hebben ze niet nodig, ze lopen de bal er gewoon in , nadat ze een uur breienquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:53 schreef VoreG het volgende:
Trainen ze wel op afwerken bij Arsenal?!
jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
De NOS deed net of Adebayor een geweldenaar is. Ik vind hem niet echt bijzonder. Ben ik de enige?
In Engeland speelt hij erg goed.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
De NOS deed net of Adebayor een geweldenaar is. Ik vind hem niet echt bijzonder. Ben ik de enige?
Net terug van een blessure. Zit absoluut geen lef in op het moment.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef toma het volgende:
Waar is de Kaka van afgelopen seizoen heen??
Guus was ook al zo positief dus ik begon aan mezelf te twijfelen. Wat mij betreft moet ie het nog bewijzen..quote:
Nog niet eens 100% terug, hij speelt met een spuit in zijn kniequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Net terug van een blessure. Zit absoluut geen lef in op het moment.
Ja, wat een heaumeau.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:00 schreef toma het volgende:
Jezus dat haar van Almunia is niet blond. Dat is gewoon geel man
Dat is alleen in de NHL en ook erg veel show. Precies wat ze willen in Noord-Amerika, showquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:01 schreef tong80 het volgende:
Bij ijshockey gaan ze lekker met elkaar op de vuist.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
ga gewoon door arsenal. wat triest dat ze de bal uitspelen
bah
idd. Gattuso weet precies wanneer hij een blessure moet faken om het tempo eruit te krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
ga gewoon door arsenal. wat triest dat ze de bal uitspelen
bah
ja, toen milan de bal had, ging die gelijk staanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
idd. Gattuso weet precies wanneer hij een blessure moet faken om het tempo eruit te krijgen.
Er worden daar ook tegenwoordig meer GM's uitgedeeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:01 schreef tong80 het volgende:
Bij ijshockey gaan ze lekker met elkaar op de vuist. Een scheidsrechter stort zich ertussen en ze moeten 5 minuten afkoelen. Hier zecht een speler dat ie het niet eens is met de beslissing en krijgt geel. Als je 2 keer geel krijgt zeg in de eerste wedstrijd en de laatse dus na 12 wedstrijden mis je een hele finale. En dan voor het protesteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |