abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57067293
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
Cryo's

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Diaan73:
Had PCOS nu waarschijnlijk niet meer. 11 feb. naar gyn geweest en ze is doorverwezen naar het fertiteam. Binnen nu en 6 weken een afspraak.

Jaape
LEO operatie in september 2007, sindsdien eigen cyclus, gaat het even een poosje zonder hulp proberen.

Jose81:
Stoppen met Clomid, starten met Pregnyl en Puregon. Eind mei weer terug naar de gyn

Marie79: Op de wachtlijst voor iui

Nijo
Vermoedelijk PCOS. 23-11 eerste afspraak gyn
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_57067320
Owlet, wist niet of je door had dat je hem sloot, maar ik was net een bericht aan het typen dus heb hem maar even overgepakt... Sorry als je wel bezig bent om hem te openen

Maar wat ik nog wilde typen:

Oh wat spannend, ik loop hier nog steeds te hyperen!! En vooral ook omdat het eigenlijk tegelijk is met je zus!!! Dit moet van mij gewoon!!! En inderdaad, toeval bestaat niet!

Het gaat met mij eigenlijk weer heel erg goed, en het begint wel weer te kriebelen. Wil wel zorgen dat ik echt helemaal goed in mijn vel blijf zitten, dus nog even rust. Heb ook echt meer rust gevonden, en dat is nu gewoon even belangrijk. Ik ben iemand van uitersten: moet er gehoopt worden, dan doe ik dat het hardst (wat ook voor GROTE teleurstellingen zorgt) en als er iets fout gaat, baal ik het meest

Maar momenteel (al een poosje) gaat het meer dan prima! Haha, als je naar de 30 gaat wordt je vaak toch iets verstandiger (en ook gekker, althans in mijn geval dan!!)

Het kan dus zomaar over 2 maanden zo zijn dat we weer een cryo proberen, maar kan ook nog langer duren. Als ik erover uit ben laat ik het weten

pi_57067622
NieTTus, goed om te lezen dat het beter gaat Ik hoop dat je je straks weer fijn genoeg voelt om weer een poging te wagen en dan hoop ik zo ontzettend dat het snel lukt!! Ik vind je zo'n kanjer

Je weet me te vinden als je zover bent, want ik ga dan uiteraard mijn duimen verslijten voor jou
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57067624
NieTTus, ik had het inderdaad niet door. bedankt!

En goed om te lezen dat je zo goed ik je vel zit!
pi_57068728
Dank je Owlet, en geen probleem! Ik had gewoon geen geduld

Miss!!! Het zou natuurlijk het mooiste zijn als we samen nog even zwanger zijn Maar eerst jij maar even, ik slijt ze voor jou, en jij voor mij! Haha! Komt gewoon helemaal goed, hoe dan ook!!

We gooien er gewoon weer even wat jompels in, voor Miss, voor Tally, voor Diaan, voor Rottdog, voor Jose, voor Marie, voor Jaape, voor Nijo, voor Basimah, voor Wilmadonna en nu vergeet ik vast iemand, maar in elk geval voor allemaal, keep up the spirit girls!!

pi_57069441
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:18 schreef NieTTus het volgende:
en nu vergeet ik vast iemand
Ja mij Maar ik ben natuurlijk ook nog niet actief bezig. Dat komt pas 26 maart.

Ik wil hier even voor Miss Sly. Veel succes morgen!!!!

En voor de dames bij wie het allemaal nogal tegen zit:
  vrijdag 29 februari 2008 @ 20:45:06 #7
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_57069577
Tally wat balen dat het bij jou ook niets doet zeg Dikke knuffel en sterkte met de nog hogere dosering.

miss_sly wat zou het morgen een geweldige dag kunnen zijn zeg.. en dan over 2 weken tegelijk testen... wel goed slapen vannacht he?? Ik zou nog bijna plaatsvervangend zenuwachtig zijn.
Make love, not war ☮
pi_57070362
Dan ook nog even voor No_Pro! (ik ben de slechtste niet )

vrijdag 29 februari 2008 @ 21:30:20 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57070647
Miss Sly, veel succes morgen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57070797
Succes morgen !

Ik ga voor je duimen
  vrijdag 29 februari 2008 @ 22:32:35 #11
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_57072186
Miss_sly en zus beiden succes morgen

Tallie mooi k*t dus
pi_57072190
miss Sly, denk aan jullie morgen!! Zet hem op!!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_57072229
Jullie zijn lief met zoveel goede wensen moet het gewoon lukken

Net lekker uit eten geweest en zometeen lekker naar bed. schaap moet om 8 uur al in het ziekenhuis zijn om zijn bijdrage in te leveren, dus op tijd naar bed zodat we goed uitgerust zijn
  vrijdag 29 februari 2008 @ 22:54:40 #14
3011 E.T.
pi_57072707
Ik vind dat altijd zo sneu. 's morgens vroeg moeten die mannen al aan de bak..
hele hordes mannen die een hekel hebben aan ochtendsex.. en dan ook nog zelf

maar ja, voor mannen schijnt 't wel makkelijker te zijn.. Blik op oneindig en verstand op nul

bij deze: schaap ook succes!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57072758
een hekel aan ochtendseks, oja? dat verplichte lijkt mij er ook minder aan.

zet 'm op schaap. en miss_sly & siss_sly uiteraard ook veel succes gewenst!
pi_57072770
oMijn hoofd loopt over vanavond. Het lijkt wel of er in mijn koppie windkracht twaalf waait ik word er gek van
Ik heb alles tegelijk geloof ik, in tien minuten tijd heb ik mij geloof ik alles gevoelt wat ik normaal verspreid over een hele maand. Echt ik voel mij zo onmogelijk vanavond. Eigenlijk wil ik heel hard tegen iemand schreeuwen, maar ja dat is misschien ook weer niet zo heel erg aardig
Stomme rothormonen, ik weet ook niet hoe ik dat ooit ga doen als ik straks een dubbele dosis moet slikken, volgens mij ben ik dan echt onuitstaanbaar

Ik moet ook vanalles doen. Ik krijg volgende week een nieuwe keuken. Eindelijk !
Maar goed, ik moet dus morgen de keuken leeghalen, en een groot deel soppen, dan morgen moet er een deel uitgehaald worden (professioneel sloopwerk) en dan maandag moet ik gaan verven want mijn kozijn (waar nu keuken voor staat, en straks weer keuken voor komt) is een beetje een lelijke kleur inmiddels en nu kan ik er niet bij, en straks ook weer niet.
pi_57073793
basimah, wat vervelend. heb je inmiddels al iemand de huid volgeschreeuwd? sterkte ermee, misschien biedt al dat werk wat afleiding.
  Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 07:52:43 #18
5428 crew  miss_sly
pi_57076046
Schaap is onderweg naar het ziekenhuis. Ik vind het ook sneu, ET. Moet hij op zaterdagmorgen terwijl hij lekker uit wilde slapen naar een steriel kamertje in het ziekenhuis met de nodige vieze boekjes en weet ik wat om zijn ding te doen. Het is voor een goed doel, bedenken we dan maar

bix, wat leuk gevonden siss_sly

basimah, wat rot! Die hormonen kunnen nare effecten hebben. Misschien is schreeuwen niet erg aardig, maar misschien helpt het wel en kun je een lief slachtoffer vinden dat er begrip voor heeft en je gewoon even laat schreeuwen? Sterkte in ieder geval!
pi_57076307
Nee ik ben maar rustig gebleven en uiteindelijk ben ik naar bed gegaan. wakker gelegen tot aan half zes vanwege een container die buiten ging schuiven over de grond heen, maar ik vond het wel een mooi geluid die storm.

Nu ben ik gewoonweg te moe om te schreeuwen en doe ik vandaar maar weer mijn best 'gewoon te doen'

Succes schaap
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:28:06 #20
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57078990
Miss_Sly, heb je de inseminatie al gehad? En hoe is het gegaan?
nu met de beentjes omhoog, he? nee hoor, hoeft niet gelukkig
18-11-2008 Maarten Alexander
  Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 12:31:12 #21
5428 crew  miss_sly
pi_57079068
32 miljoen superzaadjes zei de mevrouw die de inseminatie deed
en schaap zich maar zorgen maken of hij onder deze grote druk wel goed zou kunnen presteren

Het ging goed, echt een kwestie van even in die stoel liggen, eendebek naar binnen, baarmoedermond schoonmaken, catheter erin en zaad erin...succes, maandag over 2 weken terugkomen voor een bloedtest

Ze raden aan niet zelf te testen maar de bloedtest af te wachten...

Met de beentjes omhoog hoeft misschien niet, maar ik wil eigenlijk helemaal niet bewegen
schaap is werken en ik lig op de bank en ben van plan daar nog een tijdje te blijven, liggend op de goede zij zodat de zaadjes de goede kant uitgaan
  zaterdag 1 maart 2008 @ 12:35:40 #22
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57079170
Wow, 32 miljoen! Kom maar op naar dat eitje

Het is echt een dingetje van "niks" vond ik, lichamelijk gezien dan. Geestelijk vond ik het wel zwaar achteraf gezien en ook ik heb lekker de hele dag op de bank gelegen met mijn benen omhoog hoor. Ook om gewoon even lekker bij te komen van het hele gebeuren!

Eigenlijk best apart, ieder ziekenhuis heeft weer zijn eigen richtlijn van wel of niet zelf testen, of een bloedtest ofzo. Bij mij was gezegd: de cyclus afwachten, wordt je niet ongesteld, dan gaan testen en is er helemaal niet gesproken over een bloedtest...
pi_57079791
Miss_Sly, wat super spannend! En 32 MILJOEN?!?!?!? WAT EEN SCORE!! Ik ga gewoon hééééééééél erg voor jullie duimen dat het gewoon echt lukt deze keer! Dat MOET gewoon!! En het zou inderdaad helemaal leuk zijn als je samen met je zus zwanger bent!!

Basimah &Tally, wat klote zet voor jullie allebei... ik hoopte nog zo dat het allemaal goed aan zou slaan....

Even voor iedereen hier: .. blijf er allemaal wel in geloven, ook al zakt de moed je soms in je schoenen...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_57080341
32 Miljoen! Gelukkig hoeft niet iemand ze na te tellen
  zaterdag 1 maart 2008 @ 13:46:43 #25
3011 E.T.
pi_57080487
Met schaap is alles goed gegaan vanmorgen... 32 milj.

miss_sly, sterkte alvast voor de komende twee weken
  zaterdag 1 maart 2008 @ 13:50:15 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57080550
miss_sly! De buit is binnen! Nu lekker broeden!
pi_57080795
miss-sly dat lijkt me moeilijk typen zo liggend op je zij! 32 miljoen stuks zeg, dat is niet verkeerd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_57080960
Wauw miss_sly 32 miljoen zaadjes, daar moet gewoon één zaadje inzitten die de weg vindt

Nog 2 weken en dan ga je gewoon positief testen Dat is toch mijn plan
pi_57081031
Jeetje, wat gaat het ineens snel bij je, Miss_Sly! Zo lijkt het althans als je even niet hebt meegelezen.
Ik ben blij dat het zo goed gaat en ga vreselijk voor je duimen!!!
  Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 14:29:40 #30
5428 crew  miss_sly
pi_57081177
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 14:07 schreef snoopy het volgende:
miss-sly dat lijkt me moeilijk typen zo liggend op je zij! 32 miljoen stuks zeg, dat is niet verkeerd
Nou, dat is inderdaad moeilijk typen
maar alles voor het goede doel

Wat een jompels allemaal moet goedkomen zo!

Nu even die 2 weken wegtikken
  zaterdag 1 maart 2008 @ 15:07:17 #31
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57081865
* Marie79 draait klok 2 weken vooruit... kon het maar...
  zaterdag 1 maart 2008 @ 18:01:30 #32
114177 Diaan73
pi_57085490
miss_sly wat fijn dat het zo goed is gegaan en dat schaap een superscore had
Sterkte met wachten de komende 2 weken.
Make love, not war ☮
  Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 18:16:32 #33
5428 crew  miss_sly
pi_57085768
Ik realiseerde me net dat ik inderdaad in de beruchte wachtweken zit nu...ach ja, moet er toch doorheen he?

Net mijn zusje aan de telefoon, ook alles goed gelukt en die mag maandag de 17e testen thuis

Toch wel apart hoe verschillend de protocollen zijn in de ziekenhuizen. Ik moest zelf pregnyl spuiten en pas toen mijn eitjes 20 en 19 mm waren, mijn zusje kreeg de injectie toen haar eitje pas 16,5 was. Haar IUI was ongeveer 18 uur later, de mijne 41, bij haar keken ze nog even naar het ei, bij mij geen echo meer...en uiteindelijk hebben waarschijnlijk beide klinieken goede resultaten.
pi_57086462
Miss Sly, wat spannend!! Ja de wachtweken zijn nu begonnen.... maar de eerste valt mee als het goed is, dan kan er nog niks mis gaan dus deze week gewoon lekker positief blijven!

(De zenuwen en het broekloeren komen vanzelf wel in die tweede week )

Volgens mij gaan er heel veel mensen heel hard voor jullie duimen !
  zaterdag 1 maart 2008 @ 19:42:52 #35
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_57087595
Miss sly, wat spannend! Blijf lekker liggen, al is het maar voor je gevoel. Ik duim voor jou en je zus. Wat bijzonder, ik wens jullen een prachtbaby en een prachtig neefje of nichtje. Succes, heel, heel veel!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_57103589
Miss Sly, ik ga gewoon twee weken ontzettend hard voor jullie duimen!!!
pi_57107212
Miss, wanneer mocht jij nou komen voor een bloedtest? Kunnen ze dat niet de 16e doen dan test je gewoon positief op mijn verjaardag!!!

Nee kolder natuurlijk, hoop heel hard mee dat de weken vliegen, en dat je ze niet voor niets hebt moeten afwachten!! Ik wil gewoon eind van het jaar op kraamvisite kunnen bij je
  Moderator zondag 2 maart 2008 @ 18:59:09 #38
5428 crew  miss_sly
pi_57110241
Hehe, NieTTus, op zich zou de 16e ook kunnen, maar dan is de kliniek dicht. Het is alleen op doordeweekse dagen, dus wordt het automatisch de 17e. Maar goed, als het niet lukt deze keer, ben ik tegen die tijd waarschijnlijk al ongesteld, lijkt me.

Ik hoop dat je op kraamvisite kunt komen eind van het jaar en dat jij dan zelf ook al een beginnende of een dikke buik hebt

Ow ja, vandaag vond ik een rare dag. Ik heb de hele dag mijn lijf en geest besnuffeld of ik iets raar voelde, maar natuurlijk is dat helemaal niet Het is alleen zo'n raar idee dat er nu van alles in mijn lichaam gaande zou kunnen zijn en dat ik daar gewoon niets van merk. Wat zit het menselijk lichaam toch ingenieus in elkaar
  zondag 2 maart 2008 @ 19:36:27 #39
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57111012
Dat laatste wat je verteld, dat had ik ook heel erg. Ik was telkens aan het denken over wat er allemaal gaande zou kunnen zijn... en bedacht er ook achteraan dat als ik gewoon zwanger was geworden (en ook de 2x hiervoor dat ik zwanger was) er helemaal niet bij stil had gestaan bij al die dingen die in je lijf gebeuren...

Nog even wat hoor voor je dat het allemaal goed gaat!
pi_57116475
Ik mag morgen weer naar het spreekuur
om negen uur nog wel terwijl het morgen een vrije dag is. Maar nog genoeg te doen dus.

De keuken vordert trouwens gestaag, morgen een deel schoonmaken, morgenavond het laatste deel eruit halen, dan dinsdag beginnen met plaatsen. Godzijdank ben ik overdag naar mijn werk.

Ik vraag mij trouwens af wat het moment is dat je jezelf 'zwanger' mag noemen, ik had er vandaag een hele discussie over. Ik ben bezig met prikken en als ik het startsein krijg moet ik dus met pregnyl gaan prikken. Maar wanneer kan ik dan weten of het gelukt is. Is dat het moment dat ik de pregyl gebruik of het moment waarin ik theoretisch gezien mijn ongesteldheid in mijn cyclus zou moeten hebben.
  zondag 2 maart 2008 @ 23:31:29 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57116560
Ik zou zeggen 'na het moment dat je normaal je menstruatie zou hebben'.
Als je zwanger bent rekenen ze daarna wel terug, maar om jezelf vanaf de pregnyl zwanger te noemen zou ik persoonlijk niet doen. Dat zou namelijk betekenen dat je dan ook een miskraam zou hebben als je ongesteld wordt en ik vind dat wat ver gaan voor iets dat mss nooit een poging tot innestelen gedaan heeft bij wijze van spreken.
  Moderator maandag 3 maart 2008 @ 07:54:39 #42
5428 crew  miss_sly
pi_57119684
Meestal krijg je van het ziekenhuis een datum mee (14-16 dagen na de ovulatie/IUI/IVF) dat ke kunt testen of door hen getest worden. Als dat positief is, ben je zwanger.
Wat niet wegneemt dat je die twee weken natuurlijk best gevoelsmatig zwanger kunt gaan lopen zijn, zolang je maar in de gaten houdt dat het je gevoel is en geen werkelijkheid

Ik ga nu ook lekker 2 weken genieten van het feit dat een zwangerschap heel dichtbij lijkt, heel gezond eten, uitrusten als ik het gevoel heb dat ik dat wil, etc. Gewoon een beetje lief zijn voor mezelf, zeg maar

Ow ja, leonieke: ik had dus afgelopen keer 100 mg clomid en heb niets van mijn eisprong gevoeld. Ik heb wel een dag ongeveer wat last gehad van druk in mijn onderbuik, maar dat was ook logisch omdat er 2 grote follikels zaten en er dus ineens een massa van een cm of 5 in je buik zit die er normaal niet zit. in de loop van de zaterdagmiddag realiseerde ik me opeens dat die druk weg was, dus toen heb ik de eisprong gehad, maar ik heb er 0,0 van gevoeld.
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 08:00:09 #43
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57119722
miss_sly, ook hier wordt voor je geduimd
  maandag 3 maart 2008 @ 08:56:47 #44
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57120239
Miss_sly ik typ hier eigenlijk nooit mee (maar lurk dus soms wel ) maar wil je wel even heeeeeeeeeeeeel veel succes wensen!
  maandag 3 maart 2008 @ 09:39:53 #45
61800 Rottdog
  maandag 3 maart 2008 @ 09:48:15 #46
105938 Jompelmeisje
Als je me nodig hebt...
pi_57121014

Vanonder blad’ren, mos en aard
Plopt plots een roze sliertjesbal
En floep, ineens daar nog zo één
Wat is er dan-‘t geval?

Er klonk ver weg een noodsignaal
Dus kruipt vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.

Het is het Jompelmeisje, heus!
Ze komt voor jou speciaal
Want jompels, die verdien je nu
Doe mee dus, allemaal!

Lieve miss_sly, ik jompel voor je…!!!

...jompel ik tevoorschijn!
  Moderator maandag 3 maart 2008 @ 09:58:13 #47
5428 crew  miss_sly
pi_57121191
Ik vind het zo lief dat iedereen zo meeleeft
En dat zelfs Jompelmeisje hier nu langskomt
pi_57121676
Weer helemaal niets gebeurd en ik zit nu dus sinds vandaag op een dosis van 100
Alles is rustig

Tally? Had jij dat ook dat er niet iets gebeurde voor de dosis die je nu gebruikt ?
  Licht Ontvlambaar maandag 3 maart 2008 @ 10:31:18 #49
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57121776
32 miljoen... hebben ze die allemaal geteld

Zonder gekheid, ik ga ook voor je duimen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57124971
Miss Sly ik hoop zo dat die zaadcellen gewoon massaal aan een eitje vast gaan plakken zodat het wel bevrucht moet worden dit keer en dat het ook goed blijft gaan en je over 9 maanden een wolk van een baby vast mag houden welke van jullie samen is (dus niet ergens op kraamvisite).

Alle andere meiden ook veel succes met de te bewandelen paden van het medische circus.
pi_57127902
oh wat goed miss sly!!!! Ik hoop echt dat het pakt.... zoveel spermacellen... daar moet er toch wel eentje bij zitten die in een eitjes wil kruipen....
Ik duim voor je!

basmiah: ik had ook erge bijwerkingen van de tabletten, lag dan echt 6 dagen ziek op bed.. niet leuk!!! Kon ook niet slapen en kon zomaar in huilen uitbarsten om niks.... dan ging het weer even goed en dan was ik weer heel erg boos op alles en iedereen... maar na die 6 dagen was dat weer over. Met de neusspray had ik bijna geen bijwerkingen, alleen maar moe.
Nu met de injecties en neusspray ben ik doodop en kan ook niet in slaap komen, af en toe hoofdpijn.

Moet woensdagochtend naar het ziekenhuis voor een ultra geluidsonderzoek, hopelijk zijn is er 1 of 2 eitjes gerijpt... anders wordt de dosis verhoogd...
Is er hier nog iemand die injecties neemt en ook neusspray?????

ik zie er steeds weer tegenop elke avond een injectie zetten, maar achteraf valt het dan toch weer mee...
Ik ben gewoon geen held wat betreft naalden.... maar ik heb het er voor over!

Succes allemaal meiden!!!!
  maandag 3 maart 2008 @ 16:29:43 #52
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57129331
Miss_Sly, wil even zeggen dat ook ik met je mee leef.... ik ben nog steeds heel hard aan het duimen!!
pi_57134723
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:24 schreef Basimah het volgende:
Weer helemaal niets gebeurd en ik zit nu dus sinds vandaag op een dosis van 100
Alles is rustig

Tally? Had jij dat ook dat er niet iets gebeurde voor de dosis die je nu gebruikt ?
Bij mij gebeurde inderdaad ook niets..
Mijn dosis werd met de helft verhoogd.. 112,5 en ik ben gister geweest voor een echo..
De gyn wilde niet wachten tot maandag want dat vond ze te lang..
Nu is te zien dat er aan de linkerkant een mooi ei groeit probleem is alleen dat ik daar niet aan heb..
Aan de rechterkant zijn er opeens 3 die groter zijn dan de rest..
Morgen mag ik weer terug en hoor ik verder..
Ik voel me niet ziek en heb ook geen symptomen van overstimulatie..
En ik blijf hopen dat ik morgen te horen krijg dat het goed zit en we gewoon verder kunnen gaan
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_57134895
Logisch dat je dat hoopt!! Ik hoop met je mee!
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 20:55:38 #55
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57135423
quote:
Op maandag 3 maart 2008 07:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga nu ook lekker 2 weken genieten van het feit dat een zwangerschap heel dichtbij lijkt, heel gezond eten, uitrusten als ik het gevoel heb dat ik dat wil, etc. Gewoon een beetje lief zijn voor mezelf, zeg maar
Lieve Miss_sly ik hoop en duim met je mee de komende twee weken
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_57135669
Ik heb alleen wel gemerkt dat mijn baarmoederslijm dikker is geworden..
Dat wat ik nu verlies kan ik geen draden mee trekken maar een hele hangmat
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2008 @ 21:15:12 #57
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57135927
Tally
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_57139634
Tally
Ik hoop ook dat je gewoon verder kunt gaan hoor ! Misschien kom ik er wel achteraan, kunnen we achteraf samen mutsen over deze ellendige weken met dat geprik.
pi_57143491
quote:
Op maandag 3 maart 2008 23:16 schreef Basimah het volgende:
Tally
Ik hoop ook dat je gewoon verder kunt gaan hoor ! Misschien kom ik er wel achteraan, kunnen we achteraf samen mutsen over deze ellendige weken met dat geprik.
Ik zal geduldig op je blijven wachten

BEN JE DR AL???!!??
pi_57145571
oh je bent even geduldig als ikke
Hopelijk vrijdag goed nieuws bij de gyn, en dan het weekend!
En dan over 2 weken een feestje

Maar goed ik blijf hopen, elke keer weer.
Het is lastig om uit die valkuil te blijven
  Moderator dinsdag 4 maart 2008 @ 11:14:35 #61
5428 crew  miss_sly
pi_57145822
Basimah en Tally, ik hoop zo dat het snel goed gaat komen!

Mijn zusje gisteravond op msn:
Voel je al iets
ik: neuh, niet echt. Beetje druk in mijn onderbuik vanmiddag en wat misselijk maar dat zal wel van de pregnyl komen . En jij
zusje: nee, voel niets...ik denk dat het niet gelukt is deze keer
ik: het is pas 3 dagen! dat kun je helemaal nog niet weten
  dinsdag 4 maart 2008 @ 20:33:35 #62
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57157404
Tally... lig je inmiddels al heerlijk in die hangmat? Is ie al af?
Sorry... ik vond het gewoon zo grappig... Ik vind het echt rot voor jou en ook voor Basimah dat het niet zo loopt als dat zou moeten... sterkte voor jullie allebei...

Miss_Sly, haha... nee inderdaad, je zusje is wel heel voorbarig. Afwachten is natuurlijk ook wel heel erg moeiljk als je iets zo graag wilt... en misschien dat ze het ook wel zegt zodat -mocht het inderdaad straks niet gelukt zijn- de teleurstelling niet te groot is... al zal het toch wel weer een hele klap zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf ook wel herken in die reactie van haar...

Ik heb hier ook weer iets mafs. Ik ben helemaal niet aan enige medicatie, temperatuur ook niet. Heb ik me toch een draderig, helder slijm! Ik snap er niks van. Ik heb ook geen idee of ik nou wel of niet een eisprong heb, die thermometer blijft in m'n nachtkastje... daar kom ik echt niet aan deze cyclus. Ik merk nu ook pas dat ik dat slijm bijna een jaar heb moeten missen door het gebruik van Clomid...

Grappig wel dat mijn altijd heeft geroepen "probeer het nou eens zonder medicatie... wie weet heeft die Clomid je hormoonhuishouding wel weer een beetje aan het werk gezet". Het lijkt mij (nog steeds) sterk, al vind ik dat slijm wel verdacht .

Volgende week ga ik bellen voor een echo, die dan de week daar weer na wordt gemaakt... hopelijk dan een echo zonder cyste.

Even voor iedereen weer:
pi_57157549
Je mag lachen hoor Jose.. Je moet het allemaal maar met een snufje humor inzien..
Anders kan het je kapot maken (zoals het mij in het begin deed)..
Mijn hangmat ligt zo lekker.. Dat ze met ze alle tegelijk wilde..
Aan de linkerkant heb ik 3 eitjes.. 21, 18 en 16 mm.. Mja.. heb daar "weinig" aan..
Aan de rechterkant zijn we gestopt bij 6.. Variatie tussen 18 en 14 mm..
Poging word dus afgebroken.. Ik mag niet meer spuiten (hij wel! ) en donderdag terugkomen voor een echo..
Wel moeten we sex hebben (ha wat rot nou).. Omdat er wel kans is dat er nog iets gebeurt..

Al met al geen goed nieuws.. Maar het is wel weer mooi voor eventuele IVF en dat ik zo goed reageer op de puregon..
pi_57164692
oh wat lijkt me dat een onrustige periode... dat je 2 weken moet wachten om zeker te kunnen zijn of je dan wel of niet zwanger geraakt bent...
Ik zou zo erg nerveus zijn.... en ja, ik ben heel ongeduldig, haha.
Ik kan nu niet slapen, morgen ultra geluidsonderzoek en bloedtest in het ziekenhuis... heb nu een week lang 75 gespoten... ben zo benieuwd of het aangeslagen is....
Merk zelf niet zoveel, af en toe wel wat krampen in de buik maar vooral heel erg moe...

Succes Meiden!!!!
pi_57167182
net terug van het ziekenhuis...
slijm bij de baarmoeder was goed, 1 eitje 11 en 3 eitjes rond de 9.
Er zitten 3 eitjes aan de linkerkant en 1 aan de rechterkant. Heeft dus goed gepakt.
Nu moet ik nog even doorgaan met de injecties 75 en dan morgen bloed laten prikken en vrijdag terug naar de gynacholoog. Heb ook al het recept voor pregnyl gehad en ook een tablettenkuur die ik daarna moet innemen, 20 dagen lang...
Dus misschien mogen we 'het' zaterdag al proberen.... hopelijk groeien ze nu niet teveel....
  Moderator woensdag 5 maart 2008 @ 09:44:27 #66
5428 crew  miss_sly
pi_57167609
wilmadonna, ik ben even kwijt met welke behandeling jullie ook alweer bezig zijn IVF of alleen eicelinductie en dan zelf klussen?
Wat zijn dat voor pilletjes die je straks nog moet slikken?

Fijn dat het spuiten iig zijn werk lijkt te doen
pi_57167711
Balen Tally!

Sterkte met wachten miss_sly!

Spannend Wilmadonna!
pi_57175835
Shit, Tally... wat ontzettend kl*te weer!! Maar ja, je hebt wel weer gelijk dat je in ieder geval weet dat je goed op die medicijnen reageert. Elk nadeel heeft z'n voordeel, zeggen we dan maar... En dat je schreef 'dat er nog wel een kans iets dat er iets gebeurt', bedoel je daarmee dat je mogelijk nog wel een eisprong krijgt zonder het gebruik van Pregnyl of begrijp ik het nou verkeerd?

Wilmadonna, bij jou ziet het er dus wel goed uit... Ik ben ook wel benieuwd waarvoor je nou ook nog een pillenkuur krijgt...
pi_57175920
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:51 schreef Jose81 het volgende:
Shit, Tally... wat ontzettend kl*te weer!! Maar ja, je hebt wel weer gelijk dat je in ieder geval weet dat je goed op die medicijnen reageert. Elk nadeel heeft z'n voordeel, zeggen we dan maar... En dat je schreef 'dat er nog wel een kans iets dat er iets gebeurt', bedoel je daarmee dat je mogelijk nog wel een eisprong krijgt zonder het gebruik van Pregnyl of begrijp ik het nou verkeerd?

Wilmadonna, bij jou ziet het er dus wel goed uit... Ik ben ook wel benieuwd waarvoor je nou ook nog een pillenkuur krijgt...
Ja inderdaad.. Ik mag de pregnyl niet spuiten.. maar de ei van 21mm zou wel eens uitzich zelf kunnen springen..
Alleen is dat dan weer aan de linkerkant en is de kans klein dan de rechterkant het over neemt maar er is een kansje..
Van mij morgen ze al die troep (eitjes) weghalen en dan meteen opnieuw beginnen
pi_57176548
Ja kan ik me heel goed voorstellen... en nu maar hopen dat het toch nog even gaat werken daar van binnen, zodat je ei wel goed springt...!! Hoezo moet je rechterkant het overnemen, werkt de linkerkant niet goed? Ik ben het allemaal even kwijt... sorry... Voel me altijd zo dom als ik het allemaal niet kan onthouden...
Sterkte in ieder geval...
pi_57176665
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:29 schreef Jose81 het volgende:
Ja kan ik me heel goed voorstellen... en nu maar hopen dat het toch nog even gaat werken daar van binnen, zodat je ei wel goed springt...!! Hoezo moet je rechterkant het overnemen, werkt de linkerkant niet goed? Ik ben het allemaal even kwijt... sorry... Voel me altijd zo dom als ik het allemaal niet kan onthouden...
Sterkte in ieder geval...
Ik heb links geen eileider..
pi_57182242
de tabletten kuur moet ik vaginaal innemen... 20 dagen lang, 3x per dag, om de 8 uur inbrengen.
Dat is dus na het zetten van de pregnyl injectie.
Dit is Progesteron, en dat heb je in spuitvorm of tabletvorm.
Het is om voor het inleiden van een zwangerschap, het inleven houden van een foetus en het voorkomt dat je nog meer eisprongen hebt in die tijd.

Ik heb die injecties gehad om mijn eigroei op gang te brengen (ik had wel eigroei, maar nu regel je het zeg maar zelf, vandaar ook die neusspray ernaast) en dan moeten we gewoon op de 'normale' manier zwanger zien te raken. Ze doen dat hier liever eerst via de natuurlijke weg...

Vandaag had ik een meevaller... ging naar de apotheek en nu zit ik schijnbaar boven een bedrag wat je per jaar maximaal kunt uitgeven aan medicijnen en nu heb ik een vrijkaart gekregen. Dus vanaf nu gratis medicijnen voor me tot aan 27 juni dit jaar! Joehoe...
Helaas is dit zo in Zweden, en niet in NL of Belgie.... wordt onder andere betaald door de hoge belastingen hier.

Sterkte allemaal!!!
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:20:11 #73
3011 E.T.
pi_57182965
Tally wat balen zeg

Wilmadonna, die vaginale tabletten heb ik ook gehad; hou wel de inlegkruisjes bij de hand... je gaat ze nodig hebben
pi_57187411
E.T.:
o jee, hahaah dat wordt nog lachen dan.... 20 dagen lang... haha
Bedankt voor de tip!
pi_57190979
Poging mislukt.
  Moderator donderdag 6 maart 2008 @ 09:28:08 #76
5428 crew  miss_sly
pi_57191142
Tally, hoe weet je dat zo vlug?
Vervelend meid
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:01:28 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57191703
Tally...
  Jubileum moderator donderdag 6 maart 2008 @ 10:05:35 #78
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57191766
Tally Verdorie toch!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_57192560
balen zeg Tally....
weet niet hoe ik je moet troosten... woorden schieten tekort.
houd moed!
pi_57194310
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 09:17 schreef Tally het volgende:
Poging mislukt.
Hoe weet je dat zo snel al meid?

Sterkte
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_57194392
Omdat ik geen sex mag.. Omdat mn eierstokken te groot zijn..
Omdat mn follikels opeens heel snel zijn gegaan..
En ik het rustig aan moet gaan doen.. En niet zwaar werk meer mag doen..

Daarom allemaal
pi_57194535
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 12:12 schreef Tally het volgende:
Omdat ik geen sex mag.. Omdat mn eierstokken te groot zijn..
Omdat mn follikels opeens heel snel zijn gegaan..
En ik het rustig aan moet gaan doen.. En niet zwaar werk meer mag doen..

Daarom allemaal
:(:(

Het spijt me, maar ik had je dus door de war gehaald met Miss Sly, vandaar dat ik me afvroeg hoe je dat nu al weet. Nieuwelingensyndroom denk ik......

Ik hoop dat het de volgende keer beter gaat!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 6 maart 2008 @ 12:30:36 #83
114177 Diaan73
pi_57194752
Ow Tally, dat is k*t zeg Dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:29:51 #84
61800 Rottdog
pi_57203565
KL*TE Tally... waarom kan het je nou niet eens gewoon MEE vallen? Sterkte...

Wilmadonna, wat apart zeg... vaginale tabletten. Ik had er echt nog nooit van gehoord! Maar goed, als het maar helpt
  Moderator vrijdag 7 maart 2008 @ 08:10:38 #86
5428 crew  miss_sly
pi_57214774
He Tally wat ontzettend balen
Doe je wel echt rustig aan nu, want dat overstimulatie is niet niks! Veel drinken en rust houden, geloof ik.
Sterkte meid
  vrijdag 7 maart 2008 @ 08:22:47 #87
3011 E.T.
pi_57214849
Tally, wat balen zeg Wat miss_sly zegt.. wel rustig aan doen hoor!! En veel water drinken

Jose, bij IVF zijn vaginale tabletten heel normaal
  vrijdag 7 maart 2008 @ 08:26:10 #88
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57214874
Tally toch, wat erg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 7 maart 2008 @ 10:03:51 #89
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_57216219
Tally

Miss_Sly Kop, op he!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_57217864
vandaag weer ultra onderzoek gehad.
Heb nu twee eitjes van 13 mm, 1 van 9 en aan de andere kant 1 kleintje. Baarmoederslijm is nu 11 mm dik.
Bloed was helaas nog niet optimaal, dus moet ik zondag terugkomen.
Mijn gyn was dan eigenlijk vrij, maar speciaal voor mij komt ze toch naar het ziekenhuis. Ze wil graag zelf zien hoe het is en ze denkt dat ik dan maandag kan gaan spuiten met pregnyl...
Ik had een beetje gehoopt dat dat dit weekend al zou zijn...
Heb vannacht bijna niet geslapen, ik heb steeds krampen bij mijn eileiders... hoort er schijnbaar bij...

en Miss Sly.... hoe voel je je????

Groetjes!!!
  Moderator vrijdag 7 maart 2008 @ 11:46:42 #91
5428 crew  miss_sly
pi_57218302
wilmadonna, hoop dat je maandag pregnyl kan spuiten jammer dat het niet nu al kan, maar het belangrijkste is dat het straks wel kan!!

Euhm, hoe voel ik me? Tja, ik voel niet al te veel bijzonders, hoewel ik over het algemeen wel vertrouwen en het gevoel heb dat het gelukt is. Geen reden voor, gewoon gevoel. Er zijn wel momenten dat ik daaraan twijfel, maar die zijn kort.

Maar goed, dat kan ook allemaal gewoon tussen mijn oren zitten, dus ik ga gewoon de tweede week maar in en wachten tot het volgende weekend.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 15:20:18 #92
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57222470
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 08:22 schreef E.T. het volgende:
Jose, bij IVF zijn vaginale tabletten heel normaal
ik wist dat dus ècht niet, ook niet dat het bij IVF wel meer gebruikt wordt... ik wist niet dat er ook maar zoiets bestond! Zo zie je maar hoeveel je hier van elkaar kunt leren!

Wilmadonna, mooi dat het er in ieder geval van binnen goed uit ziet!! Spannend zondag. Ik ben benieuwd of je dan maandag inderdaad Pregnyl mag gaan spuiten.

Miss_Sly, het blijft spannend!! Ik ben echt heel benieuwd!
pi_57238050
Ik ben er ook nog, ik heb alleen griep gekregen dus ik ben af en toe een beetje aan de stille kant deze week.
Heb 2 dagen voor dood vogeltje in mijn bed gelegen. Nu zakt de koorts met periodes gelukkig alleen ehb ik last van nare hoest Word er gek van, want ik heb enorme spierpijn en dan hoesten vanuit het diepste van je lichaam helpt niet echt.

Gisteren wel naar het ziekenhuis geweest en een dosis van 100 doet niets (word je dus ook niet vrolijk van)
Nu mag ik zondag op controle terugkomen (mijn gyn heeft weekenddienst) en dan word de dosis verhoogd naar 125 (hopen dat dat wel wat doet dan) In ieder geval was vrijdag dus alles nog ernstig rustig
  zaterdag 8 maart 2008 @ 09:52:37 #94
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57238624
Tally, Nu dan maar even rustig aan...
Wilmadonna, hopelijk maandag al aan de pregnyl
Miss_sly, zijn de 2 weken al om???

Ik ben eigenlijk helemaal vergeten te vertellen over afgelopen maandag met mijn waterecho. Het zag er allemaal goed uit, de poliep is zo klein dat het geen last kan met het zwanger worden. Nu dus wachten op mijn menstruatie, zit nu op dag 25 van mijn cyclus dan kan ik de iui verpleegkundige weer bellen!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:32:24 #95
114177 Diaan73
pi_57240926
Marie dus eigenlijk goed nieuws

Het lijkt erop dat ik vandaag ongi ben geworden, op dag 29 gewoon een normale cyclus.. ik wist wel dat ik niet zwanger was, rond de eisprong zieken hier
Make love, not war ☮
pi_57244467
beterschap basimah!!!!!
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 16:02:36 #97
5428 crew  miss_sly
pi_57244682
He Basimah, wat naar allemaal. Beterschap iig en ik hoop dat de hogere dosis wel gaat werken!

Marie, goed nieuws!! Vlug ongesteld worden en dan weer voor IUI!

Diaan, wat goed, 29 dagen Heb je het idee dat de accupunctuur helpt? En merk je er ook iets van bij jezelf, behale dan dat je cyclus nu zo netjes is?
pi_57245389
Marie, dat klinkt in ieder geval positief!! Mooi zo!

Basimah, ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je zondag in het ziekenhuis eens een keer een méévaller krijgt!

Diaan, zo zo! Da's een mooie cyclus!! Ik ben inderdaad ook wel benieuwd of je denkt dat het door die acupunctuur komt!

Ik kan a.s maandag bellen voor een nieuwe echo in het ziekenhuis (voor de week erna), maar ik denk dat ik dat nog niet doe. Ik denk dat het ook geen kwaad kan om eerst nog even af te wachen en uit mezelf ongesteld te worden, want ik denk dat ik wèl een eisprong heb gehad, zonder medicijnen. Ik heb helemaal geen zin in die pillen die de menstruatie opwekken ... bovendien is de tijd dan korter tot 1 april en zitten de medicijnen wellicht wel in het basispakket.

Hier voorlopig dus even geen ontwikkelingen!
  zondag 9 maart 2008 @ 09:17:32 #99
114177 Diaan73
pi_57258049
Ik heb eigenlijk geen idee of het door de acupunctuur is... ik wil het wel graag geloven het kan ook toeval zijn, maar even de komende tijd afwachten liever niet natuurlijk Ik voel me inderdaad tegenwoordig fitter, ik lig niet meer om 10 uur op de bank te slapen en kan het wel volhouden tot 11 uur/half 12. Verder heb ik het veel warmer, minder koude voeten enz.

Ik heb met acupuncturiste afgesproken dat we tijdelijk even stoppen.. en zodra ik in een traject zit, ik haar weer bel. Zij gaat dat traject dan ondersteunen met acupunctuur.

Basimah.. beterschap en snel beter worden hoor
Make love, not war ☮
pi_57259640
ik heb een eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
(2 zelfs)
morgen mag ik terugkomen
  zondag 9 maart 2008 @ 13:02:24 #101
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57260704
Wow Basimah
  Moderator zondag 9 maart 2008 @ 18:59:19 #102
5428 crew  miss_sly
pi_57267759
Basimah, wat goed!
En dan morgen pregnyl spuiten?
pi_57268018
Nee zover zijn we nog niet.
Morgenochtend moet ik terugkomen
Dan moet ik ook bloed prikken om te kijken hoeveel oestrogenen ik heb

En aan de hand van de combinatie van groei ei met aantal oestrogenen zal er gehandeld worden
  Moderator zondag 9 maart 2008 @ 19:26:21 #104
5428 crew  miss_sly
pi_57268333
OK, I see. Het ziet er iig positief uit
pi_57268933
ik mag vanavond al de pregnylspuit zetten!!!!!!
er zijn twee eitjes van maar liefst 18 mm gegroeid... joepie!!!!
de 17e bloed laten prikken en na morgen dus 3 weken wachten... oei oei oei... als dat maar lukt...
Ik ben helemaal hyper, haha.

goed basimah.....

Moderator zondag 9 maart 2008 @ 20:05:05 #106
5428 crew  miss_sly
pi_57269126
wilmadonna, ook al zo'n goed nieuws
  zondag 9 maart 2008 @ 20:59:00 #107
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57270330
wilmadonna, goed nieuws!

waar blijven die als je ze verwacht?
  Moderator zondag 9 maart 2008 @ 22:25:13 #108
5428 crew  miss_sly
pi_57272489
Marie, je moet nu ongesteld worden? Je zit op dag 26 toch? Ik hoop iig dat je snel ongesteld wordt zodat jullie verder kunnen
  zondag 9 maart 2008 @ 22:29:52 #109
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57272593
Ja, nu dag 26 en ik zal blij zijn als ik ongesteld word, dan kan ik tenminste weer verder met de IUI...

Hoest met jou verder miss_sly? Nog een weekje...
pi_57277829
wilmadonna : wat gaaf ! ik ga voor je duimen !
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 08:28:28 #111
5428 crew  miss_sly
pi_57277926
ET, je zei dat je van de pregnyl zwangerschapskwaaltjes kunt krijgen. Ik heb 1 keer een injectie gezet van 10000 ie, anderhalve week geleden inmiddels. Kan ik daar dan nu kwaaltjes van hebben?
  maandag 10 maart 2008 @ 09:24:46 #112
114177 Diaan73
pi_57278657
Basimah en wilmadonna goed nieuws voor jullie

miss_sly... nog een paar dagen...
Make love, not war ☮
pi_57279339
Zoals het er nu voorstaat mogen we morgen

we hebben nu een paar kleinere groter wordende eitjes en een heeeeuuuuule grote
morgenochtend mogen we terugkomen en dan horen we of we morgen de pregnyl mogen gebruiken.

Moderator maandag 10 maart 2008 @ 10:20:11 #114
5428 crew  miss_sly
pi_57279496
Basimah, wat goed
Ik ga voor je duimen

Diaan, inderdaad...paar dagen nog. Sinds gisteren heb ik last van misselijkheid, niet direct in de ochtend, maar gedurende de dag met vlagen. Misschien kan dat nog van de pregnyl komen? Ik heb geen zin in deze week, ik zou het liefst naar bed gaan en volgende week maandag wakker worden om te kijken of ik ongesteld ben of niet Waarom moet het zo lang duren voor je weet hoe of wat? En waarom kan je lichaam je ook voor de gek houden en kun je er niet van op aan dat op zwangerschapskwaaltjes lijkende zaken ook werkelijk zwangerschapskwaaltjes zijn en het niet gewoon tussen de oren zit?
  maandag 10 maart 2008 @ 10:49:49 #115
61800 Rottdog
pi_57280014
Basimah en Wilmadonna goed nieuws

Miss_sly
pi_57280464
Miss Sly niet om je gelijk op die roze wolk te schoppen, ik had de hele dag door last van misselijkheid en ook met vlagen. Nog even geduld, ik weet hoe moeilijk het is. Ben zelf 1 grote ongeduld.
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 11:44:12 #117
5428 crew  miss_sly
pi_57281197
Ik zit nog lang niet op een roze wolk, hoor! Daarvoor vind ik het nog te vroeg, te onzeker en te ongelofelijk! Ik hou wel mijn lichaam in de gaten, maar misschien juist omdat ik het in de gaten hou, dat ik zoveel denk te merken, en misschien is het niet zo...

Blegh, dit is niet leuk
  maandag 10 maart 2008 @ 11:48:14 #118
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57281282
Oh Miss_sly heel veel sterkte deze week! Hij gaat vast snel voorbij (de maandag is alweer bijna op de helft )
pi_57281303
Ik dan morgen misschien de pregnyl ik hoop het
ik hoop ook op de klusdagen

Maar goed vanmiddag blijf ik binnen straks waaien mijn eieren nog weg
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 12:38:14 #120
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57282270
quote:
Op maandag 10 maart 2008 08:28 schreef miss_sly het volgende:
ET, je zei dat je van de pregnyl zwangerschapskwaaltjes kunt krijgen. Ik heb 1 keer een injectie gezet van 10000 ie, anderhalve week geleden inmiddels. Kan ik daar dan nu kwaaltjes van hebben?
Ik ben dan wel geen E.T., maar heb helaas ook genoeg ervaring met Pregnyl. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je daar nu nog last van hebt miss_sly.

Zet em op meissie nog maar een paar dagen geduld en dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. of
  maandag 10 maart 2008 @ 12:49:38 #121
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57282422
Sorry voor de meiden waar ik even overheen gelezen heb!
Miss Sly wat is het spannend he! Ik hou mijn vingers gekruisd voor je !
Nu ben ik hier snel weer weg misschien tot binnenkort maar ik hoop nog even stiekem van niet
  maandag 10 maart 2008 @ 12:59:31 #122
114177 Diaan73
pi_57282550
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Basimah, wat goed
Ik ga voor je duimen

Diaan, inderdaad...paar dagen nog. Sinds gisteren heb ik last van misselijkheid, niet direct in de ochtend, maar gedurende de dag met vlagen. Misschien kan dat nog van de pregnyl komen? Ik heb geen zin in deze week, ik zou het liefst naar bed gaan en volgende week maandag wakker worden om te kijken of ik ongesteld ben of niet Waarom moet het zo lang duren voor je weet hoe of wat? En waarom kan je lichaam je ook voor de gek houden en kun je er niet van op aan dat op zwangerschapskwaaltjes lijkende zaken ook werkelijk zwangerschapskwaaltjes zijn en het niet gewoon tussen de oren zit?
Het is zo frustrerend dat je lichaam je soms zo voor de gek kan houden. Meid... nog even volhouden
Make love, not war ☮
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 13:10:58 #123
5428 crew  miss_sly
pi_57282725
Lieve meiden, wat ben ik toch blij met jullie
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:38 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Ik ben dan wel geen E.T., maar heb helaas ook genoeg ervaring met Pregnyl. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je daar nu nog last van hebt miss_sly.

Zet em op meissie nog maar een paar dagen geduld en dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. of
OK, dus eventuele kwaaltjes die ik lijkt te hebben, zouden dan ook echte kwaaltjes kunnen zijn en niet meer een nawerking van de pregnyl? dat vind ik toch wel fijn om te weten
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:49 schreef Fruppel het volgende:
Sorry voor de meiden waar ik even overheen gelezen heb!
Miss Sly wat is het spannend he! Ik hou mijn vingers gekruisd voor je !
Nu ben ik hier snel weer weg misschien tot binnenkort maar ik hoop nog even stiekem van niet
Frupseltje, lief dat je daarvoor eventjes hier komt! Maar dat is ook het enige waar we je voor willen zien hier, hoor! Terug naar het andere topic weer
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:59 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Het is zo frustrerend dat je lichaam je soms zo voor de gek kan houden. Meid... nog even volhouden
Ja, daar hou ik maar rekening mee, dat mijn lichaam me voor de gek houdt.

*zucht* ik ga mezelf even een beetje bij elkaar rapen, hoor, want dit gezeur is niets voor mij. Even flink zijn, op mijn tanden bijten en de dagen op een normale manier doorkomen kan ik best!
  maandag 10 maart 2008 @ 13:21:49 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57282884
Zelfs ik voel de spanning in mijn buik kriebelen miss_sly!
Ik duim nog steeds hoor!
  maandag 10 maart 2008 @ 13:22:31 #125
3011 E.T.
pi_57282894
Wat de rest allemaal ook zegt, miss_sly

Je voelt van alles, je denkt van alles te voelen, alles wat ook maar eventjes niet in je normale gevoel past is meteen een 'zal het dan .. ?? ' En omdat je zo goed op je lichaam let, voel je ook daadwerkelijk van alles wat je normaal niet voelt.
Neemt niet weg dat een week na de IUI de pregnyl wel uitgewerkt is, maar dat het nog wel heel erg vroeg is voor "echte" kwaaltjes (hoewel je nooit iets uit kunt sluiten natuurlijk).

Sterkte deze tweede (en zeker moeilijkste) wachtweek!
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 14:01:57 #126
5428 crew  miss_sly
pi_57283566
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:22 schreef E.T. het volgende:
Wat de rest allemaal ook zegt, miss_sly

Je voelt van alles, je denkt van alles te voelen, alles wat ook maar eventjes niet in je normale gevoel past is meteen een 'zal het dan .. ?? ' En omdat je zo goed op je lichaam let, voel je ook daadwerkelijk van alles wat je normaal niet voelt.
Neemt niet weg dat een week na de IUI de pregnyl wel uitgewerkt is, maar dat het nog wel heel erg vroeg is voor "echte" kwaaltjes (hoewel je nooit iets uit kunt sluiten natuurlijk).

Sterkte deze tweede (en zeker moeilijkste) wachtweek!
dank je voor deze 'beide voeten op de grond' post
Je hebt gelijk, en ik maak mezelf er alleen maar gek mee.

Wel nog 1 vraagje dan: kan het kwaad om zaterdag (14 dagen na IUI) of zondag toch zelf thuis te testen? Kan de pregnyl daar dan nog invloed op hebben? Maw kan ik dan een vals positieve test hebben, dnek je?
  † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 14:13:54 #127
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57283748
Volgens mij kan de pregnyl dan geen vals positieve test meer geven miss_sly. Ik heb ook vaak een dag voor de officiele uitslagdatum getest en dan was ie altijd negatief. Voor de zekerheid zou ik dan wel zondag gaan test. Scheelt weer een dagje toch En in jouw geval gaan we dan natuurlijk voor een hele vette positest
  maandag 10 maart 2008 @ 14:17:08 #128
3011 E.T.
pi_57283813
nee, dan kan je echt geen vals positieve testen meer hebben

Ik heb wel eens getest op dag 12 na de pregnyl... en die was hartstikke negatief toen (ja, ik was ongeduldig )
  Licht Ontvlambaar maandag 10 maart 2008 @ 14:17:41 #129
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57283818
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

dank je voor deze 'beide voeten op de grond' post
Je hebt gelijk, en ik maak mezelf er alleen maar gek mee.

Wel nog 1 vraagje dan: kan het kwaad om zaterdag (14 dagen na IUI) of zondag toch zelf thuis te testen? Kan de pregnyl daar dan nog invloed op hebben? Maw kan ik dan een vals positieve test hebben, dnek je?
Ik vond dit antwoord:
pregnyl en zwangerschap
Ik heb 3juli 2000 een injectie gehad met pregnyl,en heb nu 2weken later een zwangerschapstest gedaan .De test was positief ,hetzij nog erg vaag maar in de bijsluiter stond dat je dan toch zwanger bent.Nu las ik ook dat HMG en HCG hormonen de test kunnen beinvloeden, kan de test positief uitslag geven door deze hormoon toediening of is er toch sprake van een <br>zwangerschap. Mijn gyneacoloog zij dat ik na 2a2/5 week een test kon doen of je wordt ongesteld, of je bent zwanger zij hij. Ik twijvel nu toch aan de uitslag omdat ik dit las . Ik hoop dat de uitslag hier niet door beinvloed wordt op die manier. Karin

Antwoord apotheker
Deze hormenen kunnen inderdaad een positieve uitslag geven. U heeft 14 dagen geleden een injectie gehad en na 33 uur is daarvan reeds 50% het lichaam verwijderd. De kans dat deze hormen een vals positieve uitslag geven is dus heel klein. Bovendien is het advies van uw gynaecoloog na 14 dagen te testen. Advies: indien u twijfelt over de uitslag doe de volgende dag met de ochtend urine nogmaals een test. (FH)

op www.ziekenhuis.nl
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator maandag 10 maart 2008 @ 14:24:03 #130
5428 crew  miss_sly
pi_57283905
Thanks

Als ik zaterdag (of eerder) niet ongesteld ben, doe ik zondagochtend een test. Ik heb er toch nog een (of zelfs meer geloof ik) liggen. Ik voel me daardoor toch een beetje rustiger, vreemd genoeg.

En nu ga ik weer verder met in alle rust wachten, want dit drukke, hyper gedoe van mezelf word ik zelf eigenlijk al niet goed van Vanaf nu dus weer terug in rustige wachtstand, tot zondag
  maandag 10 maart 2008 @ 15:23:10 #131
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57284935
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:10 schreef miss_sly het volgende:
Frupseltje, lief dat je daarvoor eventjes hier komt! Maar dat is ook het enige waar we je voor willen zien hier, hoor! Terug naar het andere topic weer
Je bent altijd zo lief en begaan dat ik je hier absoluut even een hart onder de riem wilde komen steken.
Verder blijf ik hier weg hoor ik ga weer naar het andere topic!
pi_57285624
Miss Sly, ik zenuw met je mee hoor!! Zullen we de klok even doordraaien naar zondag!!
  maandag 10 maart 2008 @ 16:16:59 #133
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57285901
Miss_Sly, je maakt het wel spannend, hoor!! ... maar inderdaad, probeer jezelf niet gek te maken... des te harder is de klap als je straks toch weer ongesteld wordt... Mááááááár ik ga in elk geval heel hard voor je duimen! Het moet toch gewoon helpen dat we hier allemaal aan het duimen zijn?!
Hoe is het trouwens met je zusje?

Fruppel...wegwezen
pi_57286314
quote:
Op maandag 10 maart 2008 14:24 schreef miss_sly het volgende:

En nu ga ik weer verder met in alle rust wachten, want dit drukke, hyper gedoe van mezelf word ik zelf eigenlijk al niet goed van Vanaf nu dus weer terug in rustige wachtstand, tot zondag
Nou ik zou ook wel onrustig zijn hoor! en of je het tot zondag uit gaat houden, je mag best wel een beetje op ons hier leunen hoor. Binnenin gaan opvreten heeft ook geen nut, en wij leven met je mee.
pi_57287711
Wauw, goede berichten Basimah en Wilmadonna! Succes hoor!

Liefff, liefff Missje oh wat ben ik keihard aan het duimen en jompelen en nou ja, hyperdepieper te zijn! Dit MOET hem gewoon zijn, zondag positief testen (ik hoop gewoon dat ik lekker toch gelijk krijg Maar een verjaardagscadeautje van jou als in positieve test, dat zie ik wel zitten)!!

Ik heb bij beide pogingen ook nog pregnyl na moeten prikken om in te nestelen, en 10 dagen na de laatste keer testte ik beide keren al negatief... Maaar, ik had wel allerlei klachtjes (terwijl ik dus niet zwanger was...)
Dus de klachtjes herken ik wel, kan echter niet meer van de pregnyl zijn want die is er echt al uit!

Ga jij maar lekker in rust wachten succes met niet rood aanlopen! Dan hyperen we hier nog wel even voor je door! Je bent al over de helft!!
pi_57292688
Gisteren de pregnyl gezet, tjonge wat een gedoe...
Eerst mengen natuurlijk en dan zetten... gelukkig was de gewone naald niet zo dik als de mengnaald, maar hij was nog erg dik hoor.... Eerst lukte het niet om hem in mijn buik te prikken (ben toch al niet zo'n held met naalden) en het deed best zeer. Nu heb ik wat blauwe plekken op mijn buik en sinds gisteren dus een hele rode plek, die wat warm aanvoelt. Mijn man voelde er ook aan, maar die kon geen warmte voelen.
Meer mensen hier last van????
Net dus 'het' gedaan, haha... hopelijk pakt het...
Het is mijn eerste behandeling met injecties...

Had vanmorgen wel wat last van misselijkheid (bijna overgegeven) en mijn borsten waren heel gevoelig, zo met vlagen zeg maar. Dat is natuurlijk de bijwerking van pregnyl.

Oh.. ja het is inderdaad niet leuk om zolang te moeten wachten.... maar ja, dat is natuurlijk ook na te gaan.... je kijkt er zolang naar uit, je diepste wens... en dan moet je nog wachten.....

Ik krijg positieve reakties van mijn ouders en vrienden, maar van mijn schoonmoeder niet zo... en omdat ik nu hyper emotioneel ben, kan ik daar dan niet tegen, dus weer even een jankbui gehad.
Ook gisteren trouwens toen ik die spuit eerst niet durfde te zetten... oh wat een paniek was dat even, haha maar ik werd een beetje kwaad op mezelf en heb toch die spuit gezet.
Hij moest er hoe dan ook in, haha.

Succes allemaal meiden!!!
pi_57292841
Huil maar lekker zoveel het kan hoor Wilmadonna! Het is niet niks he... ondanks dat je er alles voor over hebt, had je het liefst ook zo zwanger geworden. Helaas moet het zo, en door de extra hormonen is dat lekker extra beladen....En vooral als je niet vanuit alle kanten positieve berichten of steun krijgt

Sterkte meis!
  maandag 10 maart 2008 @ 22:31:07 #138
3011 E.T.
pi_57293954
Wilmadonna, het is ook allemaal gedoe en gezeur

En als er een volgende keer komt, bij de apotheek een dunnere naald vragen Ze hebben echt hele dunne, fijne naaldjes (die zijn nauwelijks dikker dan die puregon-naaldjes). Die had ik ook pas de laatste keer, maar ik wilde dat ik dat eerder had geweten
  maandag 10 maart 2008 @ 22:37:02 #139
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_57294075
miss_sly, pregnyl is na 9 dagen uit je lichaam. Succes en beentjes vingers gekruisd!

En testen met ochtendurine is niet nodig, beter van niet zelfs. Door de hoeveelheid is de concentratie vaak verdund en geeft het nog geen juiste uitslag weer. Tweede plas van die dag gebruiken is waarheidsgetrouwer.
pi_57294797
wilmadonna: ik heb ook zo n schoonloeder met wat minder begrip voor het geheel. Het liefste stippeltje zij de agenda uit voor mij En ze kan echt hatelijke opmerkingen maken.
Niets van aantrekken hoor, ik weet zeker dat het allemaal goed komt. En die nare bijwerkingen trekken weg.
pi_57299476
dank je voor jullie steun, doet mij erg goed!!!!
xxx
  Moderator dinsdag 11 maart 2008 @ 07:44:56 #142
5428 crew  miss_sly
pi_57299544
wilmadonna, knap gedaan, die spuit zetten! en ben maar een beetje lief voor jezelf hoor, het is hartstikke knap en zwaar wat je doet en je mag best trots zijn dat je dit allemaal doet!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:08:43 #143
114177 Diaan73
pi_57300272
wilmadonaa ik vind ook dat je het echt goed doet hoor, het is ook niet niets om jezelf een spuit te geven, lijkt me. En wat miss zegt, nu lekker lief zijn voor je zelf!!!
Make love, not war ☮
pi_57300640
Ik moet om half twee in het ziekenhuis zijn vandaag, ook weer een lekkere onmogelijke tijd Maar goed geeft mij wel de kans om nog ff uit te hoesten van mijn verkoudheid +griep.
Sta ik gisteren bij de balie voor een afspraak en mijn gyn was aanwezig (zag er doodmoe uit na haar weekenddienst maar stond iets te regelen voor een spoedbrief), zit daar een of de andere receptioniste.
Normaal hebben de gyneacologen na weekenddienst maandags vrij, en dinsdag een halve dag 's morgens is ze dan in Emmeloord en s middags hier in lelytown maar dan doen ze alleen de 'belangrijke' gevallen zegmaar en de rest dragen ze over aan andere gyneacologen.
Ik zeg ik wil voor morgen een afspraak bij Mw de Boer. Zegt dat mens 'Meneer de Boer zult u bedoelen'. Ik zeg nee bij mevrouw, staat de receptioniste mij aan te kijken alsof ik gek ben
Mens moeilijk doen, maar blijkbaar hoorde Moniek dat, en die zei mooi: 'bij mevrouw de Boer' Volgens mij dacht die ook echt van, waar bemoeid ze zich mee zeg. En toen had ik mooi mijn afspraak gekregen
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:41:23 #145
114177 Diaan73
pi_57300755
Jeetje idd wat een gebemoei. Veel succes vanmiddag.

Jij woont dus in Lelystad? Daar waren wij zaterdag nog, een vriend van ons woont daar ook. Maar dit geheel offtopic natuurlijk.
Make love, not war ☮
pi_57304462
basimah: succes vanmiddag, hopelijk is je verkoudheid snel over.
Wat een troela zeg daar bij de receptie...
pi_57306780
vraagje: hebben jullie ook zo'n ontzettende pijn in de onderbuik na gebruik van pregnyl???
omhoog komen, gaan zitten... het doet best pijn....
  Moderator dinsdag 11 maart 2008 @ 15:49:55 #148
5428 crew  miss_sly
pi_57307617
ik had ook pijn na de pregnylmaar dat is wel logisch en heeft denk ik weinig met de pregnyl te maken, maar juist met de rijping van follikels. Die veroorzaakten bij mij pijn/druk in de onderbuik, inderdaad met zitten enzo. Korte tijd na de inseminatie (ongeveer 42 uur na de pregnyl) realiseerde ik me ineens dat de pijn weg was, dus toen heb ik denk ik de eisprong gehad.

Wel voor de zekerheid beetje rustig aan doen en goed drinken
pi_57310380
Ik moet morgen weer terug (ik word daar vast vaste klant)
en dan eerst bloed prikken om te kijken naar het aantal oestrogenen
daarna folikelen meten
dan naar huis en dan wachten
om half vier morgenmiddag opbellen,
dan krijg ik te horen of ik pregnyl mag gaan prikken
(ze zijn bang voor overstimulatie)
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2008 @ 19:28:11 #150
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_57312043
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:31 schreef E.T. het volgende:
En als er een volgende keer komt, bij de apotheek een dunnere naald vragen Ze hebben echt hele dunne, fijne naaldjes (die zijn nauwelijks dikker dan die puregon-naaldjes). Die had ik ook pas de laatste keer, maar ik wilde dat ik dat eerder had geweten
Dat heb ik nooit geweten Ik had ook altijd last van die pregnyl, maar meer van de vloeistof zelf. Dat brandde onder mijn huid. En rond die paar dagen inderdaad ook last van mijn buik en het gevoel alsof ik propvol follikels zat
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2008 @ 20:19:59 #151
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57313380
kom op miss-sly lekker doorbroeden

* lady-wrb houdt de vingers gekruisd
  Moderator dinsdag 11 maart 2008 @ 21:26:28 #152
5428 crew  miss_sly
pi_57315026
Basimah, ik hoop dat morgen alles rustig genoeg is om pregnyl te spuiten en verder te kunnen! Ik ga hard voor je duimen

Ik heb vanavond een reiki-behandeling gehad. Het was apart, heel fijn en ontspannend en mijn buik voelt nu heerlijk relaxt (kan het niet anders beschrijven). Nu ga ik eventjes de laatste dagen tot het weekend wegtikken en dan zien we zaterdag wel weer verder
  dinsdag 11 maart 2008 @ 21:37:06 #153
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57315267
Nou meiden, allemaal 'spannende' dingen weer hier! Voor allemaal een

Hier nog steeds aan het wachten op mijn .
Het is dag 28 en vandaag een heel klein beetje oud bloed... heb nog een klein beetje hoop, maar verwacht morgen de verse lading te krijgen...
pi_57319351
hopelijk mag je de pregnylspuit zetten Basimah!!!! Zal voor je duimen!

Bij mij brandt de pregnyl ook en had een grote rode vlek op mijn buik....

Oh een reiki behandeling.... dat is lekker ontspannend!!! Ik heb vandaag maar lang onder de warme douche gestaan en op bed gelegen.... ik heb hier nog geen reiki kunnen vinden in de stad....

marie79: weet je verhaal niet helemaal, sorry... maar moet jij persé menstruatie krijgen???

De pijn in mijn buik is al minder aan het worden

.
  Moderator woensdag 12 maart 2008 @ 09:11:57 #155
5428 crew  miss_sly
pi_57322190
Basimah, ik duim voor je!

Marie, lastig he, die stiekeme hoop.

wilmadonna, fijn dat de pijn in je buik minder aan het worden is.

Diaan, wanneer ging jij nou naar de gyn?

Josee, hoe is het bij jou? Wachten op een menstruatie en dan een nieuwe afspraak maken, toch?
pi_57322709
ik heb nu vier grote eitjes die (bijna) rijp genoeg zijn
en daaromheen wat kleinere
de kans op overstimulatie dus
ik heb bloed geprikt en moet nu afwachten tot half vier, dan moet ik bellen en dan hoor ik of dit een verloren poging is geworden of ik toch met de pregnyl mag gaan prikken
hangen of wurgen dus
  Moderator woensdag 12 maart 2008 @ 09:59:19 #157
5428 crew  miss_sly
pi_57322804
he bah, Basimah, wat naar
ik hoop dat het meevalt, maar het klinkt niet best
Sterkte met wachten
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:10:48 #158
114177 Diaan73
pi_57322944
Basimah, wat een onzekerheid nog en wat balen.... ik hoop dat je vanmiddag goed nieuws krijgt en dat deze poging toch door kan gaan.

miss... ik moet volgende week woensdag 19 maart naar de gyn, om half 9. Ik hoop die dag nog te kunnen berichten, maar die dag viert Twan zn verjaardagsfeestje met kinderen van school en de volgende dag is hij jarig, druk druk dus.
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 12 maart 2008 @ 10:20:55 #159
5428 crew  miss_sly
pi_57323100
Ik ga aan je denken en we wachten wel even op je berichtje hoor
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:25:48 #160
114177 Diaan73
pi_57323206
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga aan je denken en we wachten wel even op je berichtje hoor
Dat is lief ik ga dit weekend aan jou denken hoor!!
Make love, not war ☮
pi_57328634
Ik heb dus ook een overstimulatie
Volgende week vrijdag terugkomen bij de GYN en dan gaan we overnieuw beginnen

er mag niet eens gesexed worden
  Moderator woensdag 12 maart 2008 @ 16:02:50 #162
5428 crew  miss_sly
pi_57329167
He Basimah, wat naar heb je zoveel ervoor gedaan, en dan krijg je dit.
Sterkte meid, en ik hoop dat de volgende poging wel goed gaat
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:40:42 #163
114177 Diaan73
pi_57329855
Ow jeetje Basimah, wat balen zeg.
Heel veel sterkte en wat miss zegt, ik hoop mee dat de volgende poging wel goed gaat. Dikke knuffel
Make love, not war ☮
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:35:59 #164
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57330934
He basimah, wat naar zeg...

wilmadonna, ik ben bezig met iui, alleen nu even een maandje niet, omdat we een hydroecho hebben gehad om te kijken naar een poliep(je).
Nu zit ik op dag 29 van die cyclus en wacht dus op mijn menstruatie zodat we weer verder kunnen met poging 2 van de iui...
pi_57332677
Ik baal nog steeds heel erg
Gewoon niet omdat ik er geen rekening mee had gehouden ofzo, maar juist wanneer ik behoefte heb om te knuffelen dan is er een beetje een afstand vanwege de risico s
pi_57332800
Bashimah, wat balen!
Gewoon al die tijd in spanning en dan nu dit, dat is zo'n domper! Volgende poging MOET hem gewoon zijn!

Ik las ergens dat jij in Lelystad bij de gyn loopt? Hebben ze daar tegenwoordig ook een ferti team? (ik woon in Almere en ga naar de ferti poli daar...)

Diaan spannend!!

Miss! Wat goed zeg die Reiki behandeling! Sterkte met de laatste dagen broeden

Marie, hoop dat het snel doorzet, en dat je snel verder kunt!

Even wat jompels, gewoon voor allemaal!!
pi_57333926
Ik ga inderdaad naar Lelystad naar het ijsselmeerziekenhuis. Dat is van mij een bewuste keuze omdat ik niet van die grote fabrieksziekenhuisen hou, Lelystad heeft niet zo n groot ziekenhuis als Almere. Daarop was mijn keuze gebasseerd. Ik ken nu alle gyneacologen (ik kom zelf bij mw de Boer) en dat geeft wel een fijn gevoel, ook wat meer betrokkenheid van haar en de andere mensen daar zelf.

Ik heb even linkje voor je opgezocht mocht je interesse hebben en willen lezen:
http://www.ijsselmeerziek(...)m3-gynaecologie.html
  woensdag 12 maart 2008 @ 20:28:14 #168
114177 Diaan73
pi_57334716
Reiki is erg fijn,ik heb ook een cursus Reiki I gedaan.. kan dus ook zelf Reiki geven...
Make love, not war ☮
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:13:21 #169
3011 E.T.
pi_57335791
Basimah, wat balen
en als je echt wilt.. Durex is er ook nog
pi_57337291
Zo ik kom ook weer even spieken. Ik probeer alles zoveel mogelijk te volgen maar heb het momenteel even erg druk, dus ik kan niet altijd reageren. We hebben geheel vanuit het niets de kans gekregen om te verhuizen naar een (veel) groter huis dus nu zijn we hals over kop begonnen aan alle voorbereidingen. (Het is ook nog eens in België, dus officieel emigreren we ookal verhuizen we maar 3 km. Er komt dus nog wat extra papierwerk bij kijken) Overigens wel een fijne bijkomstigheid dat ik nu bijna geen tijd heb om aan andere dingen te denken zodat het wachten allemaal wel meevalt.

Maarrrr ondanks dit denk ik regelmatig aan jullie. Aan Miss_Sly die nog maar een paar nachtjes hoeft te slapen En aan Basimah bij wie het nu allemaal zo tegenvalt En Wilmadonna ook al een spannende tijd. Waarschijnlijk vergeet ik nu nog wel wat dus even een algemene
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:53:39 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57339099
Meiden, even een dikke voor de tegenvallers hier... Wat ongelofelijk kl*te zeg...
pi_57344734
hoi Meiden!
Ik voel helemaal niets bijzonders... alleen erg moe de hele tijd, maar dat kan ook van de progesteron vaginale tabletten komen... maar verder geen zwangerschapskwalen.... kan iemand me meer ervaringen vertellen over het gebruik van pregnyl en daarna?????
Ben zo bang dat het niet gepakt heeft...
  Moderator donderdag 13 maart 2008 @ 08:33:40 #173
5428 crew  miss_sly
pi_57344952
wilmadonna, dat is echt nog veeeeel te vroeg om ook maar iets te voelen, echt waar! Probeer een beetje relaxt te doen, want op deze manier maak je jezelf echt gek! I know, been there, done that

Rustig aan meid
pi_57345286
bedankt!!!!
pi_57345479
wilmadonna : hopelijk voel je je inmiddels weer een beetje beter. Het is zo menselijk om te gaan zitten wachten op een 'ander' gevoel, maar misschien voel je de komende week wel helemaal niets en is het toch raak.
  donderdag 13 maart 2008 @ 20:42:53 #176
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57359830
sterkte wilmadonna

Hier gisteren alleen maar een klein beetje oud bloed en vanochtend wel iets van bloed maar verder nog niks.Ik was er vanochtend zeker van ongesteld te worden, maar omdat dat beetje bloed dus alles was heb ik vanavond na het werk, zoals afgesproken met mijn man, een test gekocht. Vanavond getest... en helaas negatief, ja met héél véél fantasie kon ik er een streep van maken, maar ook horizontaal zag ik dan een streep en die hoort er toch echt niet te zijn. Nu weet ik tenminste zeker dat ik op mijn kan wachten!
pi_57360708
Marie, kl*te weer... hopelijk komen die dan wel snel, zodat je weer verder kunt!

Basimah... sterkte... het is ook onwijs balen! Weer vertraging en wachten, wachten, wachten...

Miss_sly.. nog maar 2 dagen...!! Eigenlijk nog maar één, want zaterdag ga je toch al testen? SPANNEND!!

ja, inderdaad... wij wachten op de te verwachten menstruatie. Ik heb géén zin in opwekpillen... , dus ik wacht wel af wanneer het feest weer begint. Wanneer het zover is maak ik een afspraak voor het maken van een echo (om te kijken of die cyste al weg is) en dan zien we wel weer verder. Ik zal komende week wel ergens ongesteld worden... dus we wachten geduldig af.
  Moderator vrijdag 14 maart 2008 @ 09:05:32 #178
5428 crew  miss_sly
pi_57368173
Nou, we waren niet van plan om zaterdag te testen, maar de temperatuur blijft ook zo hoog dat we erover denken om, als hij morgen weer hoog is, misschien toch morgen al te testen. Ik weet het niet hoor, vind het zo spannend en eng en alles Hoewel ik van de andere kant bijna vanochtend al een test uit de kast had gerukt om het dan maar meteen te doen

Marie, wat jammer! Je gaat toch stiekem hopen. Die negatieve test geeft dan wel duidelijkheid, maar het is wel shit

Josee, ik hoop dat je snel ongesteld wordt zonder pilletjes
pi_57368230
Wat spannend, miss_sly Ik hoop zo hard dat het gelukt is en het ziet er verdomd goed uit
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:13:21 #180
114177 Diaan73
pi_57368285
Zow miss.... wat spannend zeg.

Marie wat k*t van die negatieve test en geen fatsoenlijke ongi. Dikke knuffel

Jose hopelijk heb je feest volgende .
Make love, not war ☮
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:09:39 #181
61800 Rottdog
pi_57369217
Miss_sly echt wel spannend
pi_57369389
miss_sly : Spannnnenddddddddddddddd
pi_57369555
marie, jammer. maar zolang 't niet echt echt zeker is blijf ik nog even voor je duimen.
miss_sly, spannend!!!!
en wilmadonna, je kunt er echt nog niks van zeggen volgens mij. sterkte met het wachten!
  Moderator vrijdag 14 maart 2008 @ 10:29:30 #184
5428 crew  miss_sly
pi_57369567
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:09 schreef Rottdog het volgende:
Miss_sly echt wel spannend
Die smiley die geeft gevoel precies weer

Mijn zusje belde net. Ze is er nog steeds van overtuigd dat het bij haar niet en bij mij wel gelukt is, maar ze was toch bij het Kruidvat en dacht toch ook maar vast voor de zekerheid een testje te kopen! Zou zooo leuk zijn, samen. Van de andere kant is mijn zusje het al voor zichzelf aan het relativeren: het is leuker als zij pas volgende keer zwanger wordt, want dan loop ik een maandje voor, kan ik mijn eigen aandacht hebben voor dingen als echo's enzo en kan ze me heel lang tot en met de bevalling helpen En toch hoop ik dat we nu allebei zwanger zijn
pi_57369659
Misschien al morgen testen Miss-Sly.
Ik vind het zo spannend..moet je nagaan hoe het voor jullie is...
Ik duim nog even verder en ik kom morgen weer spieken...
  vrijdag 14 maart 2008 @ 12:21:11 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57372094
Ik ben in een beetje rare bui vandaag, maar ik werd helemaal een beetje week bij het lezen over dat samen zwanger zijn miss_sly, het zou wel echt heel erg leuk zijn!

Marie... wat jammer dat het nu weer zo vaag gaat...
pi_57372197
Oh spannend miss sly... en zus!

Jammer Marie, sterkte ermee!

hoe is het nu met je basimah?
pi_57374958
Met mij gaat het wel nu. Denk dat ik inmiddels mijn eisprong spontaan heb gehad want ik had wat bloedverlies, dus nu wachten op de en anders word ik daar volgende week vrijdag een handje bij geholpen.
En dan op naar de volgende poging Ik ben er klaar voor Nieuwe rondje nieuwe kansen, net een lotterij
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:42:27 #189
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57377915
Miss_Sly, het blijft spannend...!! Ik ben super benieuwd en ik hoop dat het voor jou EN je zusje gewoon lekker raak is! Ik kom morgen nog wel even kijken of er al nieuws is! Het zou super zijn als hier morgen een dikke plus staat afgebeeld!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:47:01 #190
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_57377998
Spannend Miss Sly, ik bibber hiet bijna uit mijn voegen voor jullie. En tegelijk met je zus zou helemaal waanzinnig zijn! Al heeft ze wel gelijk, om beurten is ook fijn hoor, maar ik wil geen goden verzoeken, dus gewoon raak, voor alletwee!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 17:55:40 #191
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57379493
miss_sly ik voor je hoor!
ik heb nog wel een klein beetje hoop hoor, omdat er nog steeds geen bloed te zien is
pi_57379621
Miss Sly en Marie
  vrijdag 14 maart 2008 @ 19:25:06 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57381388
Dan doe ik ook voor jou toch ook nog een paar hoor Marie!
  Moderator vrijdag 14 maart 2008 @ 19:38:59 #194
5428 crew  miss_sly
pi_57381714
Marie, jompel ik ook nog even voor jou hoor
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:00:18 #195
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57385184
Wat zijn jullie lief
  vrijdag 14 maart 2008 @ 23:05:16 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57386738
Is het al morgenochtend?

*oogjes dichtknijpt en heel hard hoopt...
pi_57390959
Ben benieuwd...heel veel succes.

Marie
  zaterdag 15 maart 2008 @ 07:50:39 #198
114177 Diaan73
pi_57391009
miss de twee zware wachtweken zijn voorbij..... ik ben ook erg benieuwd.
Make love, not war ☮
pi_57391080
Miss sly, ik denk aan je!
pi_57391114
Spannend Miss!! Ik hoop gewoon zooo dat het raak is!
  zaterdag 15 maart 2008 @ 08:27:41 #201
3011 E.T.
pi_57391119
*om het hoekje gluurt*
en?en?en?
  zaterdag 15 maart 2008 @ 08:28:42 #202
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_57391122
*komt ook kijken*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_57391125
Faja is ook nieuwsgierig of er al nieuws is van Miss Sly
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2008 @ 08:30:53 #204
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57391131
* lady-wrb duimt voor miss_sly en marie
pi_57391224
spannend!!!!!!!
  Moderator zaterdag 15 maart 2008 @ 09:00:08 #206
5428 crew  miss_sly
pi_57391259
Wat lief allemaal van jullie! en ik zou heeeeel graag met goed nieuws komen, maar helaas was de test hartstikke negatief. Ik denk dus dat het niet gelukt is en ik dit weekend wel ongesteld was. Mijn temp was nog wel hoog, maar die zal dan morgenochtend wel lager zijn.

Kijken of ik maandag clomid kan regelen en dan maar voor ronde 2.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 09:03:10 #207
3011 E.T.
pi_57391267
pi_57391269
Hè wat jammer voor je Miss sly. Ik gun je die vette plus/2 strepen zo graag!
pi_57391270
Awwwww.....
  zaterdag 15 maart 2008 @ 09:05:05 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57391279
Nou... wat ontzettend jammer zeg...
pi_57391284
Wat jammer
pi_57391317
jammer
pi_57391348
Wat ontzettend balen !!!
Kan het niet te vroeg getest zijn??
  zaterdag 15 maart 2008 @ 09:21:15 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57391356
Dat zat ik me ook al af te vragen Faja, ik had zoiets van 'geen bloed geeft moed'.
  Moderator zaterdag 15 maart 2008 @ 09:27:37 #215
5428 crew  miss_sly
pi_57391387
Mja, tuurlijk kan dat. Ik wil me alleen niet blij gaan zitten maken met niets, dus ik ga er maar vanuit dat het niet te vroeg was en ik gewoon ongesteld word. Is dat maandagochtend nog niet het geval, ga ik even langs het ziekenhuis om de beloofde bloedtest te laten doen.

Bovendien is het vandaag toch echt 2 weken geleden dat de IUI is geweest en ik een eisprong had. Dus heel erg veel te vroeg kan het niet zijn en dan zou je toch wel een lichte positieve test moeten hebben, lijkt me. En hoe goed ik ook keek, er was geen schaduw van positief.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 09:35:30 #216
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_57391431
ah shit zeg
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 15 maart 2008 @ 09:52:36 #217
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57391538
miss_sly, een voor jou hoor!
  zaterdag 15 maart 2008 @ 10:03:31 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57391615
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Mja, tuurlijk kan dat. Ik wil me alleen niet blij gaan zitten maken met niets, dus ik ga er maar vanuit dat het niet te vroeg was en ik gewoon ongesteld word. Is dat maandagochtend nog niet het geval, ga ik even langs het ziekenhuis om de beloofde bloedtest te laten doen.

Bovendien is het vandaag toch echt 2 weken geleden dat de IUI is geweest en ik een eisprong had. Dus heel erg veel te vroeg kan het niet zijn en dan zou je toch wel een lichte positieve test moeten hebben, lijkt me. En hoe goed ik ook keek, er was geen schaduw van positief.
Ja, dan kan ik me voorstellen dat je uitgaat van 'niet zwanger'...
Bah.
  Moderator zaterdag 15 maart 2008 @ 10:07:29 #219
5428 crew  miss_sly
pi_57391645
Jullie zijn allemaal lief, zowel met het meeleven vooraf als nu

Op zich was het natuurlijk ook wel wat veel gevraagd om meteen de eerste poging zwanger te worden. Jammer dat ik nu iig niet meer voor mijn 40e moeder word, maar hopelijk word ik nog wel voor mijn 40e zwanger, daarvoor heb ik nog tijd genoeg

Marie, hoe is het met jou?
  zaterdag 15 maart 2008 @ 10:34:37 #220
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57391876
Ah miss_sly wat jammer zeg... Maar met je 40e zwanger is ook nog een mooi streven hoor
pi_57392534
Shit miss_sly, wat jammer!!
pi_57392619
oh miss sly... wat ontzettend balen zeg!
misschien toch nog even de bloedtest doen voor alle zekerheid....
sterkte!!!!!!
pi_57392865
oh miss_sly... ontzettend jammer vind ik 't voor je. was je temperatuur nog wel hoog? en al nieuws van je zus?
pi_57392968
Miss sly.. En toch hoop ik stiekem op een bloedtest voor maandag!!
  Moderator zaterdag 15 maart 2008 @ 12:01:55 #225
5428 crew  miss_sly
pi_57393000
Mijn temperatuur was nog hoog. Dat wil zeggen, hij was afgegrond nog steeds 36.9. Ik heb er eentje met 2 cijfers achter de komma en het was dus 36,86, maar dat is een hoge temperatuur die ik wel vaker heb gehad de afgelopen weken. Vraag is natuurlijk of hij morgen hetzelfde of hoger is, of dat hij omlaag gaat. We zien het wel.

Zus net nog aan de telefoon gehad, maar ze zei niets, dus ik denk dat ze nog niet getest heeft en niet ongesteld is. Ik heb ook nog maar niets gezegd, leek me rustiger voor haar Morgen gaan we erheen, dus dan zal eea wel uitgebreid worden besproken
pi_57393552
He shit zeg....
Tuurlijk was het wel heel mooi geweest, eerste IUI gelijk raak maar het zag er toch hoopvol uit..
Dikke
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 15 maart 2008 @ 13:15:16 #227
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57394058
pi_57397689
Het zag er zo goed uit, miss_sly
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2008 @ 17:36:43 #229
37843 lady-wrb
kortaf
  zaterdag 15 maart 2008 @ 17:49:02 #230
61800 Rottdog
  zaterdag 15 maart 2008 @ 22:45:25 #231
114177 Diaan73
pi_57403808
Jeetje miss_sly wat balen zeg, het zag er nog wel zo hoopvol uit. Een hele dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
  Moderator zondag 16 maart 2008 @ 09:36:52 #232
5428 crew  miss_sly
pi_57408939
Vanochtend was mijn temperatuur 36,6, duidelijk lager dus. Als er nog een beetje hoop was, dan is die nu echt weg. Morgen maar even clomid regelen en dan op voor de volgende.

Mijn zusje had vna mijn moeder toch gehoord van de negatieve test en belde me nog terug. Ze was echt helemaal teleurgesteld en zei zelfs dat als ik niet zwanger was ze er zelf ook geen zin in had Heel lief, en hoewel ik denk dat ze dat echt meende op dat moment, hoop ik lekker toch dat het bij haar wel gelukt is. En als alles goed gaat, zijn we straks toch nog een hele lange tijd samen zwanger
pi_57409028
zij had zelf nog niet getest? erg jammer dat 't nu toch definitief gedaan lijkt te zijn voor deze ronde. hoe snel kun je eigenlijk weer voor een volgende ronde? is dat meteen de volgende cyclus?
  Moderator zondag 16 maart 2008 @ 10:01:16 #234
5428 crew  miss_sly
pi_57409046
Misschien heeft ze vanochtend getest, maar ze wist nog niet zeker of ze dat ging doen. Zo eens bellen

Als ik morgen clomid kan regelen, kan ik denk ik gewoon de volgende (deze dus) cyclus door. We hebben het er in het ziekenhuis niet over gehad, dus ook geen recept ergens voor meegekregen, dus dat moet nog wel geregeld worden. Ik hoop wel dat we meteen door kunnen, want als ik een cyclys moet wachten op mijn eigen menstruatie kan de volgende menstruatie goed pas ergens eind arpil komen.
  zondag 16 maart 2008 @ 10:32:54 #235
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57409261
Dus je bent nog niet aan het menstrueren miss_sly? Ga je morgen wel nog bloedprikken toch? En dan gelijk bespreken hoe verder te gaan?

Hier nog steeds geen bloed, met mijn afgesproken dat we morgenochtend nog een keer testen en is die dan ook negatief, dat ik dan het ziekenhuis bel om verder te overleggen, want morgen ben ik al bijna een week overtijd.
  Moderator zondag 16 maart 2008 @ 10:34:53 #236
5428 crew  miss_sly
pi_57409276
Nog niet ongesteld, maar de daling van 0,3 geeft wel aan dat het eraan komt, vandaag zelfs denk ik. Indien niet, morgen eerst tempen en als die weer lager is, ga ik niet voor een bloedtest naar het ziekenhuis.

Mijn zusje is ongesteld geworden vandaag. Als ik dus ook vandaag ongesteld word, hebben we weer allebei dag 1
  zondag 16 maart 2008 @ 10:40:37 #237
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57409327
Nou ja laat die maar komen miss_sly!
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2008 @ 12:45:14 #238
37843 lady-wrb
kortaf
  zondag 16 maart 2008 @ 14:16:21 #239
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57412255
Miss_Sly, heel erg jammer, zeg, dat het niet gelukt is deze keer. Nu je toch weet dat die ongesteldheid eraan komt, laat het dan maar snel beginnen! Dan kun je tenminste weer door...

Sterkte in elk geval!

Marie, wat raar zeg. Ik heb dat ook eens gehad... om gek van te worden! Negatief getest, maar ongesteld worden? Ho maar! Ik was toen anderhalve week overtijd toen ik ongesteld werd. Ik hoop dat het bij jou misschien stiekem toch positief uitpakt, of dat je ook snel ongesteld wordt, zodat ook jij weer door kunt...
  zondag 16 maart 2008 @ 16:04:16 #240
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57414202
Bij mij nog helemaal niks, morgenochtend testen en als zowiezo het ziekenhuis bellen... ik wil wel weten wat ik moet doen als deze test ook negatief is. Ik ben altijd zo regelmatig, een cyclus van zo rond de 25/26/27 dagen. Streensj... Nou ja, eerst maar even morgenochtend afwachten.
pi_57418007
ik heb inmiddels bloedverlies
In theorie zou het mijn eisprong moeten zijn maar als dit het is wil ik niet weten wat er gebeurd als ik ongesteld word :|
Griep begint nu weg te trekken maar herstellen duurt lang, ben nu al 10 dagen uit de roulatie en eigenlijk nog niet helemaal beter, maar goed met wat gesnif en gesnotter ga ik wel aan het werk morgen. Hopen dat ik niet al te hard moet hoesten als ik een klant aan mijn oor heb. Ik heb der weer helemaal zin in deze week.
Vrijdag mag ik weer aantreden bij de gyn
pi_57418131
Vorige week dinsdag kreeg ik smiddags rond een uur of 4 ontzettend veel pijn..
Ik belde de gynaecoloog om te vragen wat ik hier tegen kon doen..
Die stuurde me direct door naar de dienstdoende gyn.
Daar aangekomen heb ik daar 3 uur gezeten. Er zijn echo's gemaakt en bloed geprikt.
Moest wachten op de uitslag van het bloed prikken. Daar was niets vreemds in te zien.
Ik kreeg pijnstillers mee en moest de volgende dag weer terug komen.

Woensdags kon ik echt niet werken. Uit bed komen ging net. Lopen ging moeilijk.
Sinds dinsdag ben ik dus elke dag geweest in het ziekenhuis. Elke dag echo's en bloed prikken.
Van de gyn mag ik voorlopig niet werken. De rechtereierstok slinkt netjes.
Maar de linker (waar mijn eileider ontbreekt) bleef maar groeien ook na 2 weken geen puregon prikken.
De gyn maakt zich erg zorgen daarom. Ik heb afgesproken met mijn baas dat ik thuis kan werken.
Zodat ik kan gaan liggen als het zitten niet meer gaat. En kan gaan slapen of een pijnstiller nemen als het echt niet meer gaat.

Al met al gaat het best kut hier.
Toch zag ik vandaag een lichtpuntje en denk ik te voelen dat ik ongesteld ga worden..
Morgen weer terug. Echo's en bloed prikken.
  zondag 16 maart 2008 @ 19:44:25 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57418515
Jeetje Tally, wat naar...
  zondag 16 maart 2008 @ 19:55:39 #244
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57418718
Hè gets Tally even een
pi_57418725
quote:
Op zondag 16 maart 2008 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Tally, wat naar...
Is niet anders BE. Hoort er bij (maak ik mezelf maar "wijs")..
Maar in het hoofdje begint het dan ook meteen te rommelen bij zoiets das ff minder
  zondag 16 maart 2008 @ 20:05:56 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57418885
Kan ik me voorstellen hoor... Het zijn gewoon kl*te dingen en niemand die kan zeggen waarom etc. etc.
  zondag 16 maart 2008 @ 20:12:27 #247
114177 Diaan73
pi_57419032
Jeetje Tally dat is toch niet niks en vooral ook erg vervelend. Hopelijk ben je er snel vanaf en wordt het allemaal een beetje normaler. Dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
pi_57419121
Tally
Hopelijk gaat het snel beter
pi_57419354
Tally: wat rot zeg.... hopelijk trekt het snel weg en kan je weer 'gewoon' gaan werken. Wel fijn dat je met je baas kunt afspreken dat je thuis kunt werken.

Heb trouwens groot respect voor vrouwen die deze behandelingen krijgen en toch gewoon gaan werken... ik ben werkeloos, maar voel me soms zo beroerd dat ik het echt niet had kunnen combineren...

zit nog steeds af te wachten.. nog zo'n 2 en een halve week te gaan... word er gek van.... borsten doen zeer, soms braakneiging die niet wil doorzetten en soms een 'zwaar' gevoel in de onderbuik....
Morgen bloed prikken om te zien of mijn eiersprong goed is geweest... De uitslag daarvan zal ik pas over een week of langer krijgen... (per brief).
Ondertussen lees ik jullie berichtjes mee... maar ben vaak te moe om wat te doen...

Liefs!!!!
  zondag 16 maart 2008 @ 20:59:58 #250
3011 E.T.
pi_57419950
Tally, zulke dingen 'horen' er niet bij hoor! Ja het is mogelijk, maar geen gemeengoed en logisch dat je je er k*t onder voelt!

Neem alsjeblieft heel, heel veel rust (probeer zelfs het thuiswerken tot het minimum te beperken), en drink heel, heel veel water! (liter of 4 per dag).
Een overstimulatie moet je echt niet te licht opvatten hoor!
pi_57420103
E.T. ik doe mijn best. En ik drink inderdaad erg veel op een dag.. Na je post over overstimulatie..
  zondag 16 maart 2008 @ 22:08:50 #252
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_57421287
Tally.... ik kan niet meer zeggen dan 'sterkte'... en neem je rust (en heel veel water) inderdaad!
  zondag 16 maart 2008 @ 22:21:44 #253
61800 Rottdog
pi_57421552
Lieve zus Miss_sly

Pff Marie

Tally echt klote

Wilmadonna spannend
  Moderator zondag 16 maart 2008 @ 23:14:37 #254
5428 crew  miss_sly
pi_57422969
Tally wat ontzettend naar dit
Sterkte, ik hoop dat je inderdaad snel ongesteld wordt en opknapt
pi_57425680
Ik moet toch even zeuren over mijn rotgriep
Ik hoest de longen uit mijn lijf en mijn neus snuiten helpt toch niet want het loopt in straaltjes Word er gek van ben nu al 10 dagen thuis en ik ben nog niet beter.
Op mijn werk hebben ze niet zoveel geduld dus ik ga zo toch maar die kant op met dat gevolg dat ik het risico loop wel weer beroerder te worden. Maar goed dan snappen ze tenminste dat ik echt niet lekker ben. Ik heb zo n pijn overal van het hoesten Lijkt wel of ik een marathon heb gelopen ik ben bij alles wat ik doe buiten adem En dan ook nog bloedverlies
pi_57425744
beterschap Basimah....
Vervelend dat ze je niet serieus nemen op je werk.... maar ja, dan komen ze er zelf wel achter.. en misschien steek je ze nog aan ook, haha!
Hoop toch echt dat je je beter gaat voelen.... het zal toch niet in verband staan met de behandeling? Dat je er niet tegen kunt ofzo?
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 08:05:08 #257
5428 crew  miss_sly
pi_57425993
Beterschap Basimah!
Ben je al met je griep/hoest bij de dokter geweest? Als het zo lang duurt en je er zo beroerd van bent, is dat misschien wel een goed idee.

Hiet vanochtend een nog lagere temperatuur en eindelijk ook wat bloed. Mijn zus begon zich gisteren in de loop van de dag al af te vragen of ik wel goed getemperatuurd had gisterochtend omdat er maar geen bloed kwam, en ze had me bijna aangestoken Vandaag dus dag 1, mijn zus dag 2...weer spannende cyclus dus!
  maandag 17 maart 2008 @ 09:13:34 #258
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57426587
Basimah, beterschap!

miss_sly gelukkig nu wat bloed!

Hier nog steeds geen bloed, en na vanochtend een testje te hebben gedaan hoop ik ook niet dat ze de komende 8 maanden komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Want ik had gewoon een dikke vette + op mijn schermpje staan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat ironisch he? zit je in de mmm en heb je een maandje 'rust' ivm de waterecho, is het gewoon raak...
  maandag 17 maart 2008 @ 09:15:26 #259
3011 E.T.
pi_57426610
Huh?? Wauw!!!

Gefeliciteerd!
pi_57426657
Yeeehaaa! wat een supernieuws Marie! gefeliciteerd!
  maandag 17 maart 2008 @ 09:19:32 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57426663
Marie!!!!!!!
Mijn mond valt hier echt op tafel! Wat goed! Gefeliciteerd meid!
Echt helemaal gaaf zeg!

En nu ik dit tik voel ik het kippevel over mijn rug kruipen! Ik vind het echt zo leuk voor je!
pi_57426673
Ik ga morgen toch maar naar de dokter toe
Marie79 gefeliiiiiiiiiiiiiii
  maandag 17 maart 2008 @ 09:21:33 #263
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57426690
Dank je wel meiden!
Ik voel me gewoon een beetje hyper en ontroerd door alles! Ik ging vanmorgen echt testen met het idee, het zal wel weer negatief zijn! Dus mijn mond viel gewoon open van verbazing!
pi_57426738
Marie ik krijg net als BE kippevel na jouw superbericht Wauw wauw wauw!

Ik hyper gewoon met jou mee
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 09:24:50 #265
5428 crew  miss_sly
pi_57426740
Marie, wat ontzettend geweldig Ik krijg er ook kippenvel van, echt fantastisch!!
Gefeliciteerd en ik wens je een heerlijke zwangerschap en een lief, gezond kindje toe
pi_57426747
En nu een foto van die plus want die moeten we toch ook wel even kunnen bewonderen hoor
  maandag 17 maart 2008 @ 09:27:40 #267
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57426782
+

Ik zal mijn wel even lief aankijken of hij er een foto van maakt!
pi_57426793
Whoei Marie, wat een geweldig nieuws
  Jubileum moderator maandag 17 maart 2008 @ 09:37:46 #269
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57426915
Voor dit nieuws wil ik wel even inloggen illegaal op kantoor

Marie wat ontzettend geweldig! Ik heb helemaal een brok in mijn keel, wat een fantastisch onverwacht geweldig wonder
Ik wil bijna zeggen "zitten jij, voetjes omhoog, kussentje in je rug en niet meer bewegen" maar dat is wat overdreven he?

Gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 17 maart 2008 @ 09:42:24 #270
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57426968
O Marie, zou ik bijna gaan zingen.
Wat een heerlijk nieuws! (ja ik lurk wel hoor )
Van harte, geniet, het is je echt van harte gegund.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 17 maart 2008 @ 09:42:40 #271
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57426973
Wauw, wat super!!!!! Marie, wat fijn, wat heerlijk, wat wonderbaarlijk geweldig!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_57427007
Wauw Marie, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!!
  maandag 17 maart 2008 @ 09:46:46 #273
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_57427013
Oh Marie79
Wat ongelooflijk! Enorm gefeliciteerd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 17 maart 2008 @ 10:03:51 #274
24188 Belana
kloon van belana
pi_57427206
hahaha lois, my thought exactly hier log ik even illegaal voor in

Marie van harte gefeliciteerd meid! wat is dit een goed nieuws!!
stormy waters...
sailin'
  Hoofdredactie Fotografie maandag 17 maart 2008 @ 10:07:12 #275
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57427265
Marie

Gefeliciteerd!
  maandag 17 maart 2008 @ 10:14:11 #276
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_57427374
Miepes!!!!!!!!!! Ein-de-lijk!!!!!

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_57427398
Marie, van harte super zeg!
Fake it till you make it...
  maandag 17 maart 2008 @ 10:36:08 #278
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_57427698
Marie, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 17 maart 2008 @ 10:38:23 #279
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57427730
Wat ontzettend goed, zeg!
Geniet ervan en gauw melden in het Z&G topic!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 17 maart 2008 @ 10:42:24 #280
34891 melonovy
La Kutschie
pi_57427795
goed nieuws Marie!
gefeli!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_57428052
Marie!!! Wat een super goed nieuws!!! Wauw een plus!

Tally rustig aan doen hoor, werk is maar werk. Je eigen lijf en gezondheid gaat voor alles hoor.

Miss Sly ontzettend jammer dat het nu niet is gelukt maar de duimen draaien weer voor de volgende ronde.

Andere meiden, dikke knuffel. Ook jullie zullen dit topic ooit inruilen voor het Z&G topic.
  Moderator maandag 17 maart 2008 @ 11:03:03 #282
5428 crew  miss_sly
pi_57428149
Net even contact gehad met het IVF-centrum. Waar ik niet bij heb stilgestaan is dat het ook nog kan zijn dat ik deze cyclus niet verder kan. Ook al ben je eenmaal gestart, je moet je iedere keer melden op de 1e dag van je menstruatie en dan wordt iedere keer bekeken of je kan starten...ik hoop wel dat dat mag, een maand overslaan zie ik niet echt zitten. Het is niet dat we tijd genoeg hebben ofzo...

Vanmiddag tussen 3 en half 5 word ik teruggebeld....
pi_57428194
Oh dat zou wel echt heel vervelend zijn Miss sly
Ik ga voor je duimen!
pi_57428523
Marie wat een super nieuws zeg
Van harte gefeliciteerd

Miss sly, ik hoop dat je deze maand gewoon verder kan!
  maandag 17 maart 2008 @ 11:24:14 #285
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57428555
Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve woorden
Ik zit al helemaal op de bank en nu helemaal!

miss_sly, raar hoor dat je niet verder kan deze cyclus. Ik heb me vorige keer ook gemeld op dag 2 bij de IUI-verpleegkundige en kon ook gewoon starten! Ik duim ook voor je!
pi_57428934
MIss_Sly wat jammer dat het niet gelukt is deze maand. Ik hoop dat je komende maand gewoon verder mag!

Marie: Wat goed!!! Ik ben helemaal blij voor je!!
pi_57428986
Hier is trouwens de afspraak van 26 maart (waarbij ik voor het eerst clomid zou krijgen) door het ziekenhuis verzet naar 16 april Ik kreeg een brief thuisgestuurd. De reden stond er verder niet bij. De uitslag van de zwemmers van mijn vriend krijgen we dus ook dan pas. Zal hij blij mee zijn (hij is nu op vakantie)
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2008 @ 12:07:38 #288
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_57429435
Marie, wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 17 maart 2008 @ 12:36:44 #289
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_57429916
Marie! Ik krijg ook wel even natte oogjes van dit bericht zeg!
Echt zo ontzettend fijn voor jullie!

Ik wil alle andere dames ook even een vette 'thumbs up' geven.
Dat jullie geduld op den duur ook beloond moge worden.
... ♥ ik mis je ♥
pi_57429991
MARIE!!!!!!!!!!!! Wat geweldig
  maandag 17 maart 2008 @ 12:46:04 #291
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57430089
Ik heb net de IUI/IVF/ICSI verpleegkundige gebeld en ik mag 4 april om 9 uur voor een echo en dan zien we weer verder!
Ik wacht nu nog even met mezelf aan te melden in Z&G want ik vind het nog een beetje eng hoor! Straks gaat het weer fout...
  maandag 17 maart 2008 @ 12:48:17 #292
108648 cattie
lieve moeder
pi_57430131
Hartelijk gefeliciteerd Marie!
  maandag 17 maart 2008 @ 12:50:45 #293
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_57430176
Had ik het al gezegd?
Zo liev' al die felicitaties, ik kan het nog niet helemaal bevatten hoor...
pi_57430358
marie:
HARTELIJK GEFELICITEERD meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo hee, wat goed zeg... kan me voorstellen dat je het van de daken wilt schreeuwen... doe dat maar lekker hoor!!!!!
Geniet ervan!

miss sly: ik hoop dat je meteen verder kunt... weer een maand extra moeten wachten is zo killing!!!!
Die artsen moeten toch ook snappen dat je gewoon niet kunt wachten....
pi_57430375
quote:
Op maandag 17 maart 2008 11:43 schreef No_Promises het volgende:
Hier is trouwens de afspraak van 26 maart (waarbij ik voor het eerst clomid zou krijgen) door het ziekenhuis verzet naar 16 april Ik kreeg een brief thuisgestuurd. De reden stond er verder niet bij. De uitslag van de zwemmers van mijn vriend krijgen we dus ook dan pas. Zal hij blij mee zijn (hij is nu op vakantie)
Kan je dan niet bellen voor de uitslag? Dat heb ik ook gedaan, hoor (maar was wel bij mijn gyn)
  maandag 17 maart 2008 @ 13:20:23 #296
61800 Rottdog
pi_57430754
Marie dat werd ook echt tijd en wat super dat verhaal van de kippevel gaat ook hier op wist niet wat ik las

Miss_sly
  maandag 17 maart 2008 @ 13:34:18 #297
57497 happyme28
I'm so happy
pi_57431017
Ik dacht al wat een activiteit ineens hier in het topic, eens kijken of er goed nieuws is..... En ja hoor! Echt helemaal fantastisch zo onverwachts en zo gewenst. Marie, onwijs gefeliciteerd meid!!! Ik snap dat je nog wat onzeker bent en bang dat het weer fout gaat, maar geniet hier maar lekker van!
pi_57431390
Marie Jeetje meid toch

Tally, wel je rust nemen (sprak zij streng)

Miss_Sly, ik hoop dat het niet hoeft, dat overslaan
Variety is the spice of life
pi_57431406
Van harte Marie, het is je onwijs gegund
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_57431815
marie Gefeliciteerd joh!
  maandag 17 maart 2008 @ 14:47:39 #301
62233 Jelief
ikke lief!
pi_57432384
ook een duit in hetzakje doet:
babymarie, je mama en papa hebben heel hard gewerkt om je te maken. Het zou nou welerg fijn en leuk zijn als je besluit om gewoon een maand of 8 in je maam te blijven zitten. Daarna mag je er echt hoor, dan moet je er zelfs uit want dan willen we je wel eens bewonderen. Maar ga nunog maar even goed groeien en maak het je mama niet al te moeilijk!

Marie, gefeliciteerd!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')