Ik ben vorig jaar gestopt met de prikpil en sinds januari eindelijk na 10 maanden ongesteld geworden. Het moet nu weer op gang komen denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:27 schreef Fuente het volgende:
Rupzz, ben je al eens bij de HA geweest? Pff, wat ellendig zo'n cyclus!
Happyme28, hoe lang is je cyclus normaal dan? Ik hoop dat je snel een positieve test hebt!
Ik heb de huisarts gebeld, was volgens mij rond een week of 5/6. Hij heeft toen gekeken of de baarmoedermond gesloten was en dat was nog zo. Maar hij was wel heel pessimistisch, misschien om mezelf een beetje te beschermen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:40 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dutchie, wat heb je toen gedaan? Gewoon afgewacht of naar een VK of huisarts?
Dank je wel. Tis ongeveer hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:39 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik heb de huisarts gebeld, was volgens mij rond een week of 5/6. Hij heeft toen gekeken of de baarmoedermond gesloten was en dat was nog zo. Maar hij was wel heel pessimistisch, misschien om mezelf een beetje te beschermen.
Toen ook contact met vk gehad op aanraden van de arts om wanneer het mogelijk was een inwendige echo te krijgen. Dat was met 8 weken dacht ik. En daar was dus een kloppend hart te zien. Hadden we echt niet meer verwacht.
Het bloedverlies was echt op en af. En niet veel en ik had geen krampen.
Ik weet wel, dat je beter niet al teveel hoop moet koesteren. Maar ik weet nog zo goed hoe ik me toen voelde.
Dát! Alleen: je hebt geneukt... niet geklustquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:50 schreef Fruppel het volgende:
JD wat leuk om een man erbij te hebben weer, welkom hier en dat het maar snel raak mag zijn!
Dan verhuis ik wel naar een ander OUD topicquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
-J-D-! Welkom!
En dat je maar snel weer weg mag zijn.
Hi Happy,quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:30 schreef happyme28 het volgende:
Gister, op de 21e dag eindelijk een behoorlijk dik streepje maar nog niet voldoende voor een positieve test, dus ik hoop dat het vanavond een duidelijke teststreep is. Dan is het dus de 22e dag waarop de ovulatie eraan komt
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:51 schreef hellennelleh het volgende:
Succes, en om Five_Horizons woorden te gebruiken: Neukse!
Hou ik je aan!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan verhuis ik wel naar een ander OUD topic
Zeker handig, ik heb er nooit aan gedacht dat mijn sprong wel een later zou kunnen komen hahaquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:51 schreef hellennelleh het volgende:
[..]
Hi Happy,
Ik kwam er ook achter dat we al maanden "verkeerd" vreeen... Handig dus wel die testen. -Niet dat het daarna is gelukt, maar misschien komt dat wel omdat we wegens omstandigheden steeds de dag na de positieve test niet konden vrijen, en juist die dag is erg belangrijk, schijnt.![]()
(Je kan nog wel kans lopen je sprong te missen, want zo'n piek kan heel kort zijn. Dat had ik de eerste keer. Om de sprong dan echt te 'vangen' raden ze aan om 2 maal dags te testen. En zeker altijd op hetzelfde tijdstip, als je 1x per dag blijft testen.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |