ja, ik zag wel een aantal mensen met zo'n Amsterdam shirt, maar niet met jouw nummerquote:Op zondag 30 maart 2008 16:18 schreef Grumpey het volgende:
Ik heb je ook lopen zoeken Kepler....dat bussinesspoint stond dus helemaal niet aangegeven!
Ik ook zoeken in het startvak, was uiteindelijk een van de eersten en heb nog rondjes gelopen om mijn I AMsterdam shirt maar zo goed mogelijk in beeld te zetten, maar om tien voor 12 ben ik daar maar mee gestopt omdat het koud werd zonder shirtje erover en ik ook vooraan wilde staan. Dat laatste is overigens gelukt, stond op de voorste rij
Het was een leuk loopje, dat laatste stuk omhoog de boulevard op, dat was afschuwelijk
Voor de rest erg blij met wind in de rug op de terugweg, heb uiteindelijk een tijd van ongeveer 49 minuten rond, heb het niet zelf bijgehouden.
De volgende keer misschien wel handig om wat specifiekere afspraken te maken, zeker voor de marathon kep, want volgens mij lopen we ongeveer dezelfde tijd daarop (doel) en dan kunnen we nog wat aan elkaar hebben misschien.
en het regende ook nogquote:Op zondag 30 maart 2008 16:20 schreef thaleia het volgende:
Jullie lopen op zwaar terrein 49 en 52 minuten over een afstand van 12 km? Respect!
Dezelfde startgroep als ik en ik stond ook op de 1e rijquote:Op zondag 30 maart 2008 21:13 schreef Zotheid het volgende:
Grumpey, had jij een petje op? Dan liep ik je voorbij in de stationsstraat.Daar zag ik iig iemand met een I AMsterdam tshirt. En ook ik kon het meetingpoint niet vinden. Volgende keer inderdaad maar betere afspraken maken.
Ben na even zoeken maar naar de massage geweest om te vragen of ze iets aan m'n knie konden doen. Volgens de eerste vrouw die ik sprak mocht ze niet aan pijnlijke plekken zitten.
Even later sprak ik een man van de massage die mij vertelde dat ik best kan starten zolang ik maar zorgde dat ik goed warm zou lopen en niet op tijd zou gaan lopen. Het eerste heb ik wel gedaan en het tweede niet.
Ik kon als 1 van de eerste van mijn groep (prestatieloop groep 1) starte en dat zorgde dat ik zonder problemen gelijk door kon lopen. En wat liep dat heerlijk over het circuit zeg. Geen last meer van m'n knie en voor m'n gevoel vloog ik over het circuit. Dit hield ik eigenlijk de hele race vol en heb voor mij doen ook een erg goede race gelopen.
Afstand 12 kilometer recreatie
Categorie Mrecr
Totaal plaats 121 / 4944
Categorie plaats 119
Snelheid km/uur
4 kilometer 16:48
8 kilometer 35:28
Netto tijd 52:01
[ afbeelding ]
1e 4 km: 16:48 (14,56 km/u)
2e 4 km: 18:40 (13,94 km/u)
3e 4 km: 16:33 (14,70 km/u)
Gemiddelde snelheid 14,4 km/u
Wat vooral fout ging bij de afspraak was dat dat hele bussiness-meeting point niet aangegeven was door organisatiequote:Op zondag 30 maart 2008 16:39 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, ik zag wel een aantal mensen met zo'n Amsterdam shirt, maar niet met jouw nummer
Voor de marathon inderdaad wel iets beter afsprekenIk ga voor de 3:30 en als ik kijk naar de mijn afgelopen 30km moet dat wel lukken. Hoe ziet jouw schema eruit komen weken? Mijne ongeveer zo:
di: 10k
vr: 21k
zo: 15k
di: 15
do: 10k
zo: 42k
Volgens mij heb ik je dan inderdaad gezien.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dezelfde startgroep als ik en ik stond ook op de 1e rij. Ik had geen petje op en mijn I AMsterdam shirt was tijdens het lopen (en laatste 20 min van wachten) onzichtbaar door een donkergroen vest wat ik daar overheen aanhad. Ik stond naast een fanatieke man in het blauw die heel veel over zijn eigen prestaties aan het praten was en daarnaast stond iemand met een shirt van de marathon van Leiden geloof ik. Waarschijnlijk ben ik gewoon onbewust wel gespot door je
geen groen vest zien lopen op dat eerste relaxte stukje waarbij we groep ervoor nog niet waren tegengekomen?
hierbij mijn overzichtje, zoals men ziet had ik vooral wat moeite met dat strand stuk met tegenwind, mijn snelheid kon ik daar echt niet vasthouden..
Naam Grumpey
Woonplaats Amsterdam
Categorie Mrecr
Totaal plaats 30 / 4926
Categorie plaats 30
Snelheid 14,664 km/uur
4 kilometer 15:51
8 kilometer 33:06
Netto tijd 49:06
Uw relatieve finishpositie in het totale deelnemersveld van de 12 kilometer recreatie:
[ afbeelding ]
hey ik had ook een rood T-shirt aan (en een lange blauwe broek)quote:Op maandag 31 maart 2008 15:11 schreef Grumpey het volgende:
Ik heb vaak de binnenbocht genomen op het circuit, ik zat ook telkens achter iemand met rood shirt, wel grappig op dat circuit, met een man van 10 die hele grote groep inhalen
Na de finish kwamen er nog 2 mensen naar me toe die aangaven dat ze me als richtpunt hadden gebruikt. Eentje gaf zelfs aan dat hij daardoor zijn doel had gehaald van 53 minuten. Als jij 52 minuten liep dan moet je me ook vaak gezien hebben![]()
Ik had zelf geen richtpunt, de man voor me liep uiteindelijk 47 minuten, en was in het begin al gewoon te ver weg om te volgen.
quote:Naam Kepler
Woonplaats Delft
Categorie Mrecr
Totaal plaats 134 / 4944
Categorie plaats 132
Snelheid 13,776 km/uur
4 kilometer 17:35
8 kilometer 35:50
Netto tijd 52:16
quote:Op maandag 10 maart 2008 11:36 schreef Koen_74 het volgende:
Verdomme weer een paar dagen ziek geweest waardoor ik niet heb kunnen trainen.
Ik was zo gebrand op die circuitloop. Ik had wat trainingsachterstand en dat zal nu alleen maar groter zijn![]()
dan maar weer mikken op de Vestloop
In dat geval weet ik precies wie jij bent.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:11 schreef Grumpey het volgende:
Ik heb vaak de binnenbocht genomen op het circuit, ik zat ook telkens achter iemand met rood shirt, wel grappig op dat circuit, met een man van 10 die hele grote groep inhalen
Na de finish kwamen er nog 2 mensen naar me toe die aangaven dat ze me als richtpunt hadden gebruikt. Eentje gaf zelfs aan dat hij daardoor zijn doel had gehaald van 53 minuten. Als jij 52 minuten liep dan moet je me ook vaak gezien hebben![]()
Ik had zelf geen richtpunt, de man voor me liep uiteindelijk 47 minuten, en was in het begin al gewoon te ver weg om te volgen.
In een halve dag zijn er al 20.000 inschrijvingen binnen. Eind van de week zullen de 35.000 startbewijzen wel weg zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:48 schreef mouzzer het volgende:
De inschrijving voor de dam tot dam loop is weer begonnen, wees er snel bij wat zal binnen 2 weken wel vol zitten! Ik doe mee via de businessloop.
http://www.damloop.nl/
het is wel de netto-tijdquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En jezus Kepler, dan kwam je maar 15 seconde later binnen.Dan moet je me ook zeker gezien hebben.
dan zat ik zeker vlak achter jequote:Op dinsdag 1 april 2008 22:02 schreef Zotheid het volgende:
Oja, natuurlijk.Ik kwam 5:01 over de start en 57:02 is mijn bruto finish-tijd. Maar dan nog zat je vlak achter me.
Wel leuk dat iedereen zo dicht bij elkaar zat qua tijd.
Enne, dit was ik dus:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |