quote:Op zondag 9 maart 2008 14:14 schreef Fuente het volgende:
Net weer een ovutest gedaan, het streepje is nu een stuk lichter, dus ik denk dat ik mijn eisprong gehad heb. Voelen jullie je eisprong? Ik namelijk niet volgens mijWord je altijd 14 dagen na je eisprong ongesteld als je niet zwanger bent? Of kan dat ook nog verschillen?
Ik zit even te rekenen, je loopt ongeveer een maandje voor op mij zoals het vorig jaar was, dus dan zijn jullie hoe dan ook met kerst met zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 11:01 schreef Koningin het volgende:
Dank je wel allemaal!!
Ben zelf nog niet helemaal van de schok bijgekomen.
Beetje vreemd gevoel nog.
We hadden dit zelf nooit zo snel verwacht
Dank je welquote:Op maandag 10 maart 2008 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zit even te rekenen, je loopt ongeveer een maandje voor op mij zoals het vorig jaar was, dus dan zijn jullie hoe dan ook met kerst met zijndrietjes
als alles goed blijft gaan. Dat vind ik echt zo'n leuk idee!
Het is idd ook veel makkelijker om nav het update topic op TT te gaan zoeken ja, ipv op het linkje te klikken hequote:Op maandag 10 maart 2008 16:30 schreef Troel het volgende:
Ik zat naar aanleiding van het update topic al op teletekst te kijken en toen ik daar niets kon vinden viel het kwartje pas
Gefeliciteerd!
Dat dit over een paar dagen een officiële vette plus isquote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
Een Birkje of toch nog een Ronja'tje!
Bedoel je dat je meerdere dagen bloedde door een innesteling? Als dat ook mogelijk is, dan zijn zelfs de dagen dat je bloed nog hoopgevend... Pft, wat een gedoe is het ook allemaalquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:17 schreef dutchie het volgende:
Owlet gefeliciteerd wat leuk!
Koningin, wat een rottijd heb je nu zeg. Ik heb nagenoeg hetzelfde meegemaakt bij mijn eerste zwangerschap. Dokter zei toen heel nuchter dat ik me moest voorbereiden op een miskraam. Wat was ik verdrietig, ondanks dat ik mijn altijd zei dat zoiets kon gebeuren. Ik wilde per se dit kindje. En gelukkig bleek er niets aan de hand, want Léon is inmiddels 3.5 jaar oud. Bij mij was het innestelen gewoon best heftig. Heb ook altijd zware menstruaties, misschien heeft dat er wat mee te maken. Dus ik heb gewoon goede hoop voor jullie, maar ik weet hoe het voelt.
Dutchie, wat heb je toen gedaan? Gewoon afgewacht of naar een VK of huisarts?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:17 schreef dutchie het volgende:
Owlet gefeliciteerd wat leuk!
Koningin, wat een rottijd heb je nu zeg. Ik heb nagenoeg hetzelfde meegemaakt bij mijn eerste zwangerschap. Dokter zei toen heel nuchter dat ik me moest voorbereiden op een miskraam. Wat was ik verdrietig, ondanks dat ik mijn altijd zei dat zoiets kon gebeuren. Ik wilde per se dit kindje. En gelukkig bleek er niets aan de hand, want Léon is inmiddels 3.5 jaar oud. Bij mij was het innestelen gewoon best heftig. Heb ook altijd zware menstruaties, misschien heeft dat er wat mee te maken. Dus ik heb gewoon goede hoop voor jullie, maar ik weet hoe het voelt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:48 schreef Vicky het volgende:Owlet wat gaaf!!
nu ik nog!
Fuente, je weet wat je te doen staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |