er was een gast in zijn ondergoed met de tekst vlees = moord en die kwam onaangekondigd in de show. paul de leeuw trok zijn onderbroek uit en toen vluchte hij snel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:21 schreef Hurmpje het volgende:
Niet gezien, wat is er gebeurd dan?
quote:Op zondag 2 maart 2008 00:43 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Toen die gast opkwam dacht dat het een streaker was,
maar toen zag ik dat het zo'n dierenvriend was, nou jezus he sterf dan nog maar harder.
Ik ben banger voor de partij van de dieren aan de macht dan dat we een terreur aanval krijgen.
Echt bah, viezee paarde neukers zijn het.
Mooie actie van paul dat hij die gast ff voor lul zette.
dat denk ik eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 2 maart 2008 00:54 schreef Loedertje het volgende:
Paul kennende zal hij die *gast* wel van te voren het scenario laten lezen
daar zou ik ook niet vreemd van opkijkenquote:Op zondag 2 maart 2008 00:54 schreef Loedertje het volgende:
Paul kennende zal hij die *gast* wel van te voren het scenario laten lezen
Was dat dat knulletje dat hij op zijn kop hing maar die gewoon door bleef zingen?quote:Op zondag 2 maart 2008 01:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar zou ik ook niet vreemd van opkijken
Paul heeft Nederland toch al eens eerder met zie iets bij de neus genomen, of zijn er hier geen mensen meer die zich dat neefje kunnen herinneren dat in de Schreeuw van de Leeuw mocht komen zingen voor Gordon
nee was het neefje van iemand van de produktie die fan van Gordon was en graag "ik hou van jou" voor Gordon wilde zingen. Dit was echter verschikkelijk vals, en Paul greep in en schold dat neefje dus helemaal stijf dat het geen gehoor was, en dat Gordon en de rest van Nederland er niet op zat te wachten. Een paar dagen later is toen onthult dat alles doorgestoken kaart wasquote:Op zondag 2 maart 2008 02:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Was dat dat knulletje dat hij op zijn kop hing maar die gewoon door bleef zingen?
en die slip was nu ook niet van de hoogste kwaliteit, want Paul hoefde ook geen kracht te zettenquote:Op zondag 2 maart 2008 02:01 schreef rudedeltadude het volgende:
ik moet toegeven:
De streakert werkte wel gewillig mee...
Phawahahaha!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 02:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Mooi weer de Leeuw 01-03
Even doorspoelen tot 9:30.
Echt een top actie!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 02:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Mooi weer de Leeuw 01-03
Even doorspoelen tot 9:30.
Toch leek Paul hem wel aardig stevig vast te houden toen die worteltjeseter eenmaal op z'n schoot zat.quote:Op zondag 2 maart 2008 02:01 schreef rudedeltadude het volgende:
ik moet toegeven:
Je ziet hem pauls hand pakken als paul zijn arm om zijn middel slaat.quote:Op zondag 2 maart 2008 02:01 schreef rudedeltadude het volgende:
ik moet toegeven:
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:21 schreef gtotep het volgende:
Wie Paul de Leeuw van tv wil kan hem nu aangeven wegens aanranding.
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:21 schreef gtotep het volgende:
Wie Paul de Leeuw van tv wil kan hem nu aangeven wegens aanranding.
Een sukkel dus als je in zo'n programma gaat rennen met onderbroek aan.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:55 schreef Ole het volgende:
dit was trouwens de eerste streaker die ik gezien heb mét broek(je) aan
Met een dikke pens kun je moeilijk de maat en de richting inschatten.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ouder en dikker was.
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:19 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Je enorme tanden vond ik opvallender...
Ik vond vooral de toon van PdL's stem veelzeggend. Als die streakert ballen (quote:Op maandag 3 maart 2008 10:55 schreef SeLang het volgende:
Het is natuurlijk wel gewoon aanranding.
Dat die kerel het er zelf naar heeft gemaakt schijnt geen argument te zijn bij zedendelicten zoals dit.
quote:Streaker eerder in elkaar geslagen
Telegraaf
De streaker die door Paul de Leeuw werd uitgekleed, is bij een eerdere actie in elkaar geslagen.
De 22-jarige Peter Janssen vond de actie van Paul de Leeuw 'een vorm van aanranding', zegt hij tegen De Volkskrant. Janssen is 22, autist en werkloos, zo is in de krant te lezen: 'Ik ben tegen het kapitalisme'.
De dierenactivist is pas sinds januari actief als streaker. Daarvoor hield hij zich vooral bezig met marathon lopen. Of hij ooit gewerkt heeft wordt niet duidelijk.
Eerder slaagde hij erin bij Jumping Amsterdam en het ABN tennistoernooi in Rotterdam binnen te komen. 'Bij Jumping ben ik nogal mishandeld. Ik werd door een paar mensen omsingeld en ben geslagen en geschopt'.
Hij wil met zijn acties het dierenactivisme in 'een leuker daglicht' stellen: 'Dat iedereen straks denkt: een dierenactivist, o ja dat is zo'n streaker, leuk'.
Janssen kwam overigens heel simpel binnen bij De Leeuw: via de artiesteningang. 'Ik ben niet gecontroleerd. Uiteindelijk heb ik me op de wc omgekleed'. Tegen een beveiliger die hij tegenkwam zei Janssen in het Engels dat hij een gast was van het programma.
De programmaleiding heeft aangekondigd de beveiliging aan te scherpen.
De persoon kwam onaangekondigd binnen rennen, stelde zich even later voor als streaker (meerder malen) en wees daarbij op de texten op zijn lijf.quote:Een streaker is een persoon die bij een openbaar evenement onverwachts naakt ten tonele verschijnt met het doel het evenement te verstoren, te provoceren, of zichzelf in de schijnwerpers te plaatsen.
Kan hij alsjeblieft oprottenquote:Hij wil met zijn acties het dierenactivisme in 'een leuker daglicht' stellen: 'Dat iedereen straks denkt: een dierenactivist, o ja dat is zo'n streaker, leuk'.
Waarom verbaasd dat mij niet?quote:De 22-jarige Peter Janssen vond de actie van Paul de Leeuw 'een vorm van aanranding', zegt hij tegen De Volkskrant. Janssen is 22, autist en werkloos, zo is in de krant te lezen: 'Ik ben tegen het kapitalisme'.
Dus je gaat mensen kleren van het lijf af rukken omdat ze niet voldoen aan jouw definitie van streaker?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De persoon kwam onaangekondigd binnen rennen, stelde zich even later voor als streaker (meerder malen) en wees daarbij op de texten op zijn lijf.
Paul heeft feitelijk niets fouts gedaan aangezien een streaker géén ondergoed draagt en Paul zag dat deze jongen iets was vergeten uit te trekken. Hij heeft hem dus alleen maar geholpen.
Als je semi-naakt je onaangekondigd de aandacht gaat zoeken op een publieke zender. Dan leg je je hoofd wel heel diep in het schavot. En zoiets moet je bij P. de Leeuw niet doen. Die gast heeft een improvisatie talent waar je bang van wordt.quote:Bovendien vind ik de humor van de gemiddelde Nederlander nou niet echt fijnzinnig en en erover om naar huis te schrijven.
Ik kijk geen nichtenshows, dus ik heb het niet gezien, noch heb ik daar behoefte aan. Maar wanneer (zeden)misdrijven gepleegd worden, moet daar wel werk van gemaakt worden. Zeker als het dit soort perversiteiten betreft. En zeker niet weggelachen worden. Ik kan de humor eigenlijk niet zien. Of moet je soms homo zijn om dit soort humor te waarderen? Ik vind de jongen ook een idioot, die keihard moet worden aangepakt voor verstoring van de openbare orde.quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Super7fighter zoek een leven zodat je je niet druk hoeft te maken over dit soort dingen,
zeker christelijk?
Oei piemel op tv, relluh!!!![]()
En hier viel je door de mand,quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik kijk geen nichtenshows, dus ik heb het niet gezien, noch heb ik daar behoefte aan. Maar wanneer (zeden)misdrijven gepleegd worden, moet daar wel werk van gemaakt worden. Zeker als het dit soort perversiteiten betreft. En zeker niet weggelachen worden. Ik kan de humor eigenlijk niet zien. Of moet je soms homo zijn om dit soort humor te waarderen? Ik vind de jongen ook een idioot, die keihard moet worden aangepakt voor verstoring van de openbare orde.
Vele beschavingen zijn verloren gegaan aan decadentie, perversiteit en extreme vulgariteit. Als je dit soort verwerpelijke uitingen niet gaat aanpakken en toelaat, is het einde zoek. En verlaagt de mensheid zich tot beesten zonder enig vorm van bewustzijn of moraal, die slechts gedreven worden door lage begeertes en dierlijke instincten.
En het hele zakie loopt in zijn nakie bij ome Sjakie aan de Middelandse zee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:00 schreef SuperShark het volgende:
Mensen die Paul de Leeuw lopen te verdedigen
Hopen dat de volgende keer je moeder ergens tegen gaat protesteren, en dat ze in d'r blote reet wordt gezet.
Lachen, gieren, brullen.
Die beschrijving is priceless.quote:Janssen is 22, autist en werkloos
quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:30 schreef Super7fighter het volgende:
Vele beschavingen zijn verloren gegaan aan decadentie, perversiteit en extreme vulgariteit. Als je dit soort verwerpelijke uitingen niet gaat aanpakken en toelaat, is het einde zoek. En verlaagt de mensheid zich tot beesten zonder enig vorm van bewustzijn of moraal, die slechts gedreven worden door lage begeertes en dierlijke instincten.
Daarbij, die viespeuk hoorde dat er net een ZES JARIG meisje zat te kijken en rende vervolgens in beeld, dat is ook behoorlijk discutabelquote:Op donderdag 6 maart 2008 01:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je semi-naakt je onaangekondigd de aandacht gaat zoeken op een publieke zender. Dan leg je je hoofd wel heel diep in het schavot.
Er werd een 6 jarig meisje gebeld,quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daarbij, die viespeuk hoorde dat er net een ZES JARIG meisje zat te kijken en rende vervolgens in beeld, dat is ook behoorlijk discutabel
Dit maakt Paul's impulsieve reactie trouwens ook niet beter
Kinderen hebben geen seksuele associaties bij piemels en tetten enzo. Kinderen krijgen er pas last van als papa en mama het kind aanpraten dat de zojuist geziene piemel slecht is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daarbij, die viespeuk hoorde dat er net een ZES JARIG meisje zat te kijken en rende vervolgens in beeld, dat is ook behoorlijk discutabel
Dit maakt Paul's impulsieve reactie trouwens ook niet beter
quote:
Doet ie wel in de internet uitzendingquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:24 schreef Stroekie het volgende:
ik ben wel heel benieuwd hoe en op welke wijze Paul er vanavond op terugkomt. Want gezien de hause aan reakties zal dit niet onvermeld blijven vanavond
Die moet hersencellen laten groeien. Ze verweet Paul de Leeuw dat haar privéleven is geschonden, terwijl het toch echt haar vriend was die de publiciteit op leek te zoeken...quote:
Joh en gij denkt dat dat meiske niet mag kijken als men het gaat uitzendenquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:19 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Er werd een 6 jarig meisje gebeld,
Mooi weer de leeuw is niet live het wordt een dag van te voren opgenomen baklap
Vrees idd dat deze jongen zijn hele leven een wajong krijgt (en daar betaal jij fijn aan mee )quote:Op zondag 9 maart 2008 10:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die moet hersencellen laten groeien. Ze verweet Paul de Leeuw dat haar privéleven is geschonden, terwijl het toch echt haar vriend was die de publiciteit op leek te zoeken...
Ik mag overigens hopen dat de uitkering stop wordt gezet bij deze "ik weiger te werken want ik ben tegen kapitalisme"-aandachtshoer (ik heb het nu dus over die vriend). Als je tegen kapitalisme bent, prima. Maar hou dan niet je handje op bij hetzelfde kapitalisme...
Bronquote:Geen straf voor Paul de Leeuw in streakerzaak
HILVERSUM - Paul de Leeuw is zaterdag door de Rijdende Rechter vrijgesproken in de zaak rond een streaker. De presentator krijgt geen straf voor het stuktrekken van de string van 'Vegan Streaker' Peter Janssen.
De streaker uit Vught verstoorde de vorige aflevering door uitsluitend gekleed in een string voor de camera te springen. Op zijn lichaam stond de tekst 'Stop Dierenleed'. Volgens Rijdende Rechter Frank Visser kon de man weten dat Paul de Leeuw ook 'onvoorspelbaar gedrag' vertoont en had hij dat zelf uitgelokt.
Internet
De 'Vegan Streaker' had na zijn actie in binnen- en buitenland veel succes op internet. Het fragment uit het programma verscheen op YouTube en werd een paar honderdduizend keer gedownload en de video verscheen met succes op de populaire Amerikaanse website Liveleak.com.
Sja, als de zaken zo liggen....quote:Volgens Rijdende Rechter Frank Visser kon de man weten dat Paul de Leeuw ook 'onvoorspelbaar gedrag' vertoont en had hij dat zelf uitgelokt.
Bronquote:Geen straf Paul de Leeuw in zaak Vughtse streaker
HILVERSUM (ANP) - Paul de Leeuw is door de Rijdende Rechter vrijgesproken in de zaak rond 'Vegan Streaker' Vughtenaar Peter Janssen. De presentator krijgt geen straf voor het stuktrekken van de string van Janssen, zo luidde het oordeel zaterdagavond tijdens Mooi! Weer de Leeuw op Nederland 1.
De streaker uit Vught verstoorde de vorige aflevering door uitsluitend gekleed in een string voor de camera te springen. Op zijn lichaam stond de tekst 'Stop Dierenleed'. Volgens Rijdende Rechter Frank Visser kon de man weten dat Paul de Leeuw ook ,,onvoorspelbaar gedrag'' vertoont en had hij dat zelf uitgelokt.
De 'Vegan Streaker' had na zijn actie in binnen- en buitenland veel succes op internet. Het fragment uit het programma verscheen op YouTube en werd een paar honderdduizend keer gedownload en de video verscheen met succes op de populaire Amerikaanse website Liveleak.com .
Had die weirdo zowaar een vriendin? Dat meen je niet...quote:Op zondag 9 maart 2008 11:49 schreef SHE het volgende:
Ik vond het onomstotelijk bewezen dat veganisme echt slecht voor je is. Zowel die lul als zijn griezelige vriendin waren echt helemaal de weg kwijt.
En naderhand heeft hij nog toestemming gegeven voor de uitzending ook. Dan moet'ie helemaal niet zeuren.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:00 schreef Chadi het volgende:
Hahaha ongevraagd? Je loopt half naakt bij de gekste homo van Nederland zijn show binnen om uitzend tijd te jatten ..Minimaal dat hij je dan in je poepgat vingert
![]()
Zoek dan een andere show op waar ze van je schrikkenPaul heeft groot gelijk verkrachten die hap
![]()
Die kerel moet ook niet zo zeiken hoor zoveel was er niet aan de hand .. zijn tanga werd er af getrokken.. nou wouw
Ze zag er van buiten ook nog lekker uit ook, maar ze was wel compleet gestoord dus dat was wel ee afknapperquote:Op zondag 9 maart 2008 11:58 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Had die weirdo zowaar een vriendin? Dat meen je niet...
quote:Op zondag 9 maart 2008 11:49 schreef SHE het volgende:
Ik vond het onomstotelijk bewezen dat veganisme echt slecht voor je is. Zowel die lul als zijn griezelige vriendin waren echt helemaal de weg kwijt.
Ze zullen wel te lang een gevaarlijk gebrek hebben gehad aan essentiele voedingsstoffen.
Wat mij betreft stikken ze in hun noten en zaden.
Ik mag hopen dat je op een laptop zonder bril via uitzending gemist hebt gekeken...quote:Op zondag 9 maart 2008 13:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze zag er van buiten ook nog lekker uit ook
Onzin. Met een goed dieet kom je aan alle stoffen, bovendien laat je dan heel wat verzadigde vetten weg, wat de kans op hart en vaat ziekten drastisch verlaagt.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:49 schreef SHE het volgende:
Ze zullen wel te lang een gevaarlijk gebrek hebben gehad aan essentiele voedingsstoffen.
Wat mij betreft stikken ze in hun noten en zaden.
Maar niet in voldoende mate. En dan nog: het is onzin dat hele veganisme. Vlees eten = moord. Nou, dan moeten we bizar snel wat dieren achter slot en grendel zetten. Maar dat mag dan weer niet van die zogenaamde dierenvriendjes.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:46 schreef sneakypete het volgende:
Met een goed dieet kom je aan alle stoffen.
Het is goedkoper bij de slager dan bij de autoschadeherstel...quote:Op zondag 9 maart 2008 17:08 schreef Dutch_Nelson het volgende:
We kunnen ook alle varkens los laten op de snelweg en er dan keihard tegenaan rijden,
zijn ze toch vrij, en hebben wij vleesch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |