Genoeg mensen die dan een biertje pakken hoor.quote:
De nacht duurt van 0 uur tot 6.00 uur. Dus 7 uur 's nachts bestaat niet.quote:
okee Nee eigenlijk niks okee pv3. Als ik 7 uur 's nachts vind, dan is dat zo. Het is een vrij land verdomme.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De nacht duurt van 0 uur tot 6.00 uur. Dus 7 uur 's nachts bestaat niet.
Dat wil niet zeggen dat het dan biertijd is.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dan een biertje pakken hoor.
Ik vind van wel.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het dan biertijd is.
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 3 maart 2008 16:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
okee Nee eigenlijk niks okee pv3. Als ik 7 uur 's nachts vind, dan is dat zo. Het is een vrij land verdomme.
Zie topic.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:04 schreef borisz het volgende:
Bert v Marwijk is nu officieel de nieuwe bondscoach.
Hey makker, is dit een oorlogsverklaring?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:09 schreef VoreG het volgende:
Moet inhoud trouwens niet volume zijn? Of hebben we dan aan SCH al genoeg?
quote:Er is een nieuw woordenboek van Van Dale op de markt gebracht. Het gaat om een woordenboek Nederlands speciaal voor vmbo'ers en mbo'ers.
Dit nieuwe woordenboek sluit aan bij het kennis- en taalniveau van vmbo-leerlingen en mbo-studenten, aldus de uitgever. Volgens de uitgever is "de manier van uitleggen, de voorbeeldzinnen, de vormgeving en de tekeningen precies passend voor de gebruiker."
De definities in het Van Dale (v)mbo-woordenboek zijn kort en bevatten geen moeilijke woorden en afkortingen, daarbij is het lidwoord opgenomen vóór het trefwoord en is alles in begrijpelijke taal geschreven. Tevens wordt de bruikbaarheid vergroot door 650 tekeningen die de betekenis van een woord verduidelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |