maar dat de staat dat ook kan doen? En volgens mij heb ik ooit melding gemaakt, maar dat weet ik niet zeker meer...Ik weet wel dat ik het wilde doen. Stom eigenlijk dat ik dat niet meer zeker weet.
Volgens mij niet, hoor.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:15:29 #89
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57151885
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Volgens mij niet, hoor.
Dat dacht ik...
Was er dan sprake van dat ze dat wilden doen? (dat zal ik wel gehoord hebben als er ook maar iets in die richting gezegd werd )
Nou ja, daar was ik in elk geval bang voor.
ook geen andere vorm
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:20:10 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_57151975
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:15 schreef Rondje het volgende:

[..]

Dat dacht ik...
Was er dan sprake van dat ze dat wilden doen? (dat zal ik wel gehoord hebben als er ook maar iets in die richting gezegd werd )
Nou ja, daar was ik in elk geval bang voor.
Misschien kun je dit eens lezen: http://stophuiselijkgeweld.opvang.nl/page26.html#faq0

Daar lees ik in dat als de politie over bepaalde informatie beschikt ze over 'ambtshalve vervolging' kunnen overgaan.

Maar je moet er níet vanuit gaan dat het MW jouw informatie gaat doorgeven aan de politie.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:23:55 #91
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57152063
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien kun je dit eens lezen: http://stophuiselijkgeweld.opvang.nl/page26.html#faq0

Daar lees ik in dat als de politie over bepaalde informatie beschikt ze over 'ambtshalve vervolging' kunnen overgaan.

Maar je moet er níet vanuit gaan dat het MW jouw informatie gaat doorgeven aan de politie.
Nee, dat weet ik wel, volgens mij mogen ze dat niet eens.
Maar ik belde met Steunpunt Huiselijk geweld en die mensen hoeven volgens mij niks voor zich te houden.
Hoewel ze natuurlijk wel veel minder mensen zouden krijgen die iets zouden doen als ze wisten dat het doorgegeven werd ( zin )
Dank je, ik zal eens kijken.
ook geen andere vorm
pi_57153206
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:23 schreef Rondje het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik wel, volgens mij mogen ze dat niet eens.
Maar ik belde met Steunpunt Huiselijk geweld en die mensen hoeven volgens mij niks voor zich te houden.
Hoewel ze natuurlijk wel veel minder mensen zouden krijgen die iets zouden doen als ze wisten dat het doorgegeven werd ( zin )
Dank je, ik zal eens kijken.
Ben je al bij maatschappelijk werk geweest?
Co-ouder van twee geweldige kinderen
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:02:35 #93
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57153784
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:27 schreef housewous het volgende:

[..]

Ben je al bij maatschappelijk werk geweest?
Volgende week pas.

Ik vind het zo raar dat hij niet merkt dat ik niet lekker in mijn vel zit (voorzichtig uitgedrukt).
ook geen andere vorm
pi_57153874
Je zou nu eigenlijk oprah moeten kijken. Getrouwde vrouwen verkracht door hun echtgenoten. Nu een vrouw die het niet wilde geloven en het niet zag als verkrachting. Ze was ook bang niet geloofd te worden omdat ze politie agente is. Morgen evt herhaling kijken.
pi_57154665
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:02 schreef Rondje het volgende:

[..]

Volgende week pas.

Ik vind het zo raar dat hij niet merkt dat ik niet lekker in mijn vel zit (voorzichtig uitgedrukt).
Whoehaha,

Je blijft maar antwoorden. Als iemand anders over 1 pagina dezelfde vraag stelt dan geef je gewoon weer antwoord. Ik roep jouw verhaal uit tot een hoax
Co-ouder van twee geweldige kinderen
pi_57154734
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:02 schreef Rondje het volgende:

[..]

Volgende week pas.

Ik niet. tijdens de verkrachtingen verplaatst hij zich ook niet bepaald in jou
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:53:12 #97
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57154793
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik niet. tijdens de verkrachtingen verplaatst hij zich ook niet bepaald in jou
Figuurlijk gezien niet nee...
Gone.... :')
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:57:22 #98
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_57154881
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:12 schreef MrDice het volgende:
Vriend verkracht haar, slaat haar, controleert haar... TS is goed geworden in het ontwijken van de klappen waardoor het wellicht minder erg is maar wel des te tragischer. Daarnaast heeft ze een afspraak met hulpverlening waaruit hopelijk iets goeds komt. Daarnaast is er de discussie of TS de waarheid spreekt of een leugenachtige aandachtshoer is.

Samenvatting in een notendop + tvp.
Daar hebben we tenminste wat aan....

Wat een enorm vaag verhaal btw..(toch maar topic 1 checken )
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_57154915
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:53 schreef Flatline____ het volgende:

[..]

Figuurlijk gezien niet nee...
Pa-dam-tsh.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:37:28 #100
131278 moemoe
#teampanda
pi_57155999
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:09 schreef n0a het volgende:
Je zou nu eigenlijk oprah moeten kijken. Getrouwde vrouwen verkracht door hun echtgenoten. Nu een vrouw die het niet wilde geloven en het niet zag als verkrachting. Ze was ook bang niet geloofd te worden omdat ze politie agente is. Morgen evt herhaling kijken.
Ik heb deze uitzending zojuist ook gezien en moest meteen aan dit topic denken. Als het goed is volgt er rond 23.30 uur vanavond een herhaling op RTL8. Ik denk dat TS veel zal herkennen in de verhalen van andere vrouwen.

Het vertrouwde, zijn reactie, jouw reactie... Misschien dat het helpt, om het bij anderen te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')