er was een gast in zijn ondergoed met de tekst vlees = moord en die kwam onaangekondigd in de show. paul de leeuw trok zijn onderbroek uit en toen vluchte hij snel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:21 schreef Hurmpje het volgende:
Niet gezien, wat is er gebeurd dan?
quote:Op zondag 2 maart 2008 00:43 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Toen die gast opkwam dacht dat het een streaker was,
maar toen zag ik dat het zo'n dierenvriend was, nou jezus he sterf dan nog maar harder.
Ik ben banger voor de partij van de dieren aan de macht dan dat we een terreur aanval krijgen.
Echt bah, viezee paarde neukers zijn het.
Mooie actie van paul dat hij die gast ff voor lul zette.
dat denk ik eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 2 maart 2008 00:54 schreef Loedertje het volgende:
Paul kennende zal hij die *gast* wel van te voren het scenario laten lezen
daar zou ik ook niet vreemd van opkijkenquote:Op zondag 2 maart 2008 00:54 schreef Loedertje het volgende:
Paul kennende zal hij die *gast* wel van te voren het scenario laten lezen
Was dat dat knulletje dat hij op zijn kop hing maar die gewoon door bleef zingen?quote:Op zondag 2 maart 2008 01:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar zou ik ook niet vreemd van opkijken
Paul heeft Nederland toch al eens eerder met zie iets bij de neus genomen, of zijn er hier geen mensen meer die zich dat neefje kunnen herinneren dat in de Schreeuw van de Leeuw mocht komen zingen voor Gordon
nee was het neefje van iemand van de produktie die fan van Gordon was en graag "ik hou van jou" voor Gordon wilde zingen. Dit was echter verschikkelijk vals, en Paul greep in en schold dat neefje dus helemaal stijf dat het geen gehoor was, en dat Gordon en de rest van Nederland er niet op zat te wachten. Een paar dagen later is toen onthult dat alles doorgestoken kaart wasquote:Op zondag 2 maart 2008 02:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Was dat dat knulletje dat hij op zijn kop hing maar die gewoon door bleef zingen?
en die slip was nu ook niet van de hoogste kwaliteit, want Paul hoefde ook geen kracht te zettenquote:Op zondag 2 maart 2008 02:01 schreef rudedeltadude het volgende:
ik moet toegeven:
De streakert werkte wel gewillig mee...
Phawahahaha!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 02:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Mooi weer de Leeuw 01-03
Even doorspoelen tot 9:30.
Echt een top actie!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 02:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Mooi weer de Leeuw 01-03
Even doorspoelen tot 9:30.
Toch leek Paul hem wel aardig stevig vast te houden toen die worteltjeseter eenmaal op z'n schoot zat.quote:Op zondag 2 maart 2008 02:01 schreef rudedeltadude het volgende:
ik moet toegeven:
Je ziet hem pauls hand pakken als paul zijn arm om zijn middel slaat.quote:Op zondag 2 maart 2008 02:01 schreef rudedeltadude het volgende:
ik moet toegeven:
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:21 schreef gtotep het volgende:
Wie Paul de Leeuw van tv wil kan hem nu aangeven wegens aanranding.
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:21 schreef gtotep het volgende:
Wie Paul de Leeuw van tv wil kan hem nu aangeven wegens aanranding.
Een sukkel dus als je in zo'n programma gaat rennen met onderbroek aan.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:55 schreef Ole het volgende:
dit was trouwens de eerste streaker die ik gezien heb mét broek(je) aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |