quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is dan toch wel leuk dat het nog een beetje spannend wordt in elk geval, omdat als ik die polls van jou zag van allerlei sites dan kon Nathalie eigenlijk al wel inpakken
Dat hele kleine terugblikje net gezien en het lijkt of het Hello World nummer beter bij Nathalie paste dan bij Nikki, of ze heeft het beter naar zich toe getrokken, kan ook.
Pff, alsjeblieft niet zeg, na 2 weken ben ik daar altijd wel weer klaar mee. American Idol slaat echt alles, wat dat betreft, acht afleveringen lang audities. Geen hol aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:51 schreef Karina het volgende:
Van mij mogen ze 6 weken lang alleen maar audities laten zien!
Die #1 is ook erg leuk, "wat zijn de redenen?" En hup Gordon op de achtergrond aan het flippenquote:
Niet mee eens, best goed gezongen, alleen de tekst is in een finale natuurlijk ruckquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat gospellied van Nikkie was echt afschuwelijk btw
Zat Nigel nou in dat koor?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat gospellied van Nikkie was echt afschuwelijk btw
Sms dan maar even naar Nathaliequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]Haaaaa, daar ben je. Wilde je net smssen om te zeggen dat nathalie top was
wilde alleen je etentje niet verstoren
"check die chappies!"quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom zit Semora niet in de compilatie?
Truequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die #1 is ook erg leuk, "wat zijn de redenen?" En hup Gordon op de achtergrond aan het flippen
Hij deed me aan Carlton van de Fresh Prince of Bel Air denkenquote:
Ja, maar Charlene ook (vandaag niet toevallig).quote:
Gráág! Zelfs mijn schoonouders liggen in een deuk hierquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:53 schreef HuubTuub het volgende:
ow ge-wel-dig die beelden van Gordon. MIjn held, volgend jaar weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |