Die 200 "dat is kinderachtig" stemmers die hebben nu een IP ban op nolife??quote:Op zondag 2 maart 2008 23:51 schreef petraa het volgende:
Huub maakt alleen zijn TV momentje nog, voor de rest doet hij niets meer
Gestart op 02-03-2008 om 11:35:09 - 1265 Stemmen
heeft hij gelijk in, dat zijn de gevolgen van het beleid
1012 Stemmen (80%)
dat is kinderachtig
200 Stemmen (15%)
anders, namelijk:
53 Stemmen (4%)
Bron: Nowlive![]()
+`1quote:Op zondag 2 maart 2008 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het script heeft zo'n dieptepunt bereikt dat ik eigenlijk niet meer zo goed weet hoe hier een zinnige reactie op te geven
Guuskee was er al uit dat een uur fietsen wel heel erg om is... van DGK naar hartje Laren is 2.2 km, dat loop ik zelfs nog in een uurquote:Op zondag 2 maart 2008 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ie niet een mountainbike gekregen?? Dubbel dikke wielen als je dus een uur moet fietsen.. Zal idd wel een speeltje voor in de Kooi zijn
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die 200 "dat is kinderachtig" stemmers die hebben nu een IP ban op nolife??
Don't know!quote:Op zondag 2 maart 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die 200 "dat is kinderachtig" stemmers die hebben nu een IP ban op nolife??
Als het 2.2 KM is dan loop je erg relaxed zal ik maar zeggenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Guuskee was er al uit dat een uur fietsen wel heel erg om is... van DGK naar hartje Laren is 2.2 km, dat loop ik zelfs nog in een uur
Kom morgen even langs bij "de uitzending van vandaag"quote:Op zondag 2 maart 2008 23:58 schreef Ziet het volgende:
hoe kunnen ze in hemelsnaam een week uitzendingen vullen van deze saaie bedoening...
Met spannende beelden uit Haaksbergen... van de immer populaire Nadia met fans, en Amanda natuurlijk...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:58 schreef Ziet het volgende:
hoe kunnen ze in hemelsnaam een week uitzendingen vullen van deze saaie bedoening...
Dat belooft een hoeveelheid gal op Fok war de honden geen brood van lusten.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:01 schreef mazaru het volgende:
Wat zijn dat voor rare geruchten dat die zwarte heks als hoofd huishouding komt werken?
Een normaal mens (niet gehandicapt of zo bedoel ik dan) loopt op wandelsnelheid zo'n 5 a 6 km/uur. Dus binnen een half uur loop je hetquote:Op zondag 2 maart 2008 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Guuskee was er al uit dat een uur fietsen wel heel erg om is... van DGK naar hartje Laren is 2.2 km, dat loop ik zelfs nog in een uur
Ik ben één van de NIET stemmersquote:Op zondag 2 maart 2008 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent een van die 53 "anders" stemmers??![]()
Dat zit er dik inquote:Op maandag 3 maart 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat belooft een hoeveelheid gal op Fok war de honden geen brood van lusten.
Is via de locale slijter rijden niet precies een uur omrijden, het lijkt er nl op dat hij zijn andere verslavingen heeft ingeruild voor een alcoholverslavng.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Een normaal mens (niet gehandicapt of zo bedoel ik dan) loopt op wandelsnelheid zo'n 5 a 6 km/uur. Dus binnen een half uur loop je hetMaar mike fiets er een uur over, ik denk eerst nog even een spuit in zn arm en wat wit in zn neus.
sweet dreamsquote:Op maandag 3 maart 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot ff plat Fok.
4:45 begint voor mjj de maandag![]()
![]()
Slaap lekker voor die paar uurtjes ruudquote:Op maandag 3 maart 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot ff plat Fok.
![]()
Truste Ruudquote:Op maandag 3 maart 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot ff plat Fok.
![]()
Kort maar krachtig weer... Truste Ruudquote:Op maandag 3 maart 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot ff plat Fok.
![]()
trusten, wel vroeg zeg.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot ff plat Fok.
![]()
Ach, ik zou er niet eens meer raar van opkijken als ze morgen gewoon komt binnenwandelenquote:Op maandag 3 maart 2008 00:08 schreef chufi het volgende:
Natasia is legaal is niet meer gerechtigd om de Kooi binnen te komen ..
Mwah.. wel vaag dan dat aan Huub en Jaap gevraagd is (door de Febo) of ze er moeite mee zouden hebben als Natasia als gastspeler zou komen....quote:Op maandag 3 maart 2008 00:08 schreef chufi het volgende:
Natasia is legaal is niet meer gerechtigd om de Kooi binnen te komen ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |