Er is sowieso geen systeem. Nauwelijks automatismen (muv Bruins/De Guzman), geen idee, geen opbouw, mislukte uittrappen, hoge ballen op Makaay die op niemand terug kan leggen, middenveld dat wordt overgeslagen. Vraag me af of er uberhaupt op corners getraind wordt, het ziet er meestal uit alsof de veldspeler die het dichtst bij de hoekvlag staat, vandaag de gelukkige isquote:Op zondag 2 maart 2008 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ik denk dat de oorzaak is, is dat de balans zoek is. Feyenoord voetbalt bijna alleen maar uit stilstand. Er zit weinig diepgang, verrassing in het spel. Het spel verzandt te snel in balletjes breed, men verlegt constant het probleem.
De Guzman zet die ballen achteloos voor, zit totaal geen idee achter. Dat viel me wel op met de paar corners die hij in de eerste helft nam aan de kant van Z.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Er is sowieso geen systeem. Nauwelijks automatismen (muv Bruins/De Guzman), geen idee, geen opbouw, mislukte uittrappen, hoge ballen op Makaay die op niemand terug kan leggen, middenveld dat wordt overgeslagen. Vraag me af of er uberhaupt op corners getraind wordt, het ziet er meestal uit alsof de veldspeler die het dichtst bij de hoekvlag staat, vandaag de gelukkige is
Dat soort dingen zijn echt onthutsend idd. Het zijn toch professionals.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:24 schreef Happel het volgende:
[..]
De Guzman zet die ballen achteloos voor, zit totaal geen idee achter. Dat viel me wel op met de paar corners die hij in de eerste helft nam aan de kant van Z.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |