Bronquote:Geen straf voor Paul de Leeuw in streakerzaak
HILVERSUM - Paul de Leeuw is zaterdag door de Rijdende Rechter vrijgesproken in de zaak rond een streaker. De presentator krijgt geen straf voor het stuktrekken van de string van 'Vegan Streaker' Peter Janssen.
De streaker uit Vught verstoorde de vorige aflevering door uitsluitend gekleed in een string voor de camera te springen. Op zijn lichaam stond de tekst 'Stop Dierenleed'. Volgens Rijdende Rechter Frank Visser kon de man weten dat Paul de Leeuw ook 'onvoorspelbaar gedrag' vertoont en had hij dat zelf uitgelokt.
Internet
De 'Vegan Streaker' had na zijn actie in binnen- en buitenland veel succes op internet. Het fragment uit het programma verscheen op YouTube en werd een paar honderdduizend keer gedownload en de video verscheen met succes op de populaire Amerikaanse website Liveleak.com.
Sja, als de zaken zo liggen....quote:Volgens Rijdende Rechter Frank Visser kon de man weten dat Paul de Leeuw ook 'onvoorspelbaar gedrag' vertoont en had hij dat zelf uitgelokt.
Bronquote:Geen straf Paul de Leeuw in zaak Vughtse streaker
HILVERSUM (ANP) - Paul de Leeuw is door de Rijdende Rechter vrijgesproken in de zaak rond 'Vegan Streaker' Vughtenaar Peter Janssen. De presentator krijgt geen straf voor het stuktrekken van de string van Janssen, zo luidde het oordeel zaterdagavond tijdens Mooi! Weer de Leeuw op Nederland 1.
De streaker uit Vught verstoorde de vorige aflevering door uitsluitend gekleed in een string voor de camera te springen. Op zijn lichaam stond de tekst 'Stop Dierenleed'. Volgens Rijdende Rechter Frank Visser kon de man weten dat Paul de Leeuw ook ,,onvoorspelbaar gedrag'' vertoont en had hij dat zelf uitgelokt.
De 'Vegan Streaker' had na zijn actie in binnen- en buitenland veel succes op internet. Het fragment uit het programma verscheen op YouTube en werd een paar honderdduizend keer gedownload en de video verscheen met succes op de populaire Amerikaanse website Liveleak.com .
Had die weirdo zowaar een vriendin? Dat meen je niet...quote:Op zondag 9 maart 2008 11:49 schreef SHE het volgende:
Ik vond het onomstotelijk bewezen dat veganisme echt slecht voor je is. Zowel die lul als zijn griezelige vriendin waren echt helemaal de weg kwijt.
En naderhand heeft hij nog toestemming gegeven voor de uitzending ook. Dan moet'ie helemaal niet zeuren.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:00 schreef Chadi het volgende:
Hahaha ongevraagd? Je loopt half naakt bij de gekste homo van Nederland zijn show binnen om uitzend tijd te jatten ..Minimaal dat hij je dan in je poepgat vingert
![]()
Zoek dan een andere show op waar ze van je schrikkenPaul heeft groot gelijk verkrachten die hap
![]()
Die kerel moet ook niet zo zeiken hoor zoveel was er niet aan de hand .. zijn tanga werd er af getrokken.. nou wouw
Ze zag er van buiten ook nog lekker uit ook, maar ze was wel compleet gestoord dus dat was wel ee afknapperquote:Op zondag 9 maart 2008 11:58 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Had die weirdo zowaar een vriendin? Dat meen je niet...
quote:Op zondag 9 maart 2008 11:49 schreef SHE het volgende:
Ik vond het onomstotelijk bewezen dat veganisme echt slecht voor je is. Zowel die lul als zijn griezelige vriendin waren echt helemaal de weg kwijt.
Ze zullen wel te lang een gevaarlijk gebrek hebben gehad aan essentiele voedingsstoffen.
Wat mij betreft stikken ze in hun noten en zaden.
Ik mag hopen dat je op een laptop zonder bril via uitzending gemist hebt gekeken...quote:Op zondag 9 maart 2008 13:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze zag er van buiten ook nog lekker uit ook
Onzin. Met een goed dieet kom je aan alle stoffen, bovendien laat je dan heel wat verzadigde vetten weg, wat de kans op hart en vaat ziekten drastisch verlaagt.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:49 schreef SHE het volgende:
Ze zullen wel te lang een gevaarlijk gebrek hebben gehad aan essentiele voedingsstoffen.
Wat mij betreft stikken ze in hun noten en zaden.
Maar niet in voldoende mate. En dan nog: het is onzin dat hele veganisme. Vlees eten = moord. Nou, dan moeten we bizar snel wat dieren achter slot en grendel zetten. Maar dat mag dan weer niet van die zogenaamde dierenvriendjes.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:46 schreef sneakypete het volgende:
Met een goed dieet kom je aan alle stoffen.
Het is goedkoper bij de slager dan bij de autoschadeherstel...quote:Op zondag 9 maart 2008 17:08 schreef Dutch_Nelson het volgende:
We kunnen ook alle varkens los laten op de snelweg en er dan keihard tegenaan rijden,
zijn ze toch vrij, en hebben wij vleesch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |