Makaay die alleen staat en te weinig doet om alsnog aan de bal te komen, en teveel spelers die Feyenoord als afbouwclub zien en waarvan een prijs niet persé meer hoeft.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:56 schreef RayMania het volgende:
Wat vinden jullie de oorzaak van wederom weer het mindere seizoen? De aanvoer naar Makaay? De verdediging, Bert van Marwijk? In principe staat er op papier een redelijk elftal, in ieder geval een team waar je van zou verwachten dat het zeker tien punten meer kan halen (tegen Heracles, NEC etc.).
Dit seizoen staat los van het vorige. Toen was er te weinig kwaliteit, nu is er te weinig mentale kracht en te weinig wil. 'Mooi' voorbeeld daarvan was Makaay's reactie toen er onterecht buitenspel gefloten werd. Was het er niet mee eens, maar haalde z'n schouders half grijzend op en ging weer door.quote:Ik vind het toch wel vreemd dat bijna geen enkele trainer Feyenoord niet echt aan het spelen krijgt. Gullit, Koeman, van Marwijk. Ligt het niet aan iets heel anders?
Allebei schuldig wat mij betreft.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:11 schreef Happel het volgende:
Mijn TT is mooier en tenminste niet Bert gerelateerd.
Dat is namelijk niet de oorzaak.
Vooral dankzij Sahin in mijn ogen. Bijna elke bal die hij speelde was 1 pass en vaak nog een goede ook.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:17 schreef TC03 het volgende:
Maar als het even loopt, dan loopt het. Eerste helft was gewoon prima, beste helft sinds maanden denk ik wel.
Help die gast i.p.v. met je achterlijke kutcamera te gaan fotograferen...quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Er is sowieso geen systeem. Nauwelijks automatismen (muv Bruins/De Guzman), geen idee, geen opbouw, mislukte uittrappen, hoge ballen op Makaay die op niemand terug kan leggen, middenveld dat wordt overgeslagen. Vraag me af of er uberhaupt op corners getraind wordt, het ziet er meestal uit alsof de veldspeler die het dichtst bij de hoekvlag staat, vandaag de gelukkige is
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:24 schreef Happel het volgende:
[..]
De Guzman zet die ballen achteloos voor, zit totaal geen idee achter. Dat viel me wel op met de paar corners die hij in de eerste helft nam aan de kant van Z.
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:32 schreef DRD het volgende:
Was vandaag te gast in de Kuip, maar ben me redelijk kapot geschrokken. Wat een slecht team staat er, met toch grote namen. Wat een onbegrijpelijke wissels. En wat een sfeerloze bende is de Kuip geworden.
Lucius kan niets, Greene kan niet verdedigen. Landzaat en Van Bronckhorst zijn zeer matige middenvelders. De Guzman is een naar egoistisch mannetje, Makaay was onzichtbaar. Enige die ik wel aardig vond spelen was De Cler, maar ook die laat grove steken vallen.
Ben benieuwd of Feyenoord er eigenlijk ooit nog wel bovenop komt.......of dat het definitief een suptopper is geworden.
Nou en, je hebt er toch (nog) niks aan gehad dit seizoen...quote:Op zondag 2 maart 2008 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
En die gaat van de zomer weer terug, heb je nog niks
De 0-1 van nec kwam omdat de guzman holman zijn man liet lopenquote:Op zondag 2 maart 2008 18:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bruins.Ik snap dat hij de vorm niet heeft en ook niet op zijn beste positie staat.. maar hij doet er ook weinig aan. Loopt geen millimeter teveel, laat zijn man lopen, verstopt zich achter tegenstanders en neemt geen iniatief itt bijvoorbeeld De Guzman.
Waarom haat iedereen belgiequote:Op zondag 2 maart 2008 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Kap eens met die Belgische tyfus TT's van je Jorien
Ik pleit mee. Ten koste van Jona aub! En die 2 achterin willen Bassie en Adriaan vervangen ofzo??quote:Op zondag 2 maart 2008 19:20 schreef Zjakkie het volgende:
Ik pleit voor Mols in de basis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |