Ja mijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:18 schreef NieTTus het volgende:
en nu vergeet ik vast iemand
Nou, dat is inderdaad moeilijk typenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:07 schreef snoopy het volgende:
miss-slydat lijkt me moeilijk typen zo liggend op je zij! 32 miljoen stuks zeg, dat is niet verkeerd
Bij mij gebeurde inderdaad ook niets..quote:Op maandag 3 maart 2008 10:24 schreef Basimah het volgende:
Weer helemaal niets gebeurd en ik zit nu dus sinds vandaag op een dosis van 100
Alles is rustig
Tally? Had jij dat ook dat er niet iets gebeurde voor de dosis die je nu gebruikt ?
Lieve Miss_sly ik hoop en duim met je mee de komende twee wekenquote:Op maandag 3 maart 2008 07:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga nu ook lekker 2 weken genieten van het feit dat een zwangerschap heel dichtbij lijkt, heel gezond eten, uitrusten als ik het gevoel heb dat ik dat wil, etc. Gewoon een beetje lief zijn voor mezelf, zeg maar
Ik zal geduldig op je blijven wachtenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:16 schreef Basimah het volgende:
Tally
Ik hoop ook dat je gewoon verder kunt gaan hoor ! Misschien kom ik er wel achteraan, kunnen we achteraf samen mutsen over deze ellendige weken met dat geprik.
Ja inderdaad.. Ik mag de pregnyl niet spuiten.. maar de ei van 21mm zou wel eens uitzich zelf kunnen springen..quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:51 schreef Jose81 het volgende:
Shit, Tally... wat ontzettend kl*te weer!! Maar ja, je hebt wel weer gelijk dat je in ieder geval weet dat je goed op die medicijnen reageert. Elk nadeel heeft z'n voordeel, zeggen we dan maar...En dat je schreef 'dat er nog wel een kans iets dat er iets gebeurt', bedoel je daarmee dat je mogelijk nog wel een eisprong krijgt zonder het gebruik van Pregnyl of begrijp ik het nou verkeerd?
![]()
Wilmadonna, bij jou ziet het er dus wel goed uit... Ik ben ook wel benieuwd waarvoor je nou ook nog een pillenkuur krijgt...
Ik heb links geen eileider..quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:29 schreef Jose81 het volgende:
Ja kan ik me heel goed voorstellen... en nu maar hopen dat het toch nog even gaat werken daar van binnen, zodat je ei wel goed springt...!! Hoezo moet je rechterkant het overnemen, werkt de linkerkant niet goed? Ik ben het allemaal even kwijt... sorry...Voel me altijd zo dom als ik het allemaal niet kan onthouden...
Sterkte in ieder geval...![]()
Hoe weet je dat zo snel al meid?quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:17 schreef Tally het volgende:
Poging mislukt.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:12 schreef Tally het volgende:
Omdat ik geen sex mag.. Omdat mn eierstokken te groot zijn..
Omdat mn follikels opeens heel snel zijn gegaan..
En ik het rustig aan moet gaan doen.. En niet zwaar werk meer mag doen..
Daarom allemaal
ik wist dat dus ècht niet, ook niet dat het bij IVF wel meer gebruikt wordt... ik wist niet dat er ook maar zoiets bestond! Zo zie je maar hoeveel je hier van elkaar kunt leren!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:22 schreef E.T. het volgende:
Jose, bij IVF zijn vaginale tabletten heel normaal
Ik ben dan wel geen E.T., maar heb helaas ook genoeg ervaring met Pregnyl. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je daar nu nog last van hebt miss_sly.quote:Op maandag 10 maart 2008 08:28 schreef miss_sly het volgende:
ET, je zei dat je van de pregnyl zwangerschapskwaaltjes kunt krijgen. Ik heb 1 keer een injectie gezet van 10000 ie, anderhalve week geleden inmiddels. Kan ik daar dan nu kwaaltjes van hebben?
Het is zo frustrerend dat je lichaam je soms zo voor de gek kan houden. Meid... nog even volhoudenquote:Op maandag 10 maart 2008 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Basimah, wat goed
Ik ga voor je duimen
Diaan, inderdaad...paar dagen nog. Sinds gisteren heb ik last van misselijkheid, niet direct in de ochtend, maar gedurende de dag met vlagen. Misschien kan dat nog van de pregnyl komen? Ik heb geen zin in deze week, ik zou het liefst naar bed gaan en volgende week maandag wakker worden om te kijken of ik ongesteld ben of nietWaarom moet het zo lang duren voor je weet hoe of wat? En waarom kan je lichaam je ook voor de gek houden en kun je er niet van op aan dat op zwangerschapskwaaltjes lijkende zaken ook werkelijk zwangerschapskwaaltjes zijn en het niet gewoon tussen de oren zit?
OK, dus eventuele kwaaltjes die ik lijkt te hebben, zouden dan ook echte kwaaltjes kunnen zijn en niet meer een nawerking van de pregnyl? dat vind ik toch wel fijn om te wetenquote:Op maandag 10 maart 2008 12:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen E.T., maar heb helaas ook genoeg ervaring met Pregnyl. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je daar nu nog last van hebt miss_sly.
Zet em op meissie nog maar een paar dagen geduld en dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.of
Frupseltje, lief dat je daarvoor eventjes hier komt! Maar dat is ook het enige waar we je voor willen zien hier, hoor! Terug naar het andere topic weerquote:Op maandag 10 maart 2008 12:49 schreef Fruppel het volgende:
Sorry voor de meiden waar ik even overheen gelezen heb!
Miss Sly wat is het spannend he! Ik hou mijn vingers gekruisd voor je!
Nu ben ik hier snel weer wegmisschien tot binnenkort maar ik hoop nog even stiekem van niet
Ja, daar hou ik maar rekening mee, dat mijn lichaam me voor de gek houdt.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is zo frustrerend dat je lichaam je soms zo voor de gek kan houden. Meid... nog even volhouden
dank je voor deze 'beide voeten op de grond' postquote:Op maandag 10 maart 2008 13:22 schreef E.T. het volgende:
Wat de rest allemaal ook zegt, miss_sly![]()
Je voelt van alles, je denkt van alles te voelen, alles wat ook maar eventjes niet in je normale gevoel past is meteen een 'zal het dan .. ?? ' En omdat je zo goed op je lichaam let, voel je ook daadwerkelijk van alles wat je normaal niet voelt.
Neemt niet weg dat een week na de IUI de pregnyl wel uitgewerkt is, maar dat het nog wel heel erg vroeg is voor "echte" kwaaltjes (hoewel je nooit iets uit kunt sluiten natuurlijk).
Sterkte deze tweede (en zeker moeilijkste) wachtweek!
Ik vond dit antwoord:quote:Op maandag 10 maart 2008 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
dank je voor deze 'beide voeten op de grond' post
Je hebt gelijk, en ik maak mezelf er alleen maar gek mee.
Wel nog 1 vraagje dan: kan het kwaad om zaterdag (14 dagen na IUI) of zondag toch zelf thuis te testen? Kan de pregnyl daar dan nog invloed op hebben? Maw kan ik dan een vals positieve test hebben, dnek je?
Je bent altijd zo lief en begaan dat ik je hier absoluut even een hart onder de riem wilde komen steken.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:10 schreef miss_sly het volgende:
Frupseltje, lief dat je daarvoor eventjes hier komt! Maar dat is ook het enige waar we je voor willen zien hier, hoor! Terug naar het andere topic weer
Nou ik zou ook wel onrustig zijn hoor! en of je het tot zondag uit gaat houden, je mag best wel een beetje op ons hier leunen hoor. Binnenin gaan opvreten heeft ook geen nut, en wij leven met je mee.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:24 schreef miss_sly het volgende:
En nu ga ik weer verder met in alle rust wachten, want dit drukke, hyper gedoe van mezelf word ik zelf eigenlijk al niet goed vanVanaf nu dus weer terug in rustige wachtstand, tot zondag
Dat heb ik nooit gewetenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:31 schreef E.T. het volgende:
En als er een volgende keer komt, bij de apotheek een dunnere naald vragenZe hebben echt hele dunne, fijne naaldjes (die zijn nauwelijks dikker dan die puregon-naaldjes). Die had ik ook pas de laatste keer, maar ik wilde dat ik dat eerder had geweten
Dat is liefquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga aan je denken en we wachten wel even op je berichtje hoor
Die smileyquote:
Ja, dan kan ik me voorstellen dat je uitgaat van 'niet zwanger'...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Mja, tuurlijk kan dat. Ik wil me alleen niet blij gaan zitten maken met niets, dus ik ga er maar vanuit dat het niet te vroeg was en ik gewoon ongesteld word. Is dat maandagochtend nog niet het geval, ga ik even langs het ziekenhuis om de beloofde bloedtest te laten doen.
Bovendien is het vandaag toch echt 2 weken geleden dat de IUI is geweest en ik een eisprong had. Dus heel erg veel te vroeg kan het niet zijn en dan zou je toch wel een lichte positieve test moeten hebben, lijkt me. En hoe goed ik ook keek, er was geen schaduw van positief.
Is niet anders BE. Hoort er bij (maak ik mezelf maar "wijs")..quote:
Kan je dan niet bellen voor de uitslag? Dat heb ik ook gedaan, hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 11:43 schreef No_Promises het volgende:
Hier is trouwens de afspraak van 26 maart (waarbij ik voor het eerst clomid zou krijgen) door het ziekenhuis verzet naar 16 aprilIk kreeg een brief thuisgestuurd. De reden stond er verder niet bij. De uitslag van de zwemmers van mijn vriend krijgen we dus ook dan pas. Zal hij blij mee zijn
(hij is nu op vakantie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |