Afschuwelijk gewoon...oh LORD etc had echt zo van WTF dat zing je toch niet in een finale?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet mee eens, best goed gezongen, alleen de tekst is in een finale natuurlijk ruck
Heb ik al laaaang gedaanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Sms dan maar even naar Nathalie
Vond die rooie het niet erg dat je kijkt dan?
Ach, iemand die aandachtshoeren belachelijk maakt is prima.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
True
Het werd een beetje de grote gordon show maar ik hoop volgend jaar weer op gordon
Helemaal mee eens, Gordon durft te zeggen wat wij denken!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
True
Het werd een beetje de grote gordon show maar ik hoop volgend jaar weer op gordon
Truequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, iemand die aandachtshoeren belachelijk maakt is prima.
Sms ligt er uit bij KPN, zei Wendy net..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja wat zeikt iedereen over die smsjes?
Ik heb steeds binnen de 20 sec bevestigingsbericht
Stemmen dan, en veel ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef SpaRood het volgende:
Nathalie...daar word ik vrolijk van!
zeker geen kpn abonnement ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Denk het niet dan..quote:
Ik krijg ook geen bevestigingsberichtjesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Goed dat ik gestemt heb of Nok?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen bevestigingsberichtjes![]()
Nok, kreeg jij wel een sms terug?
En wat goed dat je gesmst hebt!
Wel fijn dat het toch nog een beetje spannend is, want van te voren dacht ik dat we Nikki bij wijze van spreken meteen d'r kroontje op d'r hoofd konden zetten
Martijn is tof.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
Kan Martijn niet gewoon bij Idols oprotten?
Vind het zo'n arogante bal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |