quote:Op zaterdag 1 maart 2008 06:31 schreef WallOfStars het volgende:
Tja das lastig als homo zijnde he! zeg gewoon dat je sex met em wil.
Zal hij vast niet van een man als jou verwachten.
anders vraag het even aan je vriendin,
LOL
Volgens je profiel nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 06:33 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Goed, je had al door dat ik een vrouw ben, fijn.
En bedankt voor je waardevolle tip. Ik zal erover nadenken.
1/ Je bent een vrouw van in de 20 dus ...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 06:33 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Goed, je had al door dat ik een vrouw ben, fijn.
Ik 19, hij 47. Midlife crisis is dus wel voorbij.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 06:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
1/ Je bent een vrouw van in de 20 dus ...
2/ Hij is een man in zijn mid-life crisis
3/ Als je er wat redelijk uitziet zal hij niet twijfelen ...![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:29 schreef Curri het volgende:
Ik zou hem een baksteen sturen en vragen of hij die baksteen mooier vind dan jou
Zo ja? You're doomed
Zo nee? Neuk hem.
Dan heeftie vast geen pilletjes nodig om stijf te zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:01 schreef Maeghan het volgende:
Hm. Of die man is gewoon al dood en diepgevroren (-50).
ja..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 06:28 schreef X-X-X-X-X het volgende:
Ik zit eigenlijk met een probleem. Ik vind een man aantrekkelijk van minus 50. Het is een vorm van verliefdheid. Ook zou ik hem graag willlen neuken (). Echter... Er zit dertig jaar verschil tussen ons, en hij heeft zelfs een dochter die een jaar jonger is. (
). Enfin, hij is gescheiden enzo.
Kortom, wat moet ik doen?Zou ik mijn gevoelens kenbaar moeten maken? Ik vind het erg lastig. Ik weet namelijk niet of hij mij per definitie zou afwijzen vanwege mijn leeftijd. En laten we inhoud even buiten beschouwing houden. Dat kan ik zelf wel inschatten.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:30 schreef B1nulnul het volgende:
samenvatting: ts is een egoistisch sletje dat niet durft te neuken
Surequote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:30 schreef B1nulnul het volgende:
samenvatting: ts is een egoistisch sletje dat niet durft te neuken
Ja want als vrouwen willen neuken zijn ze "stellerig". Jij leeft nog in de 20e eeuw? Nerdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:15 schreef Caesu het volgende:
je wilt hem neuken. wat wil we weten precies dan?
voor stellerig gedrag heb je toch niet veel hersencapaciteit nodig.
sletterig had daar moeten staan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja want als vrouwen willen neuken zijn ze "stellerig". Jij leeft nog in de 20e eeuw? Nerd
Dus, als vrouwen willen neuken om het neuken zijn ze sletterig?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:21 schreef Caesu het volgende:
sletterig had daar moeten staan.
ja en dan bedoel ik niet negatief.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus, als vrouwen willen neuken om het neuken zijn ze sletterig?
TS: Wat voor een relatie heb je met deze man? Is het een kennis? Een vriend van een vriend? Een vage bekende of heb je een crush op een onbekende?
Is het je opa?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
..
TS: Wat voor een relatie heb je met deze man? Is het een kennis? Een vriend van een vriend? Een vage bekende of heb je een crush op een onbekende?
Wanneer wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:34 schreef Caesu het volgende:
ja en dan bedoel ik niet negatief.
quote:
Roosjeroosje in dit topic, hoe kon het ook andersquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vind mannen van die leeftijd ook aantrekkelijk dus ik zou het wel weten.
Uhm, maar ik moet eerlijk zijn over mijn emoties tegenover hem? Ik bedoel. Moet ik eerlijk voor uitkomen dat ik gevoelens voor hem heb gekregen? Het is anderzijds ook heel sterk platonisch. Maar natuurlijk glipt er ook wel neukgedachtes door.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:06 schreef oddman het volgende:
Kom op mensen, hou eens op met baggeren.
Eerlijk antwoord: ik heb werkelijk geen idee, maar een avondje batsen zit er wel in, lijkt me. Denk wel dat hij het niet aan de buitenwereld meldt en ik denk ook niet dat een serieuze relatie er in zit. En ja, dat komt door de leeftijd, maar vooral door de indirecte effecten: andere levenhouding, levenservaring en prioriteiten.
Nee schatquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:15 schreef Liquidootje het volgende:
Kennis van opa?
Kennelijk beschik jij niet zoveel hersencapaciteit aangezien je niet in staat bent om mijn openingspost BEGRIJPEND te lezen. Ga eens terug naar groep 5.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:15 schreef Caesu het volgende:
je wilt hem neuken. wat wil we weten precies dan?
voor stellerig gedrag heb je toch niet veel hersencapaciteit nodig.
ik zou daar heeeel voorzchtig mee zijn...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:17 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Uhm, maar ik moet eerlijk zijn over mijn emoties tegenover hem? Ik bedoel. Moet ik eerlijk voor uitkomen dat ik gevoelens voor hem heb gekregen? Het is anderzijds ook heel sterk platonisch. Maar natuurlijk glipt er ook wel neukgedachtes door.
probeer een one-night-stand uit dan. kijken of het wat is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:19 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Kennelijk beschik jij niet zoveel hersencapaciteit aangezien je niet in staat bent om mijn openingspost BEGRIJPEND te lezen. Ga eens terug naar groep 5.
Jij spoort echt niet hequote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:26 schreef SHE het volgende:
Ik zie het probleem niet. De enige manier om uit te vinden of je met hem klikt is om hem beter te leren kennen.
Als het klopt, dan klopt het.
Realiseer je wel dat de kans groot is dat hij niet al je wensen kan vervullen en hij wellicht niet past binnen jouw leven. Maar je kunt het allicht proberen.
Overigens denk ik dat de dochter een groter obstakel zal zijn.
hij is gescheidenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:18 schreef B1nulnul het volgende:
Het is heel makkelijk.
Als je een beetje fatsoen hebt ga je niet lopen kloten in het leven van die man en zijn familie.
vaderfiguur, jeweetsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:34 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat is er voor een 20+ jarige nu eigenlijk zo hot aan een 50 jarige man, ik bedoel zo strak zitten die meestal niet meer in hun lichaam.
oja, das waarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:43 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
hij is gescheiden
ik zou gewoon eens wat dubbelzinnigheid en flirtgedrag laten zien,kijken hoe ie reageert
Omdat je er zelf niet aan moet denken, maar dat het nog niet meteen "ongezond".quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:23 schreef TheDenialTwist het volgende:
Dus hij is 47, jij bent 19 en zijn dochter is 18? Klinkt niet helemaal gezond he? Stel je even voor dat jouw vader een relatie begint met een meisje van jouw leeftijd..
Ah, rationele antwoord.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:26 schreef SHE het volgende:
Ik zie het probleem niet. De enige manier om uit te vinden of je met hem klikt is om hem beter te leren kennen.
Als het klopt, dan klopt het.
Realiseer je wel dat de kans groot is dat hij niet al je wensen kan vervullen en hij wellicht niet past binnen jouw leven. Maar je kunt het allicht proberen.
Overigens denk ik dat de dochter een groter obstakel zal zijn.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ohja, vrouwen denken dat ze met 19 al volwassen zijn![]()
Denken jullie nou echt dat zulke oude gasten jullie als gelijkwaardig zien? En omdat je omgaat met een 47 jarige maakt jou geestelijk nog niet 47...
Ik weet natuurlijk ook niet of ik zo'n relatie uberhaupt zou willen (volgens mij zit hij er natuurlijk ook niet op te wachten.....) . Ik heb wel gevoel svan liefde. Dat is problematisch.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je er zelf niet aan moet denken, maar dat het nog niet meteen "ongezond".
En het leeftijdsverschil is wel groot, maar ze is volwassen dus...
Maar TS, een relatie zit er hoogstwaarschijnlijk niet in, maar een one-night-stand moet niet zo moeilijk zijn.
Ik denk dat hij dat idee nog vele malen bizarder (bizarrer?) zal vinden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:40 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Ah, rationele antwoord.![]()
Uhm, die dochter van hem... Nog niet ontmoet, gelukkig. Sowieso is het een bizar idee dat hij een dochter heeft van bijna mijn leeftijd.
Uhm, maar... Lastig allemaal.Ik ben verliefd.
Uhm, ja...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:43 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
hij is gescheiden
ik zou gewoon eens wat dubbelzinnigheid en flirtgedrag laten zien,kijken hoe ie reageert
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat idee nog vele malen bizarder (bizarrer?) zal vinden.
Sowieso vind ik mannen van 50 vaak goed uitzien.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:34 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat is er voor een 20+ jarige nu eigenlijk zo hot aan een 50 jarige man, ik bedoel zo strak zitten die meestal niet meer in hun lichaam.
Ga fietsen johquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:58 schreef shifto het volgende:
als je lekker bent doen, zo niet, laten, oude mensen gaan snel dooddus als je kotslelijk bent kan het slecht aflopen
hoe heb je daar een verklaring voor?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
JaWaar val ik op oude mannen, dit is de tweede keer. Eerst was mijn geschiedenisdocent op de middelbare school, alleen die was 58.
Ik val ook op interessante jongens van 26 hoor. Ik zoek ze niet uit. Toeval, jeweetz. Of ken je dat begrip niet? En tja, inhoudelijk zijn die mannen vaak interessanter. Of ik voor hen interessant ben is natuurlijk de vraag.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef Caesu het volgende:
[..]
hoe heb je daar een verklaring voor?
iets met een vaderfiguur ofzo?
beetje heel erg apart dat je valt op mannen tot 40 jaar ouder.
en dan nog verliefdheid ook. jeetje... wat voor complex is dat.
1) lijkt me geen toeval. meeste 20jarige vrouwen vallen niet op iemand die bijna met pensioen gaat.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:05 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Ik val ook op interessante jongens van 26 hoor. Ik zoek ze niet uit. Toeval, jeweetz. Of ken je dat begrip niet? En tja, inhoudelijk zijn die mannen vaak interessanter. Of ik voor hen interessant ben is natuurlijk de vraag.
Je kent hem 1,5 maand en dan al roepen dat hij intelligent is? Hij doet zich zo voor en door zijn levenservaring zal dat ook zo lijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:53 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Uhm, ja...Ik denk dat ik dat ga doen ja. Ik ken hem nu 1.5 maand of zoiets, ik wacht denk ik een tijdje af... Wie weet neemt het af
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Sowieso vind ik mannen van 50 vaak goed uitzien.
Maar naast dat zij vrij aantrekkelijk zijn... Mooie charisma, stralen kracht uit, veel te vertellen, zijn intrigerend enzovoort.
ik vind het wel interessant of hier nog een soort van psychologische redenatie achter steekt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Mannen van 80 zijn inhoudelijk nóg interessanter
Maar goed, probeer vooral 20 jaar van je leven over te slaan door mee te liften op een oude vent ipv zelf levenservaring opdoen
Je praat als een ongelofelijke muts trouwens zegAdvies is jou niet gegund
Ik meen eens een onderzoek gelezen te hebben waaruit bleek dat mannen (van 14 tot 100) meisjes van een jaar of 17 (puur op lichamelijk gebied) het aantrekkelijkst vinden. Scary, nietwaar?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
Kijk, ik kan natuurlijk net als de rest de moraalridder uit gaan hangen, maar ik weet wel zeker dat de mannen die hier nu het hardste gadverdamme roepen op hun 47ste wel graag een mied van een jaar of 20 in hun bed willen.
Denk het niet, integendeel zelfs, je maakt jezelf er compleet onaantrekkelijk mee door je kut op te offeren aan een letterlijk en figuurlijk ouwe lulquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:45 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik vind het wel interessant of hier nog een soort van psychologische redenatie achter steekt.
je hebt ze natuurlijk die op een rolstoel meeliften in de hoop de erfenis op te strijken.
maar zou het ook een (onderbewuste) poging kunnen zijn om jaloezie op te wekken bij leeftijdsgenoten wat dan weer een dubbel gewild gevoel geeft?
verder natuurlijk het bekende vader- electracomplex/de bernfeld factor.
ja maar het ging er mij om wat er in het hoofd van zo iemand afspeelt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Denk het niet, integendeel zelfs, je maakt jezelf er compleet onaantrekkelijk mee door je kut op te offeren aan een letterlijk en figuurlijk ouwe lul
1) hij gaat niet eens met pensioenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
1) lijkt me geen toeval. meeste 20jarige vrouwen vallen niet op iemand die bijna met pensioen gaat.
2) waarom inhoudelijk interessanter?
3) ja jij bent interessant om te neuken. Zo'n jong ding vinden ze best vleiend.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:44 schreef jaha het volgende:
Nou gewéldig. Een paar dagen geleden een meisje (van 18) ontmoet die me VEEL TE OUD vond. En ik ben 27
Om eerlijk te zeggen: Ik vind het fijn voor je dat je verliefd bent; maar wees realistisch: Als jullie bijv. kinderen krijgen dan hebben ze een heel erg oude vader. Dat is niet prettig. Bovendien is er een enorm verschil in levenservaring. Dat kun je niet zomaar onder tafel vegen: toen ik een jaar in Israel had gewoond was iedereen op de universiteit (hoewel ze misschien ouder waren) toch eigenlijk nog maar kinds...
Nee hoor, jongens van mijn leeftijd vind ik niet onvolwassen of iets dergelijks. Daar voel ik mij ook tot aangetrokken. Het zijn zeer intelectuele jongens/levensgenieters (in mijn omgeving).quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kan allemaal over algemeen misschien zo zijn, en iemand als jij zal vást jongens van jouw leeftijd 'onvolwassen' vinden. Maar je bent zelf net zo oud, en je zit nou eenmaal in die leeftijdsfase en die kan je niet overslaan door aan te klampen bij een 50 jarige.
Maar goed, neuk 'm for all i care, zal hij leuk vinden, kan ie lekker opscheppen over jonge chickie dat ie heeft gescoord en kan jij er over 5 jaar ofzo er spijt van hebben. Kom er zelf maar lekker achter. Probeer voor de gein ook een relatie, kan je er achter komen dat alles wat jij nog wilt doen hij geen puf meer voor heeft omdat ie toch eigenlijk best wel oud is. En ja ik weet waar ik over praat wdb.
Niet dat jij wilt luisteren, want je bent zo mutserig als een georgina verbaan
Leg mij dat eens uit.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je vergeet overboord gooien van zelfrespect
1.5 maandquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je kent hem 1,5 maand en dan al roepen dat hij intelligent is? Hij doet zich zo voor en door zijn levenservaring zal dat ook zo lijken.
En wat Copycat al zei: waar ken je hem van?
Als hij je neukt heeft dat 0,0 te maken met wie je bent, als jij een wegwerpbaar-plekje-om-kwakje-kwijt-te-kunnen wilt zijn, prima... maar getuigd van weinig zelfrespectquote:
Vertel mij even waarom het kansloos is? Ik weet dat je simpele dingen wil typen. Ik vraag mij af waarom. Voelen jullie op je ego getrapt dat een meisje van 19 meer emoties kan voelen voor man van 50?quote:Op zondag 2 maart 2008 00:12 schreef Caesu het volgende:
haha kansloos.
let wel even op: als hij een boot of plezierjacht heeft, zou ik niet met hem in zee gaan.
Oh, soms is het niet erg om lustobject te zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als hij je neukt heeft dat 0,0 te maken met wie je bent, als jij een wegwerpbaar-plekje-om-kwakje-kwijt-te-kunnen wilt zijn, prima... maar getuigd van weinig zelfrespect
ja jezus ben je nou lomp of doe je alsof. Je wil alleen maar horen dat wij het fantastisch vinden allemaal ofzo.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:00 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
1) hij gaat niet eens met pensioenDat is het mooie eraan.
2) ... weet je zelf ook wel...
3) Daar ben ik helaas van bewust.
Maar lieve zeikerd, aangezien jij je frustraties hier post vanwege jouw nare verleden omtrent dit onderwerp.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als hij je neukt heeft dat 0,0 te maken met wie je bent, als jij een wegwerpbaar-plekje-om-kwakje-kwijt-te-kunnen wilt zijn, prima... maar getuigd van weinig zelfrespect
Die heeft je leren pijpen voor een voldoende op geschiedenis?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
JaWaar val ik op oude mannen, dit is de tweede keer. Eerst was mijn geschiedenisdocent op de middelbare school, alleen die was 58.
Ja...quote:Op zondag 2 maart 2008 00:20 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
ja jezus ben je nou lomp of doe je alsof.
quote:Op zondag 2 maart 2008 00:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die heeft je leren pijpen voor een voldoende op geschiedenis?
je zegt zelf kansloos een post erbovenquote:Op zondag 2 maart 2008 00:17 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Vertel mij even waarom het kansloos is? Ik weet dat je simpele dingen wil typen. Ik vraag mij af waarom. Voelen jullie op je ego getrapt dat een meisje van 19 meer emoties kan voelen voor man van 50?Zo ja, hier
Lieve doos,quote:Op zondag 2 maart 2008 00:21 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Maar lieve zeikerd, aangezien jij je frustraties hier post vanwege jouw nare verleden omtrent dit onderwerp.
Zou ik voor mijn gevoelens (en niet dat ik op zich best wil neuken) moeten uitkomen? In een later stadium. Dat is mijn kernvraag namelijk. Jij loopt weer over andere zaken te mekkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |