abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57258859
Hahaha ongevraagd? Je loopt half naakt bij de gekste homo van Nederland zijn show binnen om uitzend tijd te jatten .. Minimaal dat hij je dan in je poepgat vingert

Zoek dan een andere show op waar ze van je schrikken Paul heeft groot gelijk verkrachten die hap

Die kerel moet ook niet zo zeiken hoor zoveel was er niet aan de hand .. zijn tanga werd er af getrokken.. nou wouw
  zondag 9 maart 2008 @ 11:27:53 #102
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57259209
quote:
Geen straf voor Paul de Leeuw in streakerzaak

HILVERSUM - Paul de Leeuw is zaterdag door de Rijdende Rechter vrijgesproken in de zaak rond een streaker. De presentator krijgt geen straf voor het stuktrekken van de string van 'Vegan Streaker' Peter Janssen.

De streaker uit Vught verstoorde de vorige aflevering door uitsluitend gekleed in een string voor de camera te springen. Op zijn lichaam stond de tekst 'Stop Dierenleed'. Volgens Rijdende Rechter Frank Visser kon de man weten dat Paul de Leeuw ook 'onvoorspelbaar gedrag' vertoont en had hij dat zelf uitgelokt.

Internet
De 'Vegan Streaker' had na zijn actie in binnen- en buitenland veel succes op internet. Het fragment uit het programma verscheen op YouTube en werd een paar honderdduizend keer gedownload en de video verscheen met succes op de populaire Amerikaanse website Liveleak.com.
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 9 maart 2008 @ 11:35:32 #103
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57259308
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 9 maart 2008 @ 11:44:41 #104
78918 SeLang
Black swans matter
pi_57259429
quote:
Volgens Rijdende Rechter Frank Visser kon de man weten dat Paul de Leeuw ook 'onvoorspelbaar gedrag' vertoont en had hij dat zelf uitgelokt.
Sja, als de zaken zo liggen....
Ik zie dit als jurisprudentie die bevestigt dat het voortaan OK is om bij BrEeZahz hun broek of topje naar beneden te trekken

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 9 maart 2008 @ 11:49:32 #105
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57259506
Ik vond het onomstotelijk bewezen dat veganisme echt slecht voor je is. Zowel die lul als zijn griezelige vriendin waren echt helemaal de weg kwijt.
Ze zullen wel te lang een gevaarlijk gebrek hebben gehad aan essentiele voedingsstoffen.
Wat mij betreft stikken ze in hun noten en zaden.
  zondag 9 maart 2008 @ 11:51:02 #106
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57259534
quote:
Geen straf Paul de Leeuw in zaak Vughtse streaker

HILVERSUM (ANP) - Paul de Leeuw is door de Rijdende Rechter vrijgesproken in de zaak rond 'Vegan Streaker' Vughtenaar Peter Janssen. De presentator krijgt geen straf voor het stuktrekken van de string van Janssen, zo luidde het oordeel zaterdagavond tijdens Mooi! Weer de Leeuw op Nederland 1.

De streaker uit Vught verstoorde de vorige aflevering door uitsluitend gekleed in een string voor de camera te springen. Op zijn lichaam stond de tekst 'Stop Dierenleed'. Volgens Rijdende Rechter Frank Visser kon de man weten dat Paul de Leeuw ook ,,onvoorspelbaar gedrag'' vertoont en had hij dat zelf uitgelokt.

De 'Vegan Streaker' had na zijn actie in binnen- en buitenland veel succes op internet. Het fragment uit het programma verscheen op YouTube en werd een paar honderdduizend keer gedownload en de video verscheen met succes op de populaire Amerikaanse website Liveleak.com .
Bron
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 9 maart 2008 @ 11:58:06 #107
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57259650
Wel triest dat de rechter uitspraak doet in een jolig televisieprogramma.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  zondag 9 maart 2008 @ 11:58:16 #108
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_57259654
quote:
Op zondag 9 maart 2008 11:49 schreef SHE het volgende:
Ik vond het onomstotelijk bewezen dat veganisme echt slecht voor je is. Zowel die lul als zijn griezelige vriendin waren echt helemaal de weg kwijt.
Had die weirdo zowaar een vriendin? Dat meen je niet...

Denk trouwens dat het eerder is dat je al aardig wereldgestoord moet zjin om veganist te worden.
pi_57259971
quote:
Op zondag 9 maart 2008 11:00 schreef Chadi het volgende:
Hahaha ongevraagd? Je loopt half naakt bij de gekste homo van Nederland zijn show binnen om uitzend tijd te jatten .. Minimaal dat hij je dan in je poepgat vingert

Zoek dan een andere show op waar ze van je schrikken Paul heeft groot gelijk verkrachten die hap

Die kerel moet ook niet zo zeiken hoor zoveel was er niet aan de hand .. zijn tanga werd er af getrokken.. nou wouw
En naderhand heeft hij nog toestemming gegeven voor de uitzending ook. Dan moet'ie helemaal niet zeuren.
pi_57260687
quote:
Op zondag 9 maart 2008 11:58 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Had die weirdo zowaar een vriendin? Dat meen je niet...
Ze zag er van buiten ook nog lekker uit ook, maar ze was wel compleet gestoord dus dat was wel ee afknapper
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 9 maart 2008 @ 13:10:32 #111
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_57260846
quote:
Ze zullen wel te lang een gevaarlijk gebrek hebben gehad aan essentiele voedingsstoffen.
!
pi_57261347
quote:
Op zondag 9 maart 2008 13:01 schreef Ronaldsen het volgende:

Ze zag er van buiten ook nog lekker uit ook
Ik mag hopen dat je op een laptop zonder bril via uitzending gemist hebt gekeken...

Want anders leg je de lat wel erg laag.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_57261578
Leuk opgelost!
  zondag 9 maart 2008 @ 15:46:58 #114
182269 sneakypete
On the edge
pi_57264159
quote:
Onzin. Met een goed dieet kom je aan alle stoffen, bovendien laat je dan heel wat verzadigde vetten weg, wat de kans op hart en vaat ziekten drastisch verlaagt.
pi_57264178
Wordt die aflevering van de rijdende rechter nog uitgezonden?
I feel kinda Locrian today
pi_57264294
vanavond, is al gelekt op geenstijl.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_57265474
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:46 schreef sneakypete het volgende:
Met een goed dieet kom je aan alle stoffen.
Maar niet in voldoende mate. En dan nog: het is onzin dat hele veganisme. Vlees eten = moord. Nou, dan moeten we bizar snel wat dieren achter slot en grendel zetten. Maar dat mag dan weer niet van die zogenaamde dierenvriendjes.
pi_57265650
We kunnen ook alle varkens los laten op de snelweg en er dan keihard tegenaan rijden,
zijn ze toch vrij, en hebben wij vleesch.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_57265679
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:08 schreef Dutch_Nelson het volgende:
We kunnen ook alle varkens los laten op de snelweg en er dan keihard tegenaan rijden,
zijn ze toch vrij, en hebben wij vleesch.
Het is goedkoper bij de slager dan bij de autoschadeherstel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')