Net zoals films die worden ook telkens herhaald....kut tvquote:Op zondag 4 mei 2008 21:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ze blijven die dingen ook maar herhalen of niet? Ik ben 2,5 jaar geleden eens aangehouden met een heel team van wegmisbruikers erbij. Kwam gisteren op het voetbalveld, bleek ik weer op die kutscooter van toen langsgekomen te zijn bij wegmisbruikers.. Om de zoveel tijd komen ze weer, je was op tv!
idd...hehequote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:03 schreef k_man het volgende:
Straks is je collega dus dom, lomp én famous.
sorry maar is mijn wiskunde nou zo slecht of klopt er hier iets nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:59 schreef fokuserdetiende het volgende:
...
Op gegeven moment reed hij achter 2 wagens op een 60 km weg. Met z'n drieen reden ze 80km/h.
....
Na correctie 47km/h te hard.
Hij haalde die auto's in volgens mij, die 80 reden. Dus dan reed hij meer als 107quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
sorry maar is mijn wiskunde nou zo slecht of klopt er hier iets niet
wiskunde was nooit mijn sterkste vak maar lezen had ik wat minder moeite mee:quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij haalde die auto's in volgens mij, die 80 reden. Dus dan reed hij meer als 107
quote:Op gegeven moment reed hij achter 2 wagens op een 60 km weg.
1 zin verder staat tochquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:17 schreef fokuserdetiende het volgende:
[..]
wiskunde was nooit mijn sterkste vak maar lezen had ik wat minder moeite mee:
[..]
quote:Met z'n drieen reden ze 80km/h.
Met dat inhalen moet 'ie dus harder rijden dan 80.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:59 schreef fokuserdetiende het volgende:
In het kader van wegwezen hier voordat hij door die zot in die zwarte wagen ook in de problemen zou komen heeft hij maar ingehaald.
Kort daarna dus "STOP POLITIE".
Na correctie 47km/h te hard.
Precies, dan lees ik dus dat ie de auto's die 80 reden op een 60-weg heeft ingehaald met een snelheid van 107.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:47 schreef Wombcat het volgende:
En daarna:
[..]
Met dat inhalen moet 'ie dus harder rijden dan 80.
Hoor dat excuus vaker op tv inderdaad, maar waarom zou je je laten opfokken door een ander, snap dat nooit zo goed.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:59 schreef fokuserdetiende het volgende:
...
die vent die net aan het stuur zat werd onherkenbaar gemaakt.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:46 schreef DroogDok het volgende:![]()
Die agenten komen toch gewoon in beeld?
Is trouwens een herhaling
Terwijl dat volgens mij niet zo was toen ze deze afleveringen voor het eerst uitzondenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:03 schreef ruud-ziek het volgende:
[..]
die vent die net aan het stuur zat werd onherkenbaar gemaakt.
Maar de stem nooit. dus de privacy is ver te zoeken. Onbegrijpelijk dat dat allemaal zomaar mag.// em dat allemaal alleen maar om een mooi prgramma te scoren waar veel mensen naar kijken en waar dus redelijk voor de reclames betaald moet worden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:43 schreef k_man het volgende:
Overigens zie je bij Wegmisbruikers vaak wel dat logo's op bedrijfsauto's onherkenbaar zijn gemaakt, evenals de gezichten van bestuurders die dat willen.
Ook verontrustend dat justitie medewerking verleent aan dit soort programma's. De camera beelden dienen als bewijs, niet als entertainment.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:25 schreef scanman01 het volgende:
Maar de stem nooit. dus de privacy is ver te zoeken. Onbegrijpelijk dat dat allemaal zomaar mag.// em dat allemaal alleen maar om een mooi prgramma te scoren waar veel mensen naar kijken en waar dus redelijk voor de reclames betaald moet worden.
Ja, da's Waldo.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:03 schreef ruud-ziek het volgende:
die vent die net aan het stuur zat werd onherkenbaar gemaakt.
Men zal het zien als voorlichting. Koos mag z'n praatjes doen en mede door programma's als Wegmisbruikers en Blik op de Weg weet inmiddels half Nederland de boetebedragen voor rood licht, niet handsfree bellen e.d. uit het hoofd. Net als de gang van zaken bij kleven, meer dan 50 km/u te hard e.d. Dus het werkt wel.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ook verontrustend dat justitie medewerking verleent aan dit soort programma's. De camera beelden dienen als bewijs, niet als entertainment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |