quote:Op zaterdag 1 maart 2008 06:31 schreef WallOfStars het volgende:
Tja das lastig als homo zijnde he! zeg gewoon dat je sex met em wil.
Zal hij vast niet van een man als jou verwachten.
anders vraag het even aan je vriendin,
LOL
Volgens je profiel nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 06:33 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Goed, je had al door dat ik een vrouw ben, fijn.
En bedankt voor je waardevolle tip. Ik zal erover nadenken.
1/ Je bent een vrouw van in de 20 dus ...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 06:33 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Goed, je had al door dat ik een vrouw ben, fijn.
Ik 19, hij 47. Midlife crisis is dus wel voorbij.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 06:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
1/ Je bent een vrouw van in de 20 dus ...
2/ Hij is een man in zijn mid-life crisis
3/ Als je er wat redelijk uitziet zal hij niet twijfelen ...![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:29 schreef Curri het volgende:
Ik zou hem een baksteen sturen en vragen of hij die baksteen mooier vind dan jou
Zo ja? You're doomed
Zo nee? Neuk hem.
Dan heeftie vast geen pilletjes nodig om stijf te zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:01 schreef Maeghan het volgende:
Hm. Of die man is gewoon al dood en diepgevroren (-50).
ja..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 06:28 schreef X-X-X-X-X het volgende:
Ik zit eigenlijk met een probleem. Ik vind een man aantrekkelijk van minus 50. Het is een vorm van verliefdheid. Ook zou ik hem graag willlen neuken (). Echter... Er zit dertig jaar verschil tussen ons, en hij heeft zelfs een dochter die een jaar jonger is. (
). Enfin, hij is gescheiden enzo.
Kortom, wat moet ik doen?Zou ik mijn gevoelens kenbaar moeten maken? Ik vind het erg lastig. Ik weet namelijk niet of hij mij per definitie zou afwijzen vanwege mijn leeftijd. En laten we inhoud even buiten beschouwing houden. Dat kan ik zelf wel inschatten.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:30 schreef B1nulnul het volgende:
samenvatting: ts is een egoistisch sletje dat niet durft te neuken
Surequote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:30 schreef B1nulnul het volgende:
samenvatting: ts is een egoistisch sletje dat niet durft te neuken
Ja want als vrouwen willen neuken zijn ze "stellerig". Jij leeft nog in de 20e eeuw? Nerdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:15 schreef Caesu het volgende:
je wilt hem neuken. wat wil we weten precies dan?
voor stellerig gedrag heb je toch niet veel hersencapaciteit nodig.
sletterig had daar moeten staan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja want als vrouwen willen neuken zijn ze "stellerig". Jij leeft nog in de 20e eeuw? Nerd
Dus, als vrouwen willen neuken om het neuken zijn ze sletterig?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:21 schreef Caesu het volgende:
sletterig had daar moeten staan.
ja en dan bedoel ik niet negatief.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus, als vrouwen willen neuken om het neuken zijn ze sletterig?
TS: Wat voor een relatie heb je met deze man? Is het een kennis? Een vriend van een vriend? Een vage bekende of heb je een crush op een onbekende?
Is het je opa?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
..
TS: Wat voor een relatie heb je met deze man? Is het een kennis? Een vriend van een vriend? Een vage bekende of heb je een crush op een onbekende?
Wanneer wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:34 schreef Caesu het volgende:
ja en dan bedoel ik niet negatief.
quote:
Roosjeroosje in dit topic, hoe kon het ook andersquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vind mannen van die leeftijd ook aantrekkelijk dus ik zou het wel weten.
Uhm, maar ik moet eerlijk zijn over mijn emoties tegenover hem? Ik bedoel. Moet ik eerlijk voor uitkomen dat ik gevoelens voor hem heb gekregen? Het is anderzijds ook heel sterk platonisch. Maar natuurlijk glipt er ook wel neukgedachtes door.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:06 schreef oddman het volgende:
Kom op mensen, hou eens op met baggeren.
Eerlijk antwoord: ik heb werkelijk geen idee, maar een avondje batsen zit er wel in, lijkt me. Denk wel dat hij het niet aan de buitenwereld meldt en ik denk ook niet dat een serieuze relatie er in zit. En ja, dat komt door de leeftijd, maar vooral door de indirecte effecten: andere levenhouding, levenservaring en prioriteiten.
Nee schatquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:15 schreef Liquidootje het volgende:
Kennis van opa?
Kennelijk beschik jij niet zoveel hersencapaciteit aangezien je niet in staat bent om mijn openingspost BEGRIJPEND te lezen. Ga eens terug naar groep 5.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:15 schreef Caesu het volgende:
je wilt hem neuken. wat wil we weten precies dan?
voor stellerig gedrag heb je toch niet veel hersencapaciteit nodig.
ik zou daar heeeel voorzchtig mee zijn...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:17 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Uhm, maar ik moet eerlijk zijn over mijn emoties tegenover hem? Ik bedoel. Moet ik eerlijk voor uitkomen dat ik gevoelens voor hem heb gekregen? Het is anderzijds ook heel sterk platonisch. Maar natuurlijk glipt er ook wel neukgedachtes door.
probeer een one-night-stand uit dan. kijken of het wat is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:19 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Kennelijk beschik jij niet zoveel hersencapaciteit aangezien je niet in staat bent om mijn openingspost BEGRIJPEND te lezen. Ga eens terug naar groep 5.
Jij spoort echt niet hequote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:26 schreef SHE het volgende:
Ik zie het probleem niet. De enige manier om uit te vinden of je met hem klikt is om hem beter te leren kennen.
Als het klopt, dan klopt het.
Realiseer je wel dat de kans groot is dat hij niet al je wensen kan vervullen en hij wellicht niet past binnen jouw leven. Maar je kunt het allicht proberen.
Overigens denk ik dat de dochter een groter obstakel zal zijn.
hij is gescheidenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:18 schreef B1nulnul het volgende:
Het is heel makkelijk.
Als je een beetje fatsoen hebt ga je niet lopen kloten in het leven van die man en zijn familie.
vaderfiguur, jeweetsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:34 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat is er voor een 20+ jarige nu eigenlijk zo hot aan een 50 jarige man, ik bedoel zo strak zitten die meestal niet meer in hun lichaam.
oja, das waarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:43 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
hij is gescheiden
ik zou gewoon eens wat dubbelzinnigheid en flirtgedrag laten zien,kijken hoe ie reageert
Omdat je er zelf niet aan moet denken, maar dat het nog niet meteen "ongezond".quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:23 schreef TheDenialTwist het volgende:
Dus hij is 47, jij bent 19 en zijn dochter is 18? Klinkt niet helemaal gezond he? Stel je even voor dat jouw vader een relatie begint met een meisje van jouw leeftijd..
Ah, rationele antwoord.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:26 schreef SHE het volgende:
Ik zie het probleem niet. De enige manier om uit te vinden of je met hem klikt is om hem beter te leren kennen.
Als het klopt, dan klopt het.
Realiseer je wel dat de kans groot is dat hij niet al je wensen kan vervullen en hij wellicht niet past binnen jouw leven. Maar je kunt het allicht proberen.
Overigens denk ik dat de dochter een groter obstakel zal zijn.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ohja, vrouwen denken dat ze met 19 al volwassen zijn![]()
Denken jullie nou echt dat zulke oude gasten jullie als gelijkwaardig zien? En omdat je omgaat met een 47 jarige maakt jou geestelijk nog niet 47...
Ik weet natuurlijk ook niet of ik zo'n relatie uberhaupt zou willen (volgens mij zit hij er natuurlijk ook niet op te wachten.....) . Ik heb wel gevoel svan liefde. Dat is problematisch.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je er zelf niet aan moet denken, maar dat het nog niet meteen "ongezond".
En het leeftijdsverschil is wel groot, maar ze is volwassen dus...
Maar TS, een relatie zit er hoogstwaarschijnlijk niet in, maar een one-night-stand moet niet zo moeilijk zijn.
Ik denk dat hij dat idee nog vele malen bizarder (bizarrer?) zal vinden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:40 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Ah, rationele antwoord.![]()
Uhm, die dochter van hem... Nog niet ontmoet, gelukkig. Sowieso is het een bizar idee dat hij een dochter heeft van bijna mijn leeftijd.
Uhm, maar... Lastig allemaal.Ik ben verliefd.
Uhm, ja...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:43 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
hij is gescheiden
ik zou gewoon eens wat dubbelzinnigheid en flirtgedrag laten zien,kijken hoe ie reageert
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat idee nog vele malen bizarder (bizarrer?) zal vinden.
Sowieso vind ik mannen van 50 vaak goed uitzien.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:34 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat is er voor een 20+ jarige nu eigenlijk zo hot aan een 50 jarige man, ik bedoel zo strak zitten die meestal niet meer in hun lichaam.
Ga fietsen johquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:58 schreef shifto het volgende:
als je lekker bent doen, zo niet, laten, oude mensen gaan snel dooddus als je kotslelijk bent kan het slecht aflopen
hoe heb je daar een verklaring voor?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
JaWaar val ik op oude mannen, dit is de tweede keer. Eerst was mijn geschiedenisdocent op de middelbare school, alleen die was 58.
Ik val ook op interessante jongens van 26 hoor. Ik zoek ze niet uit. Toeval, jeweetz. Of ken je dat begrip niet? En tja, inhoudelijk zijn die mannen vaak interessanter. Of ik voor hen interessant ben is natuurlijk de vraag.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef Caesu het volgende:
[..]
hoe heb je daar een verklaring voor?
iets met een vaderfiguur ofzo?
beetje heel erg apart dat je valt op mannen tot 40 jaar ouder.
en dan nog verliefdheid ook. jeetje... wat voor complex is dat.
1) lijkt me geen toeval. meeste 20jarige vrouwen vallen niet op iemand die bijna met pensioen gaat.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:05 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Ik val ook op interessante jongens van 26 hoor. Ik zoek ze niet uit. Toeval, jeweetz. Of ken je dat begrip niet? En tja, inhoudelijk zijn die mannen vaak interessanter. Of ik voor hen interessant ben is natuurlijk de vraag.
Je kent hem 1,5 maand en dan al roepen dat hij intelligent is? Hij doet zich zo voor en door zijn levenservaring zal dat ook zo lijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:53 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Uhm, ja...Ik denk dat ik dat ga doen ja. Ik ken hem nu 1.5 maand of zoiets, ik wacht denk ik een tijdje af... Wie weet neemt het af
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Sowieso vind ik mannen van 50 vaak goed uitzien.
Maar naast dat zij vrij aantrekkelijk zijn... Mooie charisma, stralen kracht uit, veel te vertellen, zijn intrigerend enzovoort.
ik vind het wel interessant of hier nog een soort van psychologische redenatie achter steekt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mannen van 80 zijn inhoudelijk nóg interessanter
Maar goed, probeer vooral 20 jaar van je leven over te slaan door mee te liften op een oude vent ipv zelf levenservaring opdoen
Je praat als een ongelofelijke muts trouwens zegAdvies is jou niet gegund
Ik meen eens een onderzoek gelezen te hebben waaruit bleek dat mannen (van 14 tot 100) meisjes van een jaar of 17 (puur op lichamelijk gebied) het aantrekkelijkst vinden. Scary, nietwaar?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
Kijk, ik kan natuurlijk net als de rest de moraalridder uit gaan hangen, maar ik weet wel zeker dat de mannen die hier nu het hardste gadverdamme roepen op hun 47ste wel graag een mied van een jaar of 20 in hun bed willen.
Denk het niet, integendeel zelfs, je maakt jezelf er compleet onaantrekkelijk mee door je kut op te offeren aan een letterlijk en figuurlijk ouwe lulquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:45 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik vind het wel interessant of hier nog een soort van psychologische redenatie achter steekt.
je hebt ze natuurlijk die op een rolstoel meeliften in de hoop de erfenis op te strijken.
maar zou het ook een (onderbewuste) poging kunnen zijn om jaloezie op te wekken bij leeftijdsgenoten wat dan weer een dubbel gewild gevoel geeft?
verder natuurlijk het bekende vader- electracomplex/de bernfeld factor.
ja maar het ging er mij om wat er in het hoofd van zo iemand afspeelt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Denk het niet, integendeel zelfs, je maakt jezelf er compleet onaantrekkelijk mee door je kut op te offeren aan een letterlijk en figuurlijk ouwe lul
1) hij gaat niet eens met pensioenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
1) lijkt me geen toeval. meeste 20jarige vrouwen vallen niet op iemand die bijna met pensioen gaat.
2) waarom inhoudelijk interessanter?
3) ja jij bent interessant om te neuken. Zo'n jong ding vinden ze best vleiend.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:44 schreef jaha het volgende:
Nou gewéldig. Een paar dagen geleden een meisje (van 18) ontmoet die me VEEL TE OUD vond. En ik ben 27
Om eerlijk te zeggen: Ik vind het fijn voor je dat je verliefd bent; maar wees realistisch: Als jullie bijv. kinderen krijgen dan hebben ze een heel erg oude vader. Dat is niet prettig. Bovendien is er een enorm verschil in levenservaring. Dat kun je niet zomaar onder tafel vegen: toen ik een jaar in Israel had gewoond was iedereen op de universiteit (hoewel ze misschien ouder waren) toch eigenlijk nog maar kinds...
Nee hoor, jongens van mijn leeftijd vind ik niet onvolwassen of iets dergelijks. Daar voel ik mij ook tot aangetrokken. Het zijn zeer intelectuele jongens/levensgenieters (in mijn omgeving).quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kan allemaal over algemeen misschien zo zijn, en iemand als jij zal vást jongens van jouw leeftijd 'onvolwassen' vinden. Maar je bent zelf net zo oud, en je zit nou eenmaal in die leeftijdsfase en die kan je niet overslaan door aan te klampen bij een 50 jarige.
Maar goed, neuk 'm for all i care, zal hij leuk vinden, kan ie lekker opscheppen over jonge chickie dat ie heeft gescoord en kan jij er over 5 jaar ofzo er spijt van hebben. Kom er zelf maar lekker achter. Probeer voor de gein ook een relatie, kan je er achter komen dat alles wat jij nog wilt doen hij geen puf meer voor heeft omdat ie toch eigenlijk best wel oud is. En ja ik weet waar ik over praat wdb.
Niet dat jij wilt luisteren, want je bent zo mutserig als een georgina verbaan
Leg mij dat eens uit.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je vergeet overboord gooien van zelfrespect
1.5 maandquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je kent hem 1,5 maand en dan al roepen dat hij intelligent is? Hij doet zich zo voor en door zijn levenservaring zal dat ook zo lijken.
En wat Copycat al zei: waar ken je hem van?
Als hij je neukt heeft dat 0,0 te maken met wie je bent, als jij een wegwerpbaar-plekje-om-kwakje-kwijt-te-kunnen wilt zijn, prima... maar getuigd van weinig zelfrespectquote:
Vertel mij even waarom het kansloos is? Ik weet dat je simpele dingen wil typen. Ik vraag mij af waarom. Voelen jullie op je ego getrapt dat een meisje van 19 meer emoties kan voelen voor man van 50?quote:Op zondag 2 maart 2008 00:12 schreef Caesu het volgende:
haha kansloos.
let wel even op: als hij een boot of plezierjacht heeft, zou ik niet met hem in zee gaan.
Oh, soms is het niet erg om lustobject te zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als hij je neukt heeft dat 0,0 te maken met wie je bent, als jij een wegwerpbaar-plekje-om-kwakje-kwijt-te-kunnen wilt zijn, prima... maar getuigd van weinig zelfrespect
ja jezus ben je nou lomp of doe je alsof. Je wil alleen maar horen dat wij het fantastisch vinden allemaal ofzo.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:00 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
1) hij gaat niet eens met pensioenDat is het mooie eraan.
2) ... weet je zelf ook wel...
3) Daar ben ik helaas van bewust.
Maar lieve zeikerd, aangezien jij je frustraties hier post vanwege jouw nare verleden omtrent dit onderwerp.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als hij je neukt heeft dat 0,0 te maken met wie je bent, als jij een wegwerpbaar-plekje-om-kwakje-kwijt-te-kunnen wilt zijn, prima... maar getuigd van weinig zelfrespect
Die heeft je leren pijpen voor een voldoende op geschiedenis?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
JaWaar val ik op oude mannen, dit is de tweede keer. Eerst was mijn geschiedenisdocent op de middelbare school, alleen die was 58.
Ja...quote:Op zondag 2 maart 2008 00:20 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
ja jezus ben je nou lomp of doe je alsof.
quote:Op zondag 2 maart 2008 00:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die heeft je leren pijpen voor een voldoende op geschiedenis?
je zegt zelf kansloos een post erbovenquote:Op zondag 2 maart 2008 00:17 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Vertel mij even waarom het kansloos is? Ik weet dat je simpele dingen wil typen. Ik vraag mij af waarom. Voelen jullie op je ego getrapt dat een meisje van 19 meer emoties kan voelen voor man van 50?Zo ja, hier
Lieve doos,quote:Op zondag 2 maart 2008 00:21 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Maar lieve zeikerd, aangezien jij je frustraties hier post vanwege jouw nare verleden omtrent dit onderwerp.
Zou ik voor mijn gevoelens (en niet dat ik op zich best wil neuken) moeten uitkomen? In een later stadium. Dat is mijn kernvraag namelijk. Jij loopt weer over andere zaken te mekkeren.
Ah, in dat context.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:25 schreef Caesu het volgende:
[..]
je zegt zelf kansloos een post erboven
volgende keer zal ik je quoten dan maar weer.
en trouwens je bevestigt nu m'n theorietje van een stukje daar weer boven. thx
Ik weet dat het pijnlijk voor je is dat jij op je 47ste door trailertrashhoeren uitgekost zult worden.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Lieve doos,
Ja, je moet voor die gevoelens uitkomen. Als hij werkelijk zo erudiet is (zoek maar op in woordenboek) zal hij het uit je hoofd praten.
Geef ik je het antwoord waar je om vraagt, ga je weer dozerig doen... hopeloosquote:Op zondag 2 maart 2008 00:28 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Ik weet dat het pijnlijk voor je is dat jij op je 47ste door trailertrashhoeren uitgekost zult worden.
lees dan zelf even terug. staat zelfs vet gedrukt een keer.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:27 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Ah, in dat context.
Welke theorietje zie jij hierboven bevestigd, Freud?
quote:Op zondag 2 maart 2008 00:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Geef ik je het antwoord waar je om vraagt, ga je weer dozerig doen... hopeloos
Ah, onze tweede freudquote:Op zondag 2 maart 2008 00:33 schreef B1nulnul het volgende:
geef eens gewoon antwoord of tyf lekker op
je loopt je eigen topic al de hele tijd te verpesten
Zijn intelligentie zal niet de reden zijn dat jij hem leuk vindt (en andersom ook niet trouwens)
een bepaald niveau is aantrekkelijk, maar laten we zeggen een IQ van 150 tov 130 maakt iemand niet extra aantrekkelijk.
Levenservaring? Vertel! Dat hij al weet hoe ie kinderen moet opvoeden? Zoals zijn dochter, ongeveer net zo oud als jij? Heel aantrekkelijk ja, iemand die dat soort dingen allemaal al meegemaakt heeft met iemand anders.
Andersom? Nee, lijkt me niet dat hij jou inhoudelijk interessant vindt. Hij is namelijk al 18 jaar bezig met vader spelen van precies zo'n meisje. Qua kennis en levenservaring stel jij namelijk heel weinig voor. Voor een relatie ben je daarom veel te vermoeiend. Voor seks is het wel lekker handig voor hem. Zo'n meisje dat tegen hem opkijkt. Neuken, ja dat wel, mits je niet echt lelijk bent. Tuurlijk. Vrouwen van zijn leeftijd zijn uitgezakt en uitgewijd door de bevalling.
ik mag hopen voor je dat psychologie niet je specialisme is,quote:
Nee, juist omdat ze er zelf een tekort aan heeft!quote:Op zondag 2 maart 2008 02:08 schreef Malebolgia het volgende:
je vind het niet erg om als iemands midlife-trofee-fuckbuddy te fungeren maar je valt op hem omdat ie zo lekker intellectueel en intelligent is? Je geilt duidelijk op intelligentie, waarschijnlijk omdat je daar zelf ook wat veel van hebt. Dat gezegd hebbende snap ik dan je ontzettend domme reacties niet; Je weet met je verstand zelf dat het geen optie is (zeg je zelf), maar als anderen dat tegen je zeggen ga je in de verdediging / aanval.
Verder wordt het nooit iets natuurlijk; jullie sociale omgeving gaat hier uiteindelijk allebei tegensputteren, waardoor je je mooiste en vruchtbaarste jaren van je leven spendeert aan stiekeme afspraakjes met iemand die je vader had kunnen zijn in de hoop je intellectuele honger te stillen en die je, mócht het ooit even iets worden, bij de eerste de beste gelegenheid dat ie weer even helder nadenkt de deur zal wijzen.
Voor een intelligent iemand ben je redelijk pathetic, maar dat zie je nu zelf ook wel in hoop ik voor je.
Dat zou je op het eerste gezicht denken ja, maar ik vermoed dat die opmerking over geschiedenis tussen neus en lippen door wel echt waar is...quote:Op zondag 2 maart 2008 02:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nee, juist omdat ze er zelf een tekort aan heeft!
Je snapt wel dat ik freud noemde vanwege je bullshit, toch?quote:Op zondag 2 maart 2008 00:53 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
ik mag hopen voor je dat psychologie niet je specialisme is,
anders ben je er behoorlijk slecht in
Misschien zin om te trollen (dom gedrag kun je in real life niet veroorloven, je weetz)? Quasi-serieus? Het verhaal klopt (er is een man in mijn leven gekomen waar ik gevoelens voor heb - wel zo oud), maarquote:Op zondag 2 maart 2008 02:28 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Dat zou je op het eerste gezicht denken ja, maar ik vermoed dat die opmerking over geschiedenis tussen neus en lippen door wel echt waar is...
Maar dan nog kun je dom gedrag vertonen
Stalkerquote:Op zondag 2 maart 2008 03:51 schreef Morwen het volgende:
Wat kan jou het boeien wat anderen vinden dan? Zeker op een forum.... Jij bent vrijgezel, hij ook, volwassen mensen dus die sex willen (hij ook neem ik aan). Go for it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2008 04:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
StalkerHet is hier geen ONZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
Ik vind je openingspost een beetje dom. Je begint over verliefdheid, daarna gooi je meteen het woord neuken er in. Als jij hem wil neuken dan moet je dat lekker doen. Wat wil je nou eigenlijk van hemquote:Op zaterdag 1 maart 2008 06:28 schreef X-X-X-X-X het volgende:
Ik zit eigenlijk met een probleem. Ik vind een man aantrekkelijk van minus 50. Het is een vorm van verliefdheid. Ook zou ik hem graag willlen neuken (). Echter... Er zit dertig jaar verschil tussen ons, en hij heeft zelfs een dochter die een jaar jonger is. (
). Enfin, hij is gescheiden enzo.
Kortom, wat moet ik doen?Zou ik mijn gevoelens kenbaar moeten maken? Ik vind het erg lastig. Ik weet namelijk niet of hij mij per definitie zou afwijzen vanwege mijn leeftijd. En laten we inhoud even buiten beschouwing houden. Dat kan ik zelf wel inschatten.
quote:Op zondag 2 maart 2008 08:36 schreef housewous het volgende:
Meisjes van 19 zijn helemaal niet interessant voor een 30+ (over het algemeen he) laat staan voor een -50 er.
Als jullie beide vrijgezel zijn zou je dat kunnen doen.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:15 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
1.5 maandGast, ik heb genoeg gesprekken gehad met hem. En tja, hij behoort tot de intellectuele elite van Nederland ja.
Trek je conclusie.
Maar goed, ik weet dat (gelijkwaardigheid in een relatie). Wat ik al herhaaldelijk roep: emoties/gevoelens/irrationeel. Maar, daarom.... Zou ik gewoon, op een gegeven moment, eerlijk voor uitkomen dat ik bepaalde gevoelens over hem heb? Dat is mijn kernvraag.
Boehoehoe.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:17 schreef z0mg het volgende:
Damn wat is TS een kneus. Typisch zo'n meisje dat heel intelligent probeert over te komen, maar waar je gigantisch snel doorheen prikt.
Ik zie je alleen maar suffe replies posten waarmee je goeie vragen/opmerkingen van anderen tracht te ontwijken.
Fok dit, je bent een hoax
Als ie geen boot of plezierjacht heeft al helemaal niet, anders moet je zwemmen.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:12 schreef Caesu het volgende:
haha kansloos.
let wel even op: als hij een boot of plezierjacht heeft, zou ik niet met hem in zee gaan.
Je vergeet: "En val ons er niet mee lastig!"quote:
Tuurlijk niet!quote:weet namelijk niet of hij mij per definitie zou afwijzen vanwege mijn leeftijd.
Ja, vast welquote:ik weet wel dat als ik (ik ben nu 31) en je zou op mij af komen, ik je zeker niet zou willen, ook al ben je de mooiste/leukste en intelligentste vrouw die ik ooit heb gezien. ik zou je juist hierom in je waarde laten en tegen je zeggen dat je lekker moet genieten van je jeugd en het erbij hoort dat je op je plaat moet gaan. ik zou je vrijheid niet van je af kunnen nemen....
ehmm mijn stelling is dat je bepaalde mensen in je leven tegen komt met een rede. ik spreek gewoon uit ervaring dat ik zoiets niet zou willen en dan laat ik de ander zeker in haar waarde.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja, vast wel [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heeft ie zn rimpelige zweetlul nu al in je kutje gestoken
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je kent hem 1,5 maand en dan al roepen dat hij intelligent is? Hij doet zich zo voor en door zijn levenservaring zal dat ook zo lijken.
En wat Copycat al zei: waar ken je hem van?
Kijk, ik kan natuurlijk net als de rest de moraalridder uit gaan hangen, maar ik weet wel zeker dat de mannen die hier nu het hardste gadverdamme roepen op hun 47ste wel graag een mied van een jaar of 20 in hun bed willen.
Bedenk wel dat een man van 47 nooit een gelijkwaardige relatie met iemand van 19 kan hebben, al is het alleen maar door de levenservaring.
En die dochter is waarschijnlijk ook nog een obstakel.
Als...quote:Op zondag 2 maart 2008 15:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als jullie beide vrijgezel zijn zou je dat kunnen doen.
quote:hoe vaak en in welke situaties zie je hem? is hij je "meerdere"? is hij iemand die je viavia kent en op "verjaardagen" ziet? zie je hem prive? kom je bij hem thuis?
allemaal dingen die ik zou willen weten om de situatie beter in te schatten.
Whehehe.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:01 schreef Maeghan het volgende:
Hm. Of die man is gewoon al dood en diepgevroren (-50).
Die zijn er, geloof me.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je vergeet: "En val ons er niet mee lastig!"![]()
Wat een ***-topic maar ik hoop dat als ik 50 ben er nog steeds meisjes van 19 zijn die er ook zo over denken!
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:43 schreef BillGates het volgende:
"het is errug zeldzaam dat een oudere man een jonge blom aantrekkelijk vindt, "
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:43 schreef BillGates het volgende:
het is errug zeldzaam dat een oudere man een jonge blom aantrekkelijk vindt,
Sterker nog, ze zijn bijna niet te vindenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:43 schreef BillGates het volgende:
het is errug zeldzaam dat een oudere man een jonge blom aantrekkelijk vindt, wat de bladen ook beweren.
Nee, maar wel als neukvoerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Denken jullie nou echt dat zulke oude gasten jullie als gelijkwaardig zien?
Nou ik loop ook richting 40 en ik kan een strak 18 jarig chicky echt wel waarderen hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:43 schreef BillGates het volgende:
ik loop zelf richting 40, dus stukje jonger (en gelukkig getrouwd, maar dat terzijde)
hoe dan ook, als een 19 jarige mij zou benaderen zou ik toch echt de boot afhouden. Ik vind het niet aantrekkelijk. punt. En de meeste collegas en vrienden in mijn leeftijdscategorie ook niet. Dat is het leuke aan ouder worden: je smaak kwa leeftijd groeit gewoon met je mee. Toen ik 20 was moest ik er niet aan denken dat ik vrouwen van 40 lekker zou vinden, nu wil ik niets liever
dus, aan TS: het is errug zeldzaam dat een oudere man een jonge blom aantrekkelijk vindt, wat de bladen ook beweren. Maarre, als je beter denkt te weten: vraag het hem gewoon. Mannen van 50 zijn over het algemeen wijs genoeg om daar op een volwassen en respectvolle manier mee om te gaan, unlike jongens van je eigen leeftijd.
nou ik niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik loop ook richting 40 en ik kan een strak 18 jarig chicky echt wel waarderen hoor.
Dank je wel voor het bevestigen van het punt dat er geen algemene stelregel is voor aantrekkelijkheid.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:18 schreef housewous het volgende:
[..]
nou ik niet.
Wat is daar nou aantrekkelijk aan (uitzonderingen daargelaten)?
18 jarigen zijn nog kinderen en neuken kunnen ze ook niet en ze zijn niet geil. Daarvoor moeten ze toch iets ouder zijn. Ik neuk liever met een 30-er als met een 20-er
Zeker nooit volwassen gewordenquote:Op zondag 9 maart 2008 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik loop ook richting 40 en ik kan een strak 18 jarig chicky echt wel waarderen hoor.
Nou ik heb altijd al (vanaf het begin van de puberteit zeg maar) oudere mannen aantrekkelijk gevonden en dat is altijd zo gebleven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:43 schreef BillGates het volgende:
je smaak kwa leeftijd groeit gewoon met je mee.
Mens, als je naam verwijst naar je geboortejaar jij zit nog in de puberteitquote:Op zondag 9 maart 2008 10:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou ik heb altijd al (vanaf het begin van de puberteit zeg maar) oudere mannen aantrekkelijk gevonden en dat is altijd zo gebleven.
Ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is?quote:Op zondag 9 maart 2008 11:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mens, als je naam verwijst naar je geboortejaar jij zit nog in de puberteit
Niet letterlijk, maar je 'altijd' suggereert het wel.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is?
Ja he he logisch dat je dat tot op heden hebt gevonden. Je toch pas 20??quote:Op zondag 9 maart 2008 10:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou ik heb altijd al (vanaf het begin van de puberteit zeg maar) oudere mannen aantrekkelijk gevonden en dat is altijd zo gebleven.
Een vrij jonge gast die t leuk vind om op Fora te rellen en kan lachen om eenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:04 schreef Lucian het volgende:
Waar zat jij dan aan te denken, 40 jarige vrouw zonder leven die uit is op versiertips?
sommige sletjes zijn er vroeg bij hequote:Op zondag 9 maart 2008 11:49 schreef housewous het volgende:
[..]
Ja he he logisch dat je dat tot op heden hebt gevonden. Je toch pas 20??
Apart dat ze daar dan ook seks mee wil hebben, dat wil je niet met je vader neem ik aanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:42 schreef Gnozt het volgende:
Vrouwen als TS zoeken een vaderfiguur.
Nee maar daarom staat figuur er ook achter.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:57 schreef Lucian het volgende:
[..]
Apart dat ze daar dan ook seks mee wil hebben, dat wil je niet met je vader neem ik aan
Precies, niks mis mee, de meeste kerels kiezen ook een vriendin die op hun moeder lijkt!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee maar daarom staat figuur er ook achter.
Er zijn natuurlijk mannen van die leeftijd die geen probleem hebben met een 19 jarige. Niemand hier kan je op dat punt garanties geven. Dat kan nooit, zelfs niet als hij 20 zou zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 06:28 schreef X-X-X-X-X het volgende:
Kortom, wat moet ik doen?Zou ik mijn gevoelens kenbaar moeten maken? Ik vind het erg lastig. Ik weet namelijk niet of hij mij per definitie zou afwijzen vanwege mijn leeftijd.
Heel herkenbaar. Ik zou het geschreven kunnen hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:43 schreef BillGates het volgende:
ik loop zelf richting 40, dus stukje jonger (en gelukkig getrouwd, maar dat terzijde)
hoe dan ook, als een 19 jarige mij zou benaderen zou ik toch echt de boot afhouden. Ik vind het niet aantrekkelijk. punt. En de meeste collegas en vrienden in mijn leeftijdscategorie ook niet. Dat is het leuke aan ouder worden: je smaak kwa leeftijd groeit gewoon met je mee. Toen ik 20 was moest ik er niet aan denken dat ik vrouwen van 40 lekker zou vinden, nu wil ik niets liever
Om te zien: ja.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Je wilt iemand neuken, niet een brainstorm sessie houden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Om te zien: ja.
Maar er moet toch meer zijn dan alleen een leuk plaatje om er mee naar bed te gaan. En dat "meer" komt bij mij niet met een 18 jarige. Althans: ik ken geen 18 jarige die op dat niveau zit.
Een intellectuele klik is anders wel een afrodisiacumquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je wilt iemand neuken, niet een brainstorm sessie houden.
Ik leg de lat hoger dan "er moet een gat in zitten", sorry.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Aneurism het volgende:
Je wilt iemand neuken, niet een brainstorm sessie houden.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Een intellectuele klik is anders wel een afrodisiacum
Hmmm.. bijna 50, gescheiden, intellectueel, en als het goed is blijf je je leven lang contact met hem houden..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:51 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, niet geneukt, nog steeds gevoelens, maar ik probeer het momenteel te negeren. Als het goed is blijf ik namelijk mijn hele leven (vrij intensief) in contact met hem. Geen haast dus![]()
Zo lastig allemaal
En tja,ik snap het erg goed dat mannen van plus 40 hier al zeggen dat ze zelf geen behoefte zouden hebben... Ook heel logisch natuurlijk.
Verschil tusen geyle intellectuele mannen en de 'normale' mannen, lijkt me.
Intellectuele mannen, heel lastig
neuken?quote:Op zondag 23 maart 2008 04:38 schreef bof het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent Lagerfeld en je wilt wat
quote:Op zondag 23 maart 2008 04:06 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Hmmm.. bijna 50, gescheiden, intellectueel, en als het goed is blijf je je leven lang contact met hem houden..
ik weet het ik weet het! Het is je psycho therapeut!![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:51 schreef X-X-X-X-X het volgende:
ik snap het erg goed dat mannen van plus 40
Daar heb ik toch al klare wijn over geschonken dacht ik zo...quote:Op zondag 23 maart 2008 14:35 schreef OhZoGoed het volgende:
Zou je dan wel aangetrokken kunnen voelen tot een 19-jarige?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |