quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bespeur ik hier chantage? [afbeelding]
Krijg je ervan hèquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:08 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] ik ben een dagje (onvrijwillig nog wel) weg en ik ben gelijk gelynched [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
-=-=-=
Ik heb besloten brandx te lynchen.. dit is een redelijk random keuze, met een snuifje gevoel.
game on.
-=-=-=-=-=-=-
Weet ik, weet jij, maar niet iedereen i guess. Bartaz gaf kutresultaten, dus ik dacht Barthez ...quote:
OH NOES SNEL AANPASSEN IEDEREEN!!!@#@#!!##!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:14 schreef Bartaz het volgende:
Mijn stem gaat naar Tinkepink, maar ik vermoed dat jullie wederom een dorpsbewoner gaan lynchen [afbeelding]
Heu, wat doe jij nouquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:14 schreef Bartaz het volgende:
Mijn stem gaat naar Tinkepink, maar ik vermoed dat jullie wederom een dorpsbewoner gaan lynchen
Dat kan ik ook aan jou vragen, jij wil mij lynchen, een van de meest gewaardeerde personen in het dorpquote:
Levensgevaarlijk ben je, bedoel jequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:18 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Dat kan ik ook aan jou vragen, jij wil mij lynchen, een van de meest gewaardeerde personen in het dorp
Yeah yeah, tell it to the judgequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:27 schreef Bartaz het volgende:
Kennelik is dus 'duidelijk' dat ik mafia ben, maar waar halen jullie dat eigenlijk uit, want ik zie zelf echt helemaal geen aanwijzingen waaruit zou blijken dat ik zogenaamd mafia ben...
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:26 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] btw: dit is mijn eerste naamtopic ooit!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hé,strijdend ben ik ten onder gegaan!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yeah yeah, tell it to the judge
[..]
GefeliciteerdG elijk ook zon blij onderwerp
Dode kunnen niet spreken. kssst weg jij!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
hé,strijdend ben ik ten onder gegaan!![]()
En ik heb de twijfelachtige eer de eerste FOK! Maffiaspel dode te zijn
*klop* *klop* *klop*quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dode kunnen niet spreken. kssst weg jij!
Klopgeesten.
Daar heb ik heul geen dag voor nodigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:47 schreef Artanis1 het volgende:
Aanwijzingen doorspitten om slachtoffers voor toekomstige lynches te vinden?
Zelfs al denk je er zeker van te zijn dat Bartaz maffia is; wellicht wil de burgemeester nog een dubbele lynch gebruiken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
Mafia heeft toch niet genoeg stemmen om dit tegen te gaan, we hoeven niet te wachten tot 7 uur
Volgende ronde kan 't weer he.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:59 schreef Lekiamh het volgende:
Lijkt me wel leuk...
Inschrijven maar hier?
Hehe, de woorden van iemand die confessed.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:27 schreef Bartaz het volgende:
Kennelijk is dus 'duidelijk' dat ik mafia ben, maar waar halen jullie dat eigenlijk uit, want ik zie zelf echt helemaal geen aanwijzingen waaruit zou blijken dat ik zogenaamd mafia ben...
Naja, ik ben denk ik al reddeloos verlorenquote:Op zondag 2 maart 2008 00:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe, de woorden van iemand die confessed.
Beken nou maarquote:Op zondag 2 maart 2008 00:07 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Naja, ik ben denk ik al reddeloos verloren![]()
Dan ga ik nu, op mijn laatste avond, nog maar even naar de kroeg
Ja, we zullen het je niet kwalijk nemen. Je hebt er tenslotte ook niet zelf voor gekozen.quote:
Preciesquote:Op zondag 2 maart 2008 00:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, we zullen het je niet kwalijk nemen. Je hebt er tenslotte ook niet zelf voor gekozen.
Das wel het mooiste, inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op deze manier:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 maart 2008 01:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Er is een plekje gereserveerd voor Bartaz.
Dit krijgt alleen degene die het overleefd heeft en degene die hem beschermd heeft te horen.quote:Op zondag 2 maart 2008 03:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Trouwens, Artanis1, zou je in het vervolg ook moord attempts kunnen vermelden? Dus bijvoorbeeld: "Even na middernacht werd ook geprobeerd om "X" te doorzeven maar hij wist aan de kogelregen te ontkomen."
Oké.quote:Op zondag 2 maart 2008 03:30 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Dit krijgt alleen degene die het overleefd heeft en degene die hem beschermd heeft te horen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 03:42 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja! Mafia kon 2 killen maar er was maar één dode. Slim van je harregarre.
Onzin natuurlijk, ik heb mijn koffers al gepakt en vertrek morgenvroeg (althans nog voor mijn executie) naar de Costa del Solquote:Op zondag 2 maart 2008 01:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een plekje gereserveerd voor Bartaz.
Maar isdatzo, er zijn genoeg mafialeden over hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 08:49 schreef Isdatzo het volgende:
Als burgemeester denk ik niet dat het zinnig is om een dubbele lynch uit te voeren.. anders wordt er straks weer een onschuldig iemand gedood![]()
Mijn (dubbele) stem gaat ook naar bartaz..
en nu kruip ik weer mn nest in
Ja, en nog meer niet-mafia leden..quote:Op zondag 2 maart 2008 08:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar isdatzo, er zijn genoeg mafialeden over hoor
Maarre, om even op dat gokken door te gaan.... ken je één van de users hier uit een goktopic ofzoietsdergelijks?quote:Op zondag 2 maart 2008 10:36 schreef Wackyduck het volgende:
Nou mooi is dat, denk ik even te gaan gokken knalt iemand me overhoop.
Ik heb nooit in een goktopic gepost.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maarre, om even op dat gokken door te gaan.... ken je één van de users hier uit een goktopic ofzoietsdergelijks?
quote:Op zondag 2 maart 2008 10:54 schreef FloggingMolly het volgende:
Laten we Bartaz lynchen!
Het is een complot!~!@#!@#~``@!!11~!#!EINS!@#$12;(quote:Op zondag 2 maart 2008 13:02 schreef Harajuku. het volgende:
Sure, nu kan het wel 2 minuten later, huh.
Ja.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is een complot!~!@#!@#~``@!!11~!#!EINS!@#$12;(
Ja, ja. Ik weet.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het zal wel goed komen Harajuku.Hij moet 't stukje ook nog schrijven, hè.
Het is nu wel een kwartier te laat. Komt er een heel boekwerk?quote:8 v.d. 13 hebben gestemd, Bartaz is niet meer te achterhalen. Hij zal morgen op 't schavot verschijnen tenzij er nog mensen van stem wijzigen. Hij zal om 13:00 geëxecuteerd worden indien dit niet het geval is en er geen dubbele lynch is, 19:00 indien er een dubbele lynch gekozen is.
Nee, hij zou m om 1300 afmaken.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:59 schreef Artanis1 het volgende:
Lynchstemming:
Bartaz(7) Tinkepink, PrincePolly, -SG-, Wouser, Harajuku., SuperHarreGarre, Induhskaai
Tinkepink(1) Bartaz
8 v.d. 13 hebben gestemd, Bartaz is niet meer te achterhalen. Hij zal morgen op 't schavot verschijnen tenzij er nog mensen van stem wijzigen. Hij zal om 13:00 geëxecuteerd worden indien dit niet het geval is en er geen dubbele lynch is, 19:00 indien er een dubbele lynch gekozen is.
gekozen voor geen dubbele dus 13:00quote:Op zondag 2 maart 2008 00:59 schreef Artanis1 het volgende:
Lynchstemming:
Bartaz(7) Tinkepink, PrincePolly, -SG-, Wouser, Harajuku., SuperHarreGarre, Induhskaai
Tinkepink(1) Bartaz
8 v.d. 13 hebben gestemd, Bartaz is niet meer te achterhalen. Hij zal morgen op 't schavot verschijnen tenzij er nog mensen van stem wijzigen. Hij zal om 13:00 geëxecuteerd worden indien dit niet het geval is en er geen dubbele lynch is, 19:00 indien er een dubbele lynch gekozen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |