Aangemeld, geloof ikquote:Op zondag 2 maart 2008 18:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het grote FOK! Mafiaspel Deel 3: Nieuwe aanmeldingen!
Weerwolven op het forum
Ja dat werkt welquote:
Hoeveel te zwaar if I may ask?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Huh ik kom er net achter dat ik best wel te zwaar benVond mezelf niet heel dik eigenlijk
BMI dinges van het voedingscentrumquote:Op zondag 2 maart 2008 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
En hoe kom je daar net achter dan?
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
BMI dinges van het voedingscentrum
mwaah ik geloof er wel inquote:
Wat zegt die site dan dat je BMI is?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Huh ik kom er net achter dat ik best wel te zwaar benVond mezelf niet heel dik eigenlijk
quote:
Ik denk dat bijna al die cijfertjes en codes en indicatoren ongeschikt zijn voor de niet-gemiddelde mensen.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heeft niets met erin geloven te maken maar met wiskunde. De BMI is helemaal niet nauwkeurig. Zeker niet bij langere en kortere mensen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
En dit zou best MM eens kunnen zijn
[ afbeelding ]
24.07quote:Op zondag 2 maart 2008 20:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat zegt die site dan dat je BMI is?
Nu voor de 2e keer daar gegeten en beide keren prima, ook qua bediening.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:51 schreef LadyBlack het volgende:
Grappig dat je bij Napoli bent gaan eten MM, daar doen mensen vaak heel geringschattend overIk heb er nog nooit een slechte pizza gegeten, maar het is meestal wel de tent waar introductiegroepen uit eten gaan enzo, dus je kunt je er groen en geel ergeren aan personeel dat fouten maakt omdat het te druk is...
Ik denk dat de meter nauwkeuriger is als je ouder bent (en dus volgroeid). Als ik mijn lengte en gewicht invoer voor een 18jarige is dat ook tegen overgewicht aan terwijl ik in de volwassenencategorie op prima gewicht sta.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
24.07
Net geen overgewicht, gek. Kennelijk ben ik een vetzak
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu voor de 2e keer daar gegeten en beide keren prima, ook qua bediening.
OK, het is geen toptent qua entourage, maar na zo'n 20 whiskies achter je kiezen boeite dat ook niet...
Ik heb gewoon mijn leeftijd ingevuld enzoquote:Op zondag 2 maart 2008 20:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk dat de meter nauwkeuriger is als je ouder bent (en dus volgroeid). Als ik mijn lengte en gewicht invoer voor een 18jarige is dat ook tegen overgewicht aan terwijl ik in de volwassenencategorie op prima gewicht sta.
Ja, dus de categorie 19- toch? Dat berekenen ze 'strenger'quote:Op zondag 2 maart 2008 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn leeftijd ingevuld enzo
Ja maar zelfs als... vanaf BMI 25 heb je overgewichtquote:Op zondag 2 maart 2008 21:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dus de categorie 19- toch? Dat berekenen ze 'strenger'
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb de Lama's gekeken, volgens mij een herhaling van een herhalingquote:Op zondag 2 maart 2008 20:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
is er dan wat leuks op tv vanavond?
Ik heb dat het een gezonde fascinatie is. Die kerels uit A Clockwork Orange zijn in ieder geval niet echt gezond.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb altijd al een fascinatie gehad voor bolhoeden en personen met bolhoeden (Laurel & Hardy, Chaplin, Churchill, maar zeker ook de personages uit A Clockwork Orange).
afbeelding
afbeelding
De mijne was 28 of zoiets... en ik ben wel wat dik dus dat kan kloppenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar zelfs als... vanaf BMI 25 heb je overgewicht
Beschouwde mezelf nou niet echt als deze![]()
Ik heb volgens mij nu Voetbalvrouwen op staan.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb de Lama's gekeken, volgens mij een herhaling van een herhaling
Nadeel van voetbal: met ijs op je enkel en vervolgens ijskoude voeten op de bank moeten zittenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Nadeel van ijs op de enkel: koude voeten die niet meer opwarmen
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nadeel van voetbal: met ijs op je enkel en vervolgens ijskoude voeten op de bank moeten zitten
Leg een paar sokken even in de magnetron!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Nadeel van ijs op de enkel: koude voeten die niet meer opwarmen
Optie 3 is vooral leuk om aan ouders uit te leggen, die aan het skien zijn in Italiequote:Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De mogelijkheden zijn: je sokken blijven koud, je sokken worden lekker warm, er ontstaat brand en daardoor krijg je het warm. In twee van de drie gevallen krijg je het warmer en in het derde geval is er niets aan de hand
Ik ga zo Keizer Kuzco 2 kijkenquote:
En er is weer iemand in het mysterie Henk getrapt blijkbaarquote:Op zondag 2 maart 2008 22:31 schreef Etcetera het volgende:
MM Ik weet waar je je bolhoed weg hebten dat is natuurlijk niet heel bijzonder maar ik vind het wel grappig
net boer zoekt vrouw gekeken. is nog maar 1 koppel over van de koppeltjes die zich gevormd hadden tijdens de uitzendingen
dat heb ik ontzettend gemist geloof ikquote:Op zondag 2 maart 2008 22:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En er is weer iemand in het mysterie Henk getrapt blijkbaar
Hij was weer aan het daten met iemand, maar die wilde per se niet op tv komenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat heb ik ontzettend gemist geloof ikzat ondertussen een boek te lezen
Mijne ookquote:Op zondag 2 maart 2008 22:51 schreef Etcetera het volgende:
ja lijkt me ook niet erg tof
mijn standaard reactie als ik een camera zie: omdraaien en weglopenen van een afstandje ff kijken
![]()
Slaap lekkerquote:ik ga m'n bed opzoeken
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hey gevonden! het stond achter me
op campzone vorig jaar was er geen ontkomen aanquote:Op zondag 2 maart 2008 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijne ookgebeurde me op Eurosonic nog: ik kom de zaal uitlopen, en zo'n kerel met een camera zegt "jou moet ik hebben om te weten hoe het optreden was!" ik "neehoor!" -->weg!!!!
[..]
trustenquote:Slaap lekker![]()
Dat heb ik wel gezienquote:Op zondag 2 maart 2008 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
op campzone vorig jaar was er geen ontkomen aantoen was ik aan het lezen, ik kijk op, camera in m'n hoofd zo'n beetje
heb het nooooooit teruggezien![]()
[..]
trusten
Er ligt er nu één minder in de etalage en mw. MM heeft er ook nog een hoed gekocht.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:31 schreef Etcetera het volgende:
MM Ik weet waar je je bolhoed weg hebten dat is natuurlijk niet heel bijzonder maar ik vind het wel grappig
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dat het een gezonde fascinatie is. Die kerels uit A Clockwork Orange zijn in ieder geval niet echt gezond.
Foutje gemaakt.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet helemaal zeker of ik je begrijp, het eerste deel van je zin klopt niet heel erg...![]()
Oh ik nietquote:
Daar heb ik laatst een toets over gehad, over een toneelstuk van Moliere. Le bourgeois gentilhomme om precies te zijn. Mijn cijfer is nog onbekendquote:Op zondag 2 maart 2008 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ik niet
Moet morgen repeteren voor een stom Frans2 project, we moeten maandag een compilatie van stukken van Moličre (= dč Franse Shakespeare) opvoeren. Het wordt echt een lachertje, maar ik moet er wel langer voor op school blijvenC'est dommage, non, c'est merde, zut alors
Met de trein ookquote:Op zondag 2 maart 2008 23:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Bleg wat is denhaag toch een pokke eind met de auto
Familie etentje opa wordt moregn 90quote:Op zondag 2 maart 2008 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de trein ook
Wat moet je in Den Haag doen dan?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 maart 2008 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Familie etentje opa wordt moregn 90
Geen dankquote:Op zondag 2 maart 2008 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En dankje MaJoEigenlijk was ik eerst ook wel tevreden... Nahja misschien dat ik er wat aan doe. misschien ook niet.
Daarbij wordt het onnauwkeuriger als je langer of korter ben dan het gemiddelde.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:06 schreef MaJo het volgende:
Puntenslijpel die BMI meter is echt onzin hoor, ze berekenen het ook hetzelfde voor mannen en vrouwen dus dat slaat al nergens op. Ook dingen als bouw worden niet meegerekend, of je zware botten hebt bijvoorbeeld. Bovendien heb je toch gewoon een gezond gewicht als je wel in de BMI geloofd?
Preciesquote:Op maandag 3 maart 2008 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarbij wordt het onnauwkeuriger als je langer of korter ben dan het gemiddelde.
Het is een leidraad maar geen ding waar je iets aan op moet hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |