Milan domineerde de eerste 20 minuten hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
leuke 1e helft, arsenal mist wel iemand als henry nu.
maar 2e helft van persie er in.
arsenal speelt veel beter
Kijk je naar dezelfde wedstrijd ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Milan domineerde de eerste 20 minuten hoor.
kijk de pass statistieken er maar op na. ballen van arsenal komen beter bij elkaar aanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Milan domineerde de eerste 20 minuten hoor.

Nou poei poei.. kaka, niet echt onder de indruk.quote:
niet fokken met Ade. Speelt sterk imho.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef pfaf het volgende:
Eerste 20 minuten waren gewoon voor Milan, laatste25 speelde Arsenal. Alleen Adebayor, wat een knooier zeg.
Passstatistieken zeggen iets over wie er de eerste 20 minuten beter was?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kijk de pass statistieken er maar op na. ballen van arsenal komen beter bij elkaar aan
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
En wie is die Pato eigenlijk? Het nieuwe italiaanse wonderkind?
Adebayor was op wat schoonheidsfoutjes na meesterlijk bezig, wat een prachtige spits.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef pfaf het volgende:
Kijkt iedereen hier een andere wedstrijd dan ik? [ afbeelding ]
Eerste 20 minuten waren gewoon voor Milan, laatste25 speelde Arsenal. Alleen Adebayor, wat een knooier zeg.
bwehehe... italiaans voetbal interesseert me geen donder, veels te saai. Als ik op een regenachtige zondag naar de serie a probeer te kijken val ik spontaan in slaapquote:
quote:
Ik hoop dat Arsenal wint hoor. Ik snap alleen niet naar welke wedstrijd iedereen gekeken heeft de eerste 20 minuten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:39 schreef RayMania het volgende:
pfaf heeft gewoon een Italiaans sausje over hem heen. Hij support Parma, niet serieus nemen dus.
Milan begon sterker, maar heeft geen moment gedomineerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]Bal van de lijn gehaald. Mooiste bal van wedstrijd: voorzet Oddo van 40 perfect voor. Geniaal verrassend schot met links van Kaka. Dribbel van Pato, met knap schot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |