Nou dat is een eerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef Karina het volgende:
Oh ze komen zeker bij de Toppers in Concert!
Ze leek in dat laatste nummer erg van slag, het was net na Nath's single. Onzeer, ze miste tekst, ging beetje vals.......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat Nikki dat laatste nummer (terugblikje alleen gezien hoor) toch wel super deed!
Of was dat alleen dat kleine stukje, nee toch?
Het begin zat er aardig naast andersquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat Nikki dat laatste nummer (terugblikje alleen gezien hoor) toch wel super deed!
Of was dat alleen dat kleine stukje, nee toch?
mee eens.. zo slecht was ze echt niet hoor!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor Babs waren ze onnodig hard en gemeen, stom om dat nog eens uit te zenden.
Vol overtuiging zei ze "Ik vond het ge-wel-dig".quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef HuubTuub het volgende:
Jerney... wat een heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk lijk.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is dan toch wel leuk dat het nog een beetje spannend wordt in elk geval, omdat als ik die polls van jou zag van allerlei sites dan kon Nathalie eigenlijk al wel inpakken
Dat hele kleine terugblikje net gezien en het lijkt of het Hello World nummer beter bij Nathalie paste dan bij Nikki, of ze heeft het beter naar zich toe getrokken, kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |