Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen. De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren. Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven? Ylana
Dat dit over een paar dagen een officiële vette plus is
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b] God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Owlet, dat is inderdaad een streep hoor Gefeliciteerd!!
Hier is geen bloed meer te zien, maar de dag is nog niet om, dus ik wacht nog wat af. Als er morgen nog steeds geen bloed meer te zien is, dan test ik nog een keer en als die positief is, bel ik maar eens de verloskundige. Dat is een bekende van me, kijken wat zij er van zegt...
Wauw Owlet, ik zie echt wel een plus! Gefeliciteerd!
Koningin, nogmaals sterkte met afwachten, lijkt me vreselijk. Hoop voor je dat je morgen de verloskundige kan bellen en dat zij wat voor je kan betekenen.
Dank u allen! MIbos, inderdaad heel snel. De eerste poging en tussen beslissing en positieve test zitten nog geen drie weken geloof ik Ik kan niet wachten tot over een paar dagen, dan wil ik een mooie dikke streep zien.
Koningin, nogmaals sterkte. Dat afwachten lijkt me vreselijk!
Koningin, wat een rottijd heb je nu zeg. Ik heb nagenoeg hetzelfde meegemaakt bij mijn eerste zwangerschap. Dokter zei toen heel nuchter dat ik me moest voorbereiden op een miskraam. Wat was ik verdrietig, ondanks dat ik mijn altijd zei dat zoiets kon gebeuren. Ik wilde per se dit kindje. En gelukkig bleek er niets aan de hand, want Léon is inmiddels 3.5 jaar oud. Bij mij was het innestelen gewoon best heftig. Heb ook altijd zware menstruaties, misschien heeft dat er wat mee te maken. Dus ik heb gewoon goede hoop voor jullie, maar ik weet hoe het voelt.