abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2008 @ 18:09:10 #1
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57109123
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 2 maart 2008 @ 18:12:09 #2
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57109192
Beter in deze.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57109244
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ik denk dat de oorzaak is, is dat de balans zoek is. Feyenoord voetbalt bijna alleen maar uit stilstand. Er zit weinig diepgang, verrassing in het spel. Het spel verzandt te snel in balletjes breed, men verlegt constant het probleem.
Er is sowieso geen systeem. Nauwelijks automatismen (muv Bruins/De Guzman), geen idee, geen opbouw, mislukte uittrappen, hoge ballen op Makaay die op niemand terug kan leggen, middenveld dat wordt overgeslagen. Vraag me af of er uberhaupt op corners getraind wordt, het ziet er meestal uit alsof de veldspeler die het dichtst bij de hoekvlag staat, vandaag de gelukkige is
pi_57109338
Niet dat we er zo trots op moeten zijn, maar de uitslagen in de OP kunnen weer bijgewerkt worden
  zondag 2 maart 2008 @ 18:22:32 #5
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_57109470
tvp
  zondag 2 maart 2008 @ 18:24:59 #6
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57109530
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:14 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Er is sowieso geen systeem. Nauwelijks automatismen (muv Bruins/De Guzman), geen idee, geen opbouw, mislukte uittrappen, hoge ballen op Makaay die op niemand terug kan leggen, middenveld dat wordt overgeslagen. Vraag me af of er uberhaupt op corners getraind wordt, het ziet er meestal uit alsof de veldspeler die het dichtst bij de hoekvlag staat, vandaag de gelukkige is
De Guzman zet die ballen achteloos voor, zit totaal geen idee achter. Dat viel me wel op met de paar corners die hij in de eerste helft nam aan de kant van Z.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 2 maart 2008 @ 18:28:32 #7
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57109613
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:24 schreef Happel het volgende:

[..]

De Guzman zet die ballen achteloos voor, zit totaal geen idee achter. Dat viel me wel op met de paar corners die hij in de eerste helft nam aan de kant van Z.
Dat soort dingen zijn echt onthutsend idd. Het zijn toch professionals. Voorderest, was ik juist positief over het systeem en de automatismen in de eerste helft.
pi_57109701
Was vandaag te gast in de Kuip, maar ben me redelijk kapot geschrokken. Wat een slecht team staat er, met toch grote namen. Wat een onbegrijpelijke wissels. En wat een sfeerloze bende is de Kuip geworden.

Lucius kan niets, Greene kan niet verdedigen. Landzaat en Van Bronckhorst zijn zeer matige middenvelders. De Guzman is een naar egoistisch mannetje, Makaay was onzichtbaar. Enige die ik wel aardig vond spelen was De Cler, maar ook die laat grove steken vallen.

Ben benieuwd of Feyenoord er eigenlijk ooit nog wel bovenop komt.......of dat het definitief een suptopper is geworden.
pi_57109718
Een topic is genoeg. Ik kopieer de reacties hier naar het andere Feije-topic.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')