Begrijpend lezenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:47 schreef k_man het volgende:
Wat knap dat je uit dat berichtje kunt afleiden dat het onnodig roekeloos was.
quote:Een politie-agent is vrijdagavond gewond geraakt bij een wilde achtervolging. Het ongeluk gebeurde op de Eindhovenseweg in Blerick. De agent zette in een onopvallend voertuig de achtervolging in op een drugsverdachte.
Waarschijnlijk is de politie-agent door rood licht gereden, waarna een aanrijding plaatsvond met twee andere auto's. De agent is met rugletsel in het ziekenhuis opgenomen. De auto van de drugsverdachte is bij het station in Blerick teruggevonden. De bestuurder is nog spoorloos.
Kan me herinneren van een tijdje terug dat dat toch wel het geval was.quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:52 schreef k_man het volgende:
Ook onopvallende voertuigen hebben toeters en bellen, waardoor ze opeens veranderen in duidelijk herkenbare politieauto's. En dat er door rood gereden wordt lijkt me vrij logisch. Als de politie 'roekeloos' zou handelen iedere keer als ze bij een achtervolging door rood gaan, werd er nooit meer een boef gevangen.
Politieauto's zitten nou eenmaal enorm veel op de weg, bovendien is de meest extreme situaties. Het is onvermijdelijk dat het dan soms verkeerd gaat. Maar ik betwijfel sterk of politieauto's vaker bij een ongeluk betrokken zijn als andere auto's (gecorrigeerd voor de hoeveelheid km's).
En heb je dat nog ergens op gebaseerd?quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:42 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik weet niet of politievoertuigen vaker bij een ongeval betrokken zijn. Denk wel dat er verhoudingsgewijs meer doden vallen door de politie tijdens zo'n ongeval dan door de daadwerkelijke snelheidsovertreder.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:42 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik weet niet of politievoertuigen vaker bij een ongeval betrokken zijn. Denk wel dat er verhoudingsgewijs meer doden vallen door de politie tijdens zo'n ongeval dan door de daadwerkelijke snelheidsovertreder.
Waarbij de agenten iha met zijn tweeën in de auto zitten en elkaar bij dergelijke situaties ondersteunen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij schat de snelheidsovertreder hoger in dan agenten die dagelijks honderden kilometers rijden?
Ik heb het enkel en alleen over de achtervolgingen he. Niet over andere snelheidsovertredingen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij schat de snelheidsovertreder hoger in dan agenten die dagelijks honderden kilometers rijden?
Pure frustratie van gasten met 1400 netto.quote:Op zondag 6 april 2008 20:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is wel raak met Ferrari's de laatste tijd.
Hoezo frustratie? Die kerel rijdt 2 maal de toegestane snelheid en hij wordt aangehouden, niet meer dan terecht lijkt me.quote:Op zondag 6 april 2008 21:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Pure frustratie van gasten met 1400 netto.
inderdaad wat een onzinquote:Op maandag 7 april 2008 11:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
Viel me tegen hoor, met die scooter.
Is 't al geweest, ik hebt 't gemist?!..quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Weer een Ferrari. Of is dit een herhaling?
Inderdaad met een Golf jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:48 schreef Tism het volgende:
[..]
Is 't al geweest, ik hebt 't gemist?!..![]()
Reed er een Golfje achteraan, zo ja, dan is 't idd een herhaling?!..
Je zou zeggen dat dat wijf wel met een knuppel om moet kunnen gaanquote:Op zondag 27 april 2008 21:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een gaar acteerwerk, die 2 juten met die knuppel.
Net zoals films die worden ook telkens herhaald....kut tvquote:Op zondag 4 mei 2008 21:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ze blijven die dingen ook maar herhalen of niet? Ik ben 2,5 jaar geleden eens aangehouden met een heel team van wegmisbruikers erbij. Kwam gisteren op het voetbalveld, bleek ik weer op die kutscooter van toen langsgekomen te zijn bij wegmisbruikers.. Om de zoveel tijd komen ze weer, je was op tv!
idd...hehequote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:03 schreef k_man het volgende:
Straks is je collega dus dom, lomp én famous.
sorry maar is mijn wiskunde nou zo slecht of klopt er hier iets nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:59 schreef fokuserdetiende het volgende:
...
Op gegeven moment reed hij achter 2 wagens op een 60 km weg. Met z'n drieen reden ze 80km/h.
....
Na correctie 47km/h te hard.
Hij haalde die auto's in volgens mij, die 80 reden. Dus dan reed hij meer als 107quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
sorry maar is mijn wiskunde nou zo slecht of klopt er hier iets niet
wiskunde was nooit mijn sterkste vak maar lezen had ik wat minder moeite mee:quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij haalde die auto's in volgens mij, die 80 reden. Dus dan reed hij meer als 107
quote:Op gegeven moment reed hij achter 2 wagens op een 60 km weg.
1 zin verder staat tochquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:17 schreef fokuserdetiende het volgende:
[..]
wiskunde was nooit mijn sterkste vak maar lezen had ik wat minder moeite mee:
[..]
quote:Met z'n drieen reden ze 80km/h.
Met dat inhalen moet 'ie dus harder rijden dan 80.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:59 schreef fokuserdetiende het volgende:
In het kader van wegwezen hier voordat hij door die zot in die zwarte wagen ook in de problemen zou komen heeft hij maar ingehaald.
Kort daarna dus "STOP POLITIE".
Na correctie 47km/h te hard.
Precies, dan lees ik dus dat ie de auto's die 80 reden op een 60-weg heeft ingehaald met een snelheid van 107.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:47 schreef Wombcat het volgende:
En daarna:
[..]
Met dat inhalen moet 'ie dus harder rijden dan 80.
Hoor dat excuus vaker op tv inderdaad, maar waarom zou je je laten opfokken door een ander, snap dat nooit zo goed.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:59 schreef fokuserdetiende het volgende:
...
die vent die net aan het stuur zat werd onherkenbaar gemaakt.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:46 schreef DroogDok het volgende:![]()
Die agenten komen toch gewoon in beeld?
Is trouwens een herhaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |