Zo is dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:53 schreef du_ke het volgende:
De overheid mag niet bestaan dus al helemaal geen brieven sturen.
Dat dacht ik al, maar ik wilde het even zeker wetenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo is dat.
Dan ben ik tenminste duidelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:00 schreef ijsbrekertje het volgende:
Dat dacht ik al, maar ik wilde het even zeker weten
Consequent zou ik het willen noemen. Het past binnen het beeld dat ik van je opvattingen heb. Maar het was niet meteen duidelijk, anders had ik niet hoeven vragen natuurlijkquote:
Jij zou een grijpstuiver kunnen verdienen als schrijver van voorgedrukte rouwkaarten.quote:
Helaas ben ik belast met een te weinig vaste hand.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Jij zou een grijpstuiver kunnen verdienen als schrijver van voorgedrukte rouwkaarten.
Jullie zijn allebei voor overheidsdwang. Hij alleen wat meer dan jij durft. Hij is voor totalitair, jij voor een beetje. Dwang is dwang. Ooit beste du_ke zal je zien dat dwang niet goed is, dat het gewoon principieel fout is ... tot die tijd ben jij vergelijkbaar met rood_verzet en niet ik. Je vergelijking gaat gewoon niet op lieverd.quote:
Jij wil ontkennen dat je tegen overheidsdwang bent?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:50 schreef du_ke het volgende:
Logisch.
Voorlopig hang jij net als rood_verzet een utopisch systeem aan zonder enige indicatie van werking in de praktijk. Dat lijkt me een sterkere basis dan je poging mij fascisme aan te wrijven.
Ik doe een keertje met je mee. Dat schijnt goed te zijn voor de koorts.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Godverd... der Allah, Boedha.. Jaweh...
KOFFIE!
Onweerlegbaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij wil ontkennen dat je tegen overheidsdwang bent?Je propageert het continue! Dat is dwang, dat is fascisme du_ke. Je kan daar mooie verhaaltjes van rechtvaardigheid omheen hangen, maar de essentie blijft.
Koffie is overal goed voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik doe een keertje met je mee. Dat schijnt goed te zijn voor de koorts.
Weet je wat ook fascistisch is, mensen woorden in de mond leggen of dingen verdraaien om diegene zo in een hokje te kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij wil ontkennen dat je tegen overheidsdwang bent?Je propageert het continue! Dat is dwang, dat is fascisme du_ke. Je kan daar mooie verhaaltjes van rechtvaardigheid omheen hangen, maar de essentie blijft.
Iedere Nederlander op die anderhalve zogenaamde libertariër na is dus fascist volgens jou? Overigens lees je veel posts verkeerd zo te zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja je kan merken dat appeltje ziek is. Hij mist alle scherpte en maakt zich daardoor nog belachelijker dan gewoonlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:42 schreef Aoristus het volgende:
is du_ke weer bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |