Helaas voor de bewonderaars van deze geweldige speler maar positief voor Arsenal.quote:Last Updated: Sunday, 2 March 2008, 15:02 GMT
E-mail this to a friend Printable version
Seedorf set to miss Arsenal game
Venue: San Siro
Date: Tues 4 Mar
Round: Last 16
Kick-off: 1945 GMT
BBC coverage: BBC Radio 5 Live
First leg: 0-0
Influential midfielder Clarence Seedorf is a major doubt for AC Milan as they prepare for Tuesday's Champions League last-16 second leg against Arsenal.
Midfielder Emerson is also set to miss out, although manager Carlo Ancelotti expects Kaka to be available.
The playmaker missed Saturday's league game but is expected to return against Arsenal, along with Andrea Pirlo.
Ancelotti admitted: "The match with Arsenal is causing me worries because we're not in optimal condition."
Arsenal could be boosted by the return of striker Robin van Persie, who has been out since January.
"He might be in squad but certainly won't start. We will assess him on Monday morning," said manager Arsene Wenger.
AC held Arsenal to a 0-0 draw at the Emirates Stadium in the first leg.
Ik ook.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik gun arsenal de winst.
Niet vanaf Eindhoven denk ik? Ik vlieg pas om half 1 dacht ik.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef Chadi het volgende:
Hehehe Ik ben dan aanwezig.. overmorgen 10 uur vlieg ik naar Milaan
Nee schipholquote:Op zondag 2 maart 2008 21:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet vanaf Eindhoven denk ik? Ik vlieg pas om half 1 dacht ik.
Dinsdag heen en woensdag om 12.15 gelukkig weer terug, Milaan is zooooo saai.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee schipholWaar zit je en hoe lang zit je daar ? Misschien dat we dan de stad in gaan of zo
Ik pak woensdag de vlucht van 18:15 richting schiphol. Zit in een skybox ergens .. hoop dat die laag zittenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dinsdag heen en woensdag om 12.15 gelukkig weer terug, Milaan is zooooo saai.
Zit gewoon tussen de Engelsen, geloof op de 3e ring.
Er is totaal niets te beleven en er was weer een drooglegging dacht ik, de supermarkten zullen iig weer goede zaken doen.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik pak woensdag de vlucht van 18:15 richting schiphol. Zit in een skybox ergens .. hoop dat die laag zittenEn is Milaan echt zo saai?
Tering hee .. ik kan in ieder geval de volgende dag winkelen.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er is totaal niets te beleven en er was weer een drooglegging dacht ik, de supermarkten zullen iig weer goede zaken doen.
ik ok, hoe meer wedstrijden voor Arsenal hoe beter.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik gun arsenal de winst.
Om die reden gun ik Man Utd de winst niet hoor tegen Lyonquote:Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ok, hoe meer wedstrijden voor Arsenal hoe beter.
Dat staat je helemaal vrijquote:Op zondag 2 maart 2008 21:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Om die reden gun ik Man Utd de winst niet hoor tegen Lyon
Zie OPquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:53 schreef BonJovi het volgende:
No Seedorf?
Je bent absoluut niet alleenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:28 schreef BigKahuna het volgende:
Iedereen hier voor ArsenalIk ben helemaal alleen
?
Nouja, gaan jullie niet huilen als jullie straks dit zien? :
[ afbeelding ].
Forza Milan
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:29 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Je bent absoluut niet alleenFORZA MILAN
Blijft een geweldige voetbaltempel..quote:
Welke zou beter zijn dan?quote:
Voor jou misschien niet, maar dit is absoluut de wedstrijd van de dag voor de neutrale kijker. Misschien dat ManU-Lyon er nog bij in de buurt komt, maar de wedstrijd waar jij op doelt, absoluut niet.quote:
De mooiste. Samen met Nou Campquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Blijft een geweldige voetbaltempel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |