Mijne ookquote:Op zondag 2 maart 2008 22:51 schreef Etcetera het volgende:
ja lijkt me ook niet erg tof
mijn standaard reactie als ik een camera zie: omdraaien en weglopenen van een afstandje ff kijken
![]()
Slaap lekkerquote:ik ga m'n bed opzoeken
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hey gevonden! het stond achter me
op campzone vorig jaar was er geen ontkomen aanquote:Op zondag 2 maart 2008 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijne ookgebeurde me op Eurosonic nog: ik kom de zaal uitlopen, en zo'n kerel met een camera zegt "jou moet ik hebben om te weten hoe het optreden was!" ik "neehoor!" -->weg!!!!
[..]
trustenquote:Slaap lekker![]()
Dat heb ik wel gezienquote:Op zondag 2 maart 2008 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
op campzone vorig jaar was er geen ontkomen aantoen was ik aan het lezen, ik kijk op, camera in m'n hoofd zo'n beetje
heb het nooooooit teruggezien![]()
[..]
trusten
Er ligt er nu één minder in de etalage en mw. MM heeft er ook nog een hoed gekocht.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:31 schreef Etcetera het volgende:
MM Ik weet waar je je bolhoed weg hebten dat is natuurlijk niet heel bijzonder maar ik vind het wel grappig
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dat het een gezonde fascinatie is. Die kerels uit A Clockwork Orange zijn in ieder geval niet echt gezond.
Foutje gemaakt.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet helemaal zeker of ik je begrijp, het eerste deel van je zin klopt niet heel erg...![]()
Oh ik nietquote:
Daar heb ik laatst een toets over gehad, over een toneelstuk van Moliere. Le bourgeois gentilhomme om precies te zijn. Mijn cijfer is nog onbekendquote:Op zondag 2 maart 2008 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ik niet
Moet morgen repeteren voor een stom Frans2 project, we moeten maandag een compilatie van stukken van Molière (= dè Franse Shakespeare) opvoeren. Het wordt echt een lachertje, maar ik moet er wel langer voor op school blijvenC'est dommage, non, c'est merde, zut alors
Met de trein ookquote:Op zondag 2 maart 2008 23:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Bleg wat is denhaag toch een pokke eind met de auto
Familie etentje opa wordt moregn 90quote:Op zondag 2 maart 2008 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de trein ook
Wat moet je in Den Haag doen dan?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 maart 2008 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Familie etentje opa wordt moregn 90
Geen dankquote:Op zondag 2 maart 2008 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En dankje MaJoEigenlijk was ik eerst ook wel tevreden... Nahja misschien dat ik er wat aan doe. misschien ook niet.
Daarbij wordt het onnauwkeuriger als je langer of korter ben dan het gemiddelde.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:06 schreef MaJo het volgende:
Puntenslijpel die BMI meter is echt onzin hoor, ze berekenen het ook hetzelfde voor mannen en vrouwen dus dat slaat al nergens op. Ook dingen als bouw worden niet meegerekend, of je zware botten hebt bijvoorbeeld. Bovendien heb je toch gewoon een gezond gewicht als je wel in de BMI geloofd?
Preciesquote:Op maandag 3 maart 2008 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarbij wordt het onnauwkeuriger als je langer of korter ben dan het gemiddelde.
Het is een leidraad maar geen ding waar je iets aan op moet hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |