quote:Op zondag 2 maart 2008 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jaaaaaaa! Zie je wel, ook na 3 jaar geldt een plus is een plus!
Gefeliciteerd!
Je bent het nog steeds niet afgeleerd, hè?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:13 schreef Brighteyes het volgende:Ik postte dwars door het slotje heen.
Ik zal het linkje even aanpassen maar.
Iig zei ik dus:
[..]
Done, en Jepali van harte gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 maart 2008 06:36 schreef Belana het volgende:
lijstje aangepast fruppel en mammamia
BE of Lois willen jullie nog even de linkjes in de OP zetten? ik krijg nog steeds geen quote uit het oude topic voor elkaar...
Het staat er wel op maar maar tot een cyclus van 32 dagen en daarvoor geven ze aan vanaf de 13e dag. Voor een langere cyclus raden ze aan te beginnen in overleg met je arts, maar dat vind ik zo overdreven.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:19 schreef Fruppel het volgende:
Happy heel veel succes met klussen, staat er op de verpakking van jou testen niet wanneer je het beste kunt beginnen met testen?
Ik had een tip gekregen van hellennelleh in het vorige topic voor ovulatietesten van www.testjezelf.nu en daar ben ik gister mee begonnen. Het is duidelijk en werkt makkelijk maar ik had nog geen positieve test dus weet niet of ze goed werken. Geloof wel dat hellennelleh goede ervaringen had.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:10 schreef Fuente het volgende:
Ik vroeg me ook al af welke ovu testen goed zijn en niet aso duur, zoals bijvoorbeeld sensitest. Wie er hier bekend mee?
Ik gebruik de testen van Sensitest Fuente, zijn erg goedkoop, ze hebben een snelle discrete levering en ze werken goed!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:10 schreef Fuente het volgende:
Ik vroeg me ook al af welke ovu testen goed zijn en niet aso duur, zoals bijvoorbeeld sensitest. Wie er hier bekend mee?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:40 schreef Again het volgende:
Ik ben ongesteld.
Ronde 11......................................................
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:05 schreef Again het volgende:
Sja ik wil nog effe wachten haha.
Heb vannacht gedroomd dat ik naar de gyn ging. Voor ze me al onderzocht zei ze: Oh je baarmoeder ligt verkeerdRaar maar hoop dat er geen kern van waarheid in zit haha. Ik wil wel naar de huisarts maar durf gewoon nog niet zo. Ben zo bang te horen dat we helemaal onvruchtbaar zouden zijn ofzo :| Of dat ik heel veel onderzoeken moet, dan zal ik het toch moeten gaan vertellen op mijn werk en die kunnen zó moeilijk doen..
Het is balen maar goed we gaan weer door.. Als ik nu zwanger wordt zal het een decemberkindje worden en dat lijkt me wat minder :| Maaaar no way dat ik een maand oversla hahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |