Mijne ookquote:Op zondag 2 maart 2008 22:51 schreef Etcetera het volgende:
ja lijkt me ook niet erg tof
mijn standaard reactie als ik een camera zie: omdraaien en weglopenen van een afstandje ff kijken

gebeurde me op Eurosonic nog: ik kom de zaal uitlopen, en zo'n kerel met een camera zegt "jou moet ik hebben om te weten hoe het optreden was!" ik "neehoor!" -->weg!!!!
  gebeurde me op Eurosonic nog: ik kom de zaal uitlopen, en zo'n kerel met een camera zegt "jou moet ik hebben om te weten hoe het optreden was!" ik "neehoor!" -->weg!!!! 
Slaap lekkerquote:ik ga m'n bed opzoeken
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hey gevonden! het stond achter me

op campzone vorig jaar was er geen ontkomen aanquote:Op zondag 2 maart 2008 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijne ookgebeurde me op Eurosonic nog: ik kom de zaal uitlopen, en zo'n kerel met een camera zegt "jou moet ik hebben om te weten hoe het optreden was!" ik "neehoor!" -->weg!!!!
[..]
 toen was ik aan het lezen, ik kijk op, camera in m'n hoofd zo'n beetje
 toen was ik aan het lezen, ik kijk op, camera in m'n hoofd zo'n beetje 

trustenquote:Slaap lekker

Dat heb ik wel gezienquote:Op zondag 2 maart 2008 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
op campzone vorig jaar was er geen ontkomen aantoen was ik aan het lezen, ik kijk op, camera in m'n hoofd zo'n beetje
heb het nooooooit teruggezien
[..]
trusten

Er ligt er nu één minder in de etalage en mw. MM heeft er ook nog een hoed gekocht.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:31 schreef Etcetera het volgende:
MM Ik weet waar je je bolhoed weg hebten dat is natuurlijk niet heel bijzonder maar ik vind het wel grappig
 ) toen er ineens 5 man/vrouw in haar winkeltje stond die wild allerlei hoeden aan het passen waren...
 ) toen er ineens 5 man/vrouw in haar winkeltje stond die wild allerlei hoeden aan het passen waren... 
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dat het een gezonde fascinatie is. Die kerels uit A Clockwork Orange zijn in ieder geval niet echt gezond.

Lekker uit eten geweest
 Lekker uit eten geweest 

Foutje gemaakt.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet helemaal zeker of ik je begrijp, het eerste deel van je zin klopt niet heel erg...

Oh ik nietquote:

C'est dommage, non, c'est merde, zut alors
 C'est dommage, non, c'est merde, zut alors

Eigenlijk was ik eerst ook wel tevreden... Nahja misschien dat ik er wat aan doe. misschien ook niet.
 Eigenlijk was ik eerst ook wel tevreden... Nahja misschien dat ik er wat aan doe. misschien ook niet.

Daar heb ik laatst een toets over gehad, over een toneelstuk van Moliere. Le bourgeois gentilhomme om precies te zijn. Mijn cijfer is nog onbekendquote:Op zondag 2 maart 2008 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ik niet
Moet morgen repeteren voor een stom Frans2 project, we moeten maandag een compilatie van stukken van Molière (= dè Franse Shakespeare) opvoeren. Het wordt echt een lachertje, maar ik moet er wel langer voor op school blijvenC'est dommage, non, c'est merde, zut alors

Met de trein ookquote:Op zondag 2 maart 2008 23:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Bleg wat is denhaag toch een pokke eind met de auto

Familie etentje opa wordt moregn 90quote:Op zondag 2 maart 2008 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de trein ook
Wat moet je in Den Haag doen dan?

Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 maart 2008 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Familie etentje opa wordt moregn 90
 !
!

Geen dankquote:Op zondag 2 maart 2008 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En dankje MaJoEigenlijk was ik eerst ook wel tevreden... Nahja misschien dat ik er wat aan doe. misschien ook niet.
 Je moet je gewoon niet op de kop laten zitten door zo'n stom systeem wat helemaal niet toepasbaar is op iedereen. En bovendien als je tevreden bent met je zelf moet je daar niet aan gaan twijfelen hoor
 Je moet je gewoon niet op de kop laten zitten door zo'n stom systeem wat helemaal niet toepasbaar is op iedereen. En bovendien als je tevreden bent met je zelf moet je daar niet aan gaan twijfelen hoor  

Daarbij wordt het onnauwkeuriger als je langer of korter ben dan het gemiddelde.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:06 schreef MaJo het volgende:
Puntenslijpel die BMI meter is echt onzin hoor, ze berekenen het ook hetzelfde voor mannen en vrouwen dus dat slaat al nergens op. Ook dingen als bouw worden niet meegerekend, of je zware botten hebt bijvoorbeeld. Bovendien heb je toch gewoon een gezond gewicht als je wel in de BMI geloofd?

Preciesquote:Op maandag 3 maart 2008 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarbij wordt het onnauwkeuriger als je langer of korter ben dan het gemiddelde.
Het is een leidraad maar geen ding waar je iets aan op moet hangen.
 Ik vind het echt absurd dat er ook geen verschil tussen mannen en vrouwen wordt gemaakt...
 Ik vind het echt absurd dat er ook geen verschil tussen mannen en vrouwen wordt gemaakt... Ik ben een presentatie aan het voorbereiden waarin ik punten voor iets moet vinden en die ander punten tegen. En ik kom alleen maar punten tegen tegen
 Ik ben een presentatie aan het voorbereiden waarin ik punten voor iets moet vinden en die ander punten tegen. En ik kom alleen maar punten tegen tegen  Heb ze wel heel liev op een rijtje gezet en naar hem toe gemaild
 Heb ze wel heel liev op een rijtje gezet en naar hem toe gemaild  Nu hopen dat ie dat ook voor mij doet maar dat zal wel niet
 Nu hopen dat ie dat ook voor mij doet maar dat zal wel niet  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |