quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bespeur ik hier chantage? [afbeelding]
Krijg je ervan hèquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:08 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] ik ben een dagje (onvrijwillig nog wel) weg en ik ben gelijk gelynched [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
-=-=-=
Ik heb besloten brandx te lynchen.. dit is een redelijk random keuze, met een snuifje gevoel.
game on.
-=-=-=-=-=-=-
Weet ik, weet jij, maar niet iedereen i guess. Bartaz gaf kutresultaten, dus ik dacht Barthez ...quote:
OH NOES SNEL AANPASSEN IEDEREEN!!!@#@#!!##!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:14 schreef Bartaz het volgende:
Mijn stem gaat naar Tinkepink, maar ik vermoed dat jullie wederom een dorpsbewoner gaan lynchen [afbeelding]
Heu, wat doe jij nouquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:14 schreef Bartaz het volgende:
Mijn stem gaat naar Tinkepink, maar ik vermoed dat jullie wederom een dorpsbewoner gaan lynchen
Dat kan ik ook aan jou vragen, jij wil mij lynchen, een van de meest gewaardeerde personen in het dorpquote:
Levensgevaarlijk ben je, bedoel jequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:18 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Dat kan ik ook aan jou vragen, jij wil mij lynchen, een van de meest gewaardeerde personen in het dorp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |