Dat wist ik niet eensquote:Op zondag 2 maart 2008 14:59 schreef iamredleader het volgende:
Skieen, gaaaaaf!
Moet eerlijk bekennen dat het mij persoonlijk niet trekt, ben eerder van de kijk-sport
Hier alles goed, lekker druk in huis geweest (as usual), en geen bijzonderheden.
Heb je iets gemist? Nah, geloof het niet zo. Nem zit (weer eens) in Engeland, PhysicsRules en DaviniaHR hebben vrijdag hun eerste eigen huisje gekocht, Eli is een half jaar oud geworden, maar voor de rest... neuh
Ik nu ookquote:Op zondag 2 maart 2008 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit wolfmother te draaien en ik heb eigenlijk onwijs zin om NU bij een concert van ze te zijn
Ik weet niet wat TF1 isquote:Op zondag 2 maart 2008 16:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weet iemand of je hier in Nederland TF1 kan kijken?
Same herequote:
Ja kut is dat als je gewoon weet dat je de komende weken het megadruk hebtquote:Op zondag 2 maart 2008 16:50 schreef Nesle het volgende:
Ik ga volgende week echt doooood, zoveeeel dingen inleveren voor school
En dan twee weken erna gewoon alweer tentamenweek
En franse tvzenderquote:
Een bolhoed, wat cool!!quote:Op zondag 2 maart 2008 17:04 schreef MadMaster het volgende:
Heb gisteren in Groningen een nieuwe bolhoed gekocht vlak bij de Der Aa-kerk.
Grappige winkeltjes zitten daar in de buurt...
In Middelkerke. Dat ligt -hoe kan het ook anders?- in Belgie.quote:
Aangemeld, geloof ikquote:Op zondag 2 maart 2008 18:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het grote FOK! Mafiaspel Deel 3: Nieuwe aanmeldingen!
Weerwolven op het forum
Ja dat werkt welquote:
Hoeveel te zwaar if I may ask?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Huh ik kom er net achter dat ik best wel te zwaar benVond mezelf niet heel dik eigenlijk
BMI dinges van het voedingscentrumquote:Op zondag 2 maart 2008 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
En hoe kom je daar net achter dan?
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
BMI dinges van het voedingscentrum
mwaah ik geloof er wel inquote:
Wat zegt die site dan dat je BMI is?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Huh ik kom er net achter dat ik best wel te zwaar benVond mezelf niet heel dik eigenlijk
quote:
Ik denk dat bijna al die cijfertjes en codes en indicatoren ongeschikt zijn voor de niet-gemiddelde mensen.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heeft niets met erin geloven te maken maar met wiskunde. De BMI is helemaal niet nauwkeurig. Zeker niet bij langere en kortere mensen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
En dit zou best MM eens kunnen zijn
[ afbeelding ]
24.07quote:Op zondag 2 maart 2008 20:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat zegt die site dan dat je BMI is?
Nu voor de 2e keer daar gegeten en beide keren prima, ook qua bediening.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:51 schreef LadyBlack het volgende:
Grappig dat je bij Napoli bent gaan eten MM, daar doen mensen vaak heel geringschattend overIk heb er nog nooit een slechte pizza gegeten, maar het is meestal wel de tent waar introductiegroepen uit eten gaan enzo, dus je kunt je er groen en geel ergeren aan personeel dat fouten maakt omdat het te druk is...
Ik denk dat de meter nauwkeuriger is als je ouder bent (en dus volgroeid). Als ik mijn lengte en gewicht invoer voor een 18jarige is dat ook tegen overgewicht aan terwijl ik in de volwassenencategorie op prima gewicht sta.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
24.07
Net geen overgewicht, gek. Kennelijk ben ik een vetzak
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu voor de 2e keer daar gegeten en beide keren prima, ook qua bediening.
OK, het is geen toptent qua entourage, maar na zo'n 20 whiskies achter je kiezen boeite dat ook niet...
Ik heb gewoon mijn leeftijd ingevuld enzoquote:Op zondag 2 maart 2008 20:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk dat de meter nauwkeuriger is als je ouder bent (en dus volgroeid). Als ik mijn lengte en gewicht invoer voor een 18jarige is dat ook tegen overgewicht aan terwijl ik in de volwassenencategorie op prima gewicht sta.
Ja, dus de categorie 19- toch? Dat berekenen ze 'strenger'quote:Op zondag 2 maart 2008 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn leeftijd ingevuld enzo
Ja maar zelfs als... vanaf BMI 25 heb je overgewichtquote:Op zondag 2 maart 2008 21:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dus de categorie 19- toch? Dat berekenen ze 'strenger'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |