Van wat ik begreep was het een brief naar Cora. Dat Jaap er voorlopig een punt achter wil zetten.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:13 schreef Ziet het volgende:
[..]
en dan met de stijltang eroverheen!
(over die puist)
wat staat er in die brief, weet iemand dat al?
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat heeft Huub nou weer gedaan! Stoute jongen!
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van wat ik begreep was het een brief naar Cora. Dat Jaap er voorlopig een punt achter wil zetten.
Maar dan echt op een Jaap-manier, behoorlijk bot. Want Eric en Huub lagen in een deuk.
Trusten! Sweet dreams! Droom lekker over vliegtuigen en vrachtwagens die over de puist het hoofd van Brian denderen.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:17 schreef Musje456 het volgende:
Ik ga maar naar bed... Hoop dat ik niet droom ober die hamers en bijlen...
zo wil ik ook wel dromen!quote:Op maandag 3 maart 2008 01:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Trusten! Sweet dreams! Droom lekker over vliegtuigen en vrachtwagens die over de puist het hoofd van Brian denderen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:19 schreef mazaru het volgende:
Rat denkt dat het voor de streamers niet aantrekkelijk is om naar Huub te kijken
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Trusten! Sweet dreams! Droom lekker over vliegtuigen en vrachtwagens die over de puist het hoofd van Brian denderen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:22 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee dat gepomp van hem is aantrekkelijk om naar te kijken...
![]()
![]()
Ik ga zo mn best doen en als het zo mag zijn dan laat ik het morgen weten !!!quote:Op maandag 3 maart 2008 01:22 schreef Ziet het volgende:
[..]
het zou wel heel erg zijn als iemand hier daar vannacht echt over gaat dromen!
Het aftereffect van del haar haar is dan weer wel grappigquote:Op maandag 3 maart 2008 01:22 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee dat gepomp van hem is aantrekkelijk om naar te kijken...
![]()
![]()
Ik kan ook iedere keer maar halve zinnetjes verstaanquote:Op maandag 3 maart 2008 01:28 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoor Brian iets zeggen over het overtrekken van een naam op een enveloppe. Niet goed verstaan verder.
En dat Claire over zich heen laat lopenquote:Op maandag 3 maart 2008 01:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan ook iedere keer maar halve zinnetjes verstaan
Over verschil in behandeling gesproken
dealquote:Op maandag 3 maart 2008 01:24 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ga zo mn best doen en als het zo mag zijn dan laat ik het morgen weten !!!
Ja, dat verstond ik ookquote:Op maandag 3 maart 2008 01:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat Claire over zich heen laat lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |