I would say that Chinese. You do not speak Chinese ah. Ha ha ~ ~ You should not use mechanical translation! Idiots!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat ik Chinees spreek en dat je het niet naar Google Translate moet kopiėren want dat is voor knuppels.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat ik Chinees spreek en dat je het niet naar Google Translate moet kopiėren want dat is voor knuppels.
quote:Automatisch vertaalde tekst:
I would say that Chinese. You do not speak Chinese ah. Ha ha ~ ~ You should not use mechanical translation! Fool
jahquote:
Oe, dat gaat snel! VAnnacht niet verder gaan hoor. Ik ga na idols naar bed.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef Artanis1 het volgende:
Ik heb alle informatie binnen, de dag-post komt er zo aan..
Babelfish vindt: I can say Chinese. You cannot say Chinese. Ha-ha ~~ you should not use the machine translation! Fool! ! !quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
I would say that Chinese. You do not speak Chinese ah. Ha ha ~ ~ You should not use mechanical translation! Idiots!
Had je daar dezelfde nick?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah [afbeelding]
ook een tijd gespeeld :x
Me too.quote:
geloof wel jahquote:
Ik ben geen knuppelquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zie toch alleen maar vierkantjes, dus voor mij maakt het niets uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
En daarom moet je geen online vertaalmachine gebruiken.说 betekent namelijk ook "spreken".
你们这个白痴!
*wacht gespannen op dagpost.
Heen en weer vertalen met die dingen kan erg leuk zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
En daarom moet je geen online vertaalmachine gebruiken.说 betekent namelijk ook "spreken".
你们这个白痴!
*wacht gespannen op dagpost.
Eenden kunnen sowieso niet lezen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:30 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik zie toch alleen maar vierkantjes, dus voor mij maakt het niets uit.![]()
Peking-eenden kennen wel Chinees!!quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
"I'm gonna make a post you cannot refuse."
Dat weten we niet tot het weer dag isquote:
Maar het zou zo dag worden !!!! :erquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat weten we niet tot het weer dag is
Omdat jij ook weet dat dit spannend wordt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom ben ik niet onderweg naar de kroeg?
Oh ja dat was hetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat jij ook weet dat dit spannend wordt.
Maar het moet niet langer duren, anders gaat ik toch echt weg . . .quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat jij ook weet dat dit spannend wordt.
Je zou maar 5 minuten te laat komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Maar het moet niet langer duren, anders gaat ik toch echt weg . . .
Ja, maar om nog een paar uur te F5'en schiet ook niet op.quote:
Ik zou gewoon gaan als ik jou was :p.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:40 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ja, maar om nog een paar uur te F5'en schiet ook niet op.
Maar misschien wordt ik buiten overhoop geschoten door de maffia..quote:
Hoezo, 24 flessen dommelsch, sepultura en de scorpions in aantocht, wat wil je nog meer?quote:
Vodka en peuken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hoezo, 24 flessen dommelsch, sepultura en de scorpions in aantocht, wat wil je nog meer?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
chickies.
Oh daar ben je al.
[afbeelding]
Tschüs.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu heb ik er genoeg van en ga ik naar de kroeg [afbeelding]
Drinkze.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu heb ik er genoeg van en ga ik naar de kroeg
quote:
*fixed.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. Ik ben niet leuk zonder peuken en vodka