Deed ze dat maarquote:Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Volgens mij draagt ze een boerkini.
Je zou eens moeten leren lezen, scheelt je een flink stuk frustratiequote:Op maandag 3 maart 2008 18:37 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Du_ke, het is al duidelijk dat je dus niet open staat voor wat een ander zegt. Immers, ik zeg iets, en omdat ik het zeg, hecht jij er geen waarde aan. Als er hier iemand is die niet open staat voor wat een ander zegt ben jij het. Wist je dat je tweede was bij de POL-verkiezingen voor meest dogmatische user? Misschien dat je daar open voor staat... (en nogmaals gefeliciteerd daarmee)
Als Balkenende nog verder buigt, hebben ze Den Haag in ieder geval al veroverd.....quote:Op maandag 3 maart 2008 19:13 schreef Monidique het volgende:
De Arabieren rukken op. Griekenland en de Balkan zijn bijna veroverd. Gaan ze nog verder? Veroveren ze ook Rome en Berlijn? Hoe dan ook...
Biertje, chips en rellen maar!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Ah, leuk, het is hier gezellig.
Mensen die tegen de betonnen muur die du_ke heet rellen zie ik graag.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:36 schreef Monolith het volgende:
Biertje, chips en rellen maar!
In Portugese danspaleizen wordt op evergreens gedanst. Dus, om het goed te maken (maar ook omdat ik in de stemming ben) een liedje voor Mutant:quote:Op maandag 3 maart 2008 11:44 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Onnodig kwetsend, Zwaardvisch.
Je hebt dan wel vrijheid van meningsuiting...maarrrrr......
Het lot van Rome en de wereld zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:13 schreef Monidique het volgende:
De Arabieren rukken op. Griekenland en de Balkan zijn bijna veroverd. Gaan ze nog verder? Veroveren ze ook Rome en Berlijn? Hoe dan ook...
Tevens een van de slechtste playbackversies ooit.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
In Portugese danspaleizen wordt er op evergreens gedanst. Dus, om het goed te maken (maar ook omdat ik in de stemming ben) een liedje voor Mutant:
http://www.youtube.com/watch?v=K1fRvT2LFNA
PTA wellicht.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:47 schreef Fastmatti het volgende:
Lopen hier trouwens vrachtwagenchauffeurs rond
Ik ben "ze"...quote:Op maandag 3 maart 2008 20:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het lot van Rome en de wereld zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Houd ze tegen.
Het was weer prima!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ben laatst naar zo´n proefavond geweest van de plaatselijke slijter en degene die de uitleg gaf was ook wel enthousiast over dat festival in Groningen (hij kwam zelf ook uit Groningen dat scheelt).
Veel plezier in Stad!
Waar ben je geweest na sluitingstijd?quote:
De FEBo en Janssen of zoiets, daarna in de lobby van het hotel. Toch nog 3 uur geworden.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar ben je geweest na sluitingstijd?
Niet slecht voor zo'n oude gozert.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De FEBo en Janssen of zoiets, daarna in de lobby van het hotel. Toch nog 3 uur geworden.
Maar wat betekent het?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
Niemand krijgt dus koekjes. Falers.
Ik voel me nog steeds een jonge god.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Niet slecht voor zo'n oude gozert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |