abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57074379
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 00:49 schreef tzja het volgende:

[..]

Mooi!

Kunnen we eindelijk afrekenen met ze.
Zullen we ze laten zien wie de baas is op aarde.
Kill em all!
Ik heb een andere wij-zij tegenstelling.

'Zij' zijn voor mij de extremisten en de fanatici, onder welke groep ze ook vallen,
of het nu moslims of christenen zijn, burgers of politici. Wat dat betreft schaar ik
Wilders in de zelfde groep als fanatieke moslimfundalisten, of fanatieke christen-
fundamentalisten, of rednecks die haat prediken tegen groepen die hun niet aanstaan.

Toch een heel ander slag mensen dan de meer gematigden en meer nuancerende en
relativerende mensen waarmee ik me toch meer verbonden voel, of ze nu moslim,
christelijk of -net zoals ik- niet gelovig zijn.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_57074427
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:12 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon opsluiten die Wilders. Loopt de boel weer op te hitsen en brengt daardoor indirect levens in gevaar. Verbieden die film.

Ik vind het nogal schokkend om te horen en te lezen dat er veel mensen in Nederland zijn die hem willen verbieden om gebruik te maken van zijn grondwettelijke recht om zijn mening te uiten op een manier die hij wil. Had ik eigenlijk niet verwacht in Nederland en ik vind het zorgwekkend. Het niet met hem eens zijn is prima, afkeuren hoe hij zijn mening naar voor brengt ook prima, maar hem verbieden zijn mening te verkondigen gaat veel en veels te ver. Mocht hij op een strafbare wijze zijn mening naar voren brengen dan kan aangifte worden gedaan en dan kan de rechter daarover oordelen.
pi_57074438
ZOMGWTFBBQZORZ!!!!

Ik bedenk me net dat Wilders de Antichrist is en eerst begint bij de moslims zegmaar (want daar is hij anti tegen zegmaar).
Die worden dan zo boos dat ze Nederland in een oorlog storten en vervolgens gaat Geert een film maken over Cristenen en dan heb de WO3 compleet!!!!

zaterdag 1 maart 2008 @ 01:20:43 #56
195784 tzja
anonymous
pi_57074458
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:13 schreef barthol het volgende:

[..]

Ik heb een andere wij-zij tegenstelling.

'Zij' zijn voor mij de extremisten en de fanatici, onder welke groep ze ook vallen,
of het nu moslims of christenen zijn, burgers of politici. Wat dat betreft schaar ik
Wilders in de zelfde groep als fanatieke moslimfundalisten, of fanatieke christen-
fundamentalisten, of rednecks die haat prediken tegen groepen die hun niet aanstaan.

Toch een heel ander slag mensen dan de meer gematigden en meer nuancerende en
relativerende mensen waarmee ik me toch meer verbonden voel, of ze nu moslim,
christelijk of -net zoals ik- niet gelovig zijn.
De gematigden zullen het altijd afleggen tegen de fanatieke.
Simpel gezegd maar o zo waar.

Bovendien moet er gewoon een eind worden gemaakt aan het bijgeloof dat geloof heet.
En aangezien de islam nogal hardnekkig vasthoudt aan het fabeltje van 'allah' zal dat er als eerste aan moeten geloven.
In Dutch the term lol translates to "fun" and the term "Lul" is slang for dick. So when the two forms are combined it must be having fun whilst being a dick...truly the lulz have existed long before interweb...
http://encyclopediadramatica.com/
pi_57074459
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:18 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik vind het nogal schokkend om te horen en te lezen dat er veel mensen in Nederland zijn die hem willen verbieden om gebruik te maken van zijn grondwettelijke recht om zijn mening te uiten op een manier die hij wil. Had ik eigenlijk niet verwacht in Nederland en ik vind het zorgwekkend. Het niet met hem eens zijn is prima, afkeuren hoe hij zijn mening naar voor brengt ook prima, maar hem verbieden zijn mening te verkondigen gaat veel en veels te ver. Mocht hij op een strafbare wijze zijn mening naar voren brengen dan kan aangifte worden gedaan en dan kan de rechter daarover oordelen.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:21:21 #58
125878 Gabry
Lento Violento
pi_57074467
Ik krijg steeds meer het idee dat er helemaal geen film is.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_57074472
quote:

[..]

Ik vind het nogal schokkend om te horen en te lezen dat er veel mensen in Nederland zijn die hem willen verbieden om gebruik te maken van zijn grondwettige recht om zijn mening te uiten op een manier die hij wil. Had ik eigenlijk niet verwacht in Nederland en ik vind het zorgwekkend.
Ik vind het zorgwekkender dat jij de levens van misschien duizenden of meer Nederlanders op het spel wil zetten voor een kinderachtig spelletje ''hoe ver kan ik de vrijheid van meningsuiting rekken en strekken, enkel om te schokeren en provoceren zonder dat er ook maar 1 serieuze poging tot discussie vanuit gaat.''
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_57074475
quote:

[..]

Ik vind het nogal schokkend om te horen en te lezen dat er veel mensen in Nederland zijn die hem willen verbieden om gebruik te maken van zijn grondwettelijke recht om zijn mening te uiten op een manier die hij wil.
Onnodig mensen gaan beledigen is nergens voor nodig en gewoon not done imo, al helemaal niet als je daardoor levens in gevaar brengt. Hij weet donders goed waar hij mee bezig is, triest gewoon!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:22:52 #61
125878 Gabry
Lento Violento
pi_57074484
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:21 schreef Gabry het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat er helemaal geen film is.
Maar misschien komt dat doordat er.. erm.. geen film is.
pi_57074488
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:21 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Onnodig mensen gaan beledigen is nergens voor nodig, al helemaal niet als je daardoor levens in gevaar brengt. Hij weet donders goed waar hij mee bezig is, triest gewoon!!
Wie beslist dan wat onnodig is en wat beledigend is?
pi_57074494
quote:
enkel op te schokeren en provoceren zonder dat ook maar 1 serieuse poging tot discussie vanuit gaat.
Mensen die helemaal hysterisch worden van een cartoon kun je geen discussie mee voeren dunkt me.
pi_57074500
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:23 schreef NED het volgende:

[..]

Mensen die helemaal hysterisch worden van een cartoon kun je geen discussie mee voeren dunkt me.
Heel de Nederlandse moslimgemeenschap stond op het dorpsplein met hooivorken en fakkels inderdaad.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:25:35 #65
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_57074516
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:21 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Onnodig mensen gaan beledigen is nergens voor nodig en gewoon not done imo, al helemaal niet als je daardoor levens in gevaar brengt. Hij weet donders goed waar hij mee bezig is, triest gewoon!!
Je kan roepen (typen, zoals je wilt) zoveel je wilt, maar dat zal helemaal niets veranderen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_57074529
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:20 schreef tzja het volgende:

[..]

Hmmm, dat vraag ik me af.

De fanatici zoeken elkaar op en bevechten elkaar en aan het eind zijn er alleen maar verliezers.
De gematigden zijn eerder geneigd elkaar op te zoeken en elkaar te versterken.

Maar toegegeven... de fanatici kunnen harder schreeuwen.

Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_57074536
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik vind het zorgwekkender dat jij de levens van misschien duizenden of meer Nederlanders op het spel wil zetten voor een kinderachtig spelletje ''hoe ver kan ik de vrijheid van meningsuiting rekken en strekken, enkel om te schokeren en provoceren zonder dat er ook maar 1 serieuze poging tot discussie vanuit gaat.''
Vergeet ook de economie niet. En dat allemaal om stemmers te winnen bij het SBS6 publiek.
pi_57074538
quote:

[..]

De vrijheid van meningsuiting rekken? Allerlei personen, religies, groepering zijn het onderwerp van heftige kritiek en 'beledigingen'.

Nee, we moeten niet zwichten voor bedreigingen en geweld hoe ernstig dat ook is.

Nogmaals erg zorgwekkend en griezelig dat veel mensen in Nederland daar toch voorstander van zijn.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:27:50 #69
195784 tzja
anonymous
pi_57074541
quote:

[..]

Daar ga je de fout in.
Je doet alsof het Wilders schuld is als er strakt aanslagen of wat dan ook gepleegd worden.
Het is de fout van de moslim-extremisten en van niemand anders.

Hoor wat je zegt.
Iemand is het niet eens met jou geloof of standpunten dus moet maar vermoordt worden?
belachelijk!
In Dutch the term lol translates to "fun" and the term "Lul" is slang for dick. So when the two forms are combined it must be having fun whilst being a dick...truly the lulz have existed long before interweb...
pi_57074547
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:20 schreef tzja het volgende:

[..]

Bovendien moet er gewoon een eind worden gemaakt aan het bijgeloof dat geloof heet.
En aangezien de islam nogal hardnekkig vasthoudt aan het fabeltje van 'allah' zal dat er als eerste aan moeten geloven.
Ook als de gematigden met heel veel meer zijn?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:28:55 #71
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_57074554
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Heel de Nederlandse moslimgemeenschap stond op het dorpsplein met hooivorken en fakkels inderdaad.
Maar wat wil jij nu? Dat Balkenende naar het klemmende advies van Iran luistert en Wilders het gevang in gooit?
pi_57074563
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:23 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Wie beslist dan wat onnodig is en wat beledigend is?

Een heel geloof achterlijk noemen is gewoon niet nodig en daar beledig je miljoenen mensen mee.
Prima als dat je mening is, maar als publiek politiek figuur hoef je daar geen provocerende film over te gaan maken als je weet wat voor reacties zoiets teweeg brengt.

Wilder doet niets anders dan dag in dag uit Moslims bashen, en wat schiet hij ermee op? Wat is de winst die hij boekt? 0,0
Hij zorgt alleen maar voor onrust en spanning tussen bevolkingsgroepen, daar zit IK iig niet op te wachten.

Echt..
Wat een josti is die Wilders..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57074571
Jongens, we doen onze plicht als Nederlanders.

Al sinds het ontstaan van Nederland is NL een land geweest die tegen de stroom inging, uiteindelijk volgde de rest (van het Westen) en werd het een standaard:

-onze manier van handel voeren
-NL, het eerste Spaans-onderdrukte land dat zich vrijvocht van de Spaanjaarden;
-het manifest dat daarop volgde en wat een blauwdruk is geworden van de 'Declarance of Independance' van Amerika
-de Beeldenstorm
-revolutionaire vrijheden van expressie (waardoor NL het toevluchtsoord werd van Europa samen met Amerika)
-prostitutie-beleid
-soft-drugs beleid

En ga zo maar door.

Dit is gewoon een logisch vervolg van onze culturele erfenis. NL zal het lontje wederom aansteken, misschien zal dat niet meteen een positieve uitwerking hebben, maar op lange termijn zal het van belang zijn geweest. Als je in NL woont, zal je ook de NLse manier van doen dienen te aanvaarden. Wat mijn betreft zijn we het onze voorvaderen verplicht.
pi_57074577
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:25 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je kan roepen (typen, zoals je wilt) zoveel je wilt, maar dat zal helemaal niets veranderen.
pi_57074579
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:27 schreef tzja het volgende:

[..]

Daar ga je de fout in.
Je doet alsof het Wilders schuld is als er strakt aanslagen of wat dan ook gepleegd worden.

Hoor wat je zegt.
Iemand is het niet eens met jou geloof of standpunten dus moet maar vermoordt worden?
belachelijk!
Het is natuurlijk de verantwoordelijkheid van degene die dergelijke daden plegen. Maar je hoeft het niet uit te lokken door constant de boel op te ruien in de media over je film. Hou dan gewoon je mond en breng de film uit als het je daarom te doen is. We zijn maar een heel klein land, ook wij moeten onze plaats in de wereld kennen.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:31:17 #76
195784 tzja
anonymous
pi_57074582
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:28 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ook als de gematigden met heel veel meer zijn?
Laat de gematigde moslims de extremisten dan overtuigen.
Ik zie het niet gebeuren omdat ze te dom zijn, ja dat vind iik echt.
Volg het nieuws in de wereld, moslims regeringen keuren die acties goed!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:33:17 #77
195784 tzja
anonymous
pi_57074598
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:31 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Het is natuurlijk de verantwoordelijkheid van degene die dergelijke daden plegen. Maar je hoeft het niet uit te lokken door constant de boel op te ruien in de media over je film. Hou dan gewoon je mond en breng de film uit als het je daarom te doen is. We zijn maar een heel klein land, ook wij moeten onze plaats in de wereld kennen.
Ja een landje als Nederland maakt een filmpje over de islam en meerdere islam landen vallen over ons heen.
Zegt mij genoeg dat ze hier zoveel aandacht aan besteden.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:33:51 #78
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_57074609
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Het komt mij lichtelijk hysterisch over, maar ik vind het wel grappig.
pi_57074614
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:27 schreef tzja het volgende:

[..]

Daar ga je de fout in.
Wilders weet wat de consequenties kunnen zijn en doet het toch. Hij heeft de aansteker in z'n hand en de keuze of hij wel of niet het te korte lontje aansteekt.

Stel je bent een pappie en je hebt een dochter. En die moet 's nachts door een parkje fietsen met allemaal enge mannen. Dan kan je als pappie je dochter braaf gaan ophalen, of haar in d'r eentje laten fietsen. Tja, wordt ze dan gepakt door een enge man. Dan is de enge man natuurlijk fout.....maar of pappie nog met een schoon geweten de slaap kan vatten 's avonds?
quote:
Hoor wat je zegt.
belachelijk!
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat je als je van tevoren op redelijke wijs de consequenties van je daden kunt inschatten en toch besluit dat je principes boven mensenlevens gaan dat je dan ook de verantwoordelijkheid voor eventuele slachtoffers ook moet dragen en je niet laf moet zeggen: ja, maar dat zij niet met mijn vrijheid van meningsuiting overweg kunnen heb ik niets mee te schaften. Dat is laf en erg gemakkelijk.
pi_57074627
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:33 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het komt mij lichtelijk hysterisch over, maar ik vind het wel grappig.
Och, dan zitten we op één lijn. Dat idee heb ik nu juist over de Wilders aanhangers en al die angst voor de Islam.
Alleen vind ik het minder grappig.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:36:22 #81
195784 tzja
anonymous
pi_57074639
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wilders weet wat de consequenties kunnen zijn en doet het toch. Hij heeft de aansteker in z'n hand en de keuze of hij wel of niet het te korte lontje aansteekt.

Stel je bent een pappie en je hebt een dochter. En die moet 's nachts door een parkje fietsen met allemaal enge mannen. Dan kan je als pappie je dochter braaf gaan ophalen, of haar in d'r eentje laten fietsen. Tja, wordt ze dan gepakt door een enge man. Dan is de enge man natuurlijk fout.....maar of pappie nog met een schoon geweten de slaap kan vatten 's avonds?
[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat je als je van tevoren op redelijke wijs de consequenties van je daden kunt inschatten en toch besluit dat je principes boven mensenlevens gaan dat je dan ook de verantwoordelijkheid voor eventuele slachtoffers ook moet dragen en je niet laf moet zeggen: ja, maar dat zij niet met mijn vrijheid van meningsuiting overweg kunnen heb ik niets mee te schaften. Dat is laf en erg gemakkelijk.
Jij bent bang voor die enge man.
Ik zeg pak die enge man op of maak die onschadelijk.

Volgens jouw opvattinge zal die enge man er altijd blijven.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:36:24 #82
125878 Gabry
Lento Violento
pi_57074641
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:31 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Als sovereign land bepalen wij zelf onze plaats in de wereld. En anderen dienen dat te accepteren. Fatsoenlijke landen doen dat ook. Daarnaast zijn wij economisch en qua machtsverhoudingen aanzienlijk groter dan bijvoorbeeld Iran of Sudan, die zo fel op ons reageren.
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:35 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Och, dan zitten we op één lijn. Dat idee heb ik nu juist over de Wilders aanhangers en al die angst voor de Islam.
Volgens mij zijn het juist de niet-Wilders aanhangers die bang zijn voor de Islam. Zie de reacties op de film.
pi_57074642
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:31 schreef tzja het volgende:

[..]

Laat de gematigde moslims de extremisten dan overtuigen.
Ik zie het niet gebeuren omdat ze te dom zijn, ja dat vind iik echt.
Volg het nieuws in de wereld, moslims regeringen keuren die acties goed!
Misschien zal dat gaandeweg de jaren wel gaan gebeuren, als men de handen ineenslaat.
Dat doe je niet door een film te maken die alles nog eens op scherp zet. Zelfs gematigden stuit je daarmee tegen de borst, en waarom? Ik weet ook wel dat lang niet alles daar deugd(lees:niets).
pi_57074644
quote:

[..]

[..]

Ik vind het juist laf en erg gemakkelijk om te zwichten voor bedreigingen en geweld. Daar zou ik mij voor schamen.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:38:01 #85
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_57074661
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:35 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Inderdaad is het niet vreemd te stellen, dat menigeen zich totaal verliest in deze discussie; hysterie alom.
Erg grappig dat er zoveel stoom wordt afgeblazen over feitelijk niets.
pi_57074664
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:28 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Maar wat wil jij nu? Dat Balkenende naar het klemmende advies van Iran luistert en Wilders het gevang in gooit?
Ik vind dat elke rationele politicus duidelijk moet verklaren dat hij/zij er van overtuigd is dat Wilders moreel gezien walgelijk bezig is, maar tevens moet verklaren dat hij juridisch in z'n recht staat en dus mag doen wat hij doet zolang binnen de gestelde grenzen blijft. Punt.

En ik vind dat als Wilders toch doorzet is dat zijn goed recht, maar dan moet hij ook mans genoeg moet zijn om verantwoording af te leggen als het mis gaat. Hij kan overzien wat er mis kan gaan, dus is hij ook deels verantwoordelijk. Actie=reactie.
pi_57074675
quote:

[..]

Moslims zijn pedo's?! Belediging! Opruiing!

Stel iemand is het niet eens met het beleid van Balkenende. Hij maakt een film om zo zijn mening voor een groot publiek bekend te maken. Een ander iemand zegt: zend die film niet uit anders blaas ik Utrecht Centraal op! Dan maar geen kritiek eh?
pi_57074682
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:36 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik vind het juist laf en erg gemakkelijk om te zwichten voor bedreigingen en geweld. Daar zou ik mij voor schamen.
Dus als jij morgen een pistool tegen je kop krijgt geef je je telefoon niet af?
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:39:47 #89
195784 tzja
anonymous
pi_57074683
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:36 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Misschien zal dat gaandeweg de jaren wel gaan gebeuren, als men de handen ineenslaat.
Dat doe je niet door een film te maken die alles nog eens op scherp zet. Zelfs gematigden stuit je daarmee tegen de borst, en waarom? Ik weet ook wel dat lang niet alles daar deugd(lees:niets).
Ja dat is hun probleem.
Ze hebben maar te accepteren dat wij er zijn en dat wij de touwtjes in handen hebben.
Daar komt ook al die frustratie vandaan geloof mij.

100 geleden hadden we ze met onze technologische voorsprong van de aarde weggevaagd dus ze mogen nog van geluk spreken dat we nu zo humaan zijn.
pi_57074697
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik vind dat elke rationele politicus duidelijk moet verklaren dat hij/zij er van overtuigd is dat Wilders moreel gezien walgelijk bezig is, maar tevens moet verklaren dat hij juridisch in z'n recht staat en dus mag doen wat hij doet zolang binnen de gestelde grenzen blijft. Punt.

En ik vind dat als Wilders toch doorzet is dat zijn goed recht, maar dan moet hij ook mans genoeg moet zijn om verantwoording af te leggen als het mis gaat. Hij kan overzien wat er mis kan gaan, dus is hij ook deels verantwoordelijk. Actie=reactie.
Met rationele polici bedoel je zeker de polici die het met jou eens zijn. Laten we de film maar afwachten. Mocht de film onjuistheden of onwaarheden bevatten dan zal dat onderwerp zijn van een uitgebreide discussie.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:42:25 #91
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_57074716
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:36 schreef Gabry het volgende:

Volgens mij zijn het juist de niet-Wilders aanhangers die bang zijn voor de Islam. Zie de reacties op de film.
Ik ben van mening, dat zo'n Doekle Terpstra erg bang is voor islam apologeten.
Maar hij heeft zijn handen gewassen in onschuld met zijn onbeduidende platformpje. Volgens mij verwacht hij nu ook, dat 'zij' hem niets meer kunnen maken.
pi_57074719
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:38 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Inderdaad is het niet vreemd te stellen, dat menigeen zich totaal verliest in deze discussie; hysterie alom.
Erg grappig dat er zoveel stoom wordt afgeblazen over feitelijk niets.
Ik vind het beledigen van duizenden Nederlanders die toevallig in Allah geloven wel degelijk een kwalijke zaak. Dat kan ik niet ''feitelijk niets'' noemen. het is nergens voor nodig en bovendien lost het niets op.

Maar goed, ieder zijn lolletje zullen we maar zeggen..
pi_57074723
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dus als jij morgen een pistool tegen je kop krijgt geef je je telefoon niet af?
Ik laat mij in elk geval niet door bedreigingen en geweld het zwijgen op leggen, dat is niet het Nederland waarin ik wil leven.
pi_57074725
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:36 schreef tzja het volgende:

[..]

Jij bent bang voor die enge man.
Ik zeg pak die enge man op of maak die onschadelijk.
Misschien is het voor jou best handig als de Sharia ingevoerd gaat worden
quote:
Volgens jouw opvattinge zal die enge man er altijd blijven.
Tot dat Jezus wederkeert en met zijn toverstafje al het kwaad naar de hel teleporteerd zal dat helaas de harde realiteit blijven. Sorry, dat ik je wereldbeeld nu compleet aan diggelen sla.
pi_57074736
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:42 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik laat mij in elk geval niet door bedreigingen en geweld het zwijgen op leggen, dat is niet het Nederland waarin ik wil leven.
Geef jij je telefoon of kop je de kogels voor je principe om niet toe te geven aan de dreiging voor geweld? Antwoord, niet draaikonten ajb.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:44:05 #96
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_57074746
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:40 schreef rutger05 het volgende:
Mocht de film onjuistheden of onwaarheden bevatten dan zal dat onderwerp zijn van een uitgebreide discussie.
Nee, want Wilders noch islamitische fundamentalisten zijn bereid tot discussie.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:44:28 #97
195784 tzja
anonymous
pi_57074751
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Geef jij je telefoon of kop je de kogels voor je principe om niet toe te geven aan de dreiging voor geweld? Antwoord, niet draaikonten ajb.
Ik schiet als eerste..
pi_57074755
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:40 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Met rationele polici bedoel je zeker de polici die het met jou eens zijn. Laten we de film maar afwachten. Mocht de film onjuistheden of onwaarheden bevatten dan zal dat onderwerp zijn van een uitgebreide discussie.
Dan bedoel ik inderdaad zo'n beetje iedereen behalve de PVV en misschien wat dissidenten bij de VVD en misschien mevrouw TON.
pi_57074762
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:44 schreef tzja het volgende:

[..]

Ik schiet als eerste..
En ik maar denken dat Rambo een fictief personage was.
pi_57074776
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:39 schreef tzja het volgende:

[..]

Ja dat is hun probleem.
Ze hebben maar te accepteren dat wij er zijn en dat wij de touwtjes in handen hebben.
Daar komt ook al die frustratie vandaan geloof mij.

100 geleden hadden we ze met onze technologische voorsprong van de aarde weggevaagd dus ze mogen nog van geluk spreken dat we nu zo humaan zijn.
"Wij" hebben hier de touwtjes in handen inderdaad, niet in Iran. Het feit dat wij hen niet weggevaagd hebben geeft meteen het verschil aan tussen het hunne en de Westerse wereld. Ratio > emotie.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:45:45 #101
195784 tzja
anonymous
pi_57074777
quote:

[..]

Wat ben jij een nederig mietje trouwens.
Ik zal diegene zijn die headhshots uitdeelt.
pi_57074785
quote:

[..]

Ik vind de vergelijking nogal krom. Een straatoverval vergelijken met bedreigingen en geweld omdat mensen gebruik maken van de vrijheid in Nederland.

Maar goed, om toch antwoord te geven. Ik geef die telefoon gewoon af als ik geen kans zie om de overvaller onschadelijk te maken. Natuurlijk ga ik geen kogel koppen voor een telefoon.

[ Bericht 13% gewijzigd door rutger05 op 01-03-2008 01:51:38 ]
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:46:41 #103
125878 Gabry
Lento Violento
pi_57074787
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:42 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik ben van mening, dat zo'n Doekle Terpstra erg bang is voor islam apologeten.
Maar hij heeft zijn handen gewassen in onschuld met zijn onbeduidende platformpje. Volgens mij verwacht hij nu ook, dat 'zij' hem niets meer kunnen maken.
Dat is wel héél bang.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:47:13 #104
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57074790
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:29 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Een heel geloof achterlijk noemen is gewoon niet nodig en daar beledig je miljoenen mensen mee.
Prima als dat je mening is, maar als publiek politiek figuur hoef je daar geen provocerende film over te gaan maken als je weet wat voor reacties zoiets teweeg brengt.
Zo hebben we het christendom ook behandelt, met uiterst bevredigende resultaten.
quote:
Wilder doet niets anders dan dag in dag uit Moslims bashen, en wat schiet hij ermee op? Wat is de winst die hij boekt? 0,0
Hij zorgt alleen maar voor onrust en spanning tussen bevolkingsgroepen, daar zit IK iig niet op te wachten.
Je moet niet zo egoïstisch doen. Ik vind onze vrijheden veel belangrijker dan jouw 2e auto, Wilders of een Iraans parlements lid.
quote:

Echt..
Wat een josti is die Wilders..
True, maar dat is geen reden om meteen vrijheid van meningsuiting af te schaffen
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')