spannend daarquote:Op zondag 2 maart 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
O jee, wat wordt het hier stil, zit iedereen nu op SBS6
nee hoor, paranormale toestanden op rtl4quote:Op zondag 2 maart 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
O jee, wat wordt het hier stil, zit iedereen nu op SBS6
Ik kon er even niet meer tegenquote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:27 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E&eurl=http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=2
Para brother Brian
Ideaal voor Brian.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:29 schreef loisie het volgende:
wat een stel gekken daar op sbs6......sorry offtopic
Die goeie ouwe tijdquote:Op zondag 2 maart 2008 23:27 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E&eurl=http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=2
Para brother Brian
Hoi Petraaquote:Op zondag 2 maart 2008 23:37 schreef petraa het volgende:
Goeieavond allemaal!
Niks gemist volgens mij!
Is ie bang dat ie morgen op de fiets kouwe ballen krijgt??quote:Op zondag 2 maart 2008 23:38 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike neemt voorzorg maatregelingen ... Koffiemok tussen zn kruis
Het is toch echt een beschermheilige he?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:27 schreef Ning het volgende:
Para brother Brian
Mooi!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi PetraaDenk niet dat je iets gemist hebt.
![]()
Volgens mij hoeft een gastmiljonair niet op de fiets naar zijn werk. Wat een kletskoekquote:Op zondag 2 maart 2008 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ie bang dat ie morgen op de fiets kouwe ballen krijgt??
Of dat ie vannacht naast de pot pistquote:Op zondag 2 maart 2008 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ie bang dat ie morgen op de fiets kouwe ballen krijgt??
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft een gastmiljonair niet op de fiets naar zijn werk. Wat een kletskoekOf is dat mooie TV
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien moet hij even op z'n fietsje de hoek om rijden maar staat daar een auto voor hem klaar, je bent een DGK joker of je bent het niet!
![]()
(Pure speculatie ik weet verder niets hoor.)
Succes ermee, welterusten en hopelijk slaap je een beetje.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:47 schreef loisie het volgende:
Trusten allemaal, morgen spannende dag ivm uitslag ziekenhuisonderzoek.........................slaap lekker allemaal
Truste loisiequote:Op zondag 2 maart 2008 23:47 schreef loisie het volgende:
Trusten allemaal, morgen spannende dag ivm uitslag ziekenhuisonderzoek.........................slaap lekker allemaal
Volgens mij hoeft een gastmiljonair ook niet als vuilnisman te werken: je aanwezigheid is immers je werk...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft een gastmiljonair niet op de fiets naar zijn werk. Wat een kletskoekOf is dat mooie TV
Had ie niet een mountainbike gekregen?? Dubbel dikke wielen als je dus een uur moet fietsen.. Zal idd wel een speeltje voor in de Kooi zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft een gastmiljonair ook niet als vuilnisman te werken: je aanwezigheid is immers je werk...
Maar goed, het is waarschijnlijk een prachtig format van het soort "Van krantenjongen tot mediatycoon" alleen dan andersom "van miljonair tot vuillnisman"
Het script heeft zo'n dieptepunt bereikt dat ik eigenlijk niet meer zo goed weet hoe hier een zinnige reactie op te gevenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft een gastmiljonair ook niet als vuilnisman te werken: je aanwezigheid is immers je werk...
Maar goed, het is waarschijnlijk een prachtig format van het soort "Van krantenjongen tot mediatycoon" alleen dan andersom "van miljonair tot vuillnisman"
Die 200 "dat is kinderachtig" stemmers die hebben nu een IP ban op nolife??quote:Op zondag 2 maart 2008 23:51 schreef petraa het volgende:
Huub maakt alleen zijn TV momentje nog, voor de rest doet hij niets meer
Gestart op 02-03-2008 om 11:35:09 - 1265 Stemmen
heeft hij gelijk in, dat zijn de gevolgen van het beleid
1012 Stemmen (80%)
dat is kinderachtig
200 Stemmen (15%)
anders, namelijk:
53 Stemmen (4%)
Bron: Nowlive![]()
+`1quote:Op zondag 2 maart 2008 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het script heeft zo'n dieptepunt bereikt dat ik eigenlijk niet meer zo goed weet hoe hier een zinnige reactie op te geven
Guuskee was er al uit dat een uur fietsen wel heel erg om is... van DGK naar hartje Laren is 2.2 km, dat loop ik zelfs nog in een uurquote:Op zondag 2 maart 2008 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ie niet een mountainbike gekregen?? Dubbel dikke wielen als je dus een uur moet fietsen.. Zal idd wel een speeltje voor in de Kooi zijn
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die 200 "dat is kinderachtig" stemmers die hebben nu een IP ban op nolife??
Don't know!quote:Op zondag 2 maart 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die 200 "dat is kinderachtig" stemmers die hebben nu een IP ban op nolife??
Als het 2.2 KM is dan loop je erg relaxed zal ik maar zeggenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Guuskee was er al uit dat een uur fietsen wel heel erg om is... van DGK naar hartje Laren is 2.2 km, dat loop ik zelfs nog in een uur
Kom morgen even langs bij "de uitzending van vandaag"quote:Op zondag 2 maart 2008 23:58 schreef Ziet het volgende:
hoe kunnen ze in hemelsnaam een week uitzendingen vullen van deze saaie bedoening...
Met spannende beelden uit Haaksbergen... van de immer populaire Nadia met fans, en Amanda natuurlijk...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:58 schreef Ziet het volgende:
hoe kunnen ze in hemelsnaam een week uitzendingen vullen van deze saaie bedoening...
Dat belooft een hoeveelheid gal op Fok war de honden geen brood van lusten.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:01 schreef mazaru het volgende:
Wat zijn dat voor rare geruchten dat die zwarte heks als hoofd huishouding komt werken?
Een normaal mens (niet gehandicapt of zo bedoel ik dan) loopt op wandelsnelheid zo'n 5 a 6 km/uur. Dus binnen een half uur loop je hetquote:Op zondag 2 maart 2008 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Guuskee was er al uit dat een uur fietsen wel heel erg om is... van DGK naar hartje Laren is 2.2 km, dat loop ik zelfs nog in een uur
Ik ben één van de NIET stemmersquote:Op zondag 2 maart 2008 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent een van die 53 "anders" stemmers??![]()
Dat zit er dik inquote:Op maandag 3 maart 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat belooft een hoeveelheid gal op Fok war de honden geen brood van lusten.
Is via de locale slijter rijden niet precies een uur omrijden, het lijkt er nl op dat hij zijn andere verslavingen heeft ingeruild voor een alcoholverslavng.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Een normaal mens (niet gehandicapt of zo bedoel ik dan) loopt op wandelsnelheid zo'n 5 a 6 km/uur. Dus binnen een half uur loop je hetMaar mike fiets er een uur over, ik denk eerst nog even een spuit in zn arm en wat wit in zn neus.
sweet dreamsquote:Op maandag 3 maart 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot ff plat Fok.
4:45 begint voor mjj de maandag![]()
![]()
Slaap lekker voor die paar uurtjes ruudquote:Op maandag 3 maart 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot ff plat Fok.
![]()
Truste Ruudquote:Op maandag 3 maart 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot ff plat Fok.
![]()
Kort maar krachtig weer... Truste Ruudquote:Op maandag 3 maart 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot ff plat Fok.
![]()
trusten, wel vroeg zeg.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot ff plat Fok.
![]()
Ach, ik zou er niet eens meer raar van opkijken als ze morgen gewoon komt binnenwandelenquote:Op maandag 3 maart 2008 00:08 schreef chufi het volgende:
Natasia is legaal is niet meer gerechtigd om de Kooi binnen te komen ..
Mwah.. wel vaag dan dat aan Huub en Jaap gevraagd is (door de Febo) of ze er moeite mee zouden hebben als Natasia als gastspeler zou komen....quote:Op maandag 3 maart 2008 00:08 schreef chufi het volgende:
Dat wijf heeft gewoon een crimineel verleden door en metalen voorwerp te gooien naar een miljonaire .... (Lieke)quote:Op maandag 3 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. wel vaag dan dat aan Huub en Jaap gevraagd is (door de Febo) of ze er moeite mee zouden hebben als Natasia als gastspeler zou komen....
En als ze er niet meer mocht komen omdat Lieke er woonde: Lieke don't live there nomore....
Haar grote mond, agressiviteit en dodelijke lompheid maar even vergetend, nee het lijkt me niet dat zij in een dienstbare positie in de kooi hoort.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wijf heeft gewoon een crimineel verleden door en metalen voorwerp te gooien naar een miljonaire .... (Lieke)
Wat is een dubiel?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:48 schreef coldstar het volgende:
Welke dubiel zit er om bijna 22.00 uur nog met een zonnenbril op.....Huub.
Dat zou ze iig wel moeten hebben.... maar als Lieke geen aangifte gedaan heeft en de OvJ het niet zelf opgepakt heeft dan is er dus niets mee gebeurd.....quote:Op maandag 3 maart 2008 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wijf heeft gewoon een crimineel verleden door en metalen voorwerp te gooien naar een miljonaire .... (Lieke)
lolquote:Op zondag 2 maart 2008 23:51 schreef petraa het volgende:
Huub maakt alleen zijn TV momentje nog, voor de rest doet hij niets meer
Gestart op 02-03-2008 om 11:35:09 - 1265 Stemmen
heeft hij gelijk in, dat zijn de gevolgen van het beleid
1012 Stemmen (80%)
dat is kinderachtig
200 Stemmen (15%)
anders, namelijk:
53 Stemmen (4%)
Bron: Nowlive![]()
hoezo ?quote:Op maandag 3 maart 2008 00:08 schreef chufi het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2008 00:40 schreef akveor het volgende:
Is het geluid bij jullie ook ruk?
Ik denk dat je wel begrijpt dat wanneer Talpa die kuthoer weer de kooi in laten na haar gedrag de vorige keer tegenover Lieke, Talpa geen poot heeft om op te staan wanneer het weer fout gaat.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:
Hij wil er ook zo graag bij horen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 maart 2008 00:56 schreef petraa het volgende:
Die gifjes van jou Mazaru!!! Geweldig!
Dank jequote:Op maandag 3 maart 2008 00:56 schreef petraa het volgende:
Die gifjes van jou Mazaru!!! Geweldig!
100% truequote:Op maandag 3 maart 2008 00:58 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja echt super
de cos is tegenwoordig leuker dan de streams
Ik krijg spontaan de behoefte om die puist op de nek van Brian keihard uit te knijpen! En dan bedoel ik echt KEIHARD!quote:Op maandag 3 maart 2008 01:06 schreef mazaru het volgende:
Del wil dat rat aan haar puist op haar kin voelt. Rat wil niet. en bedankt voor de eer.
Jezus dat haarquote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan de behoefte om die puist op de nek van Brian keihard uit te knijpen! En dan bedoel ik echt KEIHARD!![]()
Goeienacht trouwens, lees al een tijdje mee vanavond maar de streams zijn k met peren.
Of een hamer!quote:Op maandag 3 maart 2008 01:13 schreef Ziet het volgende:
[..]
en dan met de stijltang eroverheen!
(over die puist)
wat staat er in die brief, weet iemand dat al?
Wat heeft Huub nou weer gedaan! Stoute jongen!quote:Op maandag 3 maart 2008 01:16 schreef mazaru het volgende:
Rat heeft een gekneusde rib??
Van wat ik begreep was het een brief naar Cora. Dat Jaap er voorlopig een punt achter wil zetten.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:13 schreef Ziet het volgende:
[..]
en dan met de stijltang eroverheen!
(over die puist)
wat staat er in die brief, weet iemand dat al?
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat heeft Huub nou weer gedaan! Stoute jongen!
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van wat ik begreep was het een brief naar Cora. Dat Jaap er voorlopig een punt achter wil zetten.
Maar dan echt op een Jaap-manier, behoorlijk bot. Want Eric en Huub lagen in een deuk.
Trusten! Sweet dreams! Droom lekker over vliegtuigen en vrachtwagens die over de puist het hoofd van Brian denderen.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:17 schreef Musje456 het volgende:
Ik ga maar naar bed... Hoop dat ik niet droom ober die hamers en bijlen...
zo wil ik ook wel dromen!quote:Op maandag 3 maart 2008 01:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Trusten! Sweet dreams! Droom lekker over vliegtuigen en vrachtwagens die over de puist het hoofd van Brian denderen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:19 schreef mazaru het volgende:
Rat denkt dat het voor de streamers niet aantrekkelijk is om naar Huub te kijken
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Trusten! Sweet dreams! Droom lekker over vliegtuigen en vrachtwagens die over de puist het hoofd van Brian denderen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:22 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee dat gepomp van hem is aantrekkelijk om naar te kijken...
![]()
![]()
Ik ga zo mn best doen en als het zo mag zijn dan laat ik het morgen weten !!!quote:Op maandag 3 maart 2008 01:22 schreef Ziet het volgende:
[..]
het zou wel heel erg zijn als iemand hier daar vannacht echt over gaat dromen!
Het aftereffect van del haar haar is dan weer wel grappigquote:Op maandag 3 maart 2008 01:22 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee dat gepomp van hem is aantrekkelijk om naar te kijken...
![]()
![]()
Ik kan ook iedere keer maar halve zinnetjes verstaanquote:Op maandag 3 maart 2008 01:28 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoor Brian iets zeggen over het overtrekken van een naam op een enveloppe. Niet goed verstaan verder.
En dat Claire over zich heen laat lopenquote:Op maandag 3 maart 2008 01:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan ook iedere keer maar halve zinnetjes verstaan
Over verschil in behandeling gesproken
dealquote:Op maandag 3 maart 2008 01:24 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ga zo mn best doen en als het zo mag zijn dan laat ik het morgen weten !!!
Ja, dat verstond ik ookquote:Op maandag 3 maart 2008 01:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat Claire over zich heen laat lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |