spannend daarquote:Op zondag 2 maart 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
O jee, wat wordt het hier stil, zit iedereen nu op SBS6
nee hoor, paranormale toestanden op rtl4quote:Op zondag 2 maart 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
O jee, wat wordt het hier stil, zit iedereen nu op SBS6
Ik kon er even niet meer tegenquote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:27 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E&eurl=http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=2
Para brother Brian
Ideaal voor Brian.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:29 schreef loisie het volgende:
wat een stel gekken daar op sbs6......sorry offtopic
Die goeie ouwe tijdquote:Op zondag 2 maart 2008 23:27 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E&eurl=http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=2
Para brother Brian
Hoi Petraaquote:Op zondag 2 maart 2008 23:37 schreef petraa het volgende:
Goeieavond allemaal!
Niks gemist volgens mij!
Is ie bang dat ie morgen op de fiets kouwe ballen krijgt??quote:Op zondag 2 maart 2008 23:38 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike neemt voorzorg maatregelingen ... Koffiemok tussen zn kruis
Het is toch echt een beschermheilige he?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:27 schreef Ning het volgende:
Para brother Brian
Mooi!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi PetraaDenk niet dat je iets gemist hebt.
![]()
Volgens mij hoeft een gastmiljonair niet op de fiets naar zijn werk. Wat een kletskoekquote:Op zondag 2 maart 2008 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ie bang dat ie morgen op de fiets kouwe ballen krijgt??
Of dat ie vannacht naast de pot pistquote:Op zondag 2 maart 2008 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ie bang dat ie morgen op de fiets kouwe ballen krijgt??
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft een gastmiljonair niet op de fiets naar zijn werk. Wat een kletskoekOf is dat mooie TV
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien moet hij even op z'n fietsje de hoek om rijden maar staat daar een auto voor hem klaar, je bent een DGK joker of je bent het niet!
![]()
(Pure speculatie ik weet verder niets hoor.)
Succes ermee, welterusten en hopelijk slaap je een beetje.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:47 schreef loisie het volgende:
Trusten allemaal, morgen spannende dag ivm uitslag ziekenhuisonderzoek.........................slaap lekker allemaal
Truste loisiequote:Op zondag 2 maart 2008 23:47 schreef loisie het volgende:
Trusten allemaal, morgen spannende dag ivm uitslag ziekenhuisonderzoek.........................slaap lekker allemaal
Volgens mij hoeft een gastmiljonair ook niet als vuilnisman te werken: je aanwezigheid is immers je werk...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft een gastmiljonair niet op de fiets naar zijn werk. Wat een kletskoekOf is dat mooie TV
Had ie niet een mountainbike gekregen?? Dubbel dikke wielen als je dus een uur moet fietsen.. Zal idd wel een speeltje voor in de Kooi zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft een gastmiljonair ook niet als vuilnisman te werken: je aanwezigheid is immers je werk...
Maar goed, het is waarschijnlijk een prachtig format van het soort "Van krantenjongen tot mediatycoon" alleen dan andersom "van miljonair tot vuillnisman"
Het script heeft zo'n dieptepunt bereikt dat ik eigenlijk niet meer zo goed weet hoe hier een zinnige reactie op te gevenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft een gastmiljonair ook niet als vuilnisman te werken: je aanwezigheid is immers je werk...
Maar goed, het is waarschijnlijk een prachtig format van het soort "Van krantenjongen tot mediatycoon" alleen dan andersom "van miljonair tot vuillnisman"
Die 200 "dat is kinderachtig" stemmers die hebben nu een IP ban op nolife??quote:Op zondag 2 maart 2008 23:51 schreef petraa het volgende:
Huub maakt alleen zijn TV momentje nog, voor de rest doet hij niets meer
Gestart op 02-03-2008 om 11:35:09 - 1265 Stemmen
heeft hij gelijk in, dat zijn de gevolgen van het beleid
1012 Stemmen (80%)
dat is kinderachtig
200 Stemmen (15%)
anders, namelijk:
53 Stemmen (4%)
Bron: Nowlive![]()
+`1quote:Op zondag 2 maart 2008 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het script heeft zo'n dieptepunt bereikt dat ik eigenlijk niet meer zo goed weet hoe hier een zinnige reactie op te geven
Guuskee was er al uit dat een uur fietsen wel heel erg om is... van DGK naar hartje Laren is 2.2 km, dat loop ik zelfs nog in een uurquote:Op zondag 2 maart 2008 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ie niet een mountainbike gekregen?? Dubbel dikke wielen als je dus een uur moet fietsen.. Zal idd wel een speeltje voor in de Kooi zijn
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die 200 "dat is kinderachtig" stemmers die hebben nu een IP ban op nolife??
Don't know!quote:Op zondag 2 maart 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die 200 "dat is kinderachtig" stemmers die hebben nu een IP ban op nolife??
Als het 2.2 KM is dan loop je erg relaxed zal ik maar zeggenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Guuskee was er al uit dat een uur fietsen wel heel erg om is... van DGK naar hartje Laren is 2.2 km, dat loop ik zelfs nog in een uur
Kom morgen even langs bij "de uitzending van vandaag"quote:Op zondag 2 maart 2008 23:58 schreef Ziet het volgende:
hoe kunnen ze in hemelsnaam een week uitzendingen vullen van deze saaie bedoening...
Met spannende beelden uit Haaksbergen... van de immer populaire Nadia met fans, en Amanda natuurlijk...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:58 schreef Ziet het volgende:
hoe kunnen ze in hemelsnaam een week uitzendingen vullen van deze saaie bedoening...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |