Helaas voor de bewonderaars van deze geweldige speler maar positief voor Arsenal.quote:Last Updated: Sunday, 2 March 2008, 15:02 GMT
E-mail this to a friend Printable version
Seedorf set to miss Arsenal game
Venue: San Siro
Date: Tues 4 Mar
Round: Last 16
Kick-off: 1945 GMT
BBC coverage: BBC Radio 5 Live
First leg: 0-0
Influential midfielder Clarence Seedorf is a major doubt for AC Milan as they prepare for Tuesday's Champions League last-16 second leg against Arsenal.
Midfielder Emerson is also set to miss out, although manager Carlo Ancelotti expects Kaka to be available.
The playmaker missed Saturday's league game but is expected to return against Arsenal, along with Andrea Pirlo.
Ancelotti admitted: "The match with Arsenal is causing me worries because we're not in optimal condition."
Arsenal could be boosted by the return of striker Robin van Persie, who has been out since January.
"He might be in squad but certainly won't start. We will assess him on Monday morning," said manager Arsene Wenger.
AC held Arsenal to a 0-0 draw at the Emirates Stadium in the first leg.
Ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik gun arsenal de winst.
Niet vanaf Eindhoven denk ik? Ik vlieg pas om half 1 dacht ik.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef Chadi het volgende:
Hehehe Ik ben dan aanwezig.. overmorgen 10 uur vlieg ik naar Milaan
Nee schipholquote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet vanaf Eindhoven denk ik? Ik vlieg pas om half 1 dacht ik.
Dinsdag heen en woensdag om 12.15 gelukkig weer terug, Milaan is zooooo saai.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee schipholWaar zit je en hoe lang zit je daar ? Misschien dat we dan de stad in gaan of zo
Ik pak woensdag de vlucht van 18:15 richting schiphol. Zit in een skybox ergens .. hoop dat die laag zittenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dinsdag heen en woensdag om 12.15 gelukkig weer terug, Milaan is zooooo saai.
Zit gewoon tussen de Engelsen, geloof op de 3e ring.
Er is totaal niets te beleven en er was weer een drooglegging dacht ik, de supermarkten zullen iig weer goede zaken doen.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik pak woensdag de vlucht van 18:15 richting schiphol. Zit in een skybox ergens .. hoop dat die laag zittenEn is Milaan echt zo saai?
Tering hee .. ik kan in ieder geval de volgende dag winkelen.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er is totaal niets te beleven en er was weer een drooglegging dacht ik, de supermarkten zullen iig weer goede zaken doen.
ik ok, hoe meer wedstrijden voor Arsenal hoe beter.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik gun arsenal de winst.
Om die reden gun ik Man Utd de winst niet hoor tegen Lyonquote:Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ok, hoe meer wedstrijden voor Arsenal hoe beter.
Dat staat je helemaal vrijquote:Op zondag 2 maart 2008 21:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Om die reden gun ik Man Utd de winst niet hoor tegen Lyon
Zie OPquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:53 schreef BonJovi het volgende:
No Seedorf?
Je bent absoluut niet alleenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:28 schreef BigKahuna het volgende:
Iedereen hier voor ArsenalIk ben helemaal alleen
?
Nouja, gaan jullie niet huilen als jullie straks dit zien? :
[ afbeelding ].
Forza Milan
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:29 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Je bent absoluut niet alleenFORZA MILAN
Blijft een geweldige voetbaltempel..quote:
Welke zou beter zijn dan?quote:
Voor jou misschien niet, maar dit is absoluut de wedstrijd van de dag voor de neutrale kijker. Misschien dat ManU-Lyon er nog bij in de buurt komt, maar de wedstrijd waar jij op doelt, absoluut niet.quote:
De mooiste. Samen met Nou Campquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Blijft een geweldige voetbaltempel..
Milan - Arsenal is 1 van de wedstrijden waar weinig gescoord zal wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Welke zou beter zijn dan?
Barca - Celtic lijkt me ook leuk maar Milan en Arsenal zijn gewoon grotere ploegen. Dat geld dan vooral voor Celtic.
Stond ook al te kijken jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:41 schreef VoreG het volgende:
Berlusconi de president van Italië?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:41 schreef VoreG het volgende:
Berlusconi de president van Italië?
Geweldig juistquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezuschristus, wat een kutcommentator.
Slaat ook weer nergens op.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:07 schreef Zorro het volgende:
Milan!
Kan die pro-Arsenal commentator niet weg
Milan domineerde de eerste 20 minuten hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
leuke 1e helft, arsenal mist wel iemand als henry nu.
maar 2e helft van persie er in.
arsenal speelt veel beter
Kijk je naar dezelfde wedstrijd ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Milan domineerde de eerste 20 minuten hoor.
kijk de pass statistieken er maar op na. ballen van arsenal komen beter bij elkaar aanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Milan domineerde de eerste 20 minuten hoor.

Nou poei poei.. kaka, niet echt onder de indruk.quote:
niet fokken met Ade. Speelt sterk imho.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef pfaf het volgende:
Eerste 20 minuten waren gewoon voor Milan, laatste25 speelde Arsenal. Alleen Adebayor, wat een knooier zeg.
Passstatistieken zeggen iets over wie er de eerste 20 minuten beter was?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kijk de pass statistieken er maar op na. ballen van arsenal komen beter bij elkaar aan
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
En wie is die Pato eigenlijk? Het nieuwe italiaanse wonderkind?
Adebayor was op wat schoonheidsfoutjes na meesterlijk bezig, wat een prachtige spits.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef pfaf het volgende:
Kijkt iedereen hier een andere wedstrijd dan ik? [ afbeelding ]
Eerste 20 minuten waren gewoon voor Milan, laatste25 speelde Arsenal. Alleen Adebayor, wat een knooier zeg.
bwehehe... italiaans voetbal interesseert me geen donder, veels te saai. Als ik op een regenachtige zondag naar de serie a probeer te kijken val ik spontaan in slaapquote:
quote:
Ik hoop dat Arsenal wint hoor. Ik snap alleen niet naar welke wedstrijd iedereen gekeken heeft de eerste 20 minuten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:39 schreef RayMania het volgende:
pfaf heeft gewoon een Italiaans sausje over hem heen. Hij support Parma, niet serieus nemen dus.
Milan begon sterker, maar heeft geen moment gedomineerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]Bal van de lijn gehaald. Mooiste bal van wedstrijd: voorzet Oddo van 40 perfect voor. Geniaal verrassend schot met links van Kaka. Dribbel van Pato, met knap schot.
Ok, dan kijken we naar dezelfde wedstrijd. Nu de heldendaden van Arsenal er tegenover zettenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]Bal van de lijn gehaald. Mooiste bal van wedstrijd: voorzet Oddo van 40 perfect voor. Geniaal verrassend schot met links van Kaka. Dribbel van Pato, met knap schot.
Ik zie weinig EPL, dus ik zal wel bevooroordeeld zijn wat dat betreft. De vorige wedstijd in Londen was hij zwakste van het veld, en vandaag vind ik 'm gewoon slordig. Met een goede spits stond Arsenal voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Adebayor was op wat schoonheidsfoutjes na meesterlijk bezig, wat een prachtige spits.
De eerste 20 minuten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, dan kijken we naar dezelfde wedstrijd. Nu de heldendaden van Arsenal er tegenover zetten
Voor mijn gevoel probeerde ze dat op het laatst ook wel, maar lukte het gewoon niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:44 schreef BK89 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Milan telkens Arsenal lokt om met zijn allen naar hun helft te komen en hun de tijd daarvoor te geven, daarom lijkt Arsenal ook zo dominant. Hopelijk wordt dit niet fataal met een counter van Milan, want ik haat dit soort voetbal.
Maldini ook, oh wacht..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Kalac ziet er uit als een 40+'er.
Hoi J. Loquote:
Hoi lekkerdingquote:
hebben ze niet nodig, ze lopen de bal er gewoon in , nadat ze een uur breienquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:53 schreef VoreG het volgende:
Trainen ze wel op afwerken bij Arsenal?!
jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
De NOS deed net of Adebayor een geweldenaar is. Ik vind hem niet echt bijzonder. Ben ik de enige?
In Engeland speelt hij erg goed.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
De NOS deed net of Adebayor een geweldenaar is. Ik vind hem niet echt bijzonder. Ben ik de enige?
Net terug van een blessure. Zit absoluut geen lef in op het moment.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef toma het volgende:
Waar is de Kaka van afgelopen seizoen heen??
Guus was ook al zo positief dus ik begon aan mezelf te twijfelen. Wat mij betreft moet ie het nog bewijzen..quote:
Nog niet eens 100% terug, hij speelt met een spuit in zijn kniequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Net terug van een blessure. Zit absoluut geen lef in op het moment.
Ja, wat een heaumeau.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:00 schreef toma het volgende:
Jezus dat haar van Almunia is niet blond. Dat is gewoon geel man
Dat is alleen in de NHL en ook erg veel show. Precies wat ze willen in Noord-Amerika, showquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:01 schreef tong80 het volgende:
Bij ijshockey gaan ze lekker met elkaar op de vuist.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
ga gewoon door arsenal. wat triest dat ze de bal uitspelen
bah
idd. Gattuso weet precies wanneer hij een blessure moet faken om het tempo eruit te krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
ga gewoon door arsenal. wat triest dat ze de bal uitspelen
bah
ja, toen milan de bal had, ging die gelijk staanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
idd. Gattuso weet precies wanneer hij een blessure moet faken om het tempo eruit te krijgen.
Er worden daar ook tegenwoordig meer GM's uitgedeeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:01 schreef tong80 het volgende:
Bij ijshockey gaan ze lekker met elkaar op de vuist. Een scheidsrechter stort zich ertussen en ze moeten 5 minuten afkoelen. Hier zecht een speler dat ie het niet eens is met de beslissing en krijgt geel. Als je 2 keer geel krijgt zeg in de eerste wedstrijd en de laatse dus na 12 wedstrijden mis je een hele finale. En dan voor het protesteren
Voor dit niveau mist hij op dit moment de klasse.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef VoreG het volgende:
Pato is 18 jaar en voetbalt CL voetbal en wekelijks in de Serie A. Komen ze aanzetten met het missen van klasse en een hype....
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:
gooi van persie er eens in !!!
Ik zag ook een speenvormig object in z'n broekzak..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:11 schreef Soul79 het volgende:
Ojee als die Gilardino scoort trekt ie dus zn shirt omhoog en dan weten we de naam van dat dochtertje.
Hij zou zo in een James Bond film kunnen spelen als Oost-Europese gangster die de wereld wil opblazenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ik Kalac zie moet ik altijd aan Hitler denken
dat is nou net het mooie van het internationale voetbal.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:18 schreef Soul79 het volgende:
Tering wat een overzicht net van Hleb zeg.
Wereldspeler en waarom wordt zo'n gast nou in Wit-Rusland geboren.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
Scorend vermogen, wat is dat?
Je bedoelt die pass of dat ie uit Siberië komt?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:18 schreef toma het volgende:
[..]
dat is nou net het mooie van het internationale voetbal.
dat laatste bedoel ik. Ik vind dat niet sneu. Die jongen krijgt een standbeeld in de stad waar hij geboren is en wordt daar op handen gedragen. Dat heeft ook zo zn charme.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:20 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Je bedoelt die pass of dat ie uit Siberië komt?
Dat laatste vind ik nl vooral sneu voor die jongen. Zal nooit op een EK of WK schitteren.
want, hij zit er nog steedsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:21 schreef _Mike_ het volgende:
Jorien update je signature en avatar eens joh
Ja en het staat zo triest en kinderachtig maar dat zal je zelf niet doorhebben denk ik.quote:
+1 On thatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja en het staat zo triest en kinderachtig maar dat zal je zelf niet doorhebben denk ik.
v-o-o-r-d-e-e-l-r-e-g-e-lquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:30 schreef Soul79 het volgende:
Wat een ongelofelijke sufkut die scheids.
Hoe spel je VOORDEELREGEL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |