je bent niet bekend met het feit dat je een doos ook kleiner kan maken?quote:Op zondag 9 maart 2008 01:35 schreef Geqxon het volgende:
Nee kijk, ik doe het niet om te provoceren of om te pesten, maar omdat het gewoon niet anders kan! Ik stuur soms dingen in veel te groten dozen, omdat ik gewoon niet kleiner heb. En als ze de dozen dan gratis maken, hoeven ze veel minder mee te zeulen.
nee dat weet je gewoon bij dellquote:Op zondag 9 maart 2008 22:03 schreef Geqxon het volgende:
Goed, die 121 euro is exclusief:Printerkabel a 15 euro Cartridge pack a 30 euro Wireless network card a 40 euro Leveringskosten a 15 euro
En over dat alles ook nog eens 19 procent BTW. Waardoor het op 286 euro komt.
Tijd voor een nieuw motto? Zelfs met randapparatuur naaien wij u met de opties!
Breng je het toch zelf weg, kost je meer dan 6,20 aan benzine/treinkaartjes of tijd...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil trouwens concurentie op de TNT post. Jezus, wat een schofterige prijzen. 6,20 en dan niet eens een gratis doos erbij.
Mja, als ik hetzelfde pakketje als wat vandaag de deur uit gaat naar Duitsland stuur ben ik 2 euro goedkoper uit.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Breng je het toch zelf weg, kost je meer dan 6,20 aan benzine/treinkaartjes of tijd...
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:20 schreef Geqxon het volgende:
Staatsloterij trekkingsuitslagen zijn toch om 20:00?
Jij wilt zeggen dat je goedkoper bent dan 6,20/uur?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, als ik hetzelfde pakketje als wat vandaag de deur uit gaat naar Duitsland stuur ben ik 2 euro goedkoper uit.
5 dollah me love you long time.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat je goedkoper bent dan 6,20/uur?
Ik vroeg niet wat je beroep was..quote:
En met dat verdien je 6,20 per uur?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:09 schreef phluphy het volgende:
Spabelonische Braakverwarring!
En dat noemt i een kwaliteits postquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:25 schreef JortK het volgende:
slacker_nl
quote:<JortK`Work> kwaliteitspost: [Slowchat #208] Where we run for JortK's terror!
<digiweed> Title: DIG / [Slowchat #208] Where we run for JortK's terror! (at forum.fok.nl)
Jij snapt ook niet de humor hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En dat noemt i een kwaliteits post
[..]
Nee te simpel voor mequote:
-1 ruk getekendquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:49 schreef Geqxon het volgende:
Geil wijf + 1
Zaadvragende ogen + 1
Niet bloot -1
* WyriHaximus gaat opzoekenquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:10 schreef slakkie het volgende:
Hahaha, big bang theory kijken mensen. Is een comedy over ons soort mensen
NZB?quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:10 schreef slakkie het volgende:
Hahaha, big bang theory kijken mensen. Is een comedy over ons soort mensen
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:46 schreef mschol het volgende:
klere hoftoren..
door de "storm" moest ik een mega eind lopen....
Hopen dat je geen zijwindje pakt danquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:13 schreef Geqxon het volgende:
Leuk. Zometeen over het platteland moeten rijden. Met een brommert.
Hahaha, ik heb een disk gesponsored, maar geef geen accounts weg voor die server.. sorryquote:
Ooit van mirrorren gehoord?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb een disk gesponsored, maar geef geen accounts weg voor die server.. sorry
Ja, maar waarom moet ik een spiegel gaan sponsoren?quote:
quote:
maar wel wat tieten zijn en dat wat je er mee kan doenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Toen wist je nog niet eens wat Ducttape was
Toen was al 11 en had ik menig meisje al gevoeld.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Toen wist je nog niet eens wat Ducttape was
Ik zie de link nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Toen was al 11 en had ik menig meisje al gevoeld.
quote:Bloedmooi Arabisch Vrouw
Arabisch Intiem Contactberichten. 273,000 Leden Fotos. 100% Gratis!
www.Muslima.com
Wat vul je dan in he.quote:Is dit een eerste installatie of heeft het apparaat eerder gewerkt op deze computer?
Ja Nee N.v.t.
Ik heb het maar in het commentaar veld gezet. Beetje stom.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:08 schreef phluphy het volgende:
hahahaha!! Wat heb je uitendelijk ingevuld?![]()
![]()
Bij welk artikel/product was dit zo omschreven? Ik zou toch even een briefje sturen denk ik,
en ze erop attenderen.
Mogguh nerdjes en purtsert JortKquote:
Dan moet je gordijnen ophangen!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Staat in me porem als het zo vroeg is.
uhu die deed ik ook dicht met als gevolg dat vriendin lief begon te mekkeren dat er eens een keertje zon was dat het gordijn dicht moetquote:
vanmiddag om 12:00 al...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
WEEKEENED!
ja ik ook.. alleen nog geen zin gehad om t te meldenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
vanmiddag om 12:00 al...
ik kan weer mail verzenden(m.a.w.: statisch IP adres aangevraagd bij provider..)
Ik heb zelfs al jaren me eigen IP range 192.168.x.xquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:50 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb al jaren een statisch IP adres, 127.0.0.1....
ik HAD het ook jaren bij hccnet/xs4allquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja ik ook.. alleen nog geen zin gehad om t te melden
en Statisch IP heb ik al jaren! ook met eigen RDNS
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik HAD het ook jaren bij hccnet/xs4all
echter toen we overgingen werd het dynamisch... en kon na 2 feb geen mail meer versturen..
nu gratis opnieuw aangevraagd en et werkt weergeen Reverse dns overigens (althans, niet 1 die op m'n domein werkt
)
(en lokaal uiteraard ook al jaren statisch, altijd in 10.0.0.x reeks)
zoiets is pas afgeschreven als ie niet meer vooruitkomt (ten zij je cheap ass trust muisje hebt)quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:12 schreef Geqxon het volgende:
Dat dan weer wel.
Vooral leuk als je glazen hebt waar een compleet bierglas in past.
Verder werk ik nu al weer 3.5 jaar op dezelfde muis. Afgeschreven dus, tijd voor een nieuw.
absoluut geen last van...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn MX700 verpatst. Prachtig ding, super lekker in de hand maar te onnauwkeurig voor precisie gaming.
successquote:Op maandag 17 maart 2008 19:20 schreef phluphy het volgende:
Wat is het hier extreem stil?![]()
Komt dat nou echt omdat JortK minder post?Waar is ie eigenlijk?
Ik meld me ook af voor een paar daagjes: morgenochtend moet ik al om 7.00 uur in het ziekenhuis zijn, ik word waarschijnlijk rond 9 uur geopereerd.
Tot ooit! (hoop over een dag of 3).![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |