quote:Op zondag 2 maart 2008 01:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Er is een plekje gereserveerd voor Bartaz.
Dit krijgt alleen degene die het overleefd heeft en degene die hem beschermd heeft te horen.quote:Op zondag 2 maart 2008 03:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Trouwens, Artanis1, zou je in het vervolg ook moord attempts kunnen vermelden? Dus bijvoorbeeld: "Even na middernacht werd ook geprobeerd om "X" te doorzeven maar hij wist aan de kogelregen te ontkomen."
Oké.quote:Op zondag 2 maart 2008 03:30 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Dit krijgt alleen degene die het overleefd heeft en degene die hem beschermd heeft te horen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 03:42 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja! Mafia kon 2 killen maar er was maar één dode. Slim van je harregarre.
Onzin natuurlijk, ik heb mijn koffers al gepakt en vertrek morgenvroeg (althans nog voor mijn executie) naar de Costa del Solquote:Op zondag 2 maart 2008 01:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een plekje gereserveerd voor Bartaz.
Maar isdatzo, er zijn genoeg mafialeden over hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 08:49 schreef Isdatzo het volgende:
Als burgemeester denk ik niet dat het zinnig is om een dubbele lynch uit te voeren.. anders wordt er straks weer een onschuldig iemand gedood![]()
Mijn (dubbele) stem gaat ook naar bartaz..
en nu kruip ik weer mn nest in
Ja, en nog meer niet-mafia leden..quote:Op zondag 2 maart 2008 08:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar isdatzo, er zijn genoeg mafialeden over hoor
Maarre, om even op dat gokken door te gaan.... ken je één van de users hier uit een goktopic ofzoietsdergelijks?quote:Op zondag 2 maart 2008 10:36 schreef Wackyduck het volgende:
Nou mooi is dat, denk ik even te gaan gokken knalt iemand me overhoop.
Ik heb nooit in een goktopic gepost.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maarre, om even op dat gokken door te gaan.... ken je één van de users hier uit een goktopic ofzoietsdergelijks?
quote:Op zondag 2 maart 2008 10:54 schreef FloggingMolly het volgende:
Laten we Bartaz lynchen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |