Genoeg mensen die dan een biertje pakken hoor.quote:
De nacht duurt van 0 uur tot 6.00 uur. Dus 7 uur 's nachts bestaat niet.quote:
okee Nee eigenlijk niks okee pv3. Als ik 7 uur 's nachts vind, dan is dat zo. Het is een vrij land verdomme.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De nacht duurt van 0 uur tot 6.00 uur. Dus 7 uur 's nachts bestaat niet.
Dat wil niet zeggen dat het dan biertijd is.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dan een biertje pakken hoor.
Ik vind van wel.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het dan biertijd is.
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 3 maart 2008 16:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
okee Nee eigenlijk niks okee pv3. Als ik 7 uur 's nachts vind, dan is dat zo. Het is een vrij land verdomme.
Zie topic.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:04 schreef borisz het volgende:
Bert v Marwijk is nu officieel de nieuwe bondscoach.
Hey makker, is dit een oorlogsverklaring?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:09 schreef VoreG het volgende:
Moet inhoud trouwens niet volume zijn? Of hebben we dan aan SCH al genoeg?
quote:Er is een nieuw woordenboek van Van Dale op de markt gebracht. Het gaat om een woordenboek Nederlands speciaal voor vmbo'ers en mbo'ers.
Dit nieuwe woordenboek sluit aan bij het kennis- en taalniveau van vmbo-leerlingen en mbo-studenten, aldus de uitgever. Volgens de uitgever is "de manier van uitleggen, de voorbeeldzinnen, de vormgeving en de tekeningen precies passend voor de gebruiker."
De definities in het Van Dale (v)mbo-woordenboek zijn kort en bevatten geen moeilijke woorden en afkortingen, daarbij is het lidwoord opgenomen vóór het trefwoord en is alles in begrijpelijke taal geschreven. Tevens wordt de bruikbaarheid vergroot door 650 tekeningen die de betekenis van een woord verduidelijken.
Axels commentaar: "Kijk papa, twee giraffenquote:Op maandag 3 maart 2008 17:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
De giraffe
Groot beest met een lange nek.
Een giraffe heeft een lange nek
[ afbeelding ]
Giraffe
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
De giraffe
[ afbeelding ]
Giraffe
Die ene heeft niet alleen een lange nek zegquote:Op maandag 3 maart 2008 17:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
De giraffe
[ afbeelding ]
Giraffe
heheh. 1+1=3 toch?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axels commentaar: "Kijk papa, twee giraffen"
Een derde is wel in de maak op de fotoquote:
die pot is gevuld met 2000$ dus dat is wel prettigquote:Op maandag 3 maart 2008 18:16 schreef VoreG het volgende:
Dus je speelt een freeroll waarbij je een ticket kan winnen voor de volgende freeroll?
Veel te veel moeite voor eigenlijk niets dus.
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:47 schreef Againzender het volgende:
er zit hier een fuut met kleintjes op de rug in de sloot
Als ik jou zo hoor is Slotervaart echt het mooiste stukje Nederlandquote:Op maandag 3 maart 2008 17:47 schreef Againzender het volgende:
er zit hier een fuut met kleintjes op de rug in de sloot
ja en daar doen doen dan vervolgens wel ff 5.000 mensen aan meequote:Op maandag 3 maart 2008 18:18 schreef borisz het volgende:
[..]
die pot is gevuld met 2000$ dus dat is wel prettig
VVD-er?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef VoreG het volgende:
Pfff bij eenvandaag oud-kamerleden die na 1,5 jaar geen enkele baan hebben kunnen vinden en dus nog steeds hun wachtgeld van 3000 euro per maand binnenkrijgen.
Argument van eentje:
'Ja maar ik heb ook weinig tijd om iets te vinden, want ik ben met een kook-cursus bezig en ik heb al bijna m'n wijncertificaat'
een voormalig kandidaat lijsttrekker daar ja.quote:
Oh ja, het is voortaan verboden over poker te praten in Hools.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en daar doen doen dan vervolgens wel ff 5.000 mensen aan meede freerols op PS zijn echt een lachertje
Wat is de nederlandse benaming ervoor?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:37 schreef Suijk het volgende:
Het verbaasde me dat ik er gewoon in een uurtje ben! Ik dacht altijd dat dat een uur of 2 weg lag, maar dat valt wel mee dus.
Ik was in IJsbrechtum, iemand ooit van gehoord?
Vanuit Almere zal dat inderdaad niet zo heel ver weg zijn. Als je nog in Noord-Brabant had gewoond had je er denk ik wel 2 tot 3 uur over gedaan.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:37 schreef Suijk het volgende:
Het verbaasde me dat ik er gewoon in een uurtje ben! Ik dacht altijd dat dat een uur of 2 weg lag, maar dat valt wel mee dus.
Ik was in IJsbrechtum, iemand ooit van gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |