Iedereen zeikt maar over Bruins en de positie waar hij speelt. Wil ik hem daar wel eens zien. Moet Feijenoord wel 4-4-2 of 4-3-2-1 spelen o.i.d. en dat gaat niet gebeuren onder Van Marwijk...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een bullshit altijd dat Bert laf speelt. Hij speelt met 4 aanvallende spelers hoor, kolere. Zonder opbouw en met fouten achterin kan je alleen onmogelijk veel kansen creeren. Feit is wel dat Bruins naast Landzaat en Van Bronckhorst moet staan. Alhoewel dat op het moment mij sportieve zelfmoord lijkt.
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben er al achter, is zijn zoon. Zijn andere zoon speelt overigens in de Jong Nac.
Ton was een harde en intimiderende speler bij heel wat clubs in de eredivisie. O.a. bekend van het incident waarbij hij nadat een speler een sliding op hem had gemaakt zijn broek omlaag deed en zijn kont liet zakken richting het hoofd van de betreffende speler. En zo zijn er nog tal van anekdotes over hem.
Dat zou ook raar zijn; wie zou er dan moeten komen? Een interim? En wat moet van Marwijk tot na het EK doen dan?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Iedereen zeikt maar over Bruins en de positie waar hij speelt. Wil ik hem daar wel eens zien. Moet Feijenoord wel 4-4-2 of 4-3-2-1 spelen o.i.d. en dat gaat niet gebeuren onder Van Marwijk...
Mocht Van Marwijk deze week tekenen, dan verwacht ik dat hij meteen vertrekt. Nah, ik verwacht het niet, dat moet gewoon. Ondanks dat ik hem nog wel een tijdje als trainer zou willen hebben bij Feijenoord.
Ik verwacht het officiele bericht dinsdagmiddag ofzo. Ben je Bertje toch stiekem een beetje zat?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:25 schreef Happel het volgende:
Mocht Van Marwijk deze week tekenen, dan verwacht ik dat hij meteen vertrekt. Nah, ik verwacht het niet, dat moet gewoon. Ondanks dat ik hem nog wel een tijdje als trainer zou willen hebben bij Feijenoord.
Adje interimquote:Op maandag 3 maart 2008 00:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou ook raar zijn; wie zou er dan moeten komen? Een interim? En wat moet van Marwijk tot na het EK doen dan?
Ik ben Van Marwijk niet zat, maar zie weinig redenen voor hem en Feijenoord om met elkaar verder te gaan als hij heeft getekend voor oranje.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:16 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik verwacht het officiele bericht dinsdagmiddag ofzo. Ben je Bertje toch stiekem een beetje zat?.
Maar die blijft wel 100 % zeker nog tot de zomer hoor. En hij lijkt me ook wel zo correct om voluit te gaan tot ie uit dienst treedt.
En zijn zoontjes zijn twee verwende krengen. Ken ze nog uit de tijd dat ze bij Deltasport speelde. Jordao heeft nog wel enig talent, maar dat Edinho NAC beloftenelftal heeft gehaald is een wonder. Pattinama intimidatie?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben er al achter, is zijn zoon. Zijn andere zoon speelt overigens in de Jong Nac.
Ton was een harde en intimiderende speler bij heel wat clubs in de eredivisie. O.a. bekend van het incident waarbij hij nadat een speler een sliding op hem had gemaakt zijn broek omlaag deed en zijn kont liet zakken richting het hoofd van de betreffende speler. En zo zijn er nog tal van anekdotes over hem.
Als ze Jol weten te strikken zou het kunnen natuurlijk, die kan in principe meteen aan de slag. Ik verwachtechter dat ze voor Verbeek gaan (of heel misschien Jans) dus dan zit Bert er gewoon tot einde seizoen hoor...quote:Op maandag 3 maart 2008 00:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou ook raar zijn; wie zou er dan moeten komen? Een interim? En wat moet van Marwijk tot na het EK doen dan?
Dan maak ik me op voor een plekje bij de beste 9 ipv beste 5quote:Op maandag 3 maart 2008 10:07 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als ze Jol weten te strikken zou het kunnen natuurlijk, die kan in principe meteen aan de slag. Ik verwachtechter dat ze voor Verbeek gaan (of heel misschien Jans) dus dan zit Bert er gewoon tot einde seizoen hoor...
Gewoon de beker pakken, dan boeit de stand op de ranglijst ook niet meer...quote:Op maandag 3 maart 2008 10:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan maak ik me op voor een plekje bij de beste 9 ipv beste 5
Ik denk echt niet dat ze die CL-playoffs gaan winnen hoor. Dat is nog veel onwaarcshijnlijker dan dat ze de beker pakken. Verder kun je dan dus ook nog naast een UC plaatsje grijpen als je alles in de Playoffs verliest en is de beker toch weldegelijk een prijs. Tenzij ze hun vorm weer te pakken krijgen en opeens goed gaan draaien, zie ik liever dat ze die paar wedstrijden voor de beker alles geven en dat ding binnenhalen, dan met hangen wurgen de 5e plek te halen om vervolgens kansloos te verliezen en naast Europees voetbal te grijpen...quote:Op maandag 3 maart 2008 10:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoezo? Speel liever in de CL, dan in de Uefa Cup. Weet niet hoe het met jou zit?
Beker pakken? Van Nec winnen lukt ze niet en Zwolle brengt ons ook richting afgrond.........Stel we overleven NAC (moeten we snel uit de crisis) dan wacht of Roda of Heracles, nee daar winnen we makkelijk van als we zo doorgaan:+
Grapjas!
Ik bevrees dat er idd een ommekeer tegen AZ komt.... voor AZ welteverstaanquote:Op maandag 3 maart 2008 14:24 schreef MarkNMGN het volgende:
CL play-offs lijkt me een kansloze missie, heb sowieso weinig zin in nog 2 wedstrijden tegen ajax.
Hopelijk komt er een ommekeer tegen AZ, het moet toch een keer gebeuren lijkt me...
Als Ajax van PSV wint en alsnog kampioen wordt, kan het in de play-offs nog interessant voor ons worden. De crisis moet een keer voorbij zijn en wie weet gebeurt dat wel vlak voor de play-offs. Dan kom je geknakt en vermoeid PSV tegen en wat clubs als Heerenveen en NAC die ook een keer vermoeid zullen raken.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:24 schreef MarkNMGN het volgende:
CL play-offs lijkt me een kansloze missie, heb sowieso weinig zin in nog 2 wedstrijden tegen ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |