KEn jij Mobstarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
Hoever is deze ronde trouwens ?
We zijn net begonnen. De burgermeester is gekozen en er is iemand gelyncht.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
Hoever is deze ronde trouwens ?
4/2 = 2, volgens mij mag maffia dus per nacht twee mensen doden, totdat er twee maffioso zijn gedoodquote:Mafia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je mede-mafialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal mafia gedeeld door twee (naar boven afgerond). Er zullen 4 mafia zijn.
Ik snapte het ook hoor! Maar durfde het niet te vertellenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:13 schreef Artanis1 het volgende:
Hawaii_Tim snapt 'm.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:13 schreef Artanis1 het volgende:
Hawaii_Tim snapt 'm.
Mag ik vragen wat er in je signature staat?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wanneer mag 't stemmen eigenlijk beginnen?
pssssssss't nu je mafia bent moet je eerst je doelwit via PM doorgeven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wanneer mag 't stemmen eigenlijk beginnen?
Heb jij dat al gedaan dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef tha_one het volgende:
[..]
pssssssss't nu je mafia bent moet je eerst je doelwit via PM doorgeven.
Misschien ben je wel de enigste die het al gedaan heeftquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef tha_one het volgende:
[..]
pssssssss't nu je mafia bent moet je eerst je doelwit via PM doorgeven.
Dat ik Chinees spreek en dat je het niet naar Google Translate moet kopiėren want dat is voor knuppels.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er in je signature staat?
I would say that Chinese. You do not speak Chinese ah. Ha ha ~ ~ You should not use mechanical translation! Idiots!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat ik Chinees spreek en dat je het niet naar Google Translate moet kopiėren want dat is voor knuppels.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat ik Chinees spreek en dat je het niet naar Google Translate moet kopiėren want dat is voor knuppels.
quote:Automatisch vertaalde tekst:
I would say that Chinese. You do not speak Chinese ah. Ha ha ~ ~ You should not use mechanical translation! Fool
jahquote:
Oe, dat gaat snel! VAnnacht niet verder gaan hoor. Ik ga na idols naar bed.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef Artanis1 het volgende:
Ik heb alle informatie binnen, de dag-post komt er zo aan..
Babelfish vindt: I can say Chinese. You cannot say Chinese. Ha-ha ~~ you should not use the machine translation! Fool! ! !quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
I would say that Chinese. You do not speak Chinese ah. Ha ha ~ ~ You should not use mechanical translation! Idiots!
Had je daar dezelfde nick?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah [afbeelding]
ook een tijd gespeeld :x
Me too.quote:
geloof wel jahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |